Pluspunten

Klantenservice is goed. Na vier jaar ging er iets stuk aan mijn tv-meubel. Ik kreeg snel een vervangend onderdeel toe gestuurd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit

Pluspunten

Eerst bank besteld prima in orde wel 3 maanden gewacht maar was gezegd bij de aankoop vervolgens 2 fauteuils besteld krijg 1 verkeerde kleur meteen gebeld om half 5 konden vandaag geen contact meer opnemen met fabrikant bellen morgen terug deze fauteuils konden meteen geleverd worden duurde 3 weken ben benieuwd hoe snel dit wordt opgelost

Mensen niet afschepen half 5 is er nog niets gesloten

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Tv dressoir wit besteld binnen een week geleverd, mooie prijs kwaliteit. Kast werd netjes gebracht

Bezorging op vasten dagen vondt ik niet handig

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Grote winkel met veel keus

Erg slechte klantenservice waarbij medewerker Bianca het perfecte voorbeeld is. Erg klantonvriendelijk en kapt het gesprek af. Stelt letterlijk de vraag waarom je nou precies belt want zij zouden toch bellen? Dus moest rustig afwachten van haar. Verder moet je overal zelf achteraan bellen. Afspraken worden keer op keer niet nagekomen. Bij levering bleek een product verkeerd vervolgens krijg je een nieuwe geleverd maar deze bleek gewoon tweedehands te zijn terwijl je voor een nieuwe betaald. Beschadigd en vies. Ik wil Zen niet eens aanspreken op het gedrag met deze reactie maar wil mensen behoeden. Er staan tientallen van dit soort reacties op internet.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Leuke webshop, tv dressoir besteld en geleverd, duurde 1,5 week maar tv dressoir staat super

Levertijd kan sneller maar werd wel keurig bezorgd

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Stoelen gekocht bij zen lifestyle, kon stoelen gelijk meenemen. Prima prijs en kwaliteit

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik heb stoelen gekocht bij "Zen Lifestyle"waar we erg blij mee zijn. Op een gegeven moment gebeld over een probleem met de stoelen later kwam er een stoffeerder die heel snel het probleem heeft opgelost.Top.

Het probleem is heel goed opgelost.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik woon niet in de buurt, maar ben ik al diverse malen teruggegaan om meubels te kopen. Zowel bij mijn vorige woning als huidige woning. Voornamelijk om de volgende redenen: -goede prijs/kwaliteitsverhouding -groot assortiment -spannen zich uiterst in om klachten correct op te lossen (verkeerde tv meubel was bezorgd, dit is snel weer oplost)

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

- Mooie moderne bank, passend bij onze wensen - Bank kon lang in de opslag van de winkel blijven staan

- slechte kwaliteit bank, binnen een half jaar een deuk in de rugleuning - garantieprocedure is onduidelijk! maart2018 hebben we de hoekbank metador bij Zen lifestyle gekocht, in verband met de verbouwing van ons huis hebben we deze eind juli 2018 laten bezorgen. Tot onze grote verbazing kwamen wij afgelopen week tot de ontdekking dat er een deuk in de hoek zit, oorzaak hiervan onbekend... Wij vinden het ongebruikelijk dat er binnen een half jaar al schade is aan de bank van 1159 euro!!

• Kwaliteit

Pluspunten

Goede en mooie producten voor een nette prijs. Service is meer dan uitstekend.Na ongeveer 9 jaar een klein mankement aan mijn daar gekochte meubel.Meer dan voortvarend uitstekend opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ruim opgezette showroom met een grote diversiteit aan opstellingen. Vriendelijk en vlot geholpen, waarbij ook de tijd werd gegeven om rustig na te denken. Konden de meubels (tv meubel en 2 tafeltjes) die wij hadden uitgezocht ook direct meenemen. Kwaliteit van de meubels nog niet te beoordelen op de lange termijn, maar lijkt prima. Lekkere koffie in een gezellige koffiecounter.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijke mensen aan de telefoon. Snelle en goede levering .Bij het ontbreken van 2 stoelpootdopjes kregen we binnen een week de dopjes toegestuurd ..

