Zeer tevreden!

Snel en goed contact, binnen twee weken geleverd. Overzichtelijke website en prachtige producten! Zeker de moeite waard.

Hoi Nienke, bedankt voor je mooie review. Fijn dat je zo enthousiast bent over onze meubels! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Tot nu toe prima

Fijn mailcontact en telefonisch contact. Nu afwachten hoe de meubels eruit komen te zien en of de levering goed gaat

Hoi Rosalie, bedankt voor je mooie review. Fijn dat je een goed bent geholpen door onze medewerkers. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Hoi Rob, bedankt voor je mooie review. Fijn dat je zo enthousiast bent over onze service! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Ruim aanbod met mooie meubels en goede service

Zen Lifestyle heeft een ruim aanbod met heel veel mooie meubelen. Naast dat ze scherp geprijsd zijn, is de uitleg bij de producten helder en zodra je een bestelling geplaatst hebt word je goed op de hoogte gehouden. Fijne en klantgerichte service dus. Ik kan niet wachten tot mijn tv meubel geleverd wordt!

Hoi Lilian, bedankt voor je mooie review. Fijn dat je zo enthousiast bent over onze service en meubels! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Snelle reactie goede service vriendelijk

Snelle levering snelle reactie goede service vriendelijk

Hoi Annemieke, bedankt voor je mooie review. Fijn dat je zo enthousiast bent over onze service en meubels! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Heel goed!

Mijn ervaring met zen lifestyle is heel goed! Alles wordt heel duidelijk aangegeven op de site en je wordt super goed op de hoogte gehouden per mail! Wanneer ze langs willen komen voor de bezorging kun je een afspraak inplannen wanneer het uitkomt. Ben zeer benieuwd naar ons nieuwe tv-meubel!

Hoi Anja, bedankt voor je mooie review. Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze service! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Ontzettend blij!

Wij zijn ontzettend blij met de snelle service en onze meubels.

Hoi Esther, bedankt voor je mooie review. Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze service en meubels! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Geweldige winkel

We zijn gezellig gaan winkelen bij Zen life -style. Mooie meubels en assesoires. Je kon er rustig rondlopen, zonder steeds door een opdringerige verkoper aangesproken te worden. We hebben het tv meubel en salontafel uiteindelijk zelf via de website besteld, super gemakkelijk. Zeker een aanrader.

Hoi Marielle, bedankt voor je mooie review. Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze service, meubels en onze showroom! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Toppie!

Ik heb een tv hangmeubel en een fauteuil van ZenLifestyle en we zijn dik tevreden! Aanrader!

Hoi Savanna, bedankt voor je mooie review. Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze meubels! Veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Goede communicatie

Duidelijke website en goede communicatie wat betreft levertijden. Al tijden opzoek naar een kast die ik in mijn hoofd had en hier is hij werkelijkheid geworden!

Hoi Sabine, bedankt voor je mooie review. Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze service en meubels! Veel plezier met je mooie kast! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Super blij met mijn fauteuil en kast

Ik ben super blij met mijn fauteuil en kast van Zen Lifestyle! Ook de bezorging was super geregeld. Bedankt voor de goede service en mooie producten! Echt een aanrader.

Hoi Casey, bedankt voor je mooie review. Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze service en meubels! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Super mooie producten en hele fijne communicatie!

Al een tijdje heb ik de Specter salontafels in mijn woonkamer staan en nog steeds ben ik er super blij mee! De afwerking is heel mooi en de kwaliteit is super. Inmiddels zijn er ook al een aantal kasten onderweg. De communicatie verloopt super fijn. Je wordt netjes gebeld om een afspraak in te plannen en als je vragen heb, zoeken ze alles voor je uit.

Geweldig, het product was net zo als op de site!

Ik ben nog steeds super blij met mijn mooie salontafel. Een hele goede prijs/kwaliteit verhouding en een snelle levering.

Hoi Anita, bedankt voor je mooie review. Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze service en meubels! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Perfecte stoelen en levering

Ik had 5 eetkamerstoelen besteld, verdeeld over 2 leveringen. Ik werd netjes per e-mail op de hoogte gehouden van de levering! Toen de eerste 4 stoelen werden geleverd werden ze direct door de chauffeur kant en klaar geleverd en werd het verpakkingsmateriaal direct door ze meegenomen! Vind ik een enorm pluspunt! De stoelen zitten heerlijk en gemakkelijk schoon te maken! Dank je wel voor de buitengewone goede service!

Hoi Priscilla, bedankt voor je mooie review. Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze service en meubels! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Top service & kwaliteit

Ik heb de prachtige lounge fauteuil Vermont (M) gekocht. Omdat ik twijfelde welke maat het beste tot z’n recht zou komen, heb ik eerst contact gehad met Zen Lifestyle. Zij nemen alle tijd voor je om tips en advies te geven. Dus mocht je op zoek zijn naar prachtige meubels en een bedrijf dat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan, dan moet je hier zeker zijn! Nogmaals bedankt voor alle goede zorgen.

Super service!

Top service gehad met stoelen welke na gebruik ingezakt waren. Zonder problemen in overleg met elkaar omgeruild. Heel blij met deze service kom zeker volgende keer hier terug voor meubels. Nogmaals dank jullie wel!

