Perfect advies en service

Erg goed geholpen door de verkoopmedewerkers van Zen Lifestyle in Wijchen. In de winkel zijn we met een van de verkoopmedewerkers op zoek gegaan naar de juiste combinatie van meubels voor in mijn nieuwe woning en het staat geweldig! Daarnaast super snel geleverd en een top service, zeker aan te raden!

Nooit meer.

Nog nooit heb ik zo’n slechte ervaringen gehad met een bedrijf. Ik ben verbijsterd maar bovenal teleurgesteld. 1 oktober bestelde wij voor ons eerste koophuis onze eettafel, eetstoelen en salontafel bij Zen Lifestyle in Wijchen. Daar werd ons belooft dat de meubels rond januari zouden binnenkomen. Echter, bleek na contact met de klantenservice heel wat anders. Het zou pas eind februari zijn, dat was een ontzettende teleurstelling. Als goedmakertje kregen we een leeneettafel, de eerste erg bagger (ik kon wel huilen), maar na opnieuw contact met de klantenservice, werd deze omgeruild voor een ander. Vorige week begon ik weer met bellen, niet een keer maar vaker, want ik wist: je weet het maar nooit bij dit bedrijf. Mij werd tweemaal beloofd dat hij deze week binnen zou komen. De medewerker belde mij zelfs nog terug om mij dit te vertellen (goed bedoeld natuurlijk, maar daar klopte achteraf niks van..) Dus vol spanning belde ik deze ochtend op. Tranen in mijn ogen.. De medewerker van de klantenservice had mij een valse belofte gedaan die week daarvoor, ze had verkeerd gekeken. Het zal eind mei worden. Zoals ik aangaf: verbijsterd, verdrietig, boos. Ik hoop dat men begrijpt dat de continu valse beloften die worden gedaan je zo laten voelen.. Onbegrijpelijk.

Emre en Fabian waren keurig op tijd, waren zeer bereid om even mee te kijken en te bedenken hoe een te grote kast door een te smalle gang moest

Beste Petra, Hartelijk bedankt voor je review. Heel fijn dat Emre en Fabian zo'n goede service hebben geleverd. We wensen je alvast veel plezier met je nieuwe aankoop. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

Hele fijne nette jongens!

Zeer beleeft en behulpzame bezorgers, die alles netjes en voorzichtig binnen hebben gezet.

Beste Rob, Hartelijk bedankt voor je review. Heel fijn dat onze bezorgers zo'n goede service hebben geleverd. We wensen je alvast veel plezier met je nieuwe aankoop. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

Keurig bezorgd

Bezorgers Roy en Bas

Beste Mike, Hartelijk bedankt voor je review. Heel fijn dat Roy en Bas zo'n goede service hebben geleverd. We wensen je alvast veel plezier met je nieuwe aankoop. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

Vriendelijk en enthousiaste bezorgers

Fijne ervaring, hebben de bank netjes bezorgd 8 hoog. Vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Beste Sam, Hartelijk bedankt voor je review. Heel fijn dat onze bezorgers zo'n goede service hebben geleverd. We wensen je alvast veel plezier met je nieuwe aankoop. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

Bezorger Emre zeer behulpzaam en vriendelijk

Emre is een Aardige jongen en behulpzaam

Beste Sandya, Hartelijk bedankt voor je review. Goed om te lezen dat onze bezorger Emre zo'n goede service heeft gegeven. We wensen je alvast veel plezier met je nieuwe aankoop. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

Top service!!

Super snelle levering, goed van te voren geïnformeerd wanneer onze stoel bezorgd zou worden en dag van te voren een kloppende tijdsindicatie. Op de dag van bezorging werden wij netjes een half uur van te voren gebeld dat ze er over een half uur zouden zijn. Ook werd onze stoel bezorgd op een zaterdag wat top is voor de werkende mensen! In 1 woord top service en bezorging!

