Filters

10

Vriendelijk en goede communicatie

Ik heb mijn salontafels in oktober besteld, er is op tijd gecommuniceerd dat er vertraging voor mijn bestelling was opgelopen. Wiktor & Financio hebben vandaag mijn salontafels bezorgd binnen de aangegeven tijdslot. De salontafels zijn perfect en onbeschadigd aangekomen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Asmi, Hartelijk bedankt voor je review. Heel fijn dat het bezorgingsproces naar wens is verlopen. Super dat Wiktor en Financio ervoor hebben gezorgd dat de salontafels in juiste staat zijn aangekomen. Veel plezier met je nieuwe aanwinst! Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

10

Behulpzaam. Meedenkend. Eindelijk en accuraat.

Mannen (Bjorn P. en Mustapha) waren goed op tijd volgens afspraak. Na uitleg hoe en wat de spullen naar binnen gebracht en uitgepakt. Goede uitleg over onderhoud en 7 jaar Al in garantie. Gelukkig ook al het karton weer retour genomen. En... nee ze hadden geen tijd voor koffie want ze moesten nog door naar andere klanten.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Benno, Hartelijk bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door Bjorn en Mustapha! Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

10

Super snel gefixed

Roy en Bas kwamen voor ons de Diamond boekenkast voorzien van licht en ze hebben de kastjes "gesteld". Ze hadden het samen zo voor elkaar, waren goed op elkaar ingespeeld en ze betrokken ons bij de installatie van het licht, hoe wij het gemonteerd wilde hebben en vroegen ook of de kast op de gewenste plek stond. Ook hebben ze goed uitgelegd hoe het licht werkte. Binnen een half uur was het gepiept en waren ze weer vertrokken en lieten ze ons tevreden achter. Mijn complimenten, deze jongens verdienen een dikke 10!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Bart, Hartelijk bedankt voor je review. Super fijn en leuk om te horen jullie zo goed en duidelijk zijn geholpen door Roy en Bas. We wensen jullie veel plezier met jullie Diamond boekenkast. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

9

Zeer tevreden

De bezorging is gedaan door Emre en Fabian. Het zijn zeer vriendelijke en nette mannen die alles rustig een vakkundig in elkaar gezet hebben. Super aardig en echt aan te bevelen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Yvonne, Hartelijk bedankt voor je review. Fijn dat je zo goed bent geholpen door Emre en Fabian. Leuk om te horen! We wensen je heel veel plezier met je nieuwe meubels. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

8

Prettig communicatie en goed werk geleverd.

De levertijd weikt wat af van de indicatie, jongens (Roy en Bas) hebben situaties uitgelegd hoe dat kwam en hebben netjes gecommuniceerd en gewacht daarnaast goed werk geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Alex, Hartelijk bedankt voor je review. Fijn om te horen dat Roy en Bas duidelijk gecommuniceerd hebben en goed werk geleverd hebben. We wensen je veel plezier met je nieuwe meubels. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

10

Vriendelijke mannen

Mijn ervaring is dat het hele aardige mannen waren. Ze waren vriendelijk gingen zorgvuldig om met de meubels (hoekbank, eettafel, stoelen, salontafel en tv meubel) en het installeren van de poten en het vastzetten van de handgrepen. Van mij krijgen Bram en Dylan een dikke 10!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Aloys, Hartelijk bedankt voor je review. Heel fijn dat Bram en Dylan zo goed geholpen hebben met de bezorging. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe meubels. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

9

Snelle montage van tafel en vriendelijke heren

Emre en Fabian hebben de tafel nets afgeleverd en .gemonteerd. Waren vriendelijke heren. Ook binnen ze binnen de tijd na telefonisch overleg.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Birgitta, Hartelijk bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je bestelde tafel netjes is afgeleverd en gemonteerd door Emre en Fabian. Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

8

Ondanks het te laat informeren over de uitgestelde levering een 8

Leuk geholpen in de winkel. Eerste deellevering heel snel. Tweede duurde enige tijd langer dan opgegeven door de aanvallen van de piraten in Jemen. Communicatie hierover had beter gekund. Achteraf kwam de 2de levering toch nog sneller dan benoemd. Aardige bezorgers (Bram en Dylan) die de tweede bezorging tot op de vierde verdieping van de seniorenflat brachten.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Lida, Hartelijk bedankt voor je review. Fijn om te horen dat de rest van het proces naar wens is verlopen. We wensen je veel plezier met je nieuwe meubel. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

10

Geweldig.