Hi Esemeralda, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je zo enthousiast bent over onze service! En natuurlijk graag gedaan! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Hopelijk komt het niet tot een garantieclaim

Prima winkel met vriendelijk personeel. Bij afhandeling van garantieclaims verschuilen ze zich achter hun leverancier en nemen ze als leverancier niet hun verantwoordelijkheid maar verschuilen ze zich achter hun leveranciers. Wel de lusten, niet de lasten.

Hallo Frans, Bedankt voor uw review. Nadat wij uw klacht hebben ontvangen over de bank, hebben wij contact opgenomen met onze leverancier en is het ook intern besproken. De bank is inderdaad bij ons gekocht, maar wij zijn te allen tijde afhankelijk van onze leverancier/servicediensten. Het is dan ook noodzakelijk om dit te overleggen met de leverancier. Uit dit overleg kwam naar voren dat de zittingen van de bank de eerste paar maanden vrij snel veranderen voordat ze hun normale werkconditie hebben bereikt. Wanneer de ene zitplaats meer wordt belast dan de ander, kan er er verschil in volume ontstaan. De kussens zijn gemaakt van een stuk schuim dat alleen kan inzakken als u er veel op zit. Het is dan ook niet mogelijk dat deze op natuurlijke wijze inzakt. Wij hebben aangeboden om een servicedienst langs te laten komen om de zitting met extra schuim te vullen. Indien de klacht terecht is, zullen de kosten voor ons zijn. Indien de klacht niet terecht zijn, zijn de kosten voor u. Wij horen dan ook graag of u gebruik wilt maken van deze servicedienst! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Super, mail gestuurd en direct een oplossing.

Heb een jaar geleden zes draaibare eetkamer stoelen gekocht. Hiervan was na een jaar de vulling van het zitvlak doorgezakt en waren de stoelen ook scheef. Na eerst te hebben gebeld, werd mij gevraagd om een mail te sturen met foto's. Binnen 3 weken na mijn mail werden de stoelen thuis omgewisseld voor nieuwe. Complimenten voor de snelle en adequate afhandeling, echt top service!

Hoi Tanja, Bedankt voor je goede review! Fijn dat je zo tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Zeee goede service!

Grote complimenten voor de service! De tv kast werd snel en correct geleverd. Toen een gat ontbrak voor de bekabeling, kwam een service monteur langs om dit gat te maken. Heel fijn en super klantgericht!

Hi Harold, bedankt voor je mooie review. Daar worden wij heel blij van. Veel plezier met je nieuwe tv meubel. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Hi William, bedankt voor je mooie review. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Top!!

Fijn goed geholpen

Hi Davey, bedankt voor je mooie review. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Waardeloos, geen klantenservice

Hoekbank besteld, bij levering zagen we al dat het kussen van de chaisse longe inzakt, volgens de bezorgers zou dit door gebruik bijtrekken. Enkele weken afgewacht, toen werd duidelijk dat andere zitkussens ook inzakken. Vervolgens contact met opgenomen met Zen, hebben paar weken later iemand langs gestuurd die hetzelfde constateerde. Zen nam paar weken later contact op en hebben uiteindelijk laten weten er niets aan te doen. Nu helaas vervolg met rechtsbijstand, onbegrijpelijk van zo’n winkel dat de kwaliteit en service alle wensen overlaat. Zeer teleurstellend.

Beste Heleen, bedankt voor u review. Nadat wij u klacht hebben ontvangen hebben wij een monteur gestuurd om u klacht te beoordelen. Deze monteur heeft geconstateerd dat er met de bank niks aan de hand was en dat het inzakken van de kussens een model gebonden eigenschap is. Dit heeft u ook kunnen constateren bij de bank in onze showroom. Wij kunnen helaas geen herstel doen bij een bank waar geen gebrek aan is. Uit serviceoverwegingen hebben wij u toch een aantal mogelijk oplossingen besproken. Hier was u het niet mee eens en dat heeft u goed laten weten met beledigende krachttermen. Ondanks deze beledigende taal hebben wij u daarna nog 2 verschillende oplossingen aangeboden. Hierop hebben wij nog geen reactie vernomen. Wij hopen nog steeds op een goede oplossing en horen daarom graag welke oplossing u wenst! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Goed advies, service en afspraken

Mooie winkel/showroom. We zijn erg tevreden met de meubels (bank, dressoir en kast) Hierna nog accessoires besteld. Goede en duidelijke bezorgafspraken.

Hi Herman, bedankt voor je mooie review. Daar worden wij heel blij van. Veel plezier met je nieuwe meubels. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Super kwaliteit en betaalbaar

Heel tevreden met de Draaistoel Caya Vintage Zandkleur Auto Return. Goede kwaliteit en echt een betaalbare stoel.

Hi Adriana, bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je nieuwe eetkamerstoel. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Geweldige service!

Prachtige spullen en super service! Absoluut een aanrader!

Hi Romee, bedankt voor je mooie review. Daar worden wij heel blij van. Veel plezier met je nieuwe meubels. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle