Een super fijne website om theorie examens te oefenen! Een aanrader!

Prima, ik had voor deze prijs verwacht dat het boek ook openbaar werd gezet. Het is jammer dat dit er niet bij zat. Verder waren de toetsen zo lastig dat ik bang was dat ik de theorie niet zou halen. aangezien ik in totaal van de 30 toetsen maar 3 had gehaald. Uiteindelijk met theorie met in de gevarenherkenning maar 3 fout. Kennis 0 fout en inzicht 1 fout gemaakt. Dus dank Groetjes

Super fijn om op deze manier examens te oefenen!

Duidelijke uitleg bij de vragen en ook echt overzichtelijk. Top echt veel aan gehad!

Goede manier om examenvragen te oefenen met uitleg

Ik had via een andere site de theorie geleerd en vragen geoefend, maar ik kwam er toen achter dat deze vragen niet overeenkwamen met die van het CBR. Ik ben toen op deze site examens gaan oefenen en dit leek veel meer op de vragen die het cbr ook gebruikt. Het is wel duur voor het aantal exames dat je kan maken, maar je leert dan wel gelijk de lastige vragen

Goede voorbereiding op het examen, wel matig Nederlands.

Ik ben in één keer geslaagd voor het theorie-examen door het oefenen met TheorieExamenOefenen.nl. De vragen in het examen kwamen qua opzet en inhoud overeen met de oefenexamens. Wel vond ik de vele grammatica- en spelfouten in de oefenexamens erg afdoen aan de kwaliteit. Daarom een 7 en geen 8 of 9.

Goede voorbereiden voor jouw examen

Uit laksheid had ik geen zin om te leren. Dus dan maar oefenen. 20examens afgenomen alle 20gemaakt en in 1keer geslaagd voor mijn motor theorie. Ik schat ongeveer 75% dezelfde vragen gekregen.

Helemaal geweldig.

Erg fijn om mee te oefenen, examen met gemak gehaald!

Zeker aan te bevelen!

Zojuist in één keer geslaagd voor het motor theorie-examen. Veel gehad aan het duidelijk geschreven boek met goede visuele voorbeelden en uitleg van aandachtspunten voor motorrijders. Genoeg variërende oefenexamens. Soms een wat omslachtige vraagstelling, echter zijn dit dan vaak ingewikkelde onderwerpen. Ook kan je naderhand examens opnieuw maken en worden alle foute antwoorden per onderwerp weergeven. Zo kan je goed zien welke punten nog aandacht vragen.

Goeie oefeningen

Door deze oefeningen heb ik erg goed kunnen oefenen en heb ik mijn theorie in 1 keer gehaald.

Geeft een goed idee van het examenniveau!

Ondanks dat ik met 19/20 examens was gezakt, had ik bij de laatste succes. Ik merkte op het echte examen dat de oefenexamens echt hadden geholpen. Het is het oefenen zeker waard geweest!

Kwaliteit is zeer goed

De vragen zijn in kwaliteit (afbeelding en tekst) van zelfde niveau als bij het CBR. Kan iedereen adviseren om een pakket van vragen aan te schaffen. Het heeft mij geholpen om in één keer te slagen. Martin

goede heldere examens die goed voorbereiden op theorieexamen CBR

snel en deskundig voorbereid voor CBR examen

M.b.v. theorieexamenoefenen.nl geslaagd

20 oefenexamens gekocht omdat ik de eerste keer gezakt was voor mijn motortheorie-examen. In tegenstelling tot de vragen in het oefenprogramma van de rijschool kwamen de vragen/situaties in deze oefenexamens erg overeen met de vragen gesteld in het theorie-examen.

Goede en totale voorbereiding op het theorie examen B.

Het theorieboekje in combinatie met het online kunnen oefenen van vragen en gehele examens is erg fijn. De vragen sluiten zeer goed aan bij het echte theorie examen. Vooral ook het oefenen met de vragen over gevaarherkenning in 8 seconden is echt top. Soms zou de onderbouwing wel wat duidelijker mogen, vooral bij voorrangsvragen. Er mist hierbij af en toe de terugkoppeling naar waar de regels in het theorieboekje gevonden kunnen worden.

