Mooie linnen servetten, snel en netjes bezorgd.

Mooie linnen servetten, snel en netjes bezorgd.

Goede ervaring

Goede ervaring

Mooie producten en snelle service

heelgoed

mooie producten en goede service

Prachtige linnen producten

Bestelling geplaats en binnen twee dagen werd het bezorgd.

goede kwaliteit , duidelijke site en snelle levering

snelle levering duidelijke site mooie kwaliteit

Mooi product!

Vlotte bestelling - duidelijke communicatie - prachtige lakenset

Heel duidelijke en vriendelijke communicatie!

Prachtig linnengoed! Soms is het ‘Murphy’s Law’ dat als er iets mis gaat dan ook echt alles mis gaat. Zo ook met mijn bestelling, de ‘key’ is dan om duidelijk, eerlijk en vriendelijk te communiceren. En dat snappen ze bij Artisane helemaal! Dank voor de prachtige servetten en het superleuke ‘goedmakertje’. Ik ga er zeker weer bestellen!

Goede kwaliteit en service

Wegens vakantie gevraagd om verzending twee weken later te doen. Keurig geregeld.

Snelle levering, mooi verpakt.

Eerste ervaring was goed.

Super snelle verzending, enprachtige producten!

Als je liefde voor mooi linnen hebt, moet je hier zeker bestellen :)

Altijd goed

Ik heb vaker besteld. Het gaat altijd goed en ook als er iets met het product is komt het goed. Fijn product en super klantvriendelijkheid!

very nice curtains

very nice curtains , good service. I recommend

Mooi verpakt! Tijdig geleverd, goed product.

Als een kadootje zag het eruit, en zo slaapt het ook.

Ik ben heel tevreden

Mooi product zoals het geschreven is. Snel levering. Als ik weer product nodig hebt zal ik zeker weer bij jullie kopen

precies zoals beloofd en prachtige gordijnen!

Ik belde eerst en had contact met de eigenaresse, die beloofde een snelle bestelling en die was er op tijd... Precies zoals ik hoopte hangen mijn witte linnen gordijnen er schitterend bij... Dank u

Mooie spullen met een persoonlijke touch

We hebben 10 kussentjes besteld. Snel geleverd met een persoonlijk berichtje erbij. Kussenhoezen zien er mooi uit en voelen goed aan. Helemaal blij

Mooi product

Ik ben blij met het product (en ook met de Chelsea levering). De kleur was echter anders dan verwacht, naar aanleiding van de foto had ik wat meer naar het grijze toe verwacht. Ook met de werkelijke kleur ben ik blij, dus ik ga niets terugsturen.

Mooie linnen kussenslopen in een mooi verpakt pakketje

Ben aangenaam verrast door deze mooie linnen kussenslopen.

Mooie kleur, maar de stof is ietsjes dunner dan ik uit de beschrijving verstaan had.

Goede ervaring met artisan.nl

vlotte levering en correct product

wekt meer interesse op om andere producten te kopen

Prachtig gordijn in kwaliteit en kleur

Heel fijn om binnen 48 uur een nieuw gordijn in huis te hebben.

Vriendelijk, persoonlijk, meedenkend en hulpvaardig.

Er werd voor mij een persoonlijke oplossing gezocht. Toen de producten ruim een maand eerder beschikbaar waren werd ik daar persoonlijk van op de hoogte gebracht. De kwaliteit en kleur van het linnen is prachtig. Ben er heel blij mee.