Snelle levering en goed verpakt.

Het duurde even voordat ik een bevestiging kreeg van mijn aankoop. Toen mijn pakket op de post ging kreeg ik een mailtje. De levering was erg snel en mijn aankoop was goed verpakt.

Snel levering

Ik had het paketje volgende dag aangekregen

Good

The book was packed well and received the package on time

All good and fast

All good and fast

Top en snel

Top en snel

Snel en goed geleverd

Bestellen lukt niet, ook geen contact met klantenservice te krijgen

Studieboek uitgezocht voor keurige prijs. Bij bestellen bleef systeem aangeven dat mijn adresgegevens niet klopten, wat onzin was. Via de chat contact gezocht, maar schoot niet op. Toen gebeld en kreeg ik te horen dat ze telefonisch niet bereikbaar waren.....waarom zet je dat dan niet op de site? Nu maar ergens anders besteld. Hebben hun zaakjes duidelijk niet voor elkaar. Te snel gegroeid?

Ordered a book with online access, got one without

Ordered via Bol.com a textbook Corporate Finance plus Pearson MyLab Finance with Pearson eText- Global Edition (ISBN 978-1-292-30428-1, as it said on the invoice). What I received was ISBN 978-1-292-30415-1, i.e., without MyLab.

• Would you recommend us? No

Super slecht! Verhogen prijzen snel na contact

Ik heb contact opgenomen voor een boek en tussendoor wordt snel de prijs verhoogd van het artikel. Ik adviseer iedereen om geen boeken te kopen bij deze organisatie, want de handelswijze is zeer onbetrouwbaar en achterbaks!

Top webwinkel

Uitstekende service. Het boek is dezelfde dag verzonden en ze zijn telefonisch goed bereikbaar. De telefoon werd meteen opgenomen en ik ben goed en zeer vriendelijk te woord gestaan!

Goed verpakt en snel geleverd

Goed verpakt. Snel geleverd.

Gewoon goed

Snel!

Snel en goed verpakt!

De volgende dag had ik de bestelling in huis en het boek was netjes in folie verpakt

Snelle levering en zeer betaalbaar

Relatief nieuwe webshop al sik mijn ordernummer bekijk wel prima leversnelheid en een zeer schappelijke prijs. Ik ben tevreden

Goedkoper dan bij Bol.com en super snel bezorgd, top verkoper.

Positief.

super

Goedkoopste en op tijd :)

Hebzucht

Boek wordt beschadigd aangeleverd, plooien, kreuken.... Schuld wordt op transport gestoken, mails worden niet goed gelezen, men voorziet een kleine vergoeding i.p.v. een nieuwe versie waarop je recht hebt...

Top netjes volgens afspraak

Alles volgens afspraak en tijd

Snelle en correcte service

Boek op maandag besteld, op dinsdag al (gratis) geleverd gekregen in Belgiƫ. De staat was perfect, de service ook, ook bij het telefonisch contact. En dat voor een scherpe prijs! Helemaal zoals het hoort !

Goedkoop maar weinig feedback

Laagste prijs maar een mailtje ter bevestiging van de bestelling en een mailtje op moment van verzenden zou fijn zijn.

Fast delivery

Thanks for the fast delivery. Arrived on time in top condition

Ik ben blij :)

Bedankt

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Ik had het boek snel in huis

Het boek was beschadigd toen ik het kreeg. Ik heb een mail gestuurd en er nooit een reactie op gehad. Een beschadiging bij door de bezorging kan gebeuren maar vervolgens de mail niet beantwoorden vind ik niet zo klantvriendelijk.

Pluspunten

Goede aanbiedingen, snelle en keurige levering.

Ruimer assortiment.

Effect 4 6921RV Duiven