In één keer geslaagd!

Oefenen met theorieexamenoefenen.nl was voor mij heel fijn, omdat bij elke vraag een duidelijke toelichting was gegeven waarom dat antwoord juist was en waarom de andere antwoorden onjuist waren. Ook herkende ik heel veel vragen die in het echte examen voorkwamen van de oefenexamens die ik had gemaakt. Dat was heel fijn!

Erg vergelijkbaar met het echte!

Veel geoefend, vraag stelling is soms net iets anders maar komt heel erg overeen met het echt CBR tentamen

Uitstekend oefenmateriaal

Goed oefenmateriaal met oefenexamens. Daarnaast is er de mogelijkheid om de fout beantwoorde vragen nogmaals te maken. Ook heb je de mogelijkheid om het theorie in boekvorm te bestuderen.

Redelijk om je kennis te testen/verhogen maar wel onduidelijk/fout soms.

Redelijk om je kennis te testen/verhogen maar soms onduidelijk en helaas bevat het fouten. Voorbeeld van een fout: Plaatje van de motorrijder die rechtsaf wil, richting aangeeft, rijdt naast een fietspad met onderbroken streep. De vraag is of hij zo goed voorsorteerd (motorrijder staat links naast het fietspad). Het plaatje is heel dicht op de motor dus je kunt totaal niet inschatten of er iets op het fietspad rijdt. Het enige goede antwoord is ja, want dit mag. Je mag OOK op het fietspad voorsorteren mits je geen hinder veroorzaakt maar dit is volgens TheorieExamenOefenen het verkeerde antwoord. Volgens TEO is het verplicht om op het fietspad voor te sorteren. Persoonlijk vond ik een concurrent prettiger omdat deze volledig gelijk is aan het examen wat je bij het CBR krijgt qua vraagstelling/layout/interface. De rekenmachine mag ook weg, die mag je niet gebruiken tijdens het examen.

Ik vind het heel duidelijk

Ondanks dat ik mijn examen even heb uitgesteld naar februari kan ik wel zeggen dat door de duidelijke uitleg het heel makkelijk is om te onthouden.

Duidelijk pakket met zeer veel oefenvragen.

In ongeveer 1 week dit doorgenomen en de laatste 2 dagen de 20+ oefenexamens gemaakt. Vragen komen overeen met datgene wat er ook tijdens het examen gevraagd wordt. Verbeterpunt: zorg dat je een rekening kunt krijgen (dit ivm declaratie bij je baas).

Een dikke huts

2 dagen van tevoren leren... EASSSYY

Aanrader om theorie examens te oefenen!

Via TheorieExamenOefenen.nl kun je toegang krijgen tot examens en het online theorieboek om te leren en een indruk te krijgen hoe de vragen worden gevraagd. Ik lees niet graag vanuit een boek. Dus online is dan heel handig. En omdat ik mijn telefoon toch altijd bij me heb, kon ik waar en wanneer ik wilde, de examens oefenen. Het heeft mij in ieder geval super goed geholpen. Ik ben in een keer geslaagd en had zelfs in twee categorieën GEEn enkele fout. TOP!

Het was een verrijking van mijn kennis

Ik heb echt veel gehad aan het oefenen met de theorieexamens. De situaties waren echt vergelijkbaar met wat je op het CBR krijgt.

Overzichtelijk voor iedereen. Echt een aanrader.

Herhalen, herhalen, herhalen. Beste leermethode. Oefenexamens komen veelal overeen met de werkelijke examen. Voor andere echt aan te raden.

Overzichtelijk en compleet

Met name het digitale boek is duidelijk en helder in taalgebruik. Bij de toetsvragen werden alleen vragen gesteld die alleen in de "examentraining" voorkomen en niet expliciet in het boek. Ik had dus het totaalpakket en mn theorie in één keer gehaald.