Schandalig

2 nachtkastjes gekocht,waarvan 1 schuif bijna niet open ging,heb gevraagd voor oplossing ter plaatse of ze het kunnen maken of als ik een korting kreeg.... geen van beide was mogelijk. Wel 1.5u enkele rit gereden ipv van eerst het product na te kijken voor dat ik langskwam!!

Gewoon goed geregeld

ik kan bij de levering niet thuis zijn en had gevraagd de spullen in 't portaal te laten zetten. S avonds op t gemak alles naar boven gesjouwd. Meubels is groot maar kan tegen een stootje dankzij de goed verpakking. Ook ophangen fluitje van een cent

Top!!

Hele goed service en hele mooie collectie.. denken graag met je mee!!

4 beschadigde stoelen geleverd gekregen, slechte service!

Vandaag zijn naar aanleiding van onze bestelling 4 stoelen geleverd. Mijn vriend nam de stoelen aan van de bezorger van Zen lifestyle. De stoelen waren al gemonteerd en werden geleverd zonder beschermfolie of doos eromheen. Dus je raad het al, alle 4 de stoelen zijn beschadigd. Deze beschadigingen bestaan uit krassen op de stof en rugleuningen die scheef gemonteerd staan. Direct gebeld met de klantenservice en situatie uitgelegd. Zij konden niets voor mij betekenen, chauffeur die net de hoek om was kon niet meer terug komen. Ik moest maar een mailtje sturen, belachelijk! Direct foto's gemaakt en mail gestuurd, ik moet nog antwoord krijgen...

Erg matig

We hebben tafel Joost op 29-11-2019 besteld via de site. Het is nu 14 maart 2020 en nog steeds niet geleverd. We wachten nog deze week af en dan annuleren we de order. Keer op keer gebeld; er worden beloftes gedaan dat de tafel bij de volgende levering zit en vervolgens hoor/zie je niks en moeten we weer bellen. Tafel schijnt in NL gemaakt te worden geeft Zen aan. Balen..ik zou niks bestellen bij deze winkel.

Prima tv-meubel, slecht mail contact!

Wij hebben onlangs het tv-meubel Simon gekocht. Snelle levering en staat geweldig. In de winkel is aangegeven dat er mogelijk ook nog een buffetkast komt. Meerdere malen, vanaf 2 jan., contact gezocht via de mail, je krijgt reactie (maar geen antwoord op de vraag) en vervolgens niks meer... gebeld en dan wordt je onvriendelijk te woord gestaan. Heel erg jammer! Ja, nee of we weten het nog niet is toch ook een antwoord...

Beste Marije, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend om te horen dat u een vervelende ervaring met onze service heeft gehad. Onze excuses hiervoor. Graag willen we u dan ook verder helpen. Zou u uw ordernummer en telefoonnummer door willen geven aan service@zen-lifestyle.nl. Dan kunnen wij u bereiken en hopelijk al uw vragen beantwoorden. U bent natuurlijk ook van harte welkom in onze showroom, de koffie staat voor u klaar! Hartelijke Groeten, Het Zen-Lifestyle team

Fijne ruime winkel, mooie producten en klantgerichte medewerkers

Onlangs hebben wij de wandkast Lex gekocht en die stond zo mooi in onze woonkamer dat we meteen het bijpassende tv-meubel erbij besteld hebben. Het is nu één mooi geheel waar we erg blij mee zijn. De meubels werden ook telkens binnen anderhalve week bezorgd wat het veel leuker maakt dan wanneer je er bijv. 2 maanden op moet wachten. Over de service van de medewerkers niets dan goeds: ze deden alles om aan onze wensen tegemoet te komen. Als wij iets nieuws nodig hebben gaan we weer naar Zen Lifestyle!

Beste Jorien, Bedankt voor uw recensie van 5 sterren. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Uiteraard zien we u graag nog eens terug komen, de koffie staat altijd voor u klaar! Hartelijke Groeten, Het Zen-Lifestyle Team

Accuraat

Accuraat, correct en snel geholpen.

Beste Frans, Bedankt voor uw mooie recensie, mocht u nog eens terug willen komen voor advies op maat dan staat de koffie altijd voor u klaar. Hartelijke Groeten, Het Zen-Lifestyle Team

Uitstekend!

Vandaag tv-meubel bezorgd. Wat 'n ontzettend aardige en behulpzame bezorgers. Chapeau !

