Super overzichtelijk en leuk!

Door de hoeveelheid stof had ik geen overzicht meer en zakte de moed in mijn schoenen. Gelukkig biedt Theorie Toppers overzichtelijk en tegelijk op een leuke manier de stof aan. Zeker een aanrader!

Goeden vragen die ook redelijk overeenkwamen met de vragen van het cbr. Ik ben geslaagd

Helemaal top

Makkelijk te gebruiken en heeft me goed geholpen. Ik heb 1 dag geleerd(wat ik niet aanraad) maar dit is perfect.

Fijne examens, goede voorbereiding op het echte theorie examens. Wel iets andere plaatjes als het theorie examens. Ook is er geen mogelijkheid tot markeren wat er bij het echte examen wel is.

Deze motor theorie oefenen is uitstekend

Ik heb veel van geleerd,

Alles om efficient je examen te halen

Precies de tools die ik nodig snel op niveau van slagen te komen. thnx!

duidelijk

goed kunnen oefenen net de theorie examens. maar helaas niet geslaagd!

Zonder deze examen oefeningen had ik het niet de eerste x behaald

Door de oefeningen te doen en later nog terug te kijken wat er mis is gegaan heeft mij geholpen om voor de eerste keer te slagen. Zonder deze Examen oefeningen had ik het niet de 1ste x gehaald.

Zelfoverschatting is gauw verdwenen.

Je komt in het ritme van het theorie examen. Je kennis wordt uitstekend getoetst.

Toppie

Toppie

Goede voorbereiding voor je examen

Zelfde vragen als op je examen, prima prijs en makkelijke portal. Aanrader!

100% aan te raden

Beste oefenexamens vergelijkbaar met hoe het theorie examen van CBR is opgesteld. Motivatie uitleg bij elke vraag. Met 2 foutjes totaal geslaagd! Super bedankt!

Mals

Mals

Duidelijke site

Door alle examens te oefenen ben ik in 1x geslaagd. Heel veel vragen kwamen terug bij het CBR, alleen in wat andere vraagvorm.

Prima opbouw en samenstelling van lespakket

Samenstelling van het geheel leidt tot intuïtief leren. Lesstof dringt goed door theorieboek en oefenvragen. Top programma!

Geslaagd!

Ik heb veel gehad aan de oefenvragen en de examens. De fouten werden de goed uitgelegd en het online boek werkt prettig. Gelukkig ben ik dan ook in 1x geslaagd.

Top, 3 avondjes oefenen en dan slagen!

Door de oefentoetsen herken je de manier van beredeneren en dus antwoorden. Foutief beantwoorde vragen opgeschreven en nagelopen.

Geslaagd!

1 week voor mijn theorie-examen een onbeperkt online oefenpakket van 1 week gekocht en ik ben in 1x geslaagd. De vragen die ik op het echte examen kreeg leken precies op de oefenvragen.

Zeer fijn

De examens zijn echt net zoals de echte examens. Heel accuraat en geeft een goede voorbereiding. Geslaagd met 0 fouten in kennis en 0 in inzicht bij het echte examen!

Perfecte aansluiting op het CBR examen.

Examens zijn erg goed gemaakt en een uitstekende voorbereiding op die van het CBR.

Betere voorbereiding dan een boekje

Duidelijk, snel geregeld, goede examens. Dit helpt met het halen van je examen

Makkelijk leren zo en fijne uitleg!

Ik vond het een heel fijn programma! Omdat je de fouten na kunt kijken en overnieuw kunt doen. Kunt zien waar bij jezelf de meeste fouten liggen. Ik heb 20 examens geoefend in de avond en de volgende dag geslaagd voor motortheorie! Dus helemaal blij!

goede examen vragen en uitleg

goede examen vragen en uitleg.

Oefening baart kunst

Zeker goed om meerdere examens te oefenen. Mijn zoon had er 10 geoefend en geslaagd. Minpunt: je kunt dezelfde examens niet nog een keer maken en zo zien of je het foutloos kunt maken.