Goede service, betaalbaar, ruime keuze.

Bomen staan in 1 straat op diverse locaties. Dit is erg onoverzichtelijk en je weet niet of je uiteindelijk alles gezien hebt. Een loop richting in de vorm van pijlen zou erg veel helpen, anders waren het 5 sterren geweest. De levering en plaatsing thuis was ook goed en naar tevredenheid gegaan,

Top bedrijf

Geven goede uitleg en denken met je mee. Personeel is netjes en klantvriendelijkheid. Ik beveel zeker dit bedrijf bij al mijn vrienden en kennissen en familie aan.

Veel keus en kennis aanwezig

Veel keus en kennis aanwezig. Waren op de afgesproken dag en tijd aanwezig. Vriendelijke jongens.

Prima bedrijf goede voorlichting en service

Een bedrijf met veel expertise en ook nazorg en evt advies ookgoed bereikbaar top bedrijf

Mooie bomen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Magnolia Grandiflora van 2,20 binnen 2 dagen in de achtertuin bezorgd, tips gekregen voor verzorging en ook tips voor de verzorging van de olijf die ik al had staan.

Goed geholpen

Mooie bomen

Goede uitleg gekregen betreffende aanplanten en onderhoud.

Goede uitleg gekregen betreffende aanplanten en onderhoud.

Perfect!

Afspraken worden nagekomen. Netjes geleverd en met veel zorg de olijfboom in de bak geplaatst. Goede uitleg gehad over de verzorging. Géén gezeur over een kwartiertje extra manuren of een halve zak grond. Kan zou deze levenancier zeker aanbevelen.

Mooie boom in onze tuin!

Goed en prettig geholpen bij onze keus in Overloon.

Goed advies en prima service.

Goed geadviseerd bij de aankoop van onze boompjes. Vervolgens snelle levering, met uitleg en een prettige administratieve afhandeling.

Topkwaliteit

Met zorg en aandacht voor hun producten en voor de service.

Prima boom

Prachtige olijfboom Keurig geplaatst Goede informatie over het onderhouden van de boom En heel fijn de mogelijkheid tot het inschakelen van dit bedrijf, dat ze aan huis komen voor de verzorging hiervan en andere vragen

Excellent Service/ Excellent Product

Amazing Service both at the shop and also with the delivery. Very clear directions, smiling faces and very helpful instructions. All positive. Also the product varieties, quality of the product was excellent.

Goede service en prijsstelling.

Goed geholpen en de prijs was significant lager dan een concurrent in de regio

Goed tevreden.

Het team wat de boom kwam plaatsten waren vriendelijk, vakkundig, op tijd en dachten volop mee over het plaatsen. Klein min puntje kwam van kantoor af. Het mail verkeer liep niet echt soepel. Ik zou nl nog te horen krijgen of de plaatsing zou lukken en moest van de situatie een aantal foto's doormailen. De uitkomst bleef uit totdat ik een telefoontje kreeg voor plaatsing datum en toen moest er dus nog van alles gebeuren op het laatste moment. Uiteindelijk is alles gelukt maar een beetje ruimer van te voren had ik het wel willen weten of de plaatsing zou lukken. Verder was alles prima in orde hoor.

gewoon perfect volgends afspraak

mij ervaring is het was een kadoo voor mijn partner u gaat naar oploo u ziet zoveel keuze dat niemand heeft en natuurlijk kiezen de vrouwen de mooiste in veel gevallen ook dan de duurste maar zij blij` ik ook blij en de service en afsspraak perfect verlopen thanks hans

Vriendelijk geholpen, goed georganiseerd, komen afspraken na en hebben ruime keuze

snel, deskundig en volledig.

Olijfboom is met behulp van externe kraan in de bak geplaatst. Gehele proces duurde ongeveer 1 uur en we kregen goede informatie met een uitstekende service.

goede communicatie

Ben blij met de service en uitleg. Ze denken met je mee. Levering keurig netjes. Klant vriendelijk. Ik raad ze zeker aan.

Professioneel en klantvriendelijk

Aandacht voor klant is optima forma.

Servicegericht

Vakkundig en snel

Op donderdag (hemelvaart) een boom uitkiezen, op woensdag geleverd (geen spoed). Tot in de tuin gebracht, nogmaals advies herhaald hoe het best te planten en genieten maar.

Alles top geregeld

Alles tot in de puntjes geregeld snel geholpen en goed advies gehad over de verzorging van de olijfboom dikke 10

Van bestelling tot levering alles top geregeld

Ik heb een aantal keer gebeld voordat ik een olijfboom heb besteld, een kado voor een familielid, ik kreeg steeds een kundige en behulpzame medewerker aan de telefoon. Ik had ook een aantal specifieke vragen m.b.t. de levering en dat is perfect voor me geregeld.

De Oude Molen 10 5825 KA Overloon

0478-642013