Snelle levering en goede service. Je krijgt alleen geen roerstokje bij de verf. Moet je dus apart bestellen.

bestellingen worden keurig geleverd

Voldoende

Communicatie over levering is wazig. Op e-mail geen reactie. Als je eenmaal weet hoe het werkt is het geen enkel probleem, kunnen ze beter even laten weten ipv je een halve dag vrij te laten nemen voor niets!

Netjes

Bestelling geplaatst alleen niet op vooraad. Ze hadden geen 2,5 liter in de soort die wij besteld hadden. We werden netjes gebeld of het ook in 2x 1 liter en een halve liter mocht. Dit was super, maar voor ons niet direct nodig dus na overleg 2 dagen gewacht en toen gewoon 2,5 liter gekregen. Top

levering niet volgens bestelling. Een ontevreden klant

Bestelling is heel snel geleverd. Wel was er een van de artikels niet volgens vraag geleverd en is er een andere kwast aangeleverd. Na poging via mail alsook op de twee telefoonnummers vermeld op de website geen gehoor gekregen. Een ontevreden klant dus ondanks een snelle levering. Feedback via mail van Verfdirect of telefonische bereikbaarheid zou de frustratie al grotendeels verholpen hebben.

Perfecte service

Fijne shop erg duidelijk en makkelijk te bestellen. Helaas waren ze iets vergeten. Even bellen een het is keurig opgelost.

Wederom goede verf/lak tegen een fantastische prijs!!

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf, komen hun afspraken na en leveren heel snel hun product.

Slechte service

Men levert foute verf en wil dit alleen vergoeden als je nog eens minimaal drie liter blikken er niet. Conclusie: Slechte service.

2de levering is volgens afspraak verlopen.

Waardeloos levering is keer op keer uitgesteld

Na dit gemeld te hebben bij verfdirect ontvang ik het antwoord "dat is niet onze zorg bestelling ligt bij Post.NL" Kan zijn maar ik heb het besteld bij Verfdirect op zondag had verwacht het dinsdag in huis te hebben, dat werd woensdag met melding vervolgens donderdag en uiteindelijk Vrijdag na middag... :( Met gevolg dat ik lokaal verf heb moeten kopen omdat je een week vrij neemt en verwacht dat alles op tijd is. Bedankt Verfdirect

goed bedrijf

goede afwikkeling van mij bestelling

Snelle levering en duidelijke communicatie

goede service goed verpakt snelle levering

goed bedrijf

Niet gekregen wat er op de factuur stond

Helaas heb ik alleen de verf mogen ontvangen, en niet de accessoires van de aanbieding zoals beschreven op de factuur. Zal wel vanwege de drukte zijn geweest. Wel kreeg ik netjes een rol tape vanwege de late levering.

Beste Franklin, De actie met gratis kwast en handschoenen is vanaf 2 liter Sikkens verf zoals duidelijk vermeld op onze webshop. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, VerfDirect.nl

Zoals je het mag verwachten.

Prima bedrijf!!

Duidelijke site,factuur en communicatie.

Keurig verpakt. Wel een dag te laat bezorgd. Maar heel netjes dat ik hiervan via mail op de hoogte werd gesteld. Kennelijk te maken met Hemelvaartsdag. Een rol afplaktape en spatel bijgeleverd, met dank.

Pluspunten

Snelle en accurate levering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ze belde om door te geven dat de verf een dag vertraging had ivm voorraad aanvulling.

geen

• Snelheid/Levertijd

Wat betreft de bezorgoptie kon ik niet zien hoe ik het POSTNL afhaalpunt zelf kon kiezen, waardoor ik vast zat aan de dichtsbijzijnde. Voor mij niet handig vanwege de openingstijden. Daardoor moest ik eerder uit mijn werk.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prima prijzen en snelle levering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vooral de prijs.

Op de planning stond de levering op 4 april, maar werd pas de 5e bezorgd. Meestal klopt de levertijd, maar deze keer niet.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede verf voor een redelijke prijs

Beter bereik baar met telefoon en als je een mail stuurt krijg je geen bericht terug