Product goed, levering was onvoldoende.

Het product was helemaal zoals ik had verwacht. Alleen de levering was dat niet. Het pakketje zou de volgende dag aankomen, maar kwam pas 4 dagen later aan... Verder was dit ook slecht aangegeven op de tracking site, er stond geen tijd bij en stond steeds dat ik hem de volgende dag zou krijgen. Uiteindelijk wel blij met het product!

kaulo genius

besteld voor 12 uur s'avonds , om 12 uur in de middag kon ik al wavey rondlopen met me nieuwe outje. is toch ziieeek

Super service!

Ik ben zeer tevreden over de service van Freshcotton. Ik heb hier meerdere malen iets besteld, zo mijn partner ook. Levering is altijd snel, als ik vragen heb mail ik en krijg ik ook snel een antwoord terug. Nooit problemen gehad, dus helemaal tevreden.

Onwijs mooie hoodie

Onwijs mooi, lekker zittende hoodie van onwijs goede kwaliteit. Zeker hier opnieuwe kopen !!

snel, overzichtelijk

site werkt goed, snelle afhandeling van betaling.

Fresh

Net voor 23:30 iets besteld, de volgende dag om 13:00 al afgeleverd bij het afhaalpunt. Lekker om het feeking fresh as fuck te beginnen thanks to Freshcotton!

As they should!

Ik ben jaren geleden begonnen met bestellen bij freshcotton. Sinds een tijdje heb ik het weer opgepakt en ik ben er onwijs tevreden over. Bezorgingen zijn altijd de dag later, de site staat vol coole producten en de maattabel waarmee je precies jouw maat uit kan zoeken op basis van de ervaringen van andere klanten werkt echt super. Dit is meer dan wat ik verwacht van een webwinkel.

Verzendkosten en retourkosten liggen niet binnen verwachting

*gaat niet over degene wie ik over de chat heb gesproken* Ik vond de verzendkosten inclusief retourkosten niet in verhouding (€10) met andere webshops. Retourkosten mogen pro-actief aangegeven worden.

Mensen die vragen worden overgeslagen

Heel vervelend en opdringerig die mailtje of je nog even een beoordeling wol schrijven

Pakketje 5 dagen te laat

Donderdag een pakketje besteld, vandaag (dinsdag) nog altijd niks ontvangen. Kan wel een gebeuren ivm postnl maar had graag een mailtje gehad waarin ze uitleggen waarom ik het nog niet binnen heb de dag erna. Overal wel een goede uitgebreide collectie!

Tegenvallen

Donderdagmiddag een bestelling van 300 euro gedaan en 5 dagen later nog steeds niks ontvangen. Uiteindelijk na 6 keer proberen te bellen klantenservice aan de lijn gekregen die me vertelde dat mijn bestelling inderdaad niet goed was verwerkt. Uiteindelijk contact opgenomen met de warehouse en toch begonnen met het verzamelen van me bestelling na 4 dagen. Al met al jammer, nooit problemen gehad. Verder kan dit gebeuren en zal ik zeker nog bestellen!

Fijne site en mijn bestelde kledingstukken waren er snel! Enige minpuntje: jammer dat je verzendkosten moet betalen én moet betalen als je een item wilt retourneren.

Goede service en goede producten

Erg tevreden !

Geen service

Ik vind het niet kunnen dat ik als klant nota bene in 2019 nog steeds moet betalen om een product te retourneren.

Erg jammer dat ik 6.95 retour kosten moest betalen

Ik had een aantal artikelen gekocht voor mijn zoon als verjaardags kado. Hij vond zijn trui erg mooi maar het Nike trainingspak voldeed niet aan zijn verwachtingen. Ik heb het retour gebracht zodat hij dan wat anders uit kan zoeken. Heel erg jammer dat ik 6.95 retour kosten moest betalen. Ik bedenk mij nu wel 2x voordat ik weer iets kado doe.

Leuke en goed geprijsde kleding!

Leuke kleding vaak ook de wat nieuwe items snelle levering.

Zeer behulpzame klantenservice en een gebruiksvriendelijk website.

Er zijn weinig tot geen sites met het assortiment van freshcotton. Mede daar door blijf ik altijd terug komen, altijd up to date met de laatste items en in de sale periode is het altijd mogelijk om een goeie deal te scoren. Kortom, freshcotton is naar mijn mening de beste online kleding site van Nederland!

tegenvallend

Bestelling kwam later aan dan afgesproken, retourlabel werkt niet en valt tegen dat retourzending op eigen kosten is. Selectie van producten is zeer goed.

Efficiënte, duidelijke en prettige service!

Klantgericht. Zorgen voor snelle levering die bijna nergens anders gegarandeerd kan worden. Ook met misverstanden wordt je snel geholpen. Eentje om te blijven!

Goed aanbod aan kleding, snelle service, enige nadeel is dat je zelf voor de retour moet betalen

Alles is goed alleen betalen voor retour niet van deze tijd

Alles verliep vlekkeloos, alleen zat er een item bij wat niet overeen kwam met mijn verwachting. Dus bij het doornemen van het retourorders kwam ik erachter dat je zelf moet betalen voor retour. Dat vind ik niet meer van deze tijd. Vandaar 1 ster. Voor de rest prima, bestel er al jaren.

Top kwaliteit en levering

Uitstekende kwaliteit van product en snelle levering. Tevreden klant !

Snel verzonden en zeer netjes verpakt!

Het proces van bestelling tot ontvangst is zeer goed verlopen.

Een overzichtelijke website waar je na het plaatsen van je bestelling goed op de hoogte wordt gehouden over de stand van zaken.

Goeie service

Ik had nog geen track & trace gekregen. Ben uitstekend snel geholpen door de klantenservice!

Over FreshCotton