Beste Frank en Romy, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Heel fijn dat onze bezorgers zo'n goede service hebben geleverd. We wensen je alvast veel plezier met je nieuwe aankoop. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

Goede snelle en nette service

Vandaag zijn twee jongens bij mij geweest om mijn nieuwe meubelen te plaatsen. Ze hebben het goed en snel opgelost. Netjes alles meegenomen en overal aan gedacht.

Beste David, Hartelijk bedankt voor je review. Heel fijn dat onze bezorgers zo'n goede service hebben geleverd. We wensen je alvast veel plezier met je nieuwe aankoop. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

Fijne monteur. Vriendelijk en servicegericht

Fijne monteur. Was duidelijk dat je het niet een en ander zou zien na wat aanpassingen van de kast. Werkte keurig en gericht en nam de tijd. Geheel tevreden.

Beste Latifa, Hartelijk bedankt voor je review. Fijn om te horen dat onze monteur goede service heeft gegeven, Veel plezier met je meubels! Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

Top bezorgers en reclame voor Zen

Vandaag twee hele aardige bezorgers, service monteurs, en gezichten van het bedrijf Zen bij ons geweest. Roy V en Bas jullie zijn toppers, groeten en tot de volgende keer. Jurgen en Loes

Beste Jurgen, Hartelijk bedankt voor je review. Heel fijn dat Roy en Bas zo'n goede service hebben geleverd. We wensen je alvast veel plezier met je nieuwe aankoop. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

Nette bezorgers… goede service Blij met onze kast

Beste Melissa, Hartelijk bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent over onze service en bezorgers. We wensen je alvast veel plezier met je nieuwe aankoop. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

Top service door Roy V en Bas

Levering van een zeer zware eiken kast door Roy V en Bas. Zijn echte toppers. Wij hadden alleen voor de optie aflevering gekozen, maar zij hebben toch wel even de tijd genomen om het te monteren. Was voor ons zekers een probleem geweest gezien het gewicht. Super blij mee. Bedankt heren!

Goede ervaring.

Bram en Dylan hebben de spullen netjes binnengebracht en waren heel vriendelijk.

Beste Caroline, Hartelijk bedankt voor je review. Fijn om te horen dat onze bezorgers je bestelling netjes hebben binnengebracht. We wensen je alvast veel plezier met je nieuwe aankoop. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

Snelle en fijne bezorging! Goede service

Vorige week een mooie ronde houten salontafel besteld. Na het maken van een telefonische afspraak kreeg ik de dag voor levering een mail met tijdsindicatie. Op de dag van de levering zelf werd ik een half uur van tevoren gebeld dat ze eraan kwamen. De bezorgers Wictor en Fanancio stonden precies op tijd voor de deur en hebben de tafel binnen gezet. Vriendelijke jongens, top service! Bedankt!

Beste Rianne, Hartelijk bedankt voor je mooie review. Goed om te horen dat je zo enthousiast bent over onze service. We wensen je alvast veel plezier met je nieuwe salontafel. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

Super behulpzaam en gezellig!

Bezorging was op tijd en netjes 15 minuten van tevoren gebeld. Bezorging ging vlot en mannen waren heel aardig en gezellig. Top!

Beste Jamie, Hartelijk bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat de bezorging netjes is geleverd. We wensen je alvast veel plezier met je nieuwe aankoop. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

Bjorn P en Kai bezorgers van de maand

Zeer vriendelijke en professionele bezorgers. Mooi op tijd.

Beste Esmee, Hartelijk bedankt voor je review. Heel fijn dat Bjorn en Kai zo'n goede service hebben geleverd. We wensen je alvast veel plezier met je nieuwe aankoop. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

Fantastische service

Roy en Bas V hebben fantastisch onze tafel geïnstalleerd. Daar zijn wij natuurlijk best wel over te spreken. Wij wensen de bezorgers dan ook een toffe periode toe, en hopen dat zij nog veel andere mensen blij mogen maken. Ook hopen wij dat Roy en Bas V veel succes bij de dames hebben. Tot slot hopen wij dat zij de bezorgers van de maand worden. Top service!

