Mooie boom voor een goede prijs. En goed geleverd.

Perfecte afspraken levering en kwaliteit.

Mailverkeer als kennismaking verliep voortreffend. Goede raad gekregen en gevolgd door ons. Bestelling vooraf zonder voorschot kunnen doen. Levering volgens afspraak in het voorjaar en zeer goed materiaal. Zeker een + 10 waard ! Nog eens goede raad en duidelijke richtlijnen bij levering voor het planten. Intussen zijn alle boompjes 7x magnolia goliath op stam 2 meter bezig met dapper te zijn en grote boompjes te worden. Prachtig....

Goed, veel keus en gedegen advies

Vakkundig advies en goede service, werken conform afspraak

Professioneel advies, snelle bezorging, goede uitleg

Goed advies bij het uitzoeken van beide bomen, netjes afgehandeld, snelle en goede reactie op e-mail, nette bezorging, goed geregeld en prima uitleg.

Ervaren hulpvaardige medewerkers

Werd meteen na uitkiezen van een voor ons perfecte olijfboom volledig op de hoogte gesteld van de verzorging en behandeling van de boom. Daarnaast werd een service aangeboden inzake ziektebestrijding en snoeien van de boom.

Goede service!!

Vriendelijke jongen heeft mijn palm netjes de tuin in gereden. Goede uitleg over de verzorging! Prachtige palm ik ben zeer tevreden!

Fantastisch assortiment, waren onder de indruk van de verscheidenheid aan prachtige planten/ bomen

Groot assortiment. Diversiteit aan moderne bomen

Mooie plant. Prima service.

Alles volgens afspraak ! Prima service !

Mooie bomen en goede service

Via internet dit bedrijf gevonden. Wij stondeb versteld van de grote keuze van mooie bomen in alle vormen en maten. Prijstechnisch ook prima. Wij zijn goed en klantvriendelijk geholpen. Hebben een gedegen informatie gekregen en kunnen altijd terugvallen op hun kennis. Mochten wij vragen hebben. Ook na aankoop blijven deze mensen beschikbaar voor hulp en is er de mogelijkheid dat ze langskomen om de boom te snoeien en te verzorgen.

Een snelle correcte levering van top producten

Ze hebben mij in week een na een telefoontje netjes ontvangen. Ik had twee bomen van vier meter hoog nodig voor een beurs. Kort maar krachtig de juiste keuze kunnen maken door professioneel advies. Twee prachtige Steen Eiken voor een acceptabele prijs. Bij het ophalen een nette oplossing voor beide bomen te transporteren. Zeer tevreden.

kundig, vriendelijk, accuraat

kundig, vriendelijk, accuraat

Veel keuze, uitstekend advies en een snelle levering

Er is is veel keuze aan bomen. Wij kregen goed advies over welke bomen er geschikt zijn naast een zwembad. Daarnaast krijg je een omschrijving met filmpjes hoe je de bomen moet planten en alle toebehoren worden meegeleverd. Al met al een zeer vakkundig bedrijf snelle levering en telefonisch goed bereikbaar voor alle vragen. Wij komen zeker nog een keer terug!

Top service ook op terras!

Daar ik door een slopende ziekte niet veel kracht meer heb. Was ik hemels blij dat alles door de bezorger keurig werd geregeld. Naar terras brengen, uitleg tips e.d. Kortom top service!

Prima verlopen, goede service!

Behulpzaam en komen afspraken na. Je kan met een gerust hart bestellen :-)

Prima service.

Zowel de site, de ervaring op het bedrijf als de levering annex plaatsing van de olijf is prima verlopen.

Prachtige boom, geweldige service, snelle reactie, levering op tijd.

Prachtige boom, geweldige service, snelle reactie, levering op tijd.

Deskundig en goed advies op een fijne manier.

Goed advies gekregen over de aankoop, het planten en het verzorgen van de bomen. Prettig contact over het leveren en de service bij het afleveren was top!

Zeer nette medewerkers alles netjes geregeld

Alles netjes uitgevoerd. ANdere bedrijven zetten de planten/ bomen voor de poort, hier wordt alles netjes mee geplant en afgewerkt. Ruimen alles netjes op. Ik ben zeer tevreden.

Meer dan goed :-)

Goed digitaal geholpen. Daarmee bedoel ik snel antwoord had op mijn vragen per email en dat het antwoord ook duidelijk en volledig was. Voorzien van foto's om te kijken hoe de boom er uit ziet die je wil bestellen. Kom zelf uit de boomteelt (bedrijfsleider, verkoop en adviseur) en was daarom ook positief verrast dat bij het ophalen ook dezelfde boom klaar stond die ook op de foto stond. Heb ik vroeger in de praktijk wel anders meegemaakt. Ook netjes geholpen bij het opladen van de boom op de aanhanger.

Geweldige service

Vanaf eerste blik op webste ben ik enthousiast. Heldere uitleg, veel keuze. Uitstekend mailcontact over bestelling, en zeker over de levering incl adviezen

Uitstekende kwaliteit, snel en kundig

Zeer blij met onze Japanse Esdoorn. Een mooie volwassen hoogstam die nu als blikvanger in onze tuin staat.

Echt Top

Zeer kundige mensen en zijn heel goed geholpen en voorzien van advies. Alles verliep volgens afspraak. We gaan zeker vaker terug

Complete en correcte service!

Veel keuze, vriendelijk personeel en complete service.

Probleemloos.

Advies, bestelling en levering waren vkekkeloos. De olijfboom staat mooi te wezen in onze tuin.