Geen gehoor aan klacht

Ik heb mondkapjes besteld van Feyenoord om zo de club een hart onder de riem te steken in deze Corona tijd. Maar bij ontvangst bleek dat de kleur rood niet het rood is van Feyenoord, eerder iets van vaal oranje en het leek alsof ze verkleurd waren door de zon. Ik heb hier melding van gemaakt maar mag ze niet retourneren. Uit het oogpunt van hygiëne e.d.. De 3 mondkapjes waren in een afzonderlijk sluitzakje geleverd. Ze zijn er niet uit geweest en ook niet gebruikt. Maar rechtstreeks in de kast gelegd tot het moment daar is dat ik naar de Kuip kan en ze eventueel kan gebruiken. Bijzonder spijtig dat retourneren niet mogelijk is.

Overzichtelijke site!

Overzichtelijke site! Bestelling was zo geplaatst!

Altijd goed geholpen

goed telefonisch geholpen

goed telefonisch geholpen. via app alle vragen beantwoord

Goed geleverd en blij met mijn aankoop

Kreeg snel een bevestiging in mijn mail. Het uitleveren duurde wel wat langer dan ik gewend ben. Misschien een idee om mensen hier even van op de hoogte te brengen . Verder top!!

Niet optijd geleverd

ik heb een uitshirt besteld op 5 juli. Op 7 juli ontvang ik netjes een email dat de levering verwacht wordt op 10 juli. Het is nu 14 juli en nog geen shirt. Pakket is 13 juli aangemeld bij DHL. Tot op heden is deze status ongewijzigd.

Het duurde wat langer, maar goed

communicatie via de mail was goed, mail dat het wat langer duurde en een datum waarop ik de shirts uiterlijk kon verwachten. Dat is ook gelukt. (de vervoerder had het ook druk, maar communiceerde daar ook over) ik kon bij deze bestelling wel merken dat het erg druk was met bestellingen ( het is dan ook een erg mooi uit shirt), normaal zitten de shirts nog in een nette verpakking, met naam en nummer. Nu zaten de shirts los in de verzendverpakking, jammer.

Slechte klantenservice, die niets willen doen om een klant te helpen

Er wordt op geen enkele manier meegedacht om klachten op te lossen en er wordt gewoon gezegd: "Ik kan niets voor je doen..." Helaas, maar doe geen zaken meer met de fanshop van Feyenoord.

Slecht

Hebben vorige week meerdere Shirt besteld. Op zaterdag hebben begrip voor de drukte. Echter pakket zou uiterlijk vrijdag geleverd worden. Op de app wordt niet gereageerd. Hebben een keer gereageerd. Uit eindelijk een bericht gehad dat pakket op zaterdag geleverd zou worden. Echter wederom niet. Erg teleurstellend voor de kinderen. Mvg patrick den brok

Bizar slecht

Op een maandag bestelling gedaan 5 dagen later een E-mail gekregen met als mededeling vanwege drukte duurt het nog eens minimaal 5 dagen ???? Slechte service is

Na 5 dagen nog niets ontvangen.

Mijn zoon zit met smart op zijn shirt te wachten, maar na 5 dagen nog steeds niets ontvangen.

Gewoon goed

Slecht

Ondanks dat uiterlijk vandaag geleverd zou worden nieuwe uittenue niet ontvangen. Normaal geen probleem maar wel voor een kind van tien die er naar uitkijkt. Geen bericht over eventueel latere levering

Kan beter.

Als je als club een aanhang hebt van duizenden supporters en je brengt het nieuwe shirt uit weet je dat het drukker wordt.... regel daar iets op.. al jaren erger ik me dood aan het telaat leveren van kleding etc.

Top service!

Nieuwste uitshirts, gepersonaliseerd, besteld. Zat helaas een foutje in...kon ter plekke geruild worden. Super!!

Geen idee wanneer ik de levering kan ontvangen

Op het moment van ontvangen van deze survey heb ik nog niet gehoord wanneer ik mijn bestelling binnen krijg. Pas na een mailtje te dichten naar de klantenservice kreeg ik te horen dat deze uiterlijk 8 dagen na bestelling (!) kan worden geleverd. Als dit aan de voorkant bekend was had ik er rekening mee kunnen houden.

Slechte communicatie

Tenue mini voor me zoon bestel. donderdagochtend gelijk toen de mail was ontvangen. Omdat we in het weekend moesten werken en niet naar de shop konden was het via internet makkelijk. Op voorraad en dinsdag in huis begreep ik. Dinsdag is nu al vrijdag. Als ik dat eerder had geweten was ik deze week wel even naar de shop gegaan.en had ik hem daar gehaald

Lang wachten, was voorheen sneller

2 juli een compleet tenue met bedrukking besteld, krijg ik 7 juli een mail dat het waarschijnlijk pas 10 juli geleverd gaat worden. Had dat duidelijk vermeld op de site, dan had mijn kind een kado gehad op zijn verjaardag. Ruim een week later !

Dit keer slechte service

Normaal gewoon alles prima. Vorige week meteen op dezelfde dag het uittenue met naam en nummer besteld. En dan bericht krijgen dat het meer dan een weel duurt. Maar als je op zaterdag langs gaat krijg je het wel meteen mee. Slechte dat dus de online orders die eerder besteld zijn, on hold gaan voor latere aankopen in de drive through. Denk je snel te zijn voor je kind, krijg je dit. Erg jammer. Maar nogmaals, normaal altijd goed! Maar dit valt dan ook extra hard tegen.

slechte levering

Maken veel reclame voor nieuwe tenue en kunnen uiteindelijk niet op tijd leveren.

Te gek voor woorden dat mijn bestelling niet op tijd komt

kleine moeite om op tijd de bestelling te leveren

Bestelling nog niet eens ontvangen

Ik krijg een verzoek tot beoordelen maar ik heb mijn bestelling nog niet eens ontvangen... Ik heb ook nog geen bericht gehad wanneer deze verzonden wordt, laten we daar eerst eens mee beginnen.

Een week geleden minidress besteld tot op heden nog niks

Meestal geen problemen met bestelling altijd netjes bezorgt Zal wel door de corona komen

Niks ontvangen totaal geen service erna.

Totaal geen service. Geen track n trace ontvangen. Geen bevestiging van verzending. Geen pakket ontvangen. Na contact opgenomen te hebben te horen krijgen dat het al afgeleverd is. Vervolgens toegezegd krijgen binnen een week meer info te krijgen, na dik een week zelf maar contact opgenomen om vervolgens te horen te krijgen dat ik toch maar moet wachten.

Niet goed

Ik heb zaterdag wat besteld en heb nog steeds niet gehoord wanneer het binnen komt vind ik erg slordig