Dankzij collega een goede ervaring bij eerste bestelling.

Goede kwaliteit disposable schorten voor mijn pedicurewerkzaamheden voor een scherpe prijs en snel bezorgd.

Al een paar bestellingen gedaan. Top

Altijd keurig en op tijd met levering

Snelle en prima levering.

Perfecte uitvoering van het door mij bestelde.

Het product beantwoordde aan mijn wensen

Snelle levering en een goed product

Is voor schoonvader en is goed

Nvt

Nog steeds niet ontvangen.

En wel betaald!!!!!!

Makkelijk bestellen netjes geleverd

Product besteld en ontvangen zoals verwacht.

Snelle correcte levering. Veel keus

Snelle correcte levering. Veel keus

Vriendeijk, meedenkend, in een woord: prima!

Bij bestellenvia webshop werd ik zeer goed geholpen.

hygiëne is belangrijk

1000 redenen om hygiënisch te werken. Wegwerpwashandjes gebruiken om de bacteriën een halt toe te roepen. Goed dat zij bestaan !!

Gewoon perfect

bestelde en geleverde werd in goede orde ontvangen

Goed.

Had eerlijk gezegd niet anders verwacht!

Zelfs in Corona tijd alles in orde

Prettig en correct in bestellen, bevestigen en afleveren.

Snelle en accurate behandelijng van de bestelling

Via internet lukte de bestelling niet. Tel contact gezocht . Was op dit moment niet bereikbaar maar werd super snel teruggebeld en kon de bestelling doorgeven. Vriendelijke en accurate en snelle afhandeling. Bestelling op korte rermijn ontvangen. Super tevreden

zeer positief

mijn ervaringen zijn zeer positief, de bestelde artikelen worden altijd tijdig geleverd en men is altijd bereid om een alternatief te zoeken. ik word altijd vriendelijk te woord gestaan.

Goede producten, goede service

Producten voldoen aan verwachting

Goed product en op tijd geleverd

Zoals de titel al aangeeft werd het product (Tie-on mondkapje) geleverd zoals beloofd. De tie-on mondkapjes hebben overigens als groot voordeel dat deze niet aan je oren trekken (fijn voor in het vliegtuig).

Werkt goed.

Erg handig.

Ben al jaren een tevreden klant.

De uitdrukking "Goede wijn behoeft geen krans" is zeker van toepassing op de firma van Manen Hygiëneproducten.

Aanbevelingswaardig bedrijf

Betrouwbaar, kundig en snel reagerend

bedrijf niet goed zichtbaar

Vanuit het verleden bekend bij mij.

Een goede afhandeling van de onderdelen bij een bestelling en betaling.

Een bestelling plaatsen is gemakkelijk evenals de betaling. Je wordt via de e-mail goed op de hoogte gehouden van de verzending en de aankomst van het pakket. De kwaliteit van het product is prima.

Service optimaal

Snelle levering, geen poespas. Prijs/kwaliteit goed

nodig bellen hebben ;-)

Op internet kijken wat er in Veenendaal te verkrijgen is en ja, bij van Manen. Even bellen met de vraag of ik het op kon halen over een half uur, ja dat kon.Geweldig wij zijn uit de brand en een warme douche voor van Manen!!! Helemaal blij, bedankt voor de service en tot ziens.

het is een goed produkt

De strikservetten zijn lekker groot en beschermen de kleding goed

Over Van Manen Hygiëneproducten

Mantelzorger? Thuiszorgmedewerker of zorgprofessional? Met producten van Van Manen Hygieneproducten help je om de zorg makkelijker te maken en te verbeteren. Ons motto; Zorg voor Hygiene