Zeer vriendelijk, uitstekende informatie en levering ruim binnen termijn van afspraak.

Zeer veel kennis en zeer klantvriendelijk

Meedenkend, prijs bewust, en de juiste adviezen

Ik zocht een bonsai olijfboom voor onze oprit. Met goede adviezen een juiste boom en plantenbak gekocht en laten bezorgen De bezorging is vlekkeloos verlopen Dank voor jullie hulp en advies

Jammer dat je bij een plant van 400 euro deze niet gratis 17 km verderop kunt afgeven. Dit hoort bij de service. Maar helaas moest ik met aanhangwagen dit doen. Lijkt me dat dit bij een andere bezorging mee had kunnen nemen. Een gemiste kans.

Top service!

Van bezichtiging tot levering, alles werd onwijs goed geregeld! Wij hadden ook nog een speciaal verzoek en ook dat was geen probleem! Top geholpen

Fantastisch en Deskundig geholpen

Deskundig advies met de aankoop van 3 schitterend olijfbomen in bak.

Zeer ruime keuze en goede service.

Prima ontvangst en goede advisering van de diverse mogelijkheden. Snelle service van de aanplant op locatie. Alles uitgevoerd volgens afspraak.

Alle tijd genomen om mee te denken en alle afspraken correct nagekomen!

Alle tijd genomen om mee te denken en alle opties door te bekijken. Nadien zijn alle aflever afspraken uiterst correct nagekomen!

Gewoon top

Mooie boom met een goed advies door de medewerkers geplaatst.

Zeer goede service

Bij de keuze van de juiste boom zijn wij zeer goed geholpen, er werd goed meegedacht en hebben een prima advies gehad!

Mooie bomen en goed meedenkend

De olijfboom specialist denkt goed met je mee en heeft goede adviezen. De bomen zijn prachtig! Goede service, netjes gewerkt en alles weer opgeruimd.

We zijn tijdens het aankoopgesprek goed geadviseerd. Ook de overall indruk van jullie bedrijf is goed. Ook de aflevering van de olijfboom is goed verlopen. We hebben 1 vraag/opmerking: Tijdens het gesprek is aangegeven dat er ook een mogelijkheid is om een onderhoudscontract af te sluiten. Hierover zouden we nog per mail geïnformeerd worden. De boom is afgeleverd en we hebben een onderhoudsinstructie per mail ontvangen. Hierin wordt echter niets vermeld over het afsluiten van een onderhoudscontract. Ons is niet duidelijk of we hier zelf nog actie in moeten ondernemen of dat in najaar mail volgt.

mooi materiaal, goede service

Tijdige leverantie en behulpzame transporteurs

Perfecte en vriendelijke levering

De medewerkers waren heel vriendelijk en meedenken. Ruimden alles keurig op na levering.

mooie boom en prettig en goed geleverd

mooie boom en prettig en goed geleverd

Service

Een goede service. Vriendelijk en correct. Behulpzaam om de nodige info te bekomen. Zeker een aanrader

Aardig, behulpzaam, meedenkend, flexibel

Een bedrijf waar je uitstekend afspraken mee kan maken.

Ik heb bij olijfboomspecialist een vijgenboom uitgezocht en vervolgens ook laten plaatsen. Ik werd super vriendelijk geholpen in Overloon. Ook het plaatsen is op een professionele en met name vriendelijke manier gedaan. Een echte aanrader

Mooie 11-jarige olijfboom besteld, kwam keurig binnen het gewenste tijdsvlak en vriendelijk contact met de bezorger.

Goede service, betaalbaar, ruime keuze.

Bomen staan in 1 straat op diverse locaties. Dit is erg onoverzichtelijk en je weet niet of je uiteindelijk alles gezien hebt. Een loop richting in de vorm van pijlen zou erg veel helpen, anders waren het 5 sterren geweest. De levering en plaatsing thuis was ook goed en naar tevredenheid gegaan,

Top bedrijf

Geven goede uitleg en denken met je mee. Personeel is netjes en klantvriendelijkheid. Ik beveel zeker dit bedrijf bij al mijn vrienden en kennissen en familie aan.

Veel keus en kennis aanwezig

Veel keus en kennis aanwezig. Waren op de afgesproken dag en tijd aanwezig. Vriendelijke jongens.

Prima bedrijf goede voorlichting en service

Een bedrijf met veel expertise en ook nazorg en evt advies ookgoed bereikbaar top bedrijf

Mooie bomen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Magnolia Grandiflora van 2,20 binnen 2 dagen in de achtertuin bezorgd, tips gekregen voor verzorging en ook tips voor de verzorging van de olijf die ik al had staan.

Goed geholpen

Mooie bomen