Meerdere malen zijn Bram en Dylan bij mij geweest om te monteren en te bezorgen, zij verdienen 5 sterren omdat ze snel ,correct, en zeer klantvriendelijk zijn. Ook leveren ze keurig werk, wees zuinig op deze jonge mannen!!!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Janny, Hartelijk bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dan Bram en Dylan zo goed hebben geholpen. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe aanwinsten. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

8

Vriendelijk en prettig geholpen

Roy V Jordy

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Remco, Hartelijk bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat je vriendelijk en prettig bent geholpen door onze bezorgers Roy en Jordy. Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

10

Keurige service

Afspraak voor bezorging gemaakt. Netjes mail ontvangen met tijdvak bezorging. De bezorgers belde netjes van te voren dat ze er binnen 20 minuten er zouden zijn. Dat klopte inderdaad. Alles werd zorgvuldig binnengebracht en gelet op dat niets werd beschadigd. Tafel werd volgens afspraak in elkaar gezet. Verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Door de zeer vriendelijke bezorgers Emre en Fabian.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Esther, Hartelijk bedankt voor je review! Heel fijn om te horen dat het bezorgingsproces helemaal naar wens is verlopen en dat jullie goed zijn geholpen door Emre en Fabian. Heel veel plezier met jullie nieuwe tafel. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

10

Fijne, nette bezorgers

Beleefd en secuur, netjes gewerkt. Alles opgeruimt en moeite gedaan om de bank meteen goed te plaatsen. Top bezorgers!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Chris en Patricia, Hartelijk bedankt voor jullie review. We vinden het heel fijn om te horen dat jullie zo goed geholpen zijn door onze bezorgers. Heel veel plezier met jullie nieuwe bank. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

10

Top bank en bezorgers

Vandaag is mijn nieuwe bank geleverd door Enre en Fabian. Vriendelijke jongens en harde werkers. Binnen no-time stond de bank helemaal klaar op de 1e verdieping. Helemaal blij mee!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Francis, Hartelijk bedankt voor je review! Goed om te horen dat je zo goed geholpen bent door onze bezorgers, Enre en Fabian. Heel veel plezier met jullie nieuwe bank! Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

10

Uitstekend

Laatst een bankstel gekocht en deze laten bezorgen. Bezorgers waren heel aardig en behulpzaam met het binnen zetten. Bedankt Bram en Dylan voor de service!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste A., Hartelijk bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de bezorging helemaal naar wens is verlopen en dat jullie goed zijn geholpen door Bram en Dylan. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

10

Mooie meubels, goede service!

Laatst online een fauteuil besteld. Deze was op voorraad en werd een aantal dagen daarna al geleverd. Het is een heerlijke stoel en staat geweldig in ons interieur. Omdat de fauteuil ons goed bevalt hebben we daarna ook nog een nieuwe salontafel en kast besteld. Beide zijn onlangs ook geleverd en ook over deze meubels en service alleen maar lof. Mochten wij in de toekomst nog meer nieuwe meubels nodig hebben, gaan we zeker hier weer een kijkje nemen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Inge, Hartelijk bedankt voor je review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Heel veel plezier met je nieuwe aankoop! Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