Beste Marjan, Hartelijk bedankt voor je review. Heel fijn dat Roy en Bas zo'n goede service hebben geleverd. We wensen je alvast veel plezier met je nieuwe aankoop. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

De stoelen werden snel en behendig in elkaar gezet, al het afval werd meegenomen. De bezorgers, Roy en Bas hebben goed werk geleverd en waren vriendelijk.

Beste Hanneke, Hartelijk bedankt voor je review! Goed om te horen dat de bezorgservice van Roy en Bas helemaal naar wens is verlopen. We wensen je veel plezier met je nieuwe stoelen! Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

Roy en Bas hebben wederom een goede service geleverd. Fijn dat ik een tijdsblok kon aangeven en hieraan werd gehouden, netjes van te voren een belletje dat ze er binnen 30minuten waren, dit klopte ook. Zijn zorgvuldig met de spullen, ruimen alles netjes op en nemen het mee. Roy kon ook nog advies geven, erg fijn om wat adviezen te krijgen betreft het vlekvrij/schoon houden van de tafel, haha.

Beste Lotte, Hartelijk bedankt voor je review. Heel fijn dat Roy en Bas zo'n goede service hebben geleverd. We wensen je alvast veel plezier met je nieuwe aankoop. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

Op tijd, belletje kwartier van te voren en erg vriendelijk! Bedankt Wiktor en Fanancio!

Beste Patty, Hartelijk bedankt voor je review! Fijn dat de bezorging helemaal naar wens is verlopen met de hulp van Wiktor en Financio. Veel plezier met je nieuwe meubel! Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

Netjes en correct

Goede monteurs en bezorgers alleen jammer dat de gaten vd bodemplaat en de poten niet met elkaar overeen kwamen. Alles weer netjes ingepakt en retour.

Beste Frank, Hartelijk bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over onze monteurs/bezorgers. Hopelijk passen de bodemplaat en poten de volgende keer wel bij elkaar en is alles maar wens. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

Emre en Fabian zijn lieve behulpzame sociale vriendelijke bezorgers. Ze werken netjes en zijn ook klantgericht. Top jongens ga zo door!! Ik vind jullie zeker de bezorgers van de maand!!

Beste Mieke, Hartelijk bedankt voor je review! Heel fijn dat Emre en Fabian alles zo netjes en klantgericht hebben uitgevoerd. Heel veel plezier met de nieuwe meubels! Hartelijk groeten, Het Zen Lifestyle Team

Vriendelijk en goede communicatie

Ik heb mijn salontafels in oktober besteld, er is op tijd gecommuniceerd dat er vertraging voor mijn bestelling was opgelopen. Wiktor & Financio hebben vandaag mijn salontafels bezorgd binnen de aangegeven tijdslot. De salontafels zijn perfect en onbeschadigd aangekomen.

Beste Asmi, Hartelijk bedankt voor je review. Heel fijn dat het bezorgingsproces naar wens is verlopen. Super dat Wiktor en Financio ervoor hebben gezorgd dat de salontafels in juiste staat zijn aangekomen. Veel plezier met je nieuwe aanwinst! Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

Behulpzaam. Meedenkend. Eindelijk en accuraat.

Mannen (Bjorn P. en Mustapha) waren goed op tijd volgens afspraak. Na uitleg hoe en wat de spullen naar binnen gebracht en uitgepakt. Goede uitleg over onderhoud en 7 jaar Al in garantie. Gelukkig ook al het karton weer retour genomen. En... nee ze hadden geen tijd voor koffie want ze moesten nog door naar andere klanten.

Beste Benno, Hartelijk bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door Bjorn en Mustapha! Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team