Examen gerichte training

Erg vergelijkbaar met het uiteindelijke examen waardoor dit een goede voorbereiding biedt. Enige minpuntje was dat je al gemaakte examens niet over kon doen zonder dat er een examen van je tegoed af ging.

Makkelijk te gebruiken zonder problemen.

De site is makkelijk te gebruiken en heeft veel voorbeelden, de prijs is relatief goed. Na eerste examen wel het idee dat de vragen iets makkelijker zijn bij het CBR zelf.

Duidelijk, overzichtelijk en prima klantenservice

Snelle reactie klantenservice bij vragen

Makkelijk toetsen oefenen die terugkomen in het cbr

geweldig

Niet geleerd en in een keer geslaagd met maar 5 foutjes!

Zeer goed bevallen om nog door een paar examens heen te gaan de dag van tevoren

Enige verbeterpunt is teruggaan naar gevaarherkenning vragen die je nog niet hebt gezien. Ik werd gebeld tijdens dat onderdeel en kon het later niet afmaken

Je hebt er veel aan

Je leert er van

Geslaagd!

Ik heb 10 oefen toetsen gemaakt en ben met vlag en wimpel geslaagd. Met de antwoorden van de gevaarherkennings vragen was ik het soms niet eens. Maar bij de kennisvragen heb ik enorm veel bijgeleerd ten opzichte van de theorie cursus die ik van te voren heb gehad. Veel duidelijke vragen die vaak ook overeenkomen met vragen van het echte CBR examen.

Duidelijk en handige examens

Duidelijk boek en goede examens. Erg tevreden en examen gehaald

Ideaal om te oefenen vlak voor je examen

Het is erg makkelijk af te sluiten en gelijk te gebruiken. Ik heb het de dag van te voren aangeschaft en het oefenen heeft ervoor gezorgd dat ik geslaagd ben. Het is betaalbaar en makkelijk te oefenen. Je kan ook na het maken terug zien wat je fout hebt gedaan en je krijgt uitleg waarom dat het juiste antwoord is. Dit maakt het ideaal om je fouten nog te kunnen leren. De foto's bij het gevaarherkenning zijn soms heel wazig, maar dat is maar bij enkele

Zoon en ik in 1x geslaagd!

Mijn zoon en ik hebben een paar dagen achter elkaar jullie oefenexamens samen gedaan. Eerst hadden we steeds teveel fouten, maar we leerden van elk examen iets nieuws. Uiteindelijk werden we steeds beter en haalden we allebei in 1x onze theorie-examens met o fouten bij Kennis en 1 foutje bij Inzicht. Bij gevaarherkenning had ik 6 en mijn zoon 5 fout. We zijn superblij. Het is heel fijn dat jullie oefenexamens zoveel lijken op de echte. Je weet precies hoe het zal gaan en dat voelde heel vertrouwd en maakte ons allebei heel zeker van onze zaak.

Het is prettig om te wennen aan de manier van vragen stellen. Al moet ik ook eerlijk zijn dat sommige vragen wel vreemd gesteld zijn en best vaag. Er wordt een behoorlijk inlevingsvermogen van de aspirant kandidaat verwacht die nog niet ervaren is.

De besten vragen en uitleg in 1 pakket

Ik heb een erg goede ervaring aan theorieexamenoefenen.nl, na mijn scooter examenoefeningen was ik gelijk geslaagd en koos ik ervoor om ook mijn autotheorie hier te leren.

Nog bezig met oefenen. Met dit bromner pakket

Fijn om het zo snel te ontvangen

Ik heb heel laat in de avond het pakket besteld en heb na 5 minuten meteen inloggegevens gehad en de toegang tot dit systeem

Ben gezakt maar ligt niet aan jullie

Ja de proefexamens waren op zich wel goed maar ik ben alsnog gezakt. Gewoon een heel tragische zaak.

Ik heb er erg veel van geleerd

Goed, in 1 keer geslaagd met alleen maar oefenen.

Ik ben heel blij dat ik voor 20 uur oefenen heb gekozen, want hierdoor heb ik in een keer mijn theorie gehaald. Als feedback heb ik 1 tip. Er was een vraag waarbij er stond dat alleen mensen die een motorvoertuig besturen geen mobiel mogen gebruiken, maar fietsers mogen dat ook niet. Voor anderen zou het misschien verstandig zijn om dit aan te passen.

Erg handig en actueel

Voor een goede prijs kunnen oefenen voor mijn theorie examens. Ik was al in 1 keer geslaagd voor de scooter theorie en nu ook voor de auto!

Het was een hele grote hulp!

Ik heb heel veel kunnen oefenen, want raakte zo zenuwachtig van het 1e deel van het examen om binnen 8 seconden te antwoorden. Door de oefeningen raakte ik eraan gewend en raakte ook zelfverzekerd. Inzicht was ook een probleem in het begin maar door steeds vaker te herhalen begon ik steeds meer en meer inzicht te krijgen en te begrijpen waar ik op moest letten. Bedankt!

Jullie hebben mij geblessed

Heb het boek 1 dag voor mijn theorie gehaald en heb alles 1 keer doorgelezen door de duidelijke uitleg heb ik mijn am theorie examen gehaald

In één woord: Geweldig!

Geweldig leermiddel! Ik raadt het iedereen die worstelt met het halen met zijn of haar theorie om pakketten van jullie aan te schaffen. Waarom ik dit zeg? Omdat ik helaas al heel vaak ben gezakt voor mijn theorie totdat ik gebruik ging maken van de online oefenexamens. Door de gebruiksvriendelijke methode en de mogelijkheden om 10, 20 of meer examens te maken kom je in die examenstof waar je in theorie boeken vaak in vast loopt. Doordat je de gemaakte (foute) vragen kunt herzien kun je leren van je fouten. Dankzij jullie platform ben ik eindelijk geslaagd, dank jullie wel!!!

Zeer goede leermethode voor de laatste loodjes

Al met al vond ik de site zeer nuttig om de belangrijke verkeersregels goed in kaart te brengen. De oefentoetsen zijn actueel en op niveau en de motivatie bij elke vraag laat niet te wensen over. Ik vond het jammer dat je eerder gemaakte examens niet mocht herkansen zonder kosten, in mijn optiek zou er op het herkansen van eerder genomen examens geen winstoogmerk hoeven te zitten.

Goede voorbereiding op het examen

Ik ben over het algemeen zeker tevreden hier over alleen de plaatjes van het onderdeel gevaarherkenning zijn soms wat onduldig. Maar verder wel een beetje hetzelfde als een CBR examen

In 1 x geslaagd met oefen examens

Nadat ik een boek had gelezen heb ik 30 oefen examens gemaakt en ik ben in 1x geslaagd!

Haagweg 1 5995 AA Kessel