Goeie vragen

De vragen hebben mij goed getest op wat ik nog niet zo goed wist en wel maar dankzij jullie ben ik geslaagd!

Geslaagd

Door deze oefeningen ben ik geslaagd!

de site is wat ik ervan verwachte

Handig en snel leren.

De combo sneltheorie & oefen examens was perfect!

Door de theorie op een fijne en doelmatige manier te communiceren (afgewisseld met tekst, filmpjes/oefen vragen en afbeeldingen) heb ik het examen kunnen halen. Het is wel essentieel om de extra module met oefen examens bij de sneltheorie te oefenen, zo kon ik efficiënt mijn gaten in kennis opsporen. Ook de uitleg bij de oefenvragen was perfect om zo de benodigde kennis op te doen.

Positief

Een week van tevoren het boek doorgelezen, de dag van tevoren 18 oefen examens gedaan. Van de eerste 15 één keer geslaagd en 14 keer gezakt, de laatste drie allemaal geslaagd. En het examen gehaald, met ruime foutmarge!

Superduidelijk oefenmateriaal voorbereid op het examen.

Dit is een zeer duidelijk en overzichtelijk leerexamen afgestemd op het daadwerkelijk examen.

Redelijke prijs voor handige inzicht

De oefententamens helpen bij de inzicht in de vorm van de tentamens die gewoon niet hetzelfde zijn als simpelweg het theorieboekje in je hoofd stampen. Vooral toelichting bij alle (foute) antwoorden helpen om goede inzicht in de soort vragen en denkwijze te krijgen.

Ik ben een buitenlander en ik Kan niet zo goed Nederlans spreken en begrijpen. Ik kocht jullie curs en het was heel duidelijk en eendvoudig en heel handig met heel goede examen. Ik ben met eerste keer geslagd. Ik denk dat het veraassen is voor mij. Hartelijk bedankt.

Goed vergelijkbare examens waarmee ik me uitstekend heb kunnen voorbereiden!

De examens lijken erg veel op de CBR examens. De uitleg bij iedere vraag is zeker waardevol.

De beste voorbereiding ooit!

Cursus van theoriexamenoefenen was echt de beste voorbereiding voor mijn theorie examen. Het pdf boekje echt leerzaam, makkelijk uitgelegd. Proefexamen oefenen heeft me het meest geholpen. Bij elk fout is duidelijk uitgelegd waarom het zo is en niet anders. Ook op mijn examen had ik heel veel vragen die ik op theorieexamenoefenen had geoefend! Ik zal dit cursus echt iedereen aanraden die zonder stress naar zn theorie examen wilt gaan!

Goede examens om te leren en oefenen voor het examen

Dit is een heel fijn systeem om te oefenen voor je examen van je rijbewijs. Het lijkt inderdaad op een echt examen. Voor die prijs is het zeker aan te raden!!

Geslaagd!

Elke dag geoefend en heel veel opgestoken doof steeds te herhalen. Ik wist precies wat im moest doen tijdens het examen.

De oefenexamens komen goed overeen met de echte theorieexamen en je kan je er goed mee voorbereiden

Met de oefenexamens kan er goed op het echte theorie-examen worden voorbereid en doordat er ook staat welke onderdelen je goed of slecht deed kan je doelgericht leren

Geslaagd dankzij de oefenexamens

Door de uitgebreide mogelijkheden om de examens te oefenen veel geleerd. Wel had ik het idee dat niet alles te leren viel uit het theorieboek.

Ben blij met het oefen pakket, helaas was ik te laat begonnen met leren en heb ik het examen niet gehaald, maar ik laad m'n tegoed op en ga verder leren. Volgende keer haal ik het zeker!

Fijn

Mooie site, goede duidelijke info. En in 1x geslaagd :)

In een keer geslaagd

Duidelijk boek, vragen lijken veel op de vragen uit de cbr toets

Relevante vragen

Relevante vragen voor CBR theorie auto, die je niet alleen uit de boeken had kunnen weten.

Mijn ervaring was uitstekend

Ik kon 20 oefen examens heel goed gebruiken om alles te oefenen. De vragen die zij gebruiken kwam ik ook op de echte theorie toets tegen. In 1 keer geslaagd

Het heeft mij geholpen om de theorie eigen te maken.

Deze oefeningen zijn exact hoe je ze krijgt tijdens een officieel examen op het CBR. Door de oefenexamens kreeg ik een helder beeld & uitleg, dit kon ik vervolgens toepassen in de praktijk. Ideaal voor beelddenkers dus :). Hierdoor haalde ik mijn examen in 1 keer. Bedankt, top!!

Ben tevreden over mijn afgelegde examen

Alles was duidelijk. Had voldoende tijd om het examen te doen en de vragen zijn vergelijkbaar als die ik met mijn oefenexamens gedaan heb.

De oefentoetsen voor bromfiets waren veel moeilijker dan het echte examen. Dan valt het reuze mee

Net als de echte examens

Heb mezelf erg goed kunnen voorbereiden voor mijn motor theorie dankzij dit product. De vraagstellingen en visualisaties zijn erg goed in lijn met de werkelijke CBR examens. Toch nog enkele kritische noten: Mis een functionaliteit waarmee je vragen kan flaggen bij twijfel om eenvoudig terug te zoeken na afronding van examen. De extra toelichtingen bij de vragen tijdens het bekijkem van het resultaat zou bij een deel van de vragen informatiever mogen, voegt niet altijd meer toe dan wat reeds in de vragen benoemd is. Al met al echt handig om met dit product je voor te bereiden!

Super duidelijke cursus!

Ik heb de cursus gevolgd en het was voor mij echt super duidelijk uitgelegd! Ik begreep alles in een keer. Ik heb nog van een andere site oefen examens gekocht en daar kwam ik er alleen achter dat ik nog een paar kleine dingetjes niet geleerd had in de cursus. Dus zal ik aanraden om nog oefenexamens ergens te kopen als een aanvulling. Ik ben in 1 keer geslaagd en dat is zeker mede door deze cursus!!

Y