Prachtig!

Bij een nieuwe slaapkamer, hoort nieuw bedlinnen. En ik wilde graag echt linnen. Ik ben uitgekomen bij Artisane, nu ben ik ook gek op Frankrijk, dus dubbel leuk. Vandaag een mooi ingepakt pakket ontvangen (miste alleen de lavendelgeur ;-)) En het voelt zoals linnen moet aanvoelen, niet te ruw, heerlijk koel en prachtig van kleur. Nu wassen en heerlijk er onder slapen. In de toekomt ga ik het zeker uitbreiden met mooie lakens en kussens. En qua klantvriendelijkheid zit het ook goed.

Linnen laken slaapt heerlijk maar slopen zijn kleiner dan vermeld

Ik ben heel tevreden met het linnen laken, alleen de kussenslopen zijn niet 60 x 70 cm zoals vermeld, maar 50 x 70 cm zodat het sloop nogal strak om het kussen zit. Voor een sloop van €29,95 vind ik dat wel jammer.

Heel fijn gratis stofstaal te mogen ontvangen , om kwaliteit en kleur goed te kunnen bepalen

Er is veel aandacht besteed aan de styling van alleen al een kaart met 2 stofstaaltjes , heel mooi. Fijne persoonlijke touch door handgeschreven groet en afzender Helaas is de kleur niet precies wat ik voor ogen heb.

Sympathieke en vlotte service!

De mogelijkheid om een kleurstaaltje van stoffen te ontvangen is echt fijn. Kleurweergave op internet is nooit precies de realiteit, dus dit is TOP!

Late levering.

Zou eerst maandag 23 december worden bezorgd, toen dinsdag 24 december, uiteindelijk op vrijdag 27 december bezorgd (verlaat kerstcadeau). Waarschijnlijk verlaat door bezorgdienst?

Alles verliep super....snelle levering....vriendelijke service..en vooral heel mooie gordijnen....vind ze prachtig....dit is een kerstcadeau voor mezelf....kort samengevat top!

Geweldig product, prachtige kwaliteit!

Snel geleverd met een persoonlijk kaartje....leuk 🙂

Zeer positief!

Mooie overzichtelijke website met heel veel mooie artikelen. Snelle levering en leuk verpakt.

Geweldige communicatie!

Door mijn onhandigheid met het internet en internet bankieren had ik wat problemen maar na enige emails, zelfs op zondagochtend, kwamen we eruit. De bestelling kwam de volgende dag aan, perfecte service.

De kwaliteit van het linnen beddengoed is uitstekend!

Pluspunten

Verzendkosten ook bij hoge bedragen

Pluspunten

Super snelle levering en top product!

Pluspunten

mooie kwaliteit, persoonlijk kaartje en snelle levering

Pluspunten

snelle levering, mooie producten

Pluspunten

Supersnel en vriendelijk contact

Pluspunten

Aandacht, persoonlijk briefje en natuurlijk is de kwaliteit van het product prima.

Deze beoordeling pas vandaag kunnen invullen, omdat het product,twee kussenslopen, zo royaal in karton verpakt was, dat het geen brievenbus pakketje bleek maar als pakketpost werd behandeld. Verlaat dus!! Voor twee kussenslopen volstaat een envelop. Voor ons was de late levering geen probleem. Maar doos past niet door een standaard brievenbus dus!!

Pluspunten

Snelle levering en prettige communicatie

Pluspunten

Prima en netjes verzorgd qua verzending. Zeer attent het bijgevoegde visitekaartje van het bedrijf met persoonlijke tekst.

Pluspunten

Wij hebben een guesthouse & streven naar kwaliteit. Artisane verkoopt o.a. kwaliteit bedlinnen. Ik heb 2 verschillende kleuren besteld, zodat ik ook verschillende setjes kan maken. Mijn gasten zijn reageren enthousiast over onze linnen. En daar worden we blij van. De overtrekken hebben een praktische grote trechter instop stuk. Pakket werd goed, mooi verpakt en snel afgeleverd. Bedankt Artisane

Pluspunten

Supersnel, leuk ingepakt, aardig kaartje, en prachtige servetten voor weinig geld

Pluspunten

Wat een snelle en geweldige service! En vooral de binnenkussens die er spontaan bij zijn geleverd. Wat een leuke verrassing en ontzettend lief! Nu kan ik gelijk de kussen in gebruik nemen. En de kelim kussens zien er op de foto precies zo uit als in het echt. Kleur, sfeer, alles klopt! Ik ben er zo blij mee!

Pluspunten

Snelle levering Met zorg en aandacht ingepakt Leuk persoonlijk kaartje

Ik was niet precies op de hoogte wanneer het bezorgd werd. Dit heeft overigens geen problemen veroorzaakt.

Pluspunten

Kwaliteitsproducten voor een goede prijs! Leuk het persoonlijke kaartje bij de bestelling.

Pluspunten

Snelle levering! Erg mooie stof erg blij mee. Lief kaartje erbij mooi ingepakt.