Fijne interface

Ik heb 4 verschillende oefenexamen sites geprobeerd en vond dit de fijnste!

Super en geslaagd!

Goede ervaring. Meteen geslaagd, dus super ervaring

Wel pittig maar precies zoals bij een cbr examen

Ik had een onlineboek erbij verwacht. Ik zag nu dat dit bij een andere pakket zit. Die ga ik nu bestellen.

Fijn programma!

Ik vond het super fijn om het examen op deze manier voor te kunnen bereiden. De foute antwoorden kon ik apart nogmaals oefenen en ik had ruim de tijd om alles door te nemen. Zodoende ook ik 1x geslaagd!

goed!

Proefexamens waren moeilijker als het echte examen, dus een goede voorbereiding. Hier en daar waren er wel een paar vragen die niet eenduidig waren.

Geweldig in één keer geslaagd

Goed examen heel duidelijk

Bij een andere aanbieder examens geoefend zonder succes. Bij theorieexamenoefenen was ik geslaagd na een klein pakketje te hebben afgenomen. Fijne zondag!

Toetsen geoefend en in 1x geslaagd voor theorie

Goed programma voor een gunstige prijs

Ik ben tevreden.

Ideaal om zo het examen te oefenen.

Veel afwisseling in de verschillende examens. Het hele spectrum van vragen komt aan bod.

Heb mijn autotheorie gehaald dus zal wel goed zijn

Heb de dag van te voren een pakket van 20 oefententamens gehaald en er 10 die avond gemaakt en 10 de ochtend van te voren. al had ik er maar 4 gehaald van de 20 heb ik mijn echte autotheorie wel gehaald!

Alles wat je nodig hebt om te slagen

Ik heb het boek en de oefen examens gekocht. Het boek is duidelijk, en makkelijk te navigeren (al zou het fijn zijn als de hoofdstukken ook klikbaar aren, maar ik kan wel zoeken op pagina nummer). Er zijn ontzettend veel oefenvragen, en de vragen zijn ook zoals de CBR vragen van het theorie examen. Dus ook met instinkers en dergelijke. Je leert op die manier om ook daar op te letten. Het is ook erg prettig om vragen per categorie en hoofdstuk te kunnen oefenen, en er is een makkelijk overzicht van vragen die je ooit fout had beantwoord. Ik heb een maand lang elke dag een half uur tot een uur zitten lezen en oefenen. Het resultaat; ik deed maar 10 minuten over mijn examen en haalde deze ruim. Deze website heeft een geld terug garantie, mits je 20 oefen examens hebt gedaan, en minimaal 4 achter elkaar gehaald had. Slimme business, want wie zoveel heeft ge oefend kan haast niet anders dan slagen.

geen op of aanmerkingen.

na aanmelden en betaling.kon ik vrijwel direct aan de slag.

Prima oefenpakket, examen in één keer gehaald!

Om te oefenen met mijn theorie heb ik dit pakket aangeschaft met tien oefenexamens. Voor de helft was ik geslaagd zonder al te veel fouten, dus dit zorgde ervoor dat ik met veel vertrouwen mijn examen inging. En wat bleek; ik had mijn examen meteen in een keer gehaald, waarvan de enige fouten vier fouten bij gevaarherkenning waren! Ook herkende ik enkele vragen die bij mijn oefenexamen aan bod kwamen wat mij al meteen veel vertrouwen gaf dat ik het zou gaan halen. Al met al heel tevreden over deze oefenexamens!

De toegangscode kwam direct binnen, de tentamens leken zeer op het echte theorie-examen en de toegang verliep heel soepel. Enige minpunt: het proefexamen start al als je er een aanklikt. Bij het aanklikken van een tentamen zou een extra pop-up melding met de vraag of je het zeker weet wel fijn zijn, zodat het nog mogelijk is om de start te voorkomen en daarmee een token te bewaren. Desondanks: zeer tevreden.

Snel en direct aan de slag!

Het online pakket is erg handig! Je kan op elk apparaat oefenen.

Het aangeleverde materiaal voldeed prima. Precies wat je er van mocht verwachten

Dikke prima!

Goede vragen die ook op dezelfde wijze terugkomen in het officiële examen van het CBR. Af en toe zaten er vragen tussen met mag, en dan als uitleg erbij, ja maar, of let op.. dat vond ik wel verwarrend, want het was geen uitgesproken JA of NEE. Voor de rest helemaal tevreden en mede door de oefenexamens in één keer geslaagd!

Mooie manier om te oefenen.

Supper snel geregeld duidelijke uitleg

Supper

De Voorbeelden zijn duidelijk genoeg om de theorie te besffen en te halen

*De vragen maken een deel uit van de eindeamen, qua manier van uitleg. * De oefenentoets bevat de alle belangrijkste informatie.

Goed werkende leeromgeving met veel vragen

Het leerpakket is erg mooi weergegeven. Er zijn erg veel vragen en de motivatie bij de antwoorden zijn uitgebreid. Een hele prettige leeromgeving! De enige opmerking die ik kan bedenken is dat je vrij snel door alle gevaarherkenning plaatjes heen bent.

Theorie examen oefenen heeft zéker bijgedragen om mijn theorie-examen meteende eerste keer te halen.

Bij enkele vragen stond er een typfout of was het antwoord naar mijn idee niet helemaal juist of duidelijk genoeg geformuleerd. Met andere woorden: je kon de vraag op meerdere manieren interpreteren. Misschien is daar nog wat aan te doen.

Examen gerichte training

Erg vergelijkbaar met het uiteindelijke examen waardoor dit een goede voorbereiding biedt. Enige minpuntje was dat je al gemaakte examens niet over kon doen zonder dat er een examen van je tegoed af ging.