Duidelijk en goed geregeld en prima service En snel bezorgd

Makkelijk besteld, snel geleverd.

snelle levering. maakt weinig reclame.

Ik ken het adres van een vroegere tandtechnieker. Verder nergens de 3 hoeks tandenborstel te krijgen.

goede producten en goede service

producten voldoen aan de gestelde hygiëne-eisen goede service, bij vragen prettige communicatie

Snelle levering en prima praktisch product

Zeer tevreden over het artikel alsook over de correcte levering.

Zeer tevreden over de samenwerking.

Zoals het hoort te zijn.

Conform qua prijs, kwaliteit en leveringsdatum.

Prima producten, uitstekende service

Tot nu toe alleen maar goede ervaringen gehad.

Vriendelijk persoonlijk en goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snel geleverd

heb een keer een dubbele zending gehad , gemeld en terug gestuurd.Het enige antwoord dat ik kreeg dat ze het zouden melden bij diegene die het verstuurd maar een dankjewel hebben ze nog nooit van gehoord blijkbaar. Toch ben ik tevreden over het product.

Snelle levering, prima producten,

Shoecovers van goede kwaliteit

Goede producten en uitstekende service. Gedeelte van de bestelling was per abuis niet gestuurd. Slechts een telefoontje was voldoende om direct nagestuurd te krijgen met een extra artikel.

goede service

je wordt goed geholpen

Netjes, altijd behulpzaam, snelle levering

Zeer tevreden, goed

goede service

Goede service snelle levering.

Goede en snelle service

vlotte en correcte afhandeling en levering

Mijn ervaring met de producten is tot op heden nihil. We hebben deze besteld in functie van onze komende vakantie. Dus nog eventjes afwachten om onze ervaringen te delen.

Uitstekend!

Vlotte en vooral deskundige afhandeling van mijn bestelling.

kwaliteit product achteruit

ik heb de carabags besteld en dit voor de tweede keer. de eerste keer met groene lint waren de zakken van betere kwaliteit. nu kreeg ik ze met blauwe lint de zakken zijn dunner en ook duurder geworden. erg jammer. op zich zijn ze goed maar de groene lint zakker beter en ik had ook die verwacht.

Zeer snelle levering

Prima product snelle service.

heel fijn om hier het product nog te kunnen bestellen, wat overal pracktisch uitverkocht was.

Een ruime assortiment warvan ik niet wist dat die bestond. Dus ik kom hier graag rondsnuffelen. Product was ook heel snel leverbaar ... Een prettige service en info verstrekking. Ben heel blij deze site "gevonden" te hebben.

Snelle levering maar

Product zoals verwacht, alleen jammer dat van de verpakking zowel de verzend- als de productdoos behoorlijk beschadigd/gescheurd waren.

Snelle afwikkeling van de bestelling. Goede communicatie.

Prima en professionele afhandeling van mijn bestelling

De website was goes te gebruiken om een keuze te maken en de order te plaatsen. Betaling liep probleemloos. Informatie over status van bestelling en transport was prima. Produkt werd in goede orde en op tijd ontvangen.

Goed en snel geholpen

Mooie website met duidelijke beschrijving Snel dat gevonden wat we nodig hadden en na een telefoontje alsnog snel geleverd

Over Van Manen Hygiëneproducten

Mantelzorger? Thuiszorgmedewerker of zorgprofessional? Met producten van Van Manen Hygieneproducten help je om de zorg makkelijker te maken en te verbeteren. Ons motto; Zorg voor Hygiene