De oefen examens zijn gelijk aan de werkelijke examen methode. Ideaal, eerste keer geslaagd!

Heldere duidelijke oefenstof

Na een paar keer op te zijn geweest dit product aangeschaft. Door de heldere uitleg en oefenstof waarbij je je eigen valkuilen herkent en ook extra kan oefenen, nu geslaagd met een hoge score!

In1Xgeslaagd!

Snel geregeld, prima docent, goede opleidings-ruimte, vriendelijke mensen. In 1x geslaagd. HappyMe

Super blij dat ik heb gekozen om TheorieExamenOefen. Door te blijven oefenen heb ik zelfvertrouwen gekregen en kon ik goed voorbereid en zonder angst mijn theorie examen doen met als resultaat een dikke groene duim: geslaagd!!! En door!

Het was een fijne methode om mee te oefenen.

Het was fijn om achteraf bij de fout beantwoorde vragen te kunnen kijken waarom ze fout waren. Hierdoor kon ik ze later wel goed beantwoorden en wist ik waar ik nog mee moest oefenen en wat ik nog beter moest leren.

Was echt super duidelijk en in 1x geslaagd

Het was erg prettig om te doen. Ik heb er een maand voor uitgetrokken om de druk er af te halen en op mijn gemak de begrippen en de 6 hoofdstukken doorgenomen. Het examen was hierdoor goed te doen. Als je er te weinig tijd in steekt, is het examen een uitdaging. Theorietoppers bedankt!

Succesvol

Theorie in 1x gehaald, doe wat je wil met die informatie. Raad t aan vooral oefenopgaves en oefenexamens maken, dat boek lezen hoeft opzicht ni perse.

Een betere voorbereiding kon ik niet treffen

De online theorieboek is erg overzichtelijk en leert makkelijk. Daarna kan je jezelf goed testen op het examen met de proefexamens!

Comprehensive

I like comprehensive the mock exams are. They cover a lot of topics, especially the tricky ones, so it prepares me for the real exam well enough. I passed in the end in 2 gos with their book and the exam modules. Should have gotten it earlier! The one small thing I would like to see improvement is how the book is presented. The text is often clustered, so it’s quite hard to get a summary out of it. Also I’d like to see a glossary at the end.

heel goede voorbereiding

Ik had eerst een ander theorieboek, maar pas toen ik jullie boek had doorgelezen merkte ik hoeveel ik miste. Jullie website was heel fijn en werkte goed. Theorie ook in 1x gehaald met 1 vraag die niet in het boek stond. Mijn 2 tips: - De mobiele webiste is een beetje onhandig, je moet inzoemen om de plaatjes goed te zien en bij gevaarherkenning is het irritant als je steeds moet slepen. - ik was een toets aan het doen in de trein en toen viel mijn internet weg waardoor de volgende vraag niet wilde laden. Ik refreshte de pagina en toen was mijn progress weg. Dat was frustrerend. Verder zeer tevreden, thanks!

Duidelijk en overzichtelijk

Niet te duur. Erg fijn dat er wordt berekend op welke onderdelen je nog moet oefenen. Goed dat je jouw antwoorden in kan zien en ook nog eens de motivatie daarbij kunt lezen.

Met de foutenbank wist ik precies waar ik extra op moest letten

Ik heb in twee weken rustig alle 27 verschillende examens geoefend. Hierna door middel van de foutenbank (welke mijn gemaakte fouten per onderdeel sorteert) extra gelet op de onderdelen waar ik mijn fouten maakte en beredeneerd waarom ik deze fouten maakte. Met deze nieuwe verbeterde kennis heb ik mijn motor theorie in een keer gehaald (binnen 9 minuten)! En met het online theorie boek kon ik rustig alle nodige theorie van tevoren nog doornemen

In een keer geslaagd!

Fijne manier van stof weergave en de toetsen lijken heel erg op het echte examen.

Top site om theorie te leren!

Ik heb op deze site een theorie pakket gekocht van 20 uur en ben in 1 keer geslaagd! Duidelijk theorieboek en goede proefexamens die erg leken op het echte examen. Ik kwam er later pas achter dat de oefenvragen per hoofdstuk zich in de online examentraining bevinden. Misschien is het handig als dat ook vermeld wordt in het theorieboek, want dan kan je gelijk checken of je het hoofdstuk hebt begrepen. Je kon bij alle vragen op een antwoord klikken en dan ging je gelijk door naar de volgende vraag, maar bij het echte examen moet je ook nog eerst rechtsonder op een ander pijltje klikken voordat je naar de volgende vraag gaat. Hier moest ik even aan wennen toen ik het echte examen ging maken. Misschien is het ook handig als dat extra pijltje wordt toegevoegd bij de vragen zodat je daar al aan kan wennen.

In één keer geslaagd voor mijn motor theorie

Super lesstof ik één keer geslaagd voor mijn motor theorie en dat na 22 jaar ja/nee auto theorie haha toppie.

Veel verschil in vragen in de verschillende thema’s

Veel Theorie examens beschikbaar met veel diversiteit aan vragen. Het meest fijne is dat je in een apart scherm de vragen die je fout had nog eens kunt doen.

In 1 keer geslaagd met dit pakket voor theorie

Super goede oefeningen om te leren voor je auto theorie. Ik heb de leertips opgevolgd van het pakket zelf en dat werkt echt top. Ik ben hiermee in 1 keer geslaagd voor mijn auto theorie en dit raad ik dus echt aan om te gebruiken om te leren voor je auto theorie!

Goed theorie boek en veel examens

Goed en snel leesbaar theorieboek, daarnaast veel examens om te oefenen. Verder kun je ook nog oefenvrgen maken per onderdeel dat helpt om specifiek met een onderdeel bezig te zijn.

Prima examens.

Prima examens. Eenvoudig an te schaffen.

TOP!

Voor mijn auto theorie examen had ik een pakket gekocht van €20,- en heb maar 5 examens gemaakt. Heb niet alles kunnen maken, maar ben gelukkig wel geslaagd. Ik raad het iedereen aan heel leerzaam!

Helemaal tevreden

Een keer geslaagd dankzij jullie!

Goed!!

Ik ben in 1x geslaagd met behulp van dit programma! Het enige programma dat bv tijdslimiet heeft op de gevaarsherkenningvragen, net zoals op het echte theorie-examen. Het enige is dat er veel vragen in kwamen die een beetje vaag waren of die je niet per se hoeft te weten voor het examen. Verder ben ik erg tevreden!

Perfect, precies wat je nodig hebt om te slagen.

Ik hen het pakket aangeschaft waarbij je het theorieboek kunt lezen en 10 uur aan examen training hebt. Ik heb in totaal het theorieboek 2 keer doorgelezen waarna ik alle oefenexamens gemaakt heb tot dat ik voor alle examens geslaagd was. Vervolgens heb ik alle vragen in de foutenbank gemaakt tot dat ik ook deze allemaal goed had. Hierna heb ik mijn examen bij het CBR gedaan en ben ik in een keer geslaagd met maar 1 fout. Ik raad TheorieExamenOefenen.nl zeker aan, de vragen komen overeen met die van het CBR en je kunt snel en makkelijk leren.

Toppie !

Pas een week van te voren gaan leren , maar dankzij de fijne lesstof en duidelijke oefen vragen in één keer geslaagd !