Geen verbeterpunten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooie indeling van de winel

Niet alle medewerkers geven over 1 product het zelfde advies als klant beetje verwarrend

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ruime keus

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

positieve punten zijn verbleekt bij de "kleine lettertjes" die je achteraf te horen krijgt!

Bij levering van mijn bank en poef bleek laatste te veel plaats in beslag te nemen. Meteen gebeld, teruggeven kon niet! Een spijkerbroek kun je na 14 dagen nog teruggeven!!!! Die voorwaarden zijn mij niet mede gedeeld en had ik dit geweten had ik NOOIT bij jullie gekocht! Schande!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijne winkel met mooie spullen. Behulpzaam personeel dat bereid is mee te denken en advies te geven. We hebben een hoekbank gekocht, deze werd ruim op tijd geleverd en gemonteerd.

Geen verbeterpunten

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Mooie winkel, goede service. Konden de meubels meteen meenemen, ook al waren het de enige exemplaren in de winkel. Komen hier zeker nog terug.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prima, zoals beloofd

Stoelen werden in delen geleverd: hadden ze mogen aangeven

• Kwaliteit

Pluspunten

Na telefonisch contact gehad klacht geheel naar tevredenheid opgelost!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

design prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super leuke bank gekocht bij Zen Lifestyle van BePureHome. Ontzettend blij met de aankoop

nee

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Verschikkelijk slechte after-sales van Zen Lifestyle Store Wijchen. 6 nieuwe eettafel stoelen aangeschaft a 129.95 per stuk. We zien een klein scheurtje in het leer op de armleuning, vervolgens zeggen ze dat ze de stoel komen omruilen. (dit kan overigens alleen op een woensdagochtend, wat al erg vreemd is maar goed). De stoel die we in retour kregen was een gebruikt showroom model waarbij de anti-kras dopje al voor de helft waren afgesleten en er op diverse plaatsen staal beschadiging was. Vervolgens bieden ze maar liefst 20,-! Als compensatie. Naar meermaals mailen en bellen is dit bedrag na overleg met de ''chef'' maar liefst verhoogd naar een geweldig bedrag van 40,-! En dat voor een stoel van 130,- die overigens flink gebruikt en beschadigd is. Mijn advies, koop uw interieur elders. Want als er iets mis mee is, is dit bedrijf niet geheel ''Zen'' meer.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Uitzonderlijk slechte ervaring met dit bedrijf. Twee maanden geleden eindelijk de perfecte fauteuil gevonden en besteld. De levertijd zou +- 4 weken bedragen. Na 4 weken nog niks gehoord en er zelf maar achteraan gebeld. Ik kwam op een lijst te staan met anderen die wilden weten waar hun bestelling bleef. Toen de stoel na 6 weken bezorgd werd, zag ik met verbazing dat de bezorgers mijn stoel onverpakt uit de bus tilden en het stof uit de zitting klopten. Nadat ze de stoel neer hadden gezet in mijn woonkamer en waren vertrokken, bekeek ik de stoel eens goed. De poten zaten onder het stof, er zat een vouw onder de stof in de rugleuning en bovenop de rugleuning twee lelijke groene strepen van een voorwerp dat er waarschijnlijk bovenop heeft gestaan. Is dit een levering van een nieuwe stoel, waar ik 260 euro voor heb betaald? Het lijkt wel alsof deze ergens van een zolderkamertje is geplukt. Meteen de klantenservice gebeld met de vraag hoe dit kan worden opgelost. Ik moest een mailtje sturen met foto's met de beschadigingen en imperfecties. Ook dit heb ik meteen dezelfde dag gedaan. Anderhalve week later nog geen reactie op mijn mail. Toch maar weer gebeld naar de klantenservice. Hier werd mij verzekerd dat ik diezelfde dag een reactie op de mail zou krijgen. Niks. Vanochtend weer gebeld, excuses en wederom werd mij beloofd dat vandaag echt een reactie kwam. Ondertussen is het bijna 9 uur 's avonds en heb nog niks. Geen mail, geen oplossing, geen stoel die wel voldoet.

Over Zen Lifestyle

Filter op Taal