Veel aanbod, slecht ruil/retour beleid

Prima aanbod, mooie website, een paar schoenen besteld maar was toch een maatje te klein, misschien een half maatje. Omruilen kan niet helaas en moet ze op eigen kosten retour sturen en nieuwe bestellen. Stel je besteld weer de verkeerde maat moet je het nog eens betalen.. best een duur grapje. Ook ben je dan meerdere malen de kosten van je schoenen (tijdelijk) kwijt.

Goeie serves

Wat een goeie serves bij freshcotton! Groetjes aan Peer

Slechte service

Kreeg mijn bestelde schoenen 4 dagen later vuil en gebruikt aangeleverd. Klantenservice antwoord mijn e-mail's niet en telefonisch niet bereikbaar.

SCAM E-commerce

SCAM E-commerce Slow delivery! Return product is not for free! Terrible customer service! I returned the product to them and they didn't give me my money back. They confirmed they received the product, but didn't pay me back! DON'T BUY ANYTHING AT THIS WEBSITE! IT'S SCAM!!

• Would you recommend us? No

Kut

Onrealistische foto's van kleding. Geel shirt besteld, oranje shirt in huis gekregen. Onvriendelijke klantenservice.

Snelle levering, top service, kwaliteit producten

Bestellen is easy, producten voldoen altijd aan de eisen. Levering is on point. Retour zending en terug betaling volgens afspraak. Top service dus

Enigszins teleurstellend

Doordat de foto’s van het product niet duidelijk en in mijn ogen misleidend waren heb ik het verkeerde besteld. Na contact met de klantenservice voelde ik mij niet gehoord. Nu 5 dagen later zit ik nog steeds op mijn pakketje te wachten. Gisteren naar de klantenservice gebeld om aan te geven dat ik een deel van de bestelling nu niet meer nodig heb omdat het een cadeautje was. Maar daar werd niet echt probleem oplossend op gereageerd. Mijn vorige ervaringen met FreshCotton zijn positief geweest. Daarom toch even een kritische feedback

Onjuiste product ontvangen & geen gehoor helpdesk

Tja, jammer je bestelt een item en dan krijg je het verkeerde. Kan gebeuren,?, maar dan is het fijn om samen met de helpdesk een oplossing te zoeken. Jammer de bammer, die is niet te bereiken... Tevreden? Nope. 2 sterren voor de hoop dat het nog goed gaat komen.

Retour

Enige reden dat ik mijn bestelling hou is omdat ik anders 10 euro verzendkosten voor niks kwijt ben. De 2 shirts zijn helaas te groot. + punt is de snelle levering.

Ik vind het slecht hoe laat het bezorgd word

Ik heb 6 januari kwam het eigenlijk binnen en nu 14 januari dat vind ik slecht

“Voor 2330 besteld, is morgen in huis” - niet dus

Heel beroerd als bezorgbeloftes niet worden nagekomen. Pas de volgende middag bij PostNL aangeboden.

Geen enkel bericht over mijn bestelling.

Ben al jaren klant bij freshcotton, maar de service is de afgelopen jaren erg achteruit gegaan. Bij mijn laatste bestelling kreeg ik niet eens een bevestigingsmail.

Prima maar helaas niet voldaan aan de leveringsvoorwaarde

Prima site met goede producten en ook prima geleverd. Helaas gewoon om 19:10 besteld maar pas 2 dagen later bezorgd.

Altijd tevreden, maar geen mail dat bestelling later kwam.

Zie opmerking hierboven

Altijd goed

Top aanbod en altijd super snel geleverd!

2 x besteld afgelopen 2 maanden, snel geleverd en producten voldoen aan verwachting. Ga zo door!

Goede afwerking van mijn bestelling en snel in huis.

Snel geleverd, alles in orde! En leuke kleren :)

Grote en mooie collectie én op tijd geleverd! Top service!

Wanneer ik kleding of accessoires nodig heb, check ik dit eerst bij Freshcotton. Ik vind hier altijd wel iets!

Mijn ervaring viel deze keer tegen.

Door de gebrekkige informatie bij de Maattabel van de kleding was de kleding die ik bestelde wijder dan ik had verwacht. De kleding viel dus groter. Iets dat bij 1 van de 2 shirts niet paste en bij de ander wel. (ondanks dat ik hier niet voor gekozen had.) Ik heb 1 shirt geretourneerd. Inmiddels weet ik na 8 dagen nog steeds niet of het shirt is aangekomen. Ook weet ik nog niet wanneer ik mijn geld terug krijg. Ofwel, de retourservice valt ook tegen.

Snelle levering, niets op aan te merken!

Snelle levering goede kwaliteit!

Goede en snelle levering en shirt is van goede kwaliteit. Kortom niks op aan te merken.

Goede ervaring, vooral erg snelle levering!

Product was mooi verpakt en de volgende dag meteen geleverd, het enige verbeterpunt vind ik dat het retourneren voor eigen kosten is.

Een trui last minute als cadeautje besteld, groot aanbod en snelle levering. Alles was precies op tijd. Ga Zeker vaker gebruik maken van de site.

Mooi, vlot en correct

Gaat altijd prima.