Geen goede communicatie

Beperkte levering en wordt niet van tevoren verteld. Ook niet flexibel met meedenken aan een oplossing.

Hi Y, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een nare ervaring hebt overgehouden aan onze service. Onze excuses hiervoor. Wij komen graag met je in contact. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected]? Alvast bedankt voor je reactie! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Bijna tevreden.

Twee mooie salontafels bestelt. Ze komen overeen met de foto's op de website, zowel de formaten als de kleuren. Hier ben ik tevreden over. Helaas bij ontvangst van de tafel zaten er 2 grote krassen in één tafel. Erg zonde, iets wat ik niet had verwacht. Gezien de prijs en hoe goed het was ingepakt (bij ontvangst van de pakketten). Dit is de reden dat ik het bedrijf niet zou aanbevelen, in ieder geval niet online bestellen.

Beste J. Holterman, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat uw bestelling met twee grote krassen is geleverd, onze excuses hiervoor. Als u hiervoor direct contact met ons op had opgenomen hadden wij dit probleem netjes voor uw opgelost. Dit willen wij natuurlijk nog steeds oplossen. Wilt u daarom een mailtje sturen naar [email protected]? Dan gaan mijn collega's ervoor zorgen dat het netjes wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Inge (marketing) Zen Lifestyle

redelijk

Eerste levering verhuislift nodig. 2e levering 1 bezorger dus moest iemand regelen om mee te tillen. Hiervoor zouden wij 1x bezorgkosten retour krijgen begin februari 2023 nu inmiddels 6 weken verder nog niets ontvangen.

Hi Ellen, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een nare ervaring hebt overgehouden aan onze service. Onze excuses hiervoor. Wij komen graag met je in contact. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected]? Alvast bedankt voor je reactie! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Fantastische service

Hi Loes, bedankt voor je mooie review. Daar worden wij heel blij van. Veel plezier met je nieuwe meubels. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Vriendelijk, behulpzaam, super service

Zelfs met outlet aankopen word je met geduld en vriendelijkheid geholpen! Top zaak! Gaan we zeker vaker heen, als je het hier niet kunt vinden slaag je nergens!

Hi Marieke, bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je nieuwe meubels. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Prachtige collectie!

Prachtige collectie en een goede service! Wij zijn helemaal blij met onze nieuwe bank!

Prachtige collectie!

Zeer ruime mooie woonwinkel met enthousiaste verkoopmedewerkers, die echt tijd voor je nemen voor de uiteindelijke keuze! Onze kast en tafel staan geweldig in ons huis en we gaan nog zeker n keer terug! Wie hier niet slaagt, slaagt nergens, Top!

Hi Thea, bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je nieuwe meubels. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Mooie eigentijdse meubels

Via internet kwam ik steeds op meubels van Zen lifestyle terecht. Toen we er echt gingen kijken waren we aangenaam verrast. Een grote winkel met heel veel keus aan eigentijdse meubels en accessoires. Je kunt hier je complete inrichting kopen voor een betaalbare prijs. We zijn heel goed geholpen door Diana. Ze nam echt de tijd voor ons. Ook de vragen die we daarna thuis nog hadden, werden klantvriendelijk opgepakt. Helaas bij levering werd alles in de huiskamer gezet en werd er niks uitgepakt, in elkaar gezet of op zijn plek gezet. Dat is blijkbaar een optie waar je extra voor moet betalen en van tevoren moet aangeven. Bij de bank zat geen montagehandleiding en bij navraag was die ook nergens beschikbaar. We moesten de bank op gevoel in elkaar zetten. Best vreemd voor zo'n grote aankoop. De diamand kasten zijn mooi, maar houdt er rekening mee dat het patroon van de houtnerf kan verschillen per kast en per paneel. Dit geeft bij ons een wat drukke uitstraling. Al met al zijn we wel blij met de meubels.

Hi Jet, bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je nieuwe meubels. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Heel tevreden met ons meubels

Wij zijn erg te spreken over de meubelen van het eigen merk. Mooie, kwalitatieve producten met scherpe prijzen en korte leveringstijden. Ook is de communicatie en service snel en vriendelijk. Kortom, wij zijn zeer tevreden en komen zeker terug!

Hi Noëlle, bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je nieuwe meubels. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Mooie meubels en goed geholpen!

Op internet meubela gezien. Speciaal van ver naar de showroom gekomen, rond gekeken en goed geholpen. Thuis nog eens nagedacht en iets gewijzigd per mail wat geen probleem was. Nu wachten op de levering!

Hi Anne, bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je nieuwe meubels. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Hele mooie oude Indiase meubelen

Op de eerste verdieping vind je een hele verzameling oude originele meubelen uit India, van waterkannen tot tafels en kasten. Het is iedere keer weer een genot om daar door heen te struinen en te kijken wat je mooi vind. Af en toe vinden we iets dat we dan tegen een schappelijke prijs kopen. Maar we vinden het vooral leuk om iedere keer weer verrast te worden door de leuke meubelen die we aantreffen.

Hi Han, bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je meubels. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Wij hebben de prachtige diamond kast gekocht en dachten dat we zelf de kast in elkaar moesten zetten. Bij levering bleek dat de kast door de bezorgers in elkaar werd gezet en het afval namen ze mee terug! Super service en snelle verzending!

Hi Amy, bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je nieuwe Diamond kast. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Topwinkel met goede service

Leuke winkel met een breed aanbod aan leuke en betaalbare meubels. Ook een erg vriendelijke service. We zijn blij met onze aankoop!

