Geld nog niet terug na 6 weken

Retour pakket, alles retour in orginele zak, meegeleverde label erop en retour verzendbewijs gehad.. Eerst is het als je ze mailt ons retourverwerkingsproces duurt 4 weken.. En nu na 6 weken is het ineens als je belt van ooh we hebben hem niet ontvangen denk ik of in het magazijn is het niet geregistreerd.. Hallo, is mijn probleem toch niet..ze zien toch de datum van retour sturen op retourbewijs.. Dan moet je toch overgaan op terug betalen!!! Meest slechtste online shop met klantenservice ooit!!! Gaan ze nu pas onderzoek bij dhl opstarten.. Maar die geeft aan mij aan dat ze hem hebben bezorgd aan Feyenoord.. En nu, moet ik maar aangifte gaan doen om zo mijn geld terug te krijgen??

Slechte retour service

18 januari pakket retour gestuurd. Nog geen geld terug. Terwijl retourbewijs er is. Ik raad iedereen af wat te bestellen via de online shop. Want als er iets niet goed is en je stuurt het ruim op tijd retour, vinden hun dat ze er 4 weken over mogen doen voordat ze het retour hebben afgerond en terug betalen.. Kan echt niet!!!

Erg positief

Was was mis gegaan met de bestelling. Ik nam contact op met de klantenservice en kreeg direct een medewerker aan de lijn. Binnen 30 seconden was het al opgelost.

Hele slechte klantenservice!!!!!

Mondkappies besteld en na een maand nog niet binnen.....neem je contact op en wordt er gezegd dat de order is geannuleerd omdat ze mijn huis nummer 2x hadden vermeld..... Maar mijn gegevens kloppen gewoon!!!!

Retourpakket kwijt

30 nov een pakket retour gestuurd omdat het niet naar wens was. Een week geleden contact opgenomen wat alleen maar via whatsapp kan vind ik al heel slecht. Maar word al een week lang van het kastje naar de muur gestuurd. Ze willen helemaal geen moeite voor je doen om je te helpen, maar door hun ben je wel €200,- kwijt.

Slecht!

Op 11 december een bestelling gedaan en nooit bericht gehad dat de bestelling is verzonden. Ruim 2 weken later een mailtje gestuurd, maar geen reactie. Tot heden nooit een bericht gehad dat de bestelling is verzonden en er is ook nooit iets aan mijn deur aangeboden. En nu 4 weken later krijg ik een mailtje dat de retourzending is ontvangen?! Jullie moeten je schamen!

Kunnen niet eens pakketje bezorgen in week tijd

Bagger kunnen niet eens een pakketje in een week tijd leveren maar wel 5,50 bezorg kosten betalen , hufters

Slechte service

Meest slechte ervaring ooit met een webshop! Bestel je een fles wijn voor Kerst, wordt hij door de verzending kapot aangeleverd, wordt er gezegd stuur de kapotte fles maar terug! Ik zeg je gaat toch niet een lekkende wijnfles retourneren? Antwoord: laat hem eerst maar leeglopen en stuur dan de fles retour. Ik zeg, het is een Kerstcadeau dus als ik hem retourneer heb ik niet voor de Kerst een nieuwe, wel als jij nu alvast een nieuwe opgestuurd. Antwoord: dat klopt mevrouw voor Kerst krijgt u het niet meer.. Hoe bedoel je service? Foto’s zeggen toch genoeg! Zo ga je met je fans om...

Verschrikkelijk!!!

Bestel je een trainingbroek laat het plakplaatjes na 1 week al los.. Stuur je 'm retour en ondanks ik m'n geld terug wilde stuurde ze 'm weer terug naar mij want hij was gerepareerd.. Nou een of andere debiel heeft er een strijkbout opgezet... Op een trainingbroek..!!!!!!! Dus je ziet er een hele duidelijke afdruk van op de broek dus ik stuur 'm weer op en eis m'n geld terug. "ja meneer het kan 3 tot 4 weken duren.... Geld incasseren kunnen ze wel meteen maar als het andersom gaat mag je 3 weken wachten...

Top spul

Mooi spul, leuke truien en een fantastisch mooie club

Mooi site en goed aangegeven alles

inlogproblemen

Altijd maar inlog problemen via tablet, iphone of pc. Huur programmeurs in die wel verstand hebben van moderne systemen.

Der Feyenoord Fanshop ist echt klasse

Ich bestelle sehr gerne im Feyenoord Fanshop da ich ein großer Fan des Vereins bin

Goederen in perfecte staat

Helaas een dag te laat maar het was ook ruim 36 graden en dan ben ik zelf ook minder vlug dan normaal.

Netjes verpakt en snelle levering helemaal top!!!

Slechte retour service

Wegens vakantie wat eerder een feyenoord shirt voor mijn dochter haar verjaardag besteld zodat we zeker wisten dat deze op tijd binnen zou zijn. Helaas was deze te groot en hebben we het shirt een paar maten kleiner besteld met het daarbij behorende broekje .gelukkig was dit wel de goede maat. Nu blijkt dat het eerste shirt niet meer retour kan omdat de 14 dagen om zijn . Er wordt geen rekening gehouden met vakantie tijd en verjaardag. Ik zit nu met een te groot shirt van 90 euro opgescheept ! Zeer slechte service

Altijd goed en deskundig geholpen. Vriendelijk

helemaal top

Geen woorden maar daden

What you see is what you get!!

makkelijk en snel

makkelijk en snel

Vliegensvlug

Dag A besteld B geleverd. Kosten bezorging vrij hoog

Goede service,snelle levering

Na de bestelling werd deze razendsnel geleverd.fijn dat de maattabel op de site staat.

top goed

snel en vakkundig

Zeer snelle levering. Goede kwaliteit

zie eerste zin

Super gebruikersvriendelijke site met veel leuke informatie

Mijn ervaring is enkel positief met deze leuke site.