goed geregeld

Snelle en goede levering

Supersnelle levering van een goed product

Voor iemand die een handicap heeft eigenlijk onmisbaar. In Nederland wordt er helaas nog niet zoveel rekening gehouden met de mindervalide medemens. Zeker tenopzichte van het buitenland. Jullie mogen veel meer reclame maken voor dit product, zodat meer mensen ervan kunnen profiteren.

uitstekende kwaliteit

ik gebruik ze iedere dag prima .BEN ER BLIJ MEE

Vlotte verzending, producten conform bestelling

Klantenservice goed bereikbaar en meewerkend, toen de koerier (dhl natuurlijk) er een potje van gemaakt had. Tevreden!

Dik in orde

Goede producten, snel geleverd

Snel en compleet

Snelle en juiste levering

Superservice

Wij hadden achteraf het verkeerde product besteld. Zonder kosten kunnen ruilen. Dezelfde dag. Heel vriendelijk, echt superservice

Goed te dragen buikband.

Al tien jaar gebruiker 9 jaar ( alleen wanneer nodig ) van de Dale buikband 525. Probleem bij dagelijks gaan dragen ( sinds 1 jaar ) van de 525 is het opstropen in de rug omdat ter ondersteuning in de rug de baleinen ontbreken. Daarom overstapt naar 410 met één soort van balein in het midden van de rug. Neigt na 1 week dragen toch weer enigszins licht op te stropen. 2 a 3 baleinen in de rug zou dit probleem wellicht verhelpen. Ben benieuwd of na 1 jaar intensief dragen van de 410 het opstroopprobleem verergerd.

Gewoon goed.

Duidelijke site, goede verpakking en levering.

Binnen 1 week mijn bestelling in huis!

Prima, snelle levering.

Snelle levering, goed product.

Goede ervaring.

Overzichtelijke website en redelijke prijzen. Mijn bestelde spullen werden de volgende dag door DHL afgeleverd.

Ze voldoen aan mijn verwachting.

Ze voldoen aan mijn verwachtingen.

Netjes en snel geleverd. Uitstekende kwaliteit washandjes tegen een redelijke prijs

Product had rafels aan de naad

Buikband had een stuk van 10cm waar de naad weg was. Foto gestuurd en contact gehad. Gelijk nieuwe ontvangen. Top service

Gevraagde geleverd.

Duurde efkes. Had graag wat meer info over leveringsduur gehad.

afwachten

goede morgen, ik heb de schoenen hoesjes heel snel ontvangen dat is al een 10 en nu maar afwachten of deze voldoen hoelang ze meegaan!

Gedaan wat er werd gevraagd en snel.

niets op aan te merken

Hele goede producten

Goede producten en hele snelle levering.

Niet op voorraad wat verkocht wordt

Deze site heeft duidelijk geen koppeling tussen de voorraad en de website (of is een verkoper zonder eigen voorraad). Daardoor verkopen ze spullen die ze niet hebben, met leveringsproblemen tot gevolg. De producten voldoen uiteindelijk wel goed.

Vooral snelle service is een pluspunt

Goede spullen, redelijke prijs.

Snel bestellen maar trage verzending

Bestellen was makkelijk, maar levering ervan liep vertaging op.

Goed en op tijd!

Keurig op tijd volgens mededeling.

Breukkruid 12 3903 GP Veenendaal

0318- 524707

Over Van Manen Hygiëneproducten

Mantelzorger? Thuiszorgmedewerker of zorgprofessional? Met producten van Van Manen Hygieneproducten help je om de zorg makkelijker te maken en te verbeteren. Ons motto; Zorg voor Hygiene