1

Ontzettend slechte service na aankoop

Laat ik beginnen met dat het een winkel is met mooie meubels en de verkoper mij erg goed heeft geholpen. Daar ben ik tevreden over. Maar na de aankoop ging er veel mis, en voelt het of de klantenservice je alleen maar een lastige klant vind. Er is geen empathie. Naar mijn idee is er een klantenservice om mensen te helpen naar tevredenheid. En kan het antwoord niet standaard zijn; wij kunnen er niets aan doen. En te horen wat jullie rechten zijn. Want als klant heb ik niets te zeggen. Ik begrijp dat jullie het allemaal niet expres doen en fouten maken menselijk is. Maar je bent er om te helpen. Niet om klachten half te behandelen. En ik snap dat je niet verplicht bent om een compensatie te geven. Maar als er zoveel mis gaat, zou het netjes zijn om mee te denken met de klant en niet alleen uit te leggen wat jullie rechten zijn en jullie niets verplicht zijn naar de koper. Erg onvriendelijk! -Na de inboedel voor mijn huis bij jullie gekocht te hebben zag ik via marktplaats een showroommodel tv meubel bij jullie. Extra naar de winkel toegereden om deze te bekijken met de verkoper. Er was geen schade. Dus besloot ik over te gaan tot de koop. Ik moest alleen nog een busje regelen. Dit heb ik gedaan, en het heeft mij tijd, km’s gekost en de huur van een busje. Vervolgens bij ophalen was er een hele grote kras zichtbaar, die er voorheen niet op zat. Erg vervelend maar kan gebeuren. Alle kosten die ik daarvoor heb gemaakt voor eigen rekening. -Vervolgens krijg ik in december mijn meubels geleverd, die ik in september heb gekocht. De eettafel is blank i.p.v. zwart en er zitten daarnaast splinters aan/gaten in. Enorm balen, maar kan gebeuren. De chauffeur adviseert om het volledige bedrag te betalen zodat ik in ieder geval even een tafel heb en ze deze kunnen laten staan. Op goed vertrouwen dit gedaan. Vervolgens even later moet en zal het blad van de tafel terug moeten naar de leverancier voor herstel. Zie vervolg deel 2

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Alda, Bedankt voor uw review. Allereerst onze welgemeende excuses hoe het e.e.a. verlopen is. Laten we voorop stellen dat dit niet met opzet gebeurd en we graag onze klanten willen helpen. In de mailwisseling is er gesproken over een leentafel en niet over een leentafelblad. Hierin is dus een miscommunicatie ontstaan. Wij hebben een aantal leentafels tot onze beschikking en we leveren uit wat er op dat moment ter beschikking is. Het tafelblad zou in eerste instantie herstelt worden door de leverancier. Zoals bepaald in de CBW voorwaarden en zoals in de consumentenwet beschreven staat mag een winkelier in eerste instantie over gaan tot herstel. Omdat bleek dat het blanke blad die onbehandeld geleverd zou moeten zijn, een olie of was laag bezat, was het niet mogelijk deze te schuren, herstellen en zwart te lakken. Daarom was er besloten om een nieuw blad in bestelling te nemen. Helaas heeft dit blad een lange levertijd, iets waar wij geen invloed op hebben. Daarom hebben wij met u afgesproken de tafel te annuleren en u het geld te retourneren. De leentafel en losse poot zal bij u opgehaald worden en het kussensetje zal dan bij u geleverd worden. Hiervoor staat een afspraak gepland. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

1

Slechte service

Een eettafel en 4 stoelen gekocht bij Zen Lifestyle. Echter waren de eetstoelen binnen 1 dag al uitgezakt. De poten stonden van alle 4 de stoelen helemaal uit elkaar. Na contact te hebben opgenomen kreeg ik na 7 werkdagen nog geen reactie. Toen ik belde, kreeg ik als antwoord dat desbetreffende collega maar 3 dagen werkte dus dat ik moest wachten tot zij weer aan het werk was. Uiteindelijk de keuze gekregen om dezelfde stoelen opnieuw te laten leveren of andere stoelen uit te zoeken. Pas bij de 3e keer krijgen we ons geld terug. Op elke reactie op de mail zit 5 werkdagen voor je weer een reactie terug krijgt. Uiteindelijk in de winkel met tegenzin andere stoelen uitgekozen die we niet zo mooi vonden, maarja he, we moesten wel nieuwe stoelen en kregen het geld niet terug. Bij de kassa kregen we te horen dat de nieuwe stoelen 12 tot 14 weken levertijd hadden, dus dat we die tijd nog op kapotte stoelen moesten zitten. Ondertussen hadden wij tijdens de feestdagen al geen bezoek ontvangen omdat we ingezakte stoelen hadden! Door deze lange levertijd vroegen wij of wij dezelfde stoelen nog eens mochten testen in de winkel. Het antwoord daarop was dat de stoelen niet meer in de winkel stonden omdat er te veel klachten over waren! Hierdoor hebben wij besloten om dezelfde stoelen nogmaals te bestellen en hopelijk ons geld uiteindelijk terug te krijgen. De nieuwe stoelen werden geleverd en waren gelijk een grote grap. Ze werden door de bezorgers gemonteerd en stonden gelijk al met uitgezakte poten op de grond, zo erg dat de bezorgers zelfs hun lach niet konden inhouden. Ondertussen weer contact opgenomen, maarja he, we wachten gewoon weer 5 werkdagen! Hele leuke spullen, maar wat een vreselijk slechte service!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Fenna, Bedankt voor uw review. Allereerst ontzettend vervelend dat de stoelen niet in goede staat zijn geleverd. Onze welgemeende excuses hiervoor. 15-12-2023 heeft u de klacht bij ons gemeld. U ontvangt na iedere verstuurde mail een autoreply waar in staat dat wij binnen 5 werkdagen reageren. Helaas was door drukte i.v.m. de feestdagen dit 1 werkdag later geworden na de 1e klacht melding. Excuses hiervoor. Daarna hebben wij ons gehouden aan de reactietijd van het gestelde termijn van 5 werkdagen. Om de klacht op te lossen hadden we u 2 opties aangeboden: Stoelen omruilen of het maken van een her keuze. U had er voor gekozen om een her keuze te maken. Hiervoor bent u in de winkel geweest. Uiteindelijk had u toch afgezien van deze her keuze en wilde u de stoelen alsnog laten omruilen. Op 10-01-2024 zijn de stoelen bij omgeruild en nu blijkt dat deze stoelen helaas ook niet goed zijn. Zen is een CBW erkende woonwinkel en wij hanteren de CBW voorwaarden. Daarin staat vermeldt dat wij 2 pogingen mogen doen om de klacht op te lossen bij de klant. De klant dient ons in de gelegenheid te stellen de klacht op te lossen indien deze terecht is. Inmiddels heeft u een medewerker gesproken. Er is met u afgesproken dat de stoelen opgehaald worden en het bedrag aan u geretourneerd wordt. Hartelijke groeten, Het Zen Lifestyle Team