Beste Elly, Bedankt voor uw recensie van 5 sterren. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Uiteraard zien we u graag nog eens terug komen, de koffie staat altijd voor u klaar! Hartelijke Groeten, Het Zen-Lifestyle Team

Heerlijk zacht, mooi en stijlvol!

Twee mooie donkerrode stoelen aan de tafel. Zouden ze lekker zitten, mooi blijven met de kids? Ik ben er erg tevreden over! De stoel zit lekker, heeft een mooie uitstraling en elegante poten! Uit praktisch oogpunt, als er iets opzit is het makkelijk schoon te maken! Een echte aanrader dus!

Beste Mariëtte , Bedankt voor uw recensie van 5 sterren. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Uiteraard zien we u graag nog eens terug komen, de koffie staat altijd voor u klaar! Hartelijke Groeten, Het Zen-Lifestyle Team

Een fijne ervaring voor m'n billen

De levering van de stoelen was super, de doos werden netjes in de huiskamer neergezet door de chauffeur. Dus dat begon al goed! Het in elkaar zetten van de stoelen was zo gebeurd. Ik ben hoogzwanger, maar toch heb ik ze makkelijk zelf in elkaar kunnen zetten. Wederom een pluspunt. En de stoelen zien er gewoon geweldig uit en ze zitten nog veel geweldiger. Dus in 1 woord: Complete goede ervaring.

Beste Angelique, Bedankt voor uw mooie recensie, mocht u nog eens terug willen komen voor advies op maat dan staat de koffie altijd voor u klaar. Hartelijke Groeten, Het Zen-Lifestyle Team

Super kwaliteit en service

Heel tevreden over mijn eetstoelen, goede service, snelle communicatie en kwaliteit is echt top. De stoelen zitten overheerlijk. Ik zou het zeker aanbevelen.

Beste Sevim, Bedankt voor uw recensie van 5 sterren. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Uiteraard zien we u graag nog eens terug komen, de koffie staat altijd voor u klaar! Hartelijke Groeten, Het Zen-Lifestyle Team

Bij het leveren van mijn eetkamerstoel bleek na het uitpakken dat het beschadigd was. Ik maakte daar melding van en binnen een wedk werd het stoeltje opgehaald en omgeruild voor een ander!

Beste Sabiha, Bedankt voor uw recensie van 5 sterren. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Uiteraard zien we u graag nog eens terug komen, de koffie staat altijd voor u klaar! Hartelijke Groeten, Het Zen-Lifestyle Team

Wereldse meubels en voor ieder wat wils!

Bij ZenLifestyle is er voor iedere interieursmaak wel wat te vinden. Je kunt hier dus prima slagen! Vooral de persoonlijke aandacht is iets wat mij aanspreekt in een woonwinkel. Men denkt graag met je mee en kijkt naar de verschillende mogelijkheden binnen hun aanbod. Top dus!

Leuke winkel

Tv dressoir mat zwart gekocht snelle levering top kastje

Beste Nico, Hartelijk dank voor uw recensie. Deze mooie feedback lezen wij graag terug. Mocht u nog eens terug willen komen, dan bent u van harte welkom. Hartelijke Groeten, Het Zen-Lifestyle Team

Super, mooie winkel! Klantvriendelijk en de bezorgers zijn ook super.

Beste S., Bedankt voor uw mooie recensie, mocht u nog eens terug willen komen voor advies op maat dan staat de koffie altijd voor u klaar. Hartelijke Groeten, Het Zen-Lifestyle Team

Persoonlijk advies en super goede service

Ik ben zeer tevreden over Zen Lifestyle. De mensen werken er met veel plezier. Je krijgt persoonlijk en goed advies. Als je later terugkomt weten ze wie je bent en waarvoor je kwam. Ze hebben een groot aanbod en zeer scherpe prijzen. Ik baalde toen een kruk die ik besteld had niet goed was (productiefout van leverancier). Met één telefoontje was het al geregeld en werd het hersteld. 100% tevreden.

Beste Klaas, Bedankt voor uw recensie van 5 sterren. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Uiteraard zien we u graag nog eens terug komen, de koffie staat altijd voor u klaar! Hartelijke Groeten, Het Zen-Lifestyle Team

Aanrader, dik tevreden

Ik heb de fauteuil Elton cognac in huis van Zen-lifestyle. Prachtige stoel, zeker net zo mooi als op de foto. Misschien zelfs wel nog mooier wat betreft de kleur! Stoer en tijdloos model, die bij veel stijlen past. Blij met deze toevoeging in mijn huis. Snelle levering en fijne service.

