perfect

verf besteld,ook nog eens stukken goedkoper als in de winkel. en ook nog eens 2roerstokjes,kwast en een paar handschoenen erbij. hier bestel ik vaker.

Goede spullen - iets later geleverd dan verwacht

Goede spullen zijn te bestellen bij verfdirect. Helaas kwam de bestelling een paar daagjes later dan verwacht. Ik had op tijd besteld, dus voor mij geen probleem.

duidelijke webshop

Een op merking graag in web shop aangeven wat levertijd is. Moest zelf bellen wanneer de verf geleverd werd. 4 dagen naar besteldatum. Zou een mail heben gehad .Dus niet. Later wel een bevestiging gehad. op de aflever bon staat GlS prcel maar werd door post NL geleverd. Prijs is oke.

Weer top geregeld

Ik had per ongeluk de verkeerde leverdatum ingevuld. Even een belletje en meteen was alles geregeld. Prima spullen voor een prima prijs.

Snel geleverd, goede prijs

Zelfs in de tijd dat geen enkel post-pakket op tijd aankomt, was deze bestelling van verf direct keurig de volgende dag in huis. Goede prijs.

Uitstekende eerste ervaring met VerfDirect.nl

Zeer content met de bestelde artikelen - en niet te vergeten, de scherpe prijs(!). OOK wat betreft het bestelgemak, de adequate afhandeling (bevestigings-e-mails, track & trace etc.) en tenslotte de goede verpakking... brengen mij tot maar één beoordeling: SIMPLY TOP!

Goede kwaliteit en service

Sikkens helaas tijdens corona slecht leverbaar. Na telefonisch contact werd ik prima geholpen met een voorradig alternatief. De snelle levering maakt mijn ervaring helemaal positief.

Prima geholpen na leveringsproblemen

De bestelde verf van Sikkens bleek niet leverbaar in Coronatijd en Sikkens kon niet aangeven wanneer dan wel. VerfDirect.nl kwam met een prima alternatief.

Goede prijs Goede service

Goede Prijs Goede service

Correcte levering top

Correcte levering en keurig en correct geinformeerd

Snelle service zeer correct.

Ik ben na bijna twee weken wachten op verf bij een andere leverancier zeer snel geholpen. Jullie verdienen een oprecht een warme douche.

Mixed feeling.

Moest bellen en mailen, voordat product werd verzonden. Vervolgens ook nog eens vertraging bij postnl. Levertijd meer dan een week is wel vervelend als je aan het schilderen bent en er op wacht. Product voldoet aan verwachtingen.

Correct en netjes

Had schuurpapier besteld, echter deze kon niet geleverd worden door de corona situatie. Werd netjes gebeld of ze een goede vervanger mochten toesturen. De vervanger die ze me hebben geadviseerd ben ik zeer tevreden over. Schuurt fijn en slipt nauwelijks dicht. Bedankt voor de tip

Prima beits en kleur

Heb Transparante beits Besteld met een dekkende kleur. Na een telefoontje is dit prima opgelost !

Prima levering, maar post.nl was vertraagd

Alles was prima geleverd conform bestelling incl gratis handschoenen kwast en roerstokken, jammer dat buiten jullie schuld door de grote coronadrukte post.nl wel 5 werkdagen later was met de bezorging. Tot volgende keer

Jammer

Bestelling geplaatst, deze kwam maar niet af. Hierover gemaild kreeg geen reactie toen maar gebeld "Oeps vergeten" volgende dag bestelling incompleet thuis bezorgd. Kwast + handschoenen vergeten. Teleurstellend, stelletje suffers.

helaas geen terugkoppeling dat het later werd bezorgd

prima bedrijf, goede service na telefonisch contact.

Geweldig zo als altijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super goed!!!!

1.5 liter blik staat aan de onderzijde bol

Blik heeft kennelijk tijdens het transport een fikse val gemaakt. Het blik staat aan de onderzijde helemaal bol en er zal niet veel nodig zijn om deze te laten barsten.

Ondanks drukte acceptabele levertijden. Goede communicatie.

Snelle levering en goede klantenservice

Top service. Snelle bezorging en correct geholpen. Aanbeveling meer dan waard.

Zoals altijd snelle levering, goede service en topkwaliteit verf.

Perfect en niet duur.

top service

even bellen en bestellen, zelfs wonend op een eiland heb je het snel in huis.

Snelle levering en goede service. Je krijgt alleen geen roerstokje bij de verf. Moet je dus apart bestellen.