2

Erg teleurgesteld

Vooral erg teleurgesteld. Wij keken erg uit naar de mooie eettafel, zes eetstoelen en salontafels, maar dit is voor ons eigenlijk al verpest. We moeten 1,5 maand langer wachten op onze eettafel en over de salontafels kon nog niks verteld worden. Dit zou nóg langer gaan duren. Ter compensatie werd vandaag een leentafel geleverd. Hierover werd mij verteld dat het een soortgelijke eettafel zou zijn van ongeveer dezelfde grootte. De bezorgers waren erg vriendelijk, echter is de leen eettafel een grote grap. Ik kan wel huilen. Klein, alles behalve hetzelfde, beschadigd. Vooral erg verdrietig door hoe het nu gaat. 30 weken, of langer, wachten op een eettafel en een érg treurige compensatie, en dan nog de problemen met de salontafel daar gelaten..

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede en snelle service bij missen van onderdeel

Na levering van stoel en hocker bleek een kunststof schoentje te ontbreken. Onduidelijk of wij deze bij het uitpakken eraf hadden gestoten of er op voorhand niet op zat. Na melding bij de service afdeling van ZEN is vanuit de leverancier rechtstreeks een kunststof schoentje naar ons opgestuurd welke wij zelf konden monteren.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Stoel Evelien besteld met bijbehorende hocker. Levering 5 weken eerder van de planning. Makkelijk afspraak gemaakt en werd door vriendelijke bezorgers geleverd. Het thuis inspuiten met het self service pakket om te impregneren ging makkelijk !

