Goede service, vriendelijk contact.

Levertermijn van een deel van de bestelde producten was langer dan aangegeven op de site, wat vervelend was omdat ik echt op de beloofde levertermijn gerekend had. Na een aangenaam contact met de medewerkers van de winkel werd alles in het werk gesteld om de resterende producten toch nog zo snel mogelijk toe te sturen, wat veel goedmaakte. Soms kunnen dingen misgaan en dan is het fijn te weten dat mensen hun best doen om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Dankjewel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ruime sortering en snelle reactie

Op Google gevonden wat ee zichten. Het was zelfs voordeliger dan bij de Nederlandse concurrerende webshop. Ook een aanvullende vraag werd snel beantwoord.

Goed dienst en snelle levering, bedankt

Goed dienst en snelle levering, bedankt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een airco besteld , telefonisch contact gehad met een vriendelijke medewerker wanneer die geleverd zou worden. Hij belde nadien zelf nog eens op . Hele snelle levering , had nog sneller gekund als de bestelling niet eerst van Eindhoven naar Aalter moest , om dan geleverd te worden in Pelt. Zou het zeker nogmaals bij jullie bestellen.

Doen wat ze beloven

Alle info op de site. Duidelijk beeld op de volgende stappen na bestelling. Perfecte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snelle en vlotte levering

De bestelling van mijn domestic chemische toilet was de dag erna al geleverd. Super snelle service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte, juiste en vlugge thuisbestelling. Ik ben heel tevreden

Heel positieve ervaring, aan te bevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service,direct antwoord op uw vragen.

Bestelling prima ontvangen,goed verpakt en perfect in orde,werd zoals beloofd direct verstuurd maar niet de volgende dag geleverd,dit ligt sowieso bij Dpd weten we uit ervaring met vorige bestellingen bij andere webshops.Op maandag besteld en pas vrijdag in huis. Dus enige minpuntje is de keuze van leverdienst waar deze webshop mee werkt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede dienst, vlotte levering en telefonisch goed bereikbaar

Positieve ervaring, enkel de leveringsdatum werd niet duidelijk gecommuniceerd in mail na bestelling. Als ik belde, kreeg ik meteen antwoord. Niet 100% exacte leveringstermijn, maar daarna kreeg ik wel mail met bevestiging. Dus goed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer correcte service en alles volgens afspraak.

Ben al van in het begin van de opstart klant en nog steeds HEEL tevreden. Nu reeds met mijn 3de mobilhome en alle accessoires werden keurig en zoals afgesproken professioneel geplaatst. De techniekers maken ook tijd om alles goed uit te leggen. Ook correcte prijzen en geen verassingen nadien. Zeker en vast een aanrader. Ik zou zeggen; doe zo verder! Mario Gillis.

Zeer goede service

Top winkel met top artikelen

Levering zoals beloofd

Eerste keer bij deze winkel. Enige winkel waar ik het produkt gevonden heb. Gezien het brede assortiment zal ik er in de toekomst opnieuw iets kopen.

Duidelijke uitleg vriendelijke medewerker

Hadden een isolatiehoes voor camper besteld..aangezien dit blijkbaar op maat gemaakt moest worden kregen we bericht via telefoon met de nodige uitleg..alles verliep prima alsook de levering

klantvriendelijk en ervaren

besteld via mail,vandaag laten plaatsen.zeer vriendelijk onthaal,niets is teveel om de klant deskundig advies en raad te geven!hier is men geen nummer maar wel een tevreden klant!tot de volgende....

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel tevreden van product en service !

Prijs en kwaliteit top ! Zeer tevreden, ook op vlak van levering en verpakking, super! Bedankt ! Zeer goede ervaring. !

prima service

snel advies gekregen om de juiste bestelling kunnen plaatsen

Heel goede communicatie

Goede communciatie ook wanneer DPD onduidelijk is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik had een verlengkabel gevraagd van 10 meter en ik kreeg 15 meter met een briefje sorry de 10 meters waren er niet in vooraat dus hebben we 15 meters gegeven dat vond ik supper dus alles was prima ik bestel de volgende levering bij deze firma

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Aankoop is verlopen zoals afgesproken

Heb al meerdere aankopen gedaan bij Shopping 4 en indien nodig heb ik telefonisch steeds een deskundige uitleg gekregen.

Snelle service, redelijke prijs

Alleen jammer dat de prijs bij het artikel in de webshop lager is dan bij de bestelling. TRUMA HAAKSE AANSLUITING INCLUSIEF BELUCHTING J.GUEST 012MM Art.nr. S4C00000639 Zou 12.50 euro kosten inclusief btw. Bij het bestellen en afrekenen wordt dit echter ineens 14.50 euro (??) Dat is een tikkeltje 'misleidend' en daarom een cijfer 7 ipv een 9. Nu had ik dit artikel dringend nodig, dus toch maar besteld.

Erg goed.

Ben zeer tevreden met de afwikkeling.

Heel goede service

Heel goede info gekregen via de telefoon. Heel goede en snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlot afgehandeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer vriendelijk Goed behulpzaam

Goed behulpzaam

Over shopping4camping.be