Telefonische niet bereikbaar

Kosten voor retouren had voorkomen kunnen worden.

Lang moeten wachten

Ik heb vrijdag een pakketje besteld maar 5 dagen na de bestelling heb ik het nog altijd niet, dit vind ik een minpunt.

Goede kwaliteit en goede service

Alle kleding die ik mooi vind staat op deze site en je word goed geïnformeerd over je bestelling.

Gebruiksvriendelijke website en goed service!

Freshcotton is een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke webshop, met een gaaf en uitgebreid aanbod, snelle levering en prima nazorg!

Heldere website, snelle levering

Freshcotton heeft een goed aanbod, heldere website en levert ook nog eens snel!

Verkeerde levering

Hi! Ik wil graag wisselen van product want jullie heb het verkeerde geleverd... Thanks Bob

Zeer ontevreden

Ik heb mijn schoenen in gebruikte staat ontvangen. Er zitten stenen en zand onder de schoenen. Daarnaast zitten er vieze plekken op de hak.

Snel en behulpzaam

Bestelling retour gestuurd, na een aantal dagen geen bevestigingsmail gehad. Toen een appje gestuurd met de vraag of het pakketje wel was aangekomen. Er werd vlot gereageerd en gehandeld een dag later stond het retourbedrag op mn rekening.

Zeer aan te raden bij kennissen, Heel tevreden qua leveringstermijn , aangename site om te shoppen,

Zeer goede en duidelijke service

Bezorging gaat altijd goed en je wordt goed op de hoogte gehouden

Savonds besteld volgende morgen in huis. Hoppa

Het ging deze keer lekker vlotjes

Verwarrend

Op black friday een paar schoenen en een ralph lauren trui besteld. Op de website stond 'bestel nu om morgen in huis te hebben', maar na het bestellen kwam de melding dat t waarschijnlijk door de drukte toch langer ging duren. Opzich nog wel begrijpelijk, dus 3 dagen later op dinsdag m'n pakketje afgewacht. Zou volgens de orderpagina om 11 uur bezorgd zijn door PostNL, maar dit was niet het geval. Vervolgens in de avond de melding ontvangen dat ik het pakket zou hebben geretourneerd, en dat het geld weer terug werd overgemaakt. Na bellen zou er naar gekeken worden en hoor ik "hopelijk" morgen "al" hoe het nu verder moet. Ik wil geen zeikerd zijn, want jullie doen ook gewoon je best en t ging vast niet expres, maar de service was helaas dus niet bepaald geslaagd...

S’avonds besteld en de volgende ochtend in huis!! Super!

Niks op aan te merken en mega snelle bezorging!

Snelle levering , het was er al de volgende dag!

Het betreft een cadeau voor kerst een sweater van Nike wat al bijna uit verkocht was. Ik ben er heel blij mee dat ik het nog kon bestellen en dat het er ook heel snel bezorgd is👍

Maar klopte precies met advies via het algoritme en een snelle levering zoals altijd!

Zelf opdraaien voor retourkosten

Vreemd dat je zelf moet betalen voor bezorg- en retourkosten!

Matig

Had een carhartt wip broek gekocht met maat 31x32. Heb vandaag men pakketje gekregen maar heb een 32x32 gekregen. Vind het jammer maar had het met de Black Friday kortingen gekocht dus kan er mee door. Levering was ok. Groetjes Stijn

Snel maar kan rommelig zijn.

Levertijd is uitmuntend maar het is voorgekomen bij eerdere bestellingen dat de producten die werden aangeleverd niet hetgeen waren dat besteld was. De klantenservice heeft me tevens op een verkeerd been gezet eerder dit jaar en moest ik in totaal 3 weken wachten op een bestelling doordat er een miscommunicatie was tussen Freshcotton en PostNL. Voor de rest is jullie aanbod zeer breed en gevarieerd. Ik kijk graag op jullie webshop en blijf dat ook doen.

Handig, duidelijk en snel

Alles was helemaal goed

Levering was snel en netjes. Hetgeen wat we hadden besteld klopt met wat we op de foto's zagen.

Snelle levering en duidelijk site.

Topservice

Snelle en correcte service. Zeer tevreden

Top, was verrast dat de bestelling de dag erna al binnen was. Zelfs met Black Friday

Ik heb een bestelling geplaatst op de zondag van het Black Friday weekend en de maandag was mijn bestelling alweer binnen!

2 aparte bestellingen, beide binnen 24 uur geleverd, en dat in december, helemaal top :-)

zeer goed

Goed en snel