Beste Karin, Hartelijk dank voor uw recensie. Deze mooie feedback lezen wij graag terug. Veel plezier met uw mooie fauteuil! Hartelijke Groeten, Het Zen-Lifestyle Team

Zeer fijne hulp en goed advies.

Aankoop van bank en kleed Goed advies en hulp bij de keuze Spullen snel en op tijd geleverd. Betrokken mannen die de spullen kwamen brengen.

Beste Bart, Bedankt voor uw mooie recensie, mocht u nog eens terug willen komen voor advies op maat dan staat de koffie altijd voor u klaar. Hartelijke Groeten, Het Zen-Lifestyle Team

Hele fijne service en de mooiste producten

Zen lifestyle heeft zo veel mooie merken en producten. De website maakt het zoeken naar de juiste stijl heel gemakkelijk. Ik ben onwijs blij met mijn mooie rotan eetstoelen echt een toevoeging aan mijn huis. Zeker een aanrader om te shoppen, service is ook top!

Beste Sanne, Bedankt voor uw recensie van 5 sterren. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Uiteraard zien we u graag nog eens terug komen, de koffie staat altijd voor u klaar! Hartelijke Groeten, Het Zen-Lifestyle Team

Super service, snelle levering!

Mijn ervaring met Zen Lifestyle is alleen maar positief: van een fijne service, een snelle levering tot een uitstekende kwaliteit. Ik werd netjes gebeld voor een bezorg afspraak en werd zeer vriendelijk behandeld.

Beste Marielle, Hartelijk dank voor uw recensie. Deze mooie feedback lezen wij graag terug. Mocht u nog eens terug willen komen, dan bent u van harte welkom. Hartelijke Groeten, Het Zen-Lifestyle Team

slechte service

Wij hebben in juni een bank geleverd gekregen die na een aantal dagen gebruik aan 1 kant inzakte. Daarbij krijg je het gevoel of je in een kuil zit. Aan de andere kant van de bank is er niets aan de hand. De klacht is gemeld. De reactie is dat dat een eigenschap is van de bank. Dat is merkwaardig want ondanks dat de zwaarste persoon aan de andere kant zit (meestal) is daar niets aan de hand. Selectief inzakken lijkt mij geen eigenschap van een bank. Nu stelt Zen voor een expert langs te laten sturen door de fabrikant echter moeten wij, wanneer zij de klacht ongegrond achten, daar wel voor betalen. Dat is merkwaardig vind maar als ik vraag om welk bedrag dat dan zou gaan krijg ik te horen dat dat aan de kosten van de herstelwerkzaamheden ligt?!?!? Hoezo herstelwerkzaamheden wanneer een klacht ongegrond is? Dan valt er in mijn beleving niets te herstellen. Kortom ik vind het een zeer slechte servicegarantie op een toch al vrij dure bank. Jammer.

Beste Gertjan, Hartelijk dank voor uw recensie. Wij hebben uw klacht direct doorgezet naar onze service afdeling. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen zodat er gezocht kan worden naar een passende oplossing. Wij betreuren het dat u een klacht heeft over uw bank en de reactie die u daarna van ons heeft gekregen . Onze excuses voor het ongemak. Hartelijke Groeten, Het Zen-Lifestyle Team.

Topwinkel

We hebben een prachtige houten tafel gekocht bij Zen Lifestyle. Het mooiste is dat we het blad zelf mochten komen uitzoeken in het magazijn. We kregen de keuze uit vier bladen en zochten een prachtig blad uit. Toen de tafel werd geleverd met het verkeerde blad (honest mistake) heeft Zen Lifestyle dit na één telefoontje direct opgelost en binnen een week alsnog het juiste blad afgeleverd. Kortom, zo wil je dat klantenservice werkt.

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie recensie! Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Uiteraard zien we u graag nog eens terug komen, de koffie staat altijd voor u klaar! Hartelijke Groeten, Het Zen-Lifestyle Team

Uitstekende service!

Onlangs een nieuwe bank besteld bij Zen Lifestyle. Goede communicatie en de gemaakte afspraken werden exact nagekomen. Ik zou Zen Lifestyle zeker aanraden!

Beste Leroy, Bedankt voor uw mooie recensie! Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Uiteraard zien we u graag nog eens terug komen, de koffie staat altijd voor u klaar! Hartelijke Groeten, Het Zen-Lifestyle Team

Snelle levering en heel blij met mijn product

Snelle levering en heel blij met mijn product