Super vriendelijk personeel en goede service

Super vriendelijk personeel en goede service. Ruim assortiment

Hoi Wendy, bedankt voor je positieve review. Heel veel plezier met je aankoop en je bent altijd van harte welkom in onze winkel! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Goed regelen

Mooi

Beste Wanrooij, bedankt voor je review. Wij wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Onenigheid over kleur stoelen

Ik had oranje eetkamerstoelen besteld en bij aflevering waren ze cognac. Jullie deden alsof ze nooit bestaan hadden. Ik had foto's met bewijs uit de showroom bij jullie. Heel vervelend. Had alle andere meubels erop afgestemd qua kleur. Slecht te woord gestaan dus.

Beste Nijssen, bedankt voor je review. Wij wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Een ontspannen moment in drukke verhuisperiode

Tussen alle verhuis en verbouwperikelen door ging ik bij Zen nieuwe meubels uitzoeken. Dat was een geslaagde gezellige ochtend. De verkoopadviseur nam zelfs de tijd om verschillende stoelen naar buiten te tillen ivm kleur bij daglicht. Dat de levertijd momenteel langer is, maakte niet uit. De eerste levering kwam volgens afspraak in de gewenste week! En wat later volgden de laatste twee eetkamerstoelen.

Levring goed en snel

Klacht over tapijt waar niks mee gedaan wordt erg jammer

Beste Dam, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een klacht over je tapijt hebt. Onze excuses hiervoor. Ik heb begrepen dat mijn collega van de klantenservice door had gegeven dat de filmpjes die je had gestuurd niet geopend konden worden. Hierop heeft mijn collega geen reactie meer gekregen. We vinden het daarom erg jammer dat je niet reageert op onze mail hierover maar wel een slechte review schrijft. Wij hopen de klacht nog steeds te kunnen behandelen en vragen je daarom weer contact met onze klantenservice op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

klantvriendelijk

Fijne verkoopster

Gewoon goed

Gewoon goed, en goede service!

geweldig

netjes geholpen in de winkel ,daarna alles netjes thuisbezorgt ..alleen maar goede service

Goed geholpen en snelle levering. Zeer blij met alles.

Heel coulant en snelle levering.

Goede kwaliteit

De afgelopem 2 jaar hebben we meerdere meubels bij Zen Lifestyle gekocht. Deze keer gingen we voor een industriële tv kast. We kijken eerst altijd op de uitgebreide website en daarna gaan we een kijkje nemen in de winkel. De keuze was snel gemaakt en binnen een week konden we genieten van de tv kast. Goede vriendelijke service.

Zeer goed!

Zeer goed en heel vriendelijk geholpen. Goede uitleg, over het materiaal enz Met een woord SUPER!

Super zaak en klasse personeel

Ik kom erg graag bij Zen Lifestyle. Mooie spullen, leuk om te winkelen en het personeel is altijd bereid om je advies te geven. En kwalitatief goede spullen.

Langere levertijd dan aangegeven op website

Informatie op website met betrekking tot in voorraad hebben van meubilair is niet up to date. Daardoor ontstaat de vervelende situatie, dat een aankoop wordt gedaan in de veronderstelling, dat deze binnen een x aantal dagen geleverd kan worden. In praktijk moest ik uiteindelijk bijna 5 maanden wachten. Heb wel een compensatie ontvangen in de vorm van een korting, maar had liever eerder het meubelstuk willen ontvangen.

Beste Arthus, bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de levertijd van uw bestelling onjuist stond vermeld. Onze excuses hiervoor. In sommige gevallen ontvangen wij onjuiste levertijden van onze leverancier zodat het onjuist op de site staat. Dit proberen wij natuurlijk te voorkomen, maar dit lukt helaas niet 100%. Wij hopen, ondanks de langere levertijd, je toch kan genieten van je nieuwe meubel! Met vriendelijke groet, Team Zen Lifestyle

Slechte afspraken, duur product

De eerste bezorging ging niet door. Was een fout in de ‘communicatie’. Ik zou de datum verkeerd begrepen hebben. Toen het artikel een week later kwam was het niet gemonteerd. 4 kleine schroefjes zonder voorgeboorde gaten. Het heeft mij en een timmerman twee schroefjes gekost. Nooit meer hier een bestelling bij Zen.

Verkeerd product geleverd

Levering gaat moeizaam ivm dat maar op 1 dag in de week geleverd kan worden (moet naar 2e verdieping geleverd worden). Dus totaal niet flexibel, enkel als er een externe bedrijf komt leveren. Maar die brengen tot aan de deur, dus niet naar boven. Dat is minder. Eindstand zelf naar boven moeten brengen. En bij uitpakken kom je dan achter, dat er de verkeerde product geleverd is .

Slechte klantenservice

Een tv meubel bij jullie besteld. Hier is een scharnier afgebroken. Na contact met jullie klantenservice, zouden wij een nieuw meubel geleverd krijgen. Echter is ons meubel nog steeds niet vervangen. De ene belofte na de andere die niet waargemaakt wordt.

Perfect!

Prima service, zelfs klachten worden snel en goed opgelost!

Goed kwaliteit

Mooi zwaar kast van goed kwaliteit en de la en deurtjes zijn allemaal netjes ingesteld waardoor alles mooi aansluit.

Modern, hangend TV-meubel

Wij waren al lange tijd op zoek naar een modern, breed TV-meubel dat zowel kan staan als hangen. Dat hebben we gevonden bij zen-lifestyle. Het bleek een product uit hun eigen collectie. Op het moment van kopen hadden ze de keuze tussen zwart en wit, hoogglans en mat. Wij hebben voor een mat, wit TV-meubel gekozen. Eerst neergezet en later hangend gemaakt d.m.v. het geintegreerde(!) ophangsysteem. Het enige wat iets minder is, is dat onze jonge dochter de klep welke dmv een magneetje werkt niet open krijgt. Daarvoor moet ze net ff te hard duwen. Maar de oplossing is een kwestie van tijd ;-)

Goed duidelijk

Kast online gekocht, duidelijke info Komen afspraken na Ik was bij de levering wat te laat , chauffeurs netjes gewacht en alles meegenomen. Top

Super makkelijk besteld en ontvangen. Top!

Handige site, eenvoudig te bestellen, duidelijkheid over levertijd. Mooie kasten

Prima ervaring

Het was top geregeld. Met uitpak service dat kan ik iedereen aanraden.

Duidelijke uitleg, vriendelijk, kortom goed geholpen.

Graafseweg 781

6603 CG Wijchen