top service!

helemaal goed

Geweldig, kan niet anders zeggen!

Het speciale aan het pakketje was het hand geschreven bedankje, helemaal leuk!

Zo als gehoopt goed en snel

Uitstekende service, snelle levering

Goede service, goede prijs en snelle levering

Nog niets ontvangen! Dus wel raar om te beoordelen?

Niets ontvangen

Snelle & correcte afhandeling

Verpakking beschadigd en items ontbraken. Bedrag werd zonder probleem teruggestort.

goed en netjes afgeleverd en snel na bestelling.

Goed product en snelle levering.

goed.

Vriendelijk en snel geregeld.

Tegenvallend

Keurige service maar had iets meer van de bedmatjes verwacht. Ze zijn dun. Minder gevuld en plakkerig. Dacht dat Tena een topmerk was. Daarom heb ik 4 pakken genomen.

Boven verwachting!

Het is de eerste keer dat ik iets besteld heb bij van Manen: wegwerpwashandjes. Ik gebruik ze iedere dag als ik douche. Zo heerlijk zacht en geen geplakte naden, waardoor washandjes vaak uitscheuren. Ben er heel blij mee, zeker een aanrader!

Mijn ervaring

Ik vind zelf informatie over bestelde producten, alternatieven over bestelde producten, snel levering en een goede service belangrijk is Ik vind dat Van Manen Hygiëneproducten een betrouwbare bedrijf is. Groetjes, Hasan Mantelzorger.

?

?

Fijn product

Hele fijne doekjes voor de handen schoon te maken na het eten

Gemakkelijk op verlof

Altijd bij op vakantie

goede levering

Goede behandeling van de order. Telefonisch duidelijk uitgelegd. Prettig gesprek

Te laat verdtuurd

Ooit op tijd besteld, maar helaas heeft het te lang geduurd voordat het verzonden was. Voor de rest was alles netjes.

Fijne washandjes

De bestelde washandjes werken prima. Het voelt fris en hygiënisch aan en is heel gemakkelijk in gebruik.e bestelling werd snel en correct geleverd. Ik ben 100% tevreden.

Overzichtelijk website

Producten snel te vinden, bijbestellen gaat makkelijk via inloggen en vorige bestellingen. Persoonlijk contact is fijn problemen, er wordt meegedacht en gewerkt aan oplossing hiervan, erg fijn!

Snelle levering, goede service

Goede producten, zeker aan te raden

volledig zoals het moet zijn

een woord perfect

Zeer efficiënt

Ik gebruik de onderleggers eerlijk gezegd voor mijn 18-jarige ernstig incontinente Jack Russel. Eindelijk verlost van de natte dweilen en fleeces! Prima kwaliteit, veel keuze qua formaat. Snelle vlotte levering.

Uitstekend geholpen

Zeer klantvriendelijk , en komt met passend alternatief

Vriendelijk, snel, makkelijk

Over Van Manen Hygiëneproducten

Mantelzorger? Thuiszorgmedewerker of zorgprofessional? Met producten van Van Manen Hygieneproducten help je om de zorg makkelijker te maken en te verbeteren. Ons motto; Zorg voor Hygiene