Theorie boek en het urenlang oefenen is een top voorbereiding!

Als voorbereiding voor mijn motor theorie examen heb ik het pakket gekocht met het boek en 20 uur oefenen. Dat is een aanrader! De vragen komen overeen met het CBR examen en de uitleg als je een fout antwoord geeft is duidelijk. Dit heeft mij zeker geholpen om mijn theorie in één keer te halen! :)

Perfect en in 1x geslaagd!

Zeer duidelijke online omgeving. Met goede feedback bij fout beantwoorde vragen

Ideale voorbereiding op mijn theorie!

Oefenvragen en examens zijn zoals je ze bij het cbr krijgt! Als je het hiermee niet haalt…

Top! In 1 keer geslaagd voor mijn scooter theorie

Ik was eerst een beetje skeptisch door de negatieve reviews maar ik heb met deze oefen examens een goede voorbereiding gehad op het CBR theorie examen die veel makkelijker was dan de oefen examens. Samen met een videocursus is dit de perfecte site!

Veel onderwerpen om van te leren

Recente examens. Goede kwaliteit van de examens en goede uitleg over de vragen.

Alles wat je nodig hebt om te slagen

Voor mijn motor theorie heb ik enkel gebruik gemaakt van theorieexamenoefenen.nl en ik ben in één keer geslaagd. Geen theorie boek of andere websites bekeken!

Dat is super site!

Ik ben al drie weken bezig met de voorbereiding op deze site. De informatie was zeer nuttig en goed gestructureerd per onderwerp. Het was erg handig. Ik ben de eerste keer geslaagd voor het examen met bijna geen fouten. Heel erg bedankt

Fijne manier van leren

Lekker thuis oefenen en de foute antwoorden nalezen.

Fijne manier van leren

Lekker thuis oefenen en de foute antwoorden nalezen.

Adequaat.

Ik heb precies kunnen gebruiken wat ik nodig had.

Prettig systeem, goede opbouw vragen

Goed programma, veel oefenvragen en veel testvragen. Wil je langer oefenen dan kun je makkelijk extra tijd bijkopen. Wil je slagen voor je theorie? Dit is de beste optie!

Heel leerzaam

Ik vond het heel goed, nog wat dingen geleerd die ik nog niet kende, top cursus en heel goede instructeurs.

Beide kinderen in 1 keer geslaagd

Zeer goed bevallen. Beide kinderen in een keer het theorie examen gehaald. Duidelijke lesmaterialen en goede uitleg. Eerst hadden we een pakket van een andere aanbieder via social deal oid maar dat was slecht.

Goede oefening

De examens zijn een goede voorbereiding voor het echte examen, wel vond ik dat de vragen hier moeilijker waren dan op het echte examen.

Prima oefentoetsen die op de echte lijken

Goed voorbereid met jullie toetsen en geslaagd. Bedankt

Een goede voorbereiding is het halve werk

Goede en naar mijn mening representatieve, test examens. In mijn geval waren de test examens iets moeilijker dan het officiële CBR examen. Het was waardevol om de examens door te lopen en te reflecteren waar de fouten gemaakt worden om zodoende te kunnen verbeteren. Hierbij een aantal verbeterpunten. - Sommige vragen en antwoorden zijn vrij een beetje ambigue. Het is niet meteen duidelijk wat er bedoelt wordt. Dit zit vooral in het onderdeel inzicht. - Bij gevaarherkenning worden er veel situaties hergebruikt. Na een aantal examens kan je het bijna foutloos doorlopen zonder direct de achterliggende beweegredenen te snappen. - Ik zou graag weten als ik zak op welke onderdelen ik zak en hoeveel fouten in per onderdeel mag maken. - Ik zou ook graag mijn leer progressie zien in de vorm van een analytische weergave. Ik kan 5 keer zakken maar wel steeds dichter bij mijn doel komen.

zeer tevreden

zeer tevreden met een goed resultaat!!

In 1 keer geslaagd voor de motor theorie

Ideaal voor je examen

Super! Geslaagd met 2 fouten. Goeie oefeningen

Betrouwbaar

BLIJ ben ik om te kunnen zeggen dat ik met de leerstof van TheorieExamenOefenen.nl in "1" x ben geslaagd voor het motor theorie examen. Ik heb er 7 weken voor uitgetrokken om de stof onder de knie te krijgen. >>Hoe heb ik dit gedaan?<< Het theoriepakket inclusief de 27 oefenexamens gaven mij een goede basis om vertrouwd te raken met de stof. Ik heb hierdoor meer inzicht gekregen in welke vragen er tijdens het CBR examen worden gesteld en hoe je tot het juiste antwoord komt. De klantenservice van TEO.nl was snel in het beantwoorden van aanvullende vragen over specifieke regels. Anderhalve week voor het examen heb ik alsnog het "Speed theoriepakket" aangeschaft waarin de 14 hoofdstukken, plus 20 oefenvragen per hoofdstuk op een compacte en praktische manier worden aangeboden. Met dit laatste pakket kon ik de puntjes op de "i" zetten en groeide het besef en inzicht dat ik goed beslagen ten ijs het theorie examen zou kunnen afleggen. Al met al ben ik enthousiast over de leermiddelen van TEO.nl. Ik raad iedereen die zich op een eenvoudige, overzichtelijke en betaalbare wijze wil voorbereiden op het examen, de pakketten zeker aan. Mvg, Iris

Goede voorbereiding

De vormgeving van de examens die ik heb gekocht waren identiek aan het CBR, wat erg hielp met een goede voorbereiding. Ik ben dan ook in één keer geslaagd :). Bedankt!

De proefexamens worden op dezelfde manier opgebouwd als het CBR-examen en bevatten vragen die je bij het echte examen ook kunt verwachten.

Uitstekend!

Top! Makkelijke manier van leren en meteen geslaagd!

Goeie en duidelijke vraagstelling met de juiste informatie! Erg tevreden. Ook het studie advies is erg fijn om zo de juiste onderdelen te leren!

Top je leert er veel van en lijkt veel op de echte vragen

Ik heb goed kunnen oefenen en heb er veel van geleerd. Vooral door de motivatie knop voor uitleg.