Dit was mijn eerste bestelling bij jullie maar ben erg tevreden snelle levering keurig verpakt

alles in orde

Her product is kwalitatief zeer goed. De communicatie was heel goed. Prijs kwaliteit zeker in orde. En tot slot snelle levering en goed verpakt.

Goede levering, netjes verpakt.

Gelukkig was het netjes verpakt, want DHL had het kleine briefpakketje onder de schuttingdeur door geschoven - de tuin in. En dat terwijl er nu zulke buien zijn. (Ik heb bij hun klacht ingediend). Of het product (pleisters tegen jeuk v muggenbulten) gaat werken weet ik nog niet. Nog niet hoeven uitproberen.

Betrouwbare firma.

Ik had een hygIëne product besteld en had na een 10-tal dagen enkel een bestelbevestiging ontvangen. In een telefonisch contact werd werd me gezegd dat de bestelling, omwille van de wateroverlast vertraging had. Daar kon ik alle begrip voor opbrengen. Maar het product zou onmiddellijk verzonden worden wanneer het voorradig is. De bediende zei ook nog dat ze eigenlijk een mailtje ivm deze vertraging hadden moeten sturen. 2 dagen later werd alles geleverd, met een vriendelijke verontschuldiging erbij omwille van de vertraging. Dat vond ik echt attent.

Plezierig en goed

Algemene opmerking : check je email box. Ik krijg steeds mijn mails terug met de melding dat jullie box vol is. Plezierigern goede ervaring, producten ook redelijk geprijst.

Topervaring

Enkele maanden terug voor het eerst bij Van Manen een bestelling gedaan en deze was zeer vlot, correct verlopen en het product van topkwaliteit. Zo tevreden dat we hetzelfde product nogmaals besteld hebben. Van Manen.....een echte aanrader !!!

Juiste en snelle levering.

Via een vriendin heb ik van u gehoord en vervolgens mijn bestelling geplaatst. Zeer tevreden over de verwerking van de bestelling.

Dik in orde!

Snel en goed geleverd. Producten zijn ideaal voor tijdens de vakantie

redelijke service

telefonisch moeilijk te bereiken div keren gebeld,maar als je dan iemand aan de telefoon hebt zijn ze wel behulpzaam en vriendelijk. bij het product wat ik besteld had zat geen goede gebruikers beschrijving bij ,waar door we niet weten of we het goed hebben gebruikt .

prima webshop

Een prima webshop. Mocht je er niet uitkomen of vragen hebben dan krijg je direct antwoord. Dus eerlijk en betrouwbaar.

Makkelijk besteld en heel vlot geleverd!

De jullie is alles oke

Maar jullie moeten is uit gaan kijken naar een andere koerier, DHL is walgelijk slecht, zeggen dat ze aan de deur geweest zijn, maar geen kaartje in de bus. Spreek je af om het neer te zetten, kunnen ze de plaats niet vinden. Terwijl dat deze gewoon voor de garage deur is, dus ook niet geweest. Kan de spullen beter op komen halen. Maar ja jullie kunnen daar ook niets aan doen.

geen idee, mijn bestelling moet nog geleverd worden

dfjfja

Goede en snelle service

Al een paar jaar doe ik daar bestellingen, maar bevalt uitstekend.

Toppie!

Top service, snel geleverd.

Makkelijk product gevonden en goede afhandeling

Mijn bestelling was niet op voorraad. Nadat ik een vraag had gesteld over de levertijd kreeg ik snel een duidelijke reactie. Gelukkig was de bestelling kort daarna netjes in huis.

Snel en netjes bezorgd.

De bestelling is goed, snel en netjes bezorgd. We zijn tevreden.

De snelle en correcte service is prima

Klantvriendelijk en topservice !

Bij de bevestiging van de bestelling online 's avonds laat, merkte ik dat ik het verkeerde type van product gekozen had. Met een mailtje rechtstreeks naar de firma Van Manen, hoopte ik alsnog dat ik de verzending kon tegenhouden. Inderdaad. Toen ik 's anderendaags telefonisch contact opnam, kreeg ik onmiddellijk een geruststellend antwoord. Mijn mail was opgemerkt en de bestelling al aangepast. De verzending was al een feit. Als dat geen klantenservice is !! De zending is perfect aangekomen met prima goederen.Dank u wel.

Uitstekende service! Zelfs mogelijkheid om de kleurtjes te kiezen van de tandenborstels.

Tot nu toe heel te vreden met de bestelling van mijn product

snelle correcte levering

vandaag besteld morgen in huis en het juiste product gevonden

bestelling voldoet aan verwachtingen

Ben erg blij met de bestelde hygiënewashandjes. Voldoen aan de verwachtingen. Ook de levering was snel en prima in orde

Voor herstel uit het ziekenhuis gebruikt mijn moeder tijdelijk de po stoel Per toeval ontdekte ik de care bag. Ideale uitvinding. Ruikt niet is is eenvoudig eruit te halen en weg te gooien. We geven het bestaan van dit product zeker door aan derden.

Over Van Manen Hygiëneproducten

Mantelzorger? Thuiszorgmedewerker of zorgprofessional? Met producten van Van Manen Hygieneproducten help je om de zorg makkelijker te maken en te verbeteren. Ons motto; Zorg voor Hygiene