Hi Erik, bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je nieuwe meubels. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Eerlijk advies, geen snel verkooppraatje!

Gisteren onze bestelling geplaatst bij Zen Loft! Lena heeft ons ontzettend goed en deskundig geadviseerd op een hele fijne rustige manier. We zijn dan ook heel blij met de combinatie die we hebben uitgekozen en hopen dat de levertijden meevallen. Marc & Brigit de Vocht

Hi Birgit, bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je nieuwe meubels. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Goede ervaring

Een goede ervaring met Zen Lifestyle - ze hebben een mooi assortiment en een klantenservice die meedenkt.

Hi Daan, bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je nieuwe meubels. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Super fijne bezorgers, en helemaal blij met mijn nieuwe boekenkast !!

Beste Esmee, bedankt voor je positieve review. Dat lezen wij heel graag. Heel veel plezier met je boekenkast. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Oplichters

Zeer onprofessionele klantenservice. Product beschadigd geleverd in beschadigde doos en getracht om product in te ruilen maar dit duurde ruim 6 weken. Daarom 4 keer verzoek ingediend om geld terug te ontvangen. Niet mogelijk. Tevens komen de producten uit India. Kortom - dure producten - slechte kwaliteit en slechte service. Zeer teleurgesteld.

Beste Daan, bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je een vervelende ervaring hebt met onze klantenservice. Na aanleiding van je review hebben we dan ook direct persoonlijk contact met je opgenomen om samen tot een nette oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Goede herstel service

In februari 2022 heb ik een bijzettafel besteld bij Zen Lifestyle. Echt alles wat mis kon gaan, ging hierbij mis. De bezorgingsafspraak klopte niet, de tafel werd ongemonteerd geleverd, wat op zich geen probleem hoeft te zijn als was gemeld dat je de gaatjes moest voorboren. Ik ben daarin afhankelijk van anderen en die nemen geen boormachine mee als ze op bezoek komen. De tafel is ongebruikt in de kast gelegd. Een paar weken geleden belde een medewerker van Zen Lifestyle en vond het jammer dat ik niet tevreden was. Hij beloofde de klacht op te lossen. En dat is gebeurd. Bezorging prima, tafel werd ter plekke gemonteerd en staat nu te shinen in mijn kamer. Topservice dus!

Beste Willemijn, bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je klacht netjes is opgelost en dat je nu erg tevreden bent over onze service. Heel veel plezier met je mooie tafel! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Top winkel met vriendelijk en deskundig personeel

Mijn vrouw en ik waren op zoek naar een wandkast en eetkamer tafel. Omdat we al het tv meubel York online hadden besteld bij Zen Lifesfyle en zeer tevreden zijn over de uitstraling en kwaliteit van het loft meubel, hebben we de rit naar Wijchen gewaagd om daar kast Libra te gaan bekijken. Eenmaal in de winkel aangekomen werden we te woord gestaan door Olaf, een uiterst vriendelijke en deskundige verkoper. We werden getrakteerd op koffie en een broodje. Daarna heeft hij ons de Libra kasten en de voor en nadelen van deze kasten laten zien. Uiteindelijk is onze keus op twee York wandkasten en tafel Rude Dutch gevallen. Ben je op zoek naar meubels met een stoere en of loft achtige look, dan ben je bij deze giga grote topwinkel op het goede adres!

Professioneel advies en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel

Wij hebben onlangs 6 eetkamerstoelen aangeschaft bij Zen LifeStyle. Wij zijn erg goed geholpen door de medewerkers van Zen LifeStyle. Het was geweldig dat de stoelen op voorraad waren en dat we deze dezelfde middag nog aan konden schuiven aan onze eettafel. Top!

Beste Michel, bedankt voor je leuke review. Fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen door onze medewerkers. Zulke reviews lezen wij graag. Veel plezier met je mooie eetkamerstoelen. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Prima product, matige service

Tafel gekocht met 8 stoelen. Bij dezelfde woonboulevard ook nog een bank gekocht, maar bij een ander bedrijf. Montage van de zat bij de bank er wel bij als service. Bij Zen niet. Ook bleek een zit deel van een van de stoeltjes te ontbreken. Moesten wij zelf, via de leverancier, achteraan. Duurde vervolgens weken. Ik zeg... ga naar Oosterbaan.

Super tevreden heel behulpzaam personeel en Gied advies correcte levering , kan niet anders zeggen

Beste A Chakri, bedankt voor je mooie review. Daar worden wij heel blij van. Heel veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Slecht personeel

Wij wilde iets kopen maar werden zo vreselijk slecht en onbeschoft geholpen dat de zin eigenlijk helemaal over was

Hoi Sandy, wat vervelend om te horen dat je slecht bent behandeld in de winkel. Onze excuses hiervoor. Wij hebben je via gevraagd om in contact te komen om je verhaal aan te horen en samen tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Mijn bestelling loopt nog, ik kan dit nog niet beoordelen.

't Is jammer dat de verkeerde stoelen zijn geleverd en wij vervolgens weer máánden moeten wachten voordat de goede stoelen komen. Dat is een behoorlijke teleurstelling.

Beste Mirjam', bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je verkeerde stoelen hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Wij hebben direct de juiste stoelen besteld, helaas zit hier wel een levertijd op. Wij snappen dat het een teleurstelling is dat je weer moet wachten en daarvoor bieden wij nogmaals onze excuses aan. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Graafseweg 781 6603 CG Wijchen