Goede communicatie

Slecht. Levering is er niet.

Mijn pakket zou volgens jullie binnen 1 of 2 dagen geleverd worden. Bestelling van woensdag. Zaterdag contact gezocht. Geen reactie. Vandaag, maandag weer contact gezocht. Zou vandaag geleverd worden. Is er niet. Dus de service is dus niet goed. Heb niet eens een melding per mail gekregen dat het geleverd zou worden, En per app krijg ik te horen vandaag tussen 1430 en 1730. Maar nee, is er niet. Dus ben benieuwd of jullie nog gaan leveren.

Communicatie onvolledig

Ik kreeg een bericht dat mijn bestelling niet leverbaar zou zijn. In de communicatie gevraagd of het 1 item was of de hele bestelling. Betrof de gehele bestelling aldus het contactm Toch wordt deze dezelfde dag bezorgd. Geen track en trace info. En onduidelijke communicatie.

Makkelijke en klantvriendelijke site

Mooie site, makkelijk te bedienen ook de gewone fanshops zijn leuk met vriendelijke mensen

Prachtig shirt in mooie kleuren !

Mooie intense kleuren, maat altijd goed, blijft mooi na wassen

Goed produkt

Heb voor de 2e keer het boek "De Kuip" besteld. De eerste keer was het boek zodanig beschadigd door ondeugdelijk verpakking dat ik het heb terug gestuurd. De 2e keer kreeg ik het boek weer in alleen een plastic zak met nu heel lichte beschadigingen. Ik heb dit maat geaccepteerd. Mijn advies is om boeken te verzenden in deugdelijke kartonnen verpakking, zodat boeken niet beschadigen tijdens het transport.

Betrouwbaar, duidelijk en snel

The Feyenoord Fanshop always delivers

snelle levering, goed product

snelle levering, product was goed zoals omschreven en verwacht

Mooi product!

Het ontvangen product is super en zit goed! Enige minpunt is de duur van de levertijd.

Fijne webshop

goed en duidelijk is alles te vinden, bestellen gaat makkelijk. Alleen erg jammer dat er tegenwoordig altijd verzendkosten bij komen. Pas het "oude" uitshirt besteld, vorige week het nieuwe uittenue besteld voor mijn zoon zijn verjaardag (wat overigens prachtig is). Weer verzendkosten, en nu vind mijn oudste zoon het ook geweldig dus wordt t weer bestellen met weer verzendkosten!! Erg groot minpuntje

Snelle levering. Goed email contact. Maten komen overeen met de site.

Het moet beter

Ik bestel vaker iets bij de shop , maar dat nodigt niet uit omdat je boven welk bedrag dan ook verzendkosten moet betalen van 5,50! Ook al koop je voor meer dan 100 euro , deze kosten komen er altijd bovenop. Bij zowat elk bedrijf zijn verZendkosten boven bepaald bedrag gratis . Bij “de club van de mensen”, blijft dat bedrag van 5,50 voor de klant staan... Daarnaast als je iets retourneert zit er tegenwoordig een goed retourformulier bij, dat was eerst niet. Het duurt erg lang voordat je je geld terug hebt en de verzendkosten, die ben je kwijt. Bestelling was er deze keer erg snel, heb Daar Ook andere Ervaringen mee. Er komt geen mail of niks met track en tracé , je hebt geen idee wanneer je spullen bezorgd worden. Al met al reden voor verbetering voor de klant. Iets minder commercieel , iets meer gericht en bedacht op de klanten zou passen bij “een club van de mensen“.

Matig

Heb een shirt besteld dat zou ik binnen 3 dagen thuis hebben kreeg de 4 dag een mailtje dat het druk is en het shirt nog eens 5 dagen later is dus te laat om het aan iemand te geven waar die het voor had verdiend.

Voor herhaling vatbaar

Voor de 1e keer een bestelling gedaan. Uitstekend bevallen.

De shop heeft ruime keus en makkelijk te bestellen. Vooral als je niet in de omgeving van de shop woont

Alles prima netjes afgeleverd!

Top product, goeie en snelle levering.

Goede mailtjes, alleen jammer van de bezorging omdat het zo druk is.

Keurige levering.

Altijd goed bij fanshop. Online als fysiek.

Top website ! simpel heel makkelijk voor de bestellingen als er een vertraging is dan sturen ze een e-mail naar je e-mail adres de leveringsdatum is correct en de mededelingen zijn toffe en duidelijke ! Proficiat omdat ik in België woon en een mijn pakketje met mijn Feyenoord artikel is perfect!.Echt tevreden !

Geen reactie....

Hallo, Op 19-Juni een bestelling geplaatst voor een T-shirt van mijn cluppie en tot op heden nog niets gehoord... Lijkt mij dat de Fanshop hier weinig aan kan doen, al hoop ik wel dat ze wat druk uitkunnen oefenen...

net optijd een berichtje gekregen dat de levering van de nieuwe shirtjes wat langer er over zouden doen en vandaag netjes binnen gekregen

Goed werk

Keurig bericht gekregen dat mijn bestelling er wat langer over gaat doen(jammer) ivm de gelukkige drukte in de Webshop.

Bestelling op altijd leverbaar en op vastgestelde tijd

Geweldig webshop

In 1 woord: GEWELDIG

Super tevreden, website is super makkelijk en simpel om te bestellen, leveringen zijn altijd keurig op tijd en worden netjes aangeleverd, kan post-nl nog een puntje aan zuigen.