Snelle levering, keurig verpakt.

Snelle levering, keurig verpakt.

helemaal goed

Het bestellen lukte niet meteen ,toen heb ik gebeld maar werd niet opgenomen. werd netjes terug gebeld en ik kon zeggen dat het uiteindelijk wel gelukt was.

Snel geleverd!

Wij zijn erg tevreden over Van Manen.

Prima en snel geleverd

Product bevalt uitstekend en door in te schrijven voor de nieuwsbrief ontving ik ook een kortingscode!

Goed. Leuke vrouw!

Na wat vertraging super vriendelijk en met diverse mail keurig op de hoogte gehouden.

Mijn ervaring is positief

Mijn ervaring is positief

Heb bedenkingen.

De gebruik aanwijzingen stonden in het Engels. Volgens de beelden moet de band over de broek. Dat is lastig met een slip zonder opening van voren. Voor iemand die altijd zit te plassen is het helemaal een ramp.

Duidelijke website en snel bezorgd voor redelijke prijzen

De website is duidelijk en wat je nodig hebt is eenvoudig te vinden. Bezorging is snel genoeg en de produkten zijn zoals omschreven. Dit is een leverancier die ik van harte aanbeveel.

Fijne producten om mantelzorg te verlenen

Ik ben blij met op shampoocaps en washandjes om op een prettige manier thuis zorg te kunnen bieden

Top geregeld!

Bestelling werd snel afgehandeld en geleverd.

Alleen DHL maakt een foutje

Geen klachten.

Alles keurig geregeld!!

Achteraf betalen was geen enkel probleem!! Fijn dat er vertrouwen was. En prima spullen verkopen ze!!

Heel fijn

Haren zijn lekker gewassen

Geniale oplossing

De volgende dag leveren is niet helemaal zo maar heb je haast gelijk bellen want dan kunnen ze er nog wat mee. Jammer dat t voor mij net te laat was om mee te nemen. Maar de ervaring met het product is een aanrader.

Prima, snelle levering

Snel, en persoonlijk

Niet vaak dat je een op de bon een persoonlijke boodschap geschreven krijgt met een bedankje van iemand die je eigenlijk niet kent. Heel attent.

Prima, precies wat ik zocht

Door mijn ziekte kan ik niet meer zelfstandig haren wassen. Door het gebruik van een shampoocap lukt het nu wel weer. Er zijn ook ongeparfumeerde shampoo caps te koop, die ik de volgende keer ga bestellen.

Passend en duidelijk.

Goede informatie over het assortiment. Correcte levering in nette verpakking. Artikelen voldoen aan de beschrijving en zijn handig in het gebruik.

Goede en snelle levering

Bestellen ging handig leveren ging snel betalen ging gemakkelijk dus een prettige eerste kennismaking

Heb het product tijdens het weekend besteld en op maandag is het al geleverd; chapeau!

Fijne producten

De levering is discreet en vlot. Daarnaast ben ik erg blij met de molton wegwerpwashandjes. Deze zijn superzacht voor de dagelijkse verzorging. Ik ben ze nog niet eerder zo tegengekomen. Ze zijn ook nog eens goedkoop.

Prima voor elkaar

Op tijd binnen

slecht

Heb iets onvangen wat niet met afbeeldig overeen komt

De ervaring met de aankoop zijn goed, mooi op tijd en zeker voldoende info te krijgen.

Breukkruid 12

3903 GP Veenendaal

0318- 524707

Over Van Manen Hygiëneproducten

Mantelzorger? Thuiszorgmedewerker of zorgprofessional? Met producten van Van Manen Hygieneproducten help je om de zorg makkelijker te maken en te verbeteren. Ons motto; Zorg voor Hygiene