Goede webshop goede producten

Heel snelle levering

Snelle en correcte levering.

Uitstekend!

Fijn bedrijf.

Goede producten die doen wat ze beloven in de product beschrijving.

kan ik nog niet geven

ik kan mijn ervaring nog niet mee delen omdat ik nog niets ontvangen heb van mijn bestelling

Helaas is door een personeelswisseling bij de vervoerder het een en ander misgegaan. Hierdoor heeft uw pakket ook vertraging opgelopen. Sorry hiervoor.

op tijd bezorgd

De hele besteling was niet compleet maar er zat een keurig briefje in dat deze nageleverd zou worden!

goed product snelle levering

Tijdens de vakanties gebruiken we deze washandjes en die bevallen zeer goed en zijn stevig

Prima product

Dit product had ik in het ziekenhuis gekrwgen en was zo tevreden dat ik dit bij thuiskomst direct heb besteld

Produkt werd goed en snel geleverd

Zeer tevreden, snelle levering

prima en snel geleverd

snel geleverd en discreet verpakt

Snelle levering en netjes verpakt

Snelle levering en was heel netjes verpakt. Ik had alleen bij de opmerkingen vermeld, dat ik van de drie bestelde tandenborstels liever geen roze of paarse wilde, omdat het voor een jongen is. En wat heb ik gekregen? Alsnog 1 van de 3 een paarse. Dit vond ik minder omdat ik dit er bij de opmerkingen juist heb verzocht.

Snelle levering en goede kwaliteit van het product

Het product wat ik besteld had was goed kwam overeen met beschrijving. Ook de levering was snel wat ook erg prettig is.

Goed product

Goed en snel geleverd. Leveringsprobleem met dhl wordt goed en snel opgepakt

Matig

Heb nog steeds geen bestelling ontvangen dus kan geen oordeel geven

Helaas is het door u bestelde artikel uit productie gehaald door onze producent. Hierdoor is het niet meer leverbaar. We hebben dit nu ook aangepast in de webshop zodat dit niet meer kan gebeuren.

Netjes geleverd

Bestelling is vlot en netjes geleverd

Tester

nadat ik een tester had gekregen die bijna op was, hebben ze het heel netjes opgelost echt super. Een vriendelijke vrouw aan de tel die het heel netjes oploste.

Beste mevrouw Van Dijke, sorry voor deze vergissing. We hebben u nieuwe exemplaren toegestuurd. Veel plezier van de Knetterzeep.

Geweldig net bedrijf

Zelfs bij een wat kleinere bestelling alle aandacht . Keurig verpakt super snel geleverd.pakket goed te traceren . Een warme douche ,ik beveel dit bedrijf aan.

GOED

snelle service

super tevreden!!!

Werd vriendelijk telefonisch te woord gestaan met het bestellen van Gilde Comfort onderlegger en glijzeil in een. Perfect!!!

goed en op tijd

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering.

Over Van Manen Hygiëneproducten

Mantelzorger? Thuiszorgmedewerker of zorgprofessional? Met producten van Van Manen Hygieneproducten help je om de zorg makkelijker te maken en te verbeteren. Ons motto; Zorg voor Hygiene