In 1 x geslaagd met oefen examens

Nadat ik een boek had gelezen heb ik 30 oefen examens gemaakt en ik ben in 1x geslaagd!

Duidelijk, fijn leren, net als het echte examen.

Voor mij was het leren van de motortheorie ideaal, eerst de vragen maken en gelijk erna kon ik bij het kopje motivatie bekijken wat er fout was gegaan. Werkte goed voor mij.

Super handig en fijn!

De beste manier om te leren is door te oefenen, en daar help theorieexamen oefenen.nl ontzettend bij! Eenmaal 20 en eenmaal 10 examens gekocht, allemaal geoefend in 2 dagen en de dag daarna in 1x geslaagd.

Geslaagd!

Met de hulp van het theorieboek en de realistische proefexamens heb ik mijn brommer theorie-examen bijna foutloos gehaald!

Perfecte methode voor het examen!

Complete en overzichtelijke informatie, genoeg oefenexamens en heelnhandig; de foutenbank. Je kunt direct zien waar je nog aandacht aan moet besteden. Een aanrader!

Prima les alleen denk ik meer in gaan op de trikkie vragen die tussen de examens zitten wel voor examen geslaagd toppie

Geoefend en geslaagd

Ik heb de oefenexamen gemaakt en bij elke fout gekeken wat het antwoord precies was. Zo heb ik alle theorie onder controle gekregen en het echte theorie-examen ook gehaald

Super fijn!

Ik vond de examens heel behulpzaam. Qua niveau pittig, maar daardoor was ik juist extra goed voorbereid bij het examen en heb ik deze gehaald met 2 fout!

In één keer geslaagd

Ondanks dat ik van de 16 oefenexamens alleen de tiende heb gehaald ben ik wel in één keer geslaagd voor het cbr examen.

In één keer geslaagd!

Ik heb een pakket genomen bij theorieexamenoefenen.nl voor mijn motor theorie en heb met de oefenvragen/examens en het boek mijn examen gehaald in één maal! Super voorbereiding. Bedankt. Met vriendelijke groet, Suus

Heeft enorm geholpen.

Zonder deze oefenexamens was ik sowieso dik gezakt.

Ik ben geslaagd

Heel erg bedankt voor de kaart En het was een goeie kaart En ik wil heel graag dat meer mensen dit gaan kopen echt heel erg goed en bedankt nog

Handig en duidelijk

Handig en duidelijk

Duidelijk en super fijn om mee te oefenen

Je logt in je start een examen en het is gewoon fijn om de stof die in een examen kan komen te leren kennen door middel van een oefen examen

Snel code ontvangen en goed oefenmateriaal

Ik ontving de code snel en kon snel aan de gang met oefenen van examens.

Superhandig

Elke dag geleerd in combinatie met het lezen van de theorie. Na elk hoofdstuk oefenen met de vragen. Als laatste de examens oefenen. Ik heb hier heel veel aan gehad. En ben gisteren in een keer geslaagd voor mijn auto theorie!!

Perfecte voorbereiding.

Maximaal geoefend en maar 3 fouten bij het examen.

???

Ik ben geslaagd en daar ging het om!

Ik vond vooral de oefen examens heel erg fijn!

Zeer compleet pakket, goede oefenexamens

Speedtheorie is een handige manier om de theorie te leren. Niet zo goed als de speed theorie van PlanGo app, maar toch decent. Werkt beter dan alleen het boek doorlezen. Boek is zeer compleet en een goed naslagwerk (border, wegen, regels, afmetingen, etc.) en om dingen te leren als: hoe neem ik correct een bocht. Ook veiligheidschecks zijn onontbeerlijk. Foutenbank bij examen is super nuttig; je kunt dan de vragen die je fout deed weer opnieuw oefenen. Examen zelf zit goed in elkaar. Ik raad het lespakket van TheorieExamenOefenen/Vekabest aan i.c.m. de examens van examencentrum.nl. Als je beide foutloos kunt maken, dan kun je niet meer falen voor het theorie-examen. Iets wat beter kan: langere duur digitaal theorieboek. Nu was het boek verlopen voordat ik mijn theorie had gedaan. Als je geld betaalt voor een digitaal boek, dan verwacht ik dat het minimaal een jaar geldig is.

ja het werkt donders goed

dat ik er met weinig tijd al veel van heb geleerd

20 oefeningexamens gedaan, geslaagd met 3 fout

20 oefeningexamens gedaan, geslaagd met 3 fout

Goede les

Goede les

Examen oefenen is weten wat je te wachten staat en dus leerzaam.

Goede info om examen te doen door duidelijke leerstof via de oefenexamens. door te doen leer je ook.

Veel voorbereidingsstof voor het rijexamen

Ik heb meer tijd moeten steken in de voorbereiding voor het rijexamen dan ik had gedacht. Ik raad het totaalpakket aan met zowel het theorieboek, als de oefenopgaven na elk hoofdstuk en de voorbeeldexamens. De voorbereiding met behulp van dit totaalpakket heeft er met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid toe bijgedragen dat ik uiteindelijk geslaagd ben.

Haagweg 1

5995 AA Kessel