Top service, snel geleverd.

Makkelijk product gevonden en goede afhandeling

Mijn bestelling was niet op voorraad. Nadat ik een vraag had gesteld over de levertijd kreeg ik snel een duidelijke reactie. Gelukkig was de bestelling kort daarna netjes in huis.

Snel en netjes bezorgd.

De bestelling is goed, snel en netjes bezorgd. We zijn tevreden.

De snelle en correcte service is prima

Klantvriendelijk en topservice !

Bij de bevestiging van de bestelling online 's avonds laat, merkte ik dat ik het verkeerde type van product gekozen had. Met een mailtje rechtstreeks naar de firma Van Manen, hoopte ik alsnog dat ik de verzending kon tegenhouden. Inderdaad. Toen ik 's anderendaags telefonisch contact opnam, kreeg ik onmiddellijk een geruststellend antwoord. Mijn mail was opgemerkt en de bestelling al aangepast. De verzending was al een feit. Als dat geen klantenservice is !! De zending is perfect aangekomen met prima goederen.Dank u wel.

Uitstekende service! Zelfs mogelijkheid om de kleurtjes te kiezen van de tandenborstels.

Tot nu toe heel te vreden met de bestelling van mijn product

snelle correcte levering

vandaag besteld morgen in huis en het juiste product gevonden

bestelling voldoet aan verwachtingen

Ben erg blij met de bestelde hygiënewashandjes. Voldoen aan de verwachtingen. Ook de levering was snel en prima in orde

Voor herstel uit het ziekenhuis gebruikt mijn moeder tijdelijk de po stoel Per toeval ontdekte ik de care bag. Ideale uitvinding. Ruikt niet is is eenvoudig eruit te halen en weg te gooien. We geven het bestaan van dit product zeker door aan derden.

Alles goed geregeld echt top

Zeer goed bedrijf , ze doen wat ze zeggen.

keurig en snel afgehandeld

nvt

gewoon duidelijke site met overzichtelijke bestelmogelijkheden

Altijd goede producten en goede voorlichting over levertijden!

Snel en correct geleverd

Levering degelijk verpakt en snel geleverd.

Goed verpakt

Artikelen vlot gevonden via Google en dan op de site. Snel besteld, enige wat ik minder vondt is dat ik geen trackingcode kreeg of e-mail dat het onderweg was voor levering. Ik heb het nu een week geleden ontvangen en vandaag kreeg ik een mail met een trackingcode. Was misschien iets mis gelopen. Maar blij dat alles volledig en goed verpakt hier is geraakt.

Snelle discrete levering

Zie boven

Altijd vlot en netjes geleverd

Al diverse malen artikelen bij Van Manen gekocht en altijd wordt alles vlot geleverd. Eenmaal, toen niet alles voorradig was, is direct contact met mij gelegd en één en ander in overleg netjes geregeld.

Bij de vorige levering was één van de navullingen van germstar niet goed, maar na contact met de klantenservice werd er gelijk een nieuwe opgestuurd; dat noem ik klasse!!

Weggooi washandjes

Ze voelen zacht in de handen en stevig van papier.

niet helemaal oke

ik heb in plaats van 4 items 3 gekregen

Beste Lucie, Dank voor je reactie. We gaan de fout herstellen. Het ontbrekende product wordt vandaag nagestuurd. Excuses voor het ongemak.

Zeer goede producten

Mijn ervaring met van Manen producten is zee goed bevallen,bestel zeker nog een keer

Wij zijn zeer content met deze washandjes al jaren.

Eerst kochten wij de washandjes samen met iemand anders en deelde de 1000 washandjes, nu hebben we ze allemaal genomen .

Goede en snelle levering

Prima produkt en levering

Heel goed voor onze clienten!

Voor mensen met een handicap wordt de drie-kops als goed ervaren!

Over Van Manen Hygiëneproducten

Mantelzorger? Thuiszorgmedewerker of zorgprofessional? Met producten van Van Manen Hygieneproducten help je om de zorg makkelijker te maken en te verbeteren. Ons motto; Zorg voor Hygiene