Verschrikkelijk!!!

Bestel je een trainingbroek laat het plakplaatjes na 1 week al los.. Stuur je 'm retour en ondanks ik m'n geld terug wilde stuurde ze 'm weer terug naar mij want hij was gerepareerd.. Nou een of andere debiel heeft er een strijkbout opgezet... Op een trainingbroek..!!!!!!! Dus je ziet er een hele duidelijke afdruk van op de broek dus ik stuur 'm weer op en eis m'n geld terug. "ja meneer het kan 3 tot 4 weken duren.... Geld incasseren kunnen ze wel meteen maar als het andersom gaat mag je 3 weken wachten...

Top spul

Mooi spul, leuke truien en een fantastisch mooie club

Mooi site en goed aangegeven alles

inlogproblemen

Altijd maar inlog problemen via tablet, iphone of pc. Huur programmeurs in die wel verstand hebben van moderne systemen.

Der Feyenoord Fanshop ist echt klasse

Ich bestelle sehr gerne im Feyenoord Fanshop da ich ein großer Fan des Vereins bin

Goederen in perfecte staat

Helaas een dag te laat maar het was ook ruim 36 graden en dan ben ik zelf ook minder vlug dan normaal.

Netjes verpakt en snelle levering helemaal top!!!

Slechte retour service

Wegens vakantie wat eerder een feyenoord shirt voor mijn dochter haar verjaardag besteld zodat we zeker wisten dat deze op tijd binnen zou zijn. Helaas was deze te groot en hebben we het shirt een paar maten kleiner besteld met het daarbij behorende broekje .gelukkig was dit wel de goede maat. Nu blijkt dat het eerste shirt niet meer retour kan omdat de 14 dagen om zijn . Er wordt geen rekening gehouden met vakantie tijd en verjaardag. Ik zit nu met een te groot shirt van 90 euro opgescheept ! Zeer slechte service

Altijd goed en deskundig geholpen. Vriendelijk

helemaal top

Geen woorden maar daden

What you see is what you get!!

makkelijk en snel

makkelijk en snel

Vliegensvlug

Dag A besteld B geleverd. Kosten bezorging vrij hoog

Goede service,snelle levering

Na de bestelling werd deze razendsnel geleverd.fijn dat de maattabel op de site staat.

top goed

snel en vakkundig

Zeer snelle levering. Goede kwaliteit

zie eerste zin

Super gebruikersvriendelijke site met veel leuke informatie

Mijn ervaring is enkel positief met deze leuke site.

Geen gehoor aan klacht

Ik heb mondkapjes besteld van Feyenoord om zo de club een hart onder de riem te steken in deze Corona tijd. Maar bij ontvangst bleek dat de kleur rood niet het rood is van Feyenoord, eerder iets van vaal oranje en het leek alsof ze verkleurd waren door de zon. Ik heb hier melding van gemaakt maar mag ze niet retourneren. Uit het oogpunt van hygiëne e.d.. De 3 mondkapjes waren in een afzonderlijk sluitzakje geleverd. Ze zijn er niet uit geweest en ook niet gebruikt. Maar rechtstreeks in de kast gelegd tot het moment daar is dat ik naar de Kuip kan en ze eventueel kan gebruiken. Bijzonder spijtig dat retourneren niet mogelijk is.

Overzichtelijke site!

Overzichtelijke site! Bestelling was zo geplaatst!

Altijd goed geholpen

goed telefonisch geholpen

goed telefonisch geholpen. via app alle vragen beantwoord

Goed geleverd en blij met mijn aankoop

Kreeg snel een bevestiging in mijn mail. Het uitleveren duurde wel wat langer dan ik gewend ben. Misschien een idee om mensen hier even van op de hoogte te brengen . Verder top!!

Niet optijd geleverd

ik heb een uitshirt besteld op 5 juli. Op 7 juli ontvang ik netjes een email dat de levering verwacht wordt op 10 juli. Het is nu 14 juli en nog geen shirt. Pakket is 13 juli aangemeld bij DHL. Tot op heden is deze status ongewijzigd.

Het duurde wat langer, maar goed

communicatie via de mail was goed, mail dat het wat langer duurde en een datum waarop ik de shirts uiterlijk kon verwachten. Dat is ook gelukt. (de vervoerder had het ook druk, maar communiceerde daar ook over) ik kon bij deze bestelling wel merken dat het erg druk was met bestellingen ( het is dan ook een erg mooi uit shirt), normaal zitten de shirts nog in een nette verpakking, met naam en nummer. Nu zaten de shirts los in de verzendverpakking, jammer.

Slechte klantenservice, die niets willen doen om een klant te helpen

Er wordt op geen enkele manier meegedacht om klachten op te lossen en er wordt gewoon gezegd: "Ik kan niets voor je doen..." Helaas, maar doe geen zaken meer met de fanshop van Feyenoord.