Overzichtelijke webshop die wordt opgevolgd door prompte bezorging van het bestelde.

zie boven

makkelijk bestellen en snelle levering

Spullen snel geleverd en op nette tijd.

Goede ervaring

Makkelijk te bestellen en het werd snel verzonden en netjes verpakt.

was na verwachting goed

het gevraagde is snel geleverd

Netjes en optijd geleverd.... gewoon top!!

Geleverd zoals aan gegeven helemaal geweldig!!

Goed en vlot

Snelle levering en billijke prijzen. De brilpoetsdoekjes die ik besteld had waren van uitstekende kwaliteit. Bedankt daarvoor.

Goed geleverd en fijne producten

De producten waren snel in huis. En bovendien bevallen ze prima.

Product werkt erg goed

Ik heb een duimbasis operatie gehad en mijn duim is nog gezwollen. Met dit product helpt de zwelling te verminderen.

Snel geleverd.

Eerste bestelling, verder nog geen ervaring.

Nog niet ontvangen/Opgelost

Ik heb al meerdere malen op de barcode van DHL JVGL06088108000697758156 gezocht en nog altijd is mijn bestelling niet bij het DHL Servicepunt afgeleverd. Dit vind ik persoonlijk écht niet kunnen daar ik de te leveren artikelen écht spoedig nodig zal hebben. Dit is mijn eerste- en tevens laatste bestelling bij Van Manen. Voor mij is kunnen vertrouwen op de leverbetrouwheid essentieel. Naar aanleiding van bovenstaande recensie heeft Irma van Manen binnen een dag contact met mij opgenomen. Naar aanleiding van ons gesprek heeft ze direct contact gezocht met DHL. Na twee dagen alles in goede orde ontvangen. Ontzettend bedankt voor het oplossen van dit voor mij vervelende probleem. Klasse!!

Helaas gaat er weleens iets mis bij DHL. We hebben contact opgenomen en na enkele dagen is het uiteindelijk op het juiste afleveradres terecht gekomen. Vervelend dat het langer heeft geduurd dan verwacht.

Incomplete levering

Kreeg ipv 3, 1 knetterzeep geleverd. De andere dag gebeld, vriendelijke medewerkster, zou gelijk de rest opsturen. En wat een goede service. Ik werd op mijn woord geloofd. De volgende dag werden de andere 2 geleverd met een persoonlijk excuus briefje. Chapeau! Product is perfect.

Beste mevrouw van Gent, Dank voor uw reactie. Sorry voor deze vergissing. Inmiddels zijn de flacons Knetterzeep nagestuurd en in uw bezit. Veel plezier van uw aankoop.

Bestelling en levering goed verlopen

na bestelling snelle bezorging!

nogmaals vrijdag besteld en dinsdag al binnen TOP

Vriendelijk en behulpzaam

Positief

Goede service en snel geregeld

vlot en duidelijk

De bestelling werd vlot bezorgd, alles was duidelijk.

Gisteren besteld en vandaag al binnen. Dat noem ik lekker vlot.

het is snel en goed geregeld

alles prima

Snelle levering en goed product, dus heel tevreden.

Bestelling keurig netjes afgehandeld.

Goed.

Vlotte en vriendelijke service

Zie boven.

Bij proefpakket geen gebruiksaanwijzing. Bij gebruik op de fiets fantastisch. Geen geschuif, geen lekkage.

goed geregeld

Over Van Manen Hygiëneproducten

Mantelzorger? Thuiszorgmedewerker of zorgprofessional? Met producten van Van Manen Hygieneproducten help je om de zorg makkelijker te maken en te verbeteren. Ons motto; Zorg voor Hygiene