snel antwoord bij een vraag

zeer goede service na verkoop

Tip top

Alles tip top vlugge levering

een aanrader

prima ontvangen,goed verpakt en perfect in orde

Alles perfect

Alles is heel goed afgelopen, 1 dag na de bestelling was het product thuis. Goede kwaliteit.

Jammer dat het pompje niet geleverd werd met transfo. Voor mensen die niet al te technisch aangelegd zijn zeker een probleem

Perfect !!

Bestelling afgehaald in Aalter daar ik bang was dat de lange rail voor de luifel zou beschadigt worden tijdens transport. Vriendelijk en behulpzaam geholpen bij afhaling . De rail was zeer degelijk verpakt zodat vervorming bijna onmogelijk was . Perfect product aan een zeer eerlijke en goede prijs. Bestelling sneller beschikbaar dan verwacht Kortom , voor mij een 10++++ Dank U

Snelle en correcte handeling

Prima afhandeling en snel. Materiaal goed ingepakt.

Supersnelle levering

Alles verliep heel vlot , een aanrader!

Perfecte en snelle service, TOP

Perfecte en snelle service

Sneller geleverd dan voorzien.

Snelle en perfecte service

Hier koop ik zeker nog want de service is perfect en snel.

onvoldoende zicht op levering

Afgelopen vrijdag mail ontvangen dat vanaf 20.30u die avond het pakket via track and trace te volgen is. Track and trace code levert alleen een foutmelding op. Zaterdag hele dag thuisgebleven en op zondag heb ik nog steeds niets geleverd gekregen en de track and trace code werkt nog steeds niet. Wanneer ik iets ontvang is mij nog steeds niet duidelijk. Zowel DPD als Shopping4camping zijn niet bereikbaar !

livraison très rapide

Excellent produit qui n'a pas son égal dans d'autres marques et que l'on ne trouve malheureusement plus en France.

geweldig

Ik had het verkeerde product ontvangen of verkeert besteld. Geen probleem, kon eea terugzenden en het juiste ontvangen. Retour aanmaken lukte niet na 2maal. Maar ik kreeg direct een mail dat een nieuw product werd opgezonden. Perfecte klantvriendelijkheid.

Snelle levering van een goed product

Gister besteld en vandaag geleverd,een uurtje later reeds gemonteerd. Sneller is bijna niet mogelijk.

vlot en zeer behulpzaam

telefonisch geholpen bij het maken van mijn keuze (hordeur) met raad. Vlotte bestelling en vlotte afhaling

Ondersteunend, begrip en oplossend!!

Altijd bereid mee te denken in oplossingen op een zeer klantvriendelijke wijze.

Geweldig om daar te bestellen

Zeer tevreden.

Vlotte levering

Vlotte levering. Afgehaald in Aalter en correct en vriendelijk personeel.

Correcte levering

Duidelijke communicatie en correcte levering

Super !

Goed dienst en snelle levering, bedankt

KAN BETER

te weinig beschrijving van het item ,slechte foto,lengte enz....

Correcte service

Correcte service. Zeker voor herhaling vatbaar.

Vlotte afhandeling.

Levering was vlug, correct, en goed verpakt. Ook tevreden over het product. We gebruiken dit al enige reizen met groot vertrouwen.