  • Aanbevelen? Ja
1

Mooie spullen maar de service is slecht

Op 16 oktober een Tv meubel HO19 zwart mat besteld. Na 2 dgn de aanbetaling gedaan. Daarna een bezorg afspraak gemaakt. De tv meubel is keurig op 9 november afgeleverd. Bij aflevering alles betaald. Aan de hand van de levering een afspraak bij de timmerman gemaakt om de TV muur op 18 november te veranderen. Hiervoor heb ik de TV meubel nodig. De kast had ik ook uitgezocht omdat het uit voorraad leverbaar was . Een strakke planning . Bij het uitpakken bleek dat ik een verkeerd Tv meubel heb ontvangen. Ik heb 828 eur betaald heb HELEMAAL NIETS. Direct werk van gemaakt. Op dezelfde dag te horen gekregen dat de kast niet meer in voorraad is en dat ik nu tot half december moet wachten tot dat de kast weer leverbaar is. Met de feestdagen kan het zelf zo zijn dat de kast in januari geleverd wordt. Er werd nij verteld dat het een menselijke fout is. Dat kan , waar mensen werken worden fouten gemaakt. Een dag daarna kreeg ik te horen dat ik 30 eur compensatie zou krijgen. Dit zijn de bezorgkosten . Intussen krijg een mail waarin uitdrukkelijk staat dat ik * de moeilijke mevrouw ben* Deze mail had de desbetreffende service medewerker naar zijn leidinggevende gestuurd. Maar was vergeten mij uit de cc te halen. Weer een menselijke fout. Oplossing Is : een andere meubel uitzoeken. Alle extra kosten zijn voor mijn rekening en ja de nieuwe kast heeft ook zijn levertijd. Dus kan mijn TV muur nog steeds niet in het weekend van 18 november afgemaakt worden . Enof 30 eur compensatie en op de oude kast wachten. Die evt ook in januari geleverd wordt. Al met al ; GEEN SERVICE !!! 828 eur weg en 3 mnd wachten op de kast

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Mala, Hartelijk bedankt voor je review. Helaas is het verkeerde meubel geleverd. Onze welgemeende excuses hiervoor. Uiteraard willen we dit z.s.m. voor u oplossen echter is het juiste meubel niet op voorraad en zit hier een levertijd aan vast. Iets wat we helaas niet kunnen bespoedigen, hoe graag we dit ook zouden willen. Zen is een CBW erkende woonwinkel en wij nemen dan ook de CBW voorwaarden in acht. Indien er een terechte klacht is, zal de winkelier deze moeten oplossen. Een klant hierin compenseren is niet verplicht. De klant dient de winkelier in de gelegenheid te stellen om de klacht op te lossen. Dat hier levertijden / wachttijden aan vast zitten is niet te voorkomen. Uiteraard is het onprofessioneel dat u een interne mail heeft ontvangen. Desbetreffende medewerker is hierop aangesprokken. Hiervoor is al excuses aangeboden aan u per mail. De volgende opties zijn u aangeboden: - Nieuw meubel leveren en bij binnenkomst bij u omruilen. Deze verwachten wij in december/januari bij ons binnen te krijgen. U mag zolang gebruik maken van het verkeerd geleverde meubel. - Het maken van een herkeuze voor hetzelfde bedrag. Indien dit duurder uitvalt met bijbetaling. Tevens is u aangeboden indien het geleverde meubel in de weg staat dat deze bij u opgehaald wordt. Daarnaast hebben wij coulance halve aangeboden de bezorgkosten van 30,- aan u te retourneren. Tot op heden (16-11-2023) is hierop nog geen reactie gekomen. In de week van 20 november zal een medewerker contact met u opnemen om de klacht verder te bespreken. Met vriendelijk groet, Het Zen Lifestyle Team

10

geweldige service

Konden zonder problemen 2 fauteuils omruilen, die niet even groot waren. Klasse service.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi PT, bedankt voor je mooie review. Hier worden wij blij van. Veel plezier met je fauetuils! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

10

Goede afhandeling na een kapotte stoel

Allereerst de winkel is ontzettend leuk om te bezoeken. Ik had een stoel gekocht. Na 2 jaar brak een poot af. Ik heb dit gemeld en het probleem werd direct opgepakt. De poot moest besteld worden. Ik werd via mail op de hoogte gehouden. Toen de poot gearriveerd was werd mij data aangeboden voor herstel. Op de afgesproken dag werd de stoel keurig gerepareerd. Ik ben heel blij met de afhandeling. Bij andere bedrijven, zo is mijn ervaring, gaat dat veel lastiger. Een verdiende 10 voor Zen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Henk, bedankt voor je mooie review. Hier worden wij blij van. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

10

Geweldig!

Prachtige stoelen ontvangen, 1 onderstel was niet goed deze kwamen ze de week erop meteen vervangen echt super service!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Romy, bedankt voor je mooie review. Hier worden wij blij van. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

10

Fantastische service en kast!

Wat een geweldig mooie kast! Helemaal verliefd op! Goede service ook en snelle levering! Kan niet beter!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Aafke, bedankt voor je mooie review. Fijn dat je zo enthousiast bent over onze service en meubels! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Bedrijfsgegevens

Graafseweg 781

6603 CG Wijchen

024-8700180

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.