Pluspunten

Uitstekende en snelle service

Pluspunten

snel, goede info over de producten, en scherpe prijzen

Pluspunten

Zeer goede uitleg ivm mijn vraag over de FBC tuner die ik wil aanschaffen. Zeer snelle levering. Bij het operationeel zetten van de satellietontvanger bleek dat de bestelde HDD slechts 320Gb was ipv 1Tb. Na telefonisch contact/mail is direct rechtgezet door een andere ( 1Tb HDD ) me toe te sturen.

Dubbel check de bestelling van de klant steeds bij verzending of dit daadwerkelijk overeenkomt met het gevraagde.

Pluspunten

Uiterst tevreden, goede perfecte bediening en levering

Pluspunten

Zeer snelle levering = woensdag besteld - donderdag ontvangen, dus veel vlugger kan niet . Ook trackingcode ontvangen. Zeker aan te raden , besteld product in prima staat ontvangen . Doe zo voort.

Never change a winning team !!!!

Pluspunten

Snelle verzending

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De bestelde afstandsbediening van Venton was geen nieuwe, maar een in slechte staat gebruikte 2de hands. Het vertoont krassen en er was ooit een batterij in uitgelopen. Na contact zei men mij zelfs dat het zeker een nieuwe was. Ik mag de afstandsbediening terug sturen en krijg mijn geld terug, maar dan zijn de kosten van verzending natuurlijk nog eens voor mij. Absoluut geen aanrader.

Pluspunten

Zelfs na telefonish contact na bestelling een adres wijziging door te geven kwam het enkele uren later ter plaatse toe. Gelabeld op nieuw adres. Enkel het trace system ben ik nog niet uit,maar is mijn eerste keer niet en heb volste vertrouwen.

Pluspunten

Recent een Alfa Network Camp Pro WiFi, besteld en daags nadien zoals afgesproken perfect afgeleverd. Door het succes dat het bedrijf kent, bleef mijn mail even onbeantwoord. Telefonisch werd ik wel meteen geholpen en deskundig geadviseerd. Een aanrader.

Pluspunten

Snelle afhandeling van de bestelling

Pluspunten

Bessere Zuweisung und Beratung am Kunden das es nicht an der Haustüre geliefert wird sonder in einem Zustellung geschäft

Pluspunten

Zeer snelle en correcte levering, dé referentie voor Satelliet materiaal in Vlaanderen

Pluspunten

Snelle levering,box was kant en klaar.

Verpakking kon beter

Pluspunten

Snelle levering. Product werkt zoals beschreven. Verpakking was zeer goed

Pluspunten

Alles ok top service

Pluspunten

Goede communicatie, snel geleverd, product tip top in orde! Een echte aanrader!

Pluspunten

Leveringstermijn

Dpd

Pluspunten

Pluspunten

zeer overzichtelijk bestelproces, zeer snelle verwerking vd bestelling en afhandeling tot en met de levering per koerier thuis

Pluspunten

Snelle en correcte service

Pluspunten

Ik heb hier al verscheidene producten gekocht en was steeds zeer tevreden . Bij telefonische vragen kreeg ik steeds een zeer duidelijke uitleg en de levering gebeurde steeds prima. 200% tevreden.

Houden zo.