Fijne online oefeningen voor een goede prijs

Heb mijn motor theorie met deze methode behaald. De oefen examens zijn net zoals het echte CBR examen. Alleen het theorie boek is qua gebruiksvriendelijkheid niet optimaal.

top

beetje aan de duren kan maar uiteindelijk je geld echt waard na opgelicht te worden door een bedrijf met oude regels en dus niet geslaagd. had 35oefenexamens en ben gwn geslaagd heel dankbaar. als je oefenexamens koopt kan je ze gelijk gebruiken en alles is heel snel. top site

Goede voorbereiding

Ik heb een pakket gekocht op TheorieExamenOefenen.nl met daarin een e-book en 20 uur toegang tot oefenvragen en -toetsen. Na het doorlezen van het boek en ongeveer 8 uur te hebben geoefend, heb ik het theorie-examen in één keer gehaald. Ik vond alleen het e-book net wat minder gebruiksvriendelijk, daarom geen 5 sterren, maar al met al ben ik zeer tevreden. De vragen op het echte examen lijken erg op de oefenvragen van TheorieExamenOefenen.nl, waardoor je goed voorbereid wordt.

Door theorieexamenoefenenen.nl geslaagd voor mijn scooter theorie.

Ik was gezakt voor mijn scooter theorie en baalde hier erg van. Toen ik vertelde dat ik opnieuw een examen ging doen werd deze website mij aangeraden door een vriend. Ik ben heel blij ermee en voor mijn tweede examen geslaagd met maar 4 fout!

Superfijne site, goed geoefend

Doordat de vragen op de site leken op die bij het CBR, kon ik goed oefenen, vooral voor het onderdeel gevaarherkenning. De vragen op de site zijn moeilijker en dat zorgt er juist voor dat je de stof extra goed gaat leren en beheersen. Ben dan ook geslaagd met 5 fout bij gevaarherkenning, 0 fout bij kennis en 0 fout bij inzicht!

Ik heb maar 10 lessen gevolgd en ben geslaagd.

Uitstekend Dankzij dit prachtige programma ben ik voor de tweede keer geslaagd voor het examen. Van harte Bedankt

Heel duidelijk en gemakkelijk

Na 2 verschillende online aanbieders (TF en TT) te hebben geprobeerd en met die informatie (niet zo gek veel dus) 1e keer gezakt. Daarna gelijk aan de slag gegaan bij deze... boek gelezen, oefenexamens en vragen gedaan. Zeer zeker die 50 moeilijke vragen is een uitkomst! Vandaag kan ik zeggen dat ik geslaagd ben! (1e deel 6 fout, 2e deel 1 en 3e deel 0) De informatie is veel uitgebreider en duidelijker, makkelijker te onthouden. En je krijgt ook alle verkeersborden te zien in het boek ipv een paar A4-tjes vol met in het groot wat verkeersborden, dat werkt gewoon niet.

Zeer goede oefenvragen!

Voor mijn theorie-examen heb ik geoefend met de oefenexamens van theorie examen oefenen en dat is heel goed bevallen. De vragen zijn best moeilijk, maar daardoor leerzaam en de motivatie uitleg is erg handig om inzicht te krijgen in wat je goed of fout doet. Met als resultaat dat ik geslaagd ben!

Goed, zeer gelijk aan echte examen

Boek geleerd en 10 oefen examens afgenomen. Goed uitgelegd en vooral erg lijkend op het echte examen. Moet wel zeggen dat de oefenexamens echt wel nodig waren, heb het idee dat hier verschillende dingen uit bleken die ik niet uit het boek kon halen.

Geeft een stuk meer gevoel voor gevaarherkenning

Ook al zijn de kwaliteit van de gevaarherkenning-foto's soms wat matig, de 20 examens met elk 25 gevaarherkenning-vraagstukken zorgde ervoor dat ik een heel stuk beter werd hierin. De theorie- en inzichtvragen zijn prima en veel vragen lieten mij harder nadenken over de lesstof of hielpen mij kleine details herinneren (gelde dit bord nou wél of niet voor motorfietsen etc.)

Ondanks wat bugs wel tevreden

Tijdens het maken van de tests heb ik wel last gehad van wat bugs, zoals plaatjes die niet inladen of tests die helemaal vastliepen, waardoor je weer opnieuw kon beginnen. Ook het login-proces kan wat mij betreft wel iets intuïtiever.. Desondanks heb ik er wel veel aan gehad, leken de tests redelijk op wat je ook op het CBR examen kunt verwachten, en sloot het inhoudelijk ook goed aan. Uiteindelijk in 1 keer geslaagd.

Prachtige uitgebreid leerpakket.

Nadat mijn kleinzoon eerst direct voor de theorie Trekkerrijbewijs was geslaagd, wilde hij nu ook op dezelfde manier zijn theorie Autorijbewijs leren. Daarbij heb ik hem - evenals de vorige keer - geholpen omdat hij wegens TOS (taalontwikkelingsstoornis) wat moeite heeft om leerstof tot zich te nemen. Door de grote variatie aan mogelijkheden die deze cursus biedt is het hem opnieuw gelukt om het theorie-examen voor het autorijbewijs in één keer te halen. Zelf ben ik al bijna 60 jaar in het bezit van een rijbewijs, maar ik heb vastgesteld dat ook ik heel wat heb moeten bijleren. En dank zij het meelezen en meedenken tijdens deze cursus kon ik zelf uiteindelijk ook een proefexamen met succes afronden. Toch leuk voor opa.....

Goede sir, doet wat ie belooft

Gewoon een stel examens, die heel realistisch zijn. Met (soms een beetje beknopte) uitleg nadat je het resultaat hebt gekregen. Heeft mij net dat zetje gegeven om te slagen.

Makkelijk en snel

Makkelijk om het pakket oefenexamens te bestellen en snel af te handelen!

Uitgebreide voorbereiding op theorie examen

Erg duidelijke uitleg, veel verschillende vragen. Veel beter dan sommige concurrenten!

Erg goede oefening

20 proefexamens gekocht, ze waren goed om te oefenen en handig dat je uitleg krijgt waarom antwoorden goed of fout zijn. Ik zou het zeker aanraden.

Realistisch en goede voorbereiding

Realistische vragen die overeen stemmen met het CBR examen

Ik ben tevreden. Maar toch helaas gezakt. Je kan alles netjes oefenen en dan zie je gelijk of goed of fout is . Dat vond ik fijn.

De vragen komen qua niveau en layout overeen met het echte examen.

bad website and even worse customer support!

I bought the subscription, and while using it I needed to translate some words but couldn't right-click on the website! I send a message to their WhatsApp about the problem. they said some people copy the images and text and use them in other ways that they don't like! I said if I want to copy something from your website it is enough for me to print the page! or see the code! or many different ways that if someone wants to copy they can easily do it. but it's annoying and bothering me as a customer, I didn't get any answer. I told them I wanted to cancel the subscription and would like to have a refund but still, they didn't answer me. what I see is not a good website, they took the money and didn't answer their customer! such a shame. Datum van ervaring

• Would you recommend us? No

Heel gebruiksvriendelijk

Duidelijke website, een examenpakket aanschaffen gaat soepel en is makkelijk in gebruik.

Goede representatieve vragen als voorbereiding op het examen

De vragen zijn goed en duidelijk verwoord. Het is een goede aanvulling op het theorieboek!

Ben In 1 x geslaagd! dank zei Theorie-examen oefenen was zeker zeer leerzaam Dankjewel, raad het aan iedereen aan.