Aanbod prima, zelf betalen voor retourzending niet van deze tijd

Mooie en bijzondere kleding, maar als je net een te groot maatje hebt gekocht betaal je zelf voor retourkosten (en krijg je verzendkosten) ook niet retour

Wat een kut service

Perongeluk XL shirts besteld i.p.v. L, ruilen is niet mogelijk, waardoor je het product eerst moet retourneren om het vervolgens weer opnieuw te bestellen. Kosten retourneren zijn bijna net zo duur als de shirts zelf. Belachelijk!

Top service !

snel geleverd !

Verouderd proces, slechte service!

Je dient zelf minstens EUR8 te betalen voor een retour. Als het op de Track en Trace staat dat het product retour is geleverd bij Fresh Cotton dan betekent het nog niet dat je je geld terugkrijgt want volgens Fresh Cotton staat het wel op je T&T maar PostNL maakt nogal veel fouten. Het is wel je eigen verantwoordelijkheid dat je pakketje bij Fresh Cotton terechtkomt.... Heel erg slecht dus. Zou hier niets kopen als je het ook elders kunt kopen.

Mooie kleding, slechte bezorgservice.

Ik bestel mijn kleding graag bij freshcotton vanwege het aanbod. Als ik hier kleding bestel ga ik altijd voor de “samedaydelivery” optie. Ik heb alleen nog nooit mijn pakket op de zelfde dag ontvangen. De reden hiervoor is vaak dat mijn order is blijven in het systeem. Ook is het voorgekomen dat mijn pakket van de radar is verdwenen. Dit wordt altijd netjes opgelost door mijn verzendkosten terug te betalen. De voornaamste reden dat ik bij jullie bestel is vanwege jullie aanbod. Maar als ik in de toekomst elders de zelfde producten kan kopen ga ik dat zeker doen.

Next day delivery. Duidelijke retourlabels ( die ik niet nodig had want maat was perfect ) en prima verpakking. Website is overzichtelijk en makkelijk filters in selectie aan te brengen. Kortom; ik kom nog eens terug.

Goede kleding, veel shop gemak, jammer van de return policy

Je shopt bij Freshcotton met veel plezier en gemak. De website heeft een clean design en dingen zijn makkelijk terug te vinden. Een verbeterpunt voor de website: maak artikelen in je bestellingen klikbaar, zodat je altijd makkelijk even terug kan kijken wat je hebt besteld en hoe dat eruit ziet. En het is jammer dat je zelf moet betalen voor je retourneringen. Is toch iets waar mensen op afknappen deze dagen! Maar over het algemeen wel tevreden.

Al meer dan 15 jaar klant, dat is niet voor niks!

Altijd fijne en snelle handeling, goede kwaliteit en prettige informatie!

Had een trui op het oog, maar ik kon niet zo snel vinden welke lengte het model had en welke maat dit model droeg. Gelukkig heeft Daan me goed geholpen. Deze jongen verdient een loonsverhoging!

Altijd goed!

Topp!

Uitmuntend

Ik koop mijn kleding al jaren bij Freshcotton. Een van de weinige winkels waar ik elke bestelling dezelfde goede, snelle service krijg. Gewoon top!

Altijd tevreden

Nog nooit problemen gehad met bestellingen bij freshcotton, iedere keer op tijd binnen, en terugsturen werkt ook prima. Keep up the good work!

Snelle levering top service

Vandaag besteld morgen in huis met daarnaast nog eens kwaliteit producten en andere ding dan de normalen kleding webshops

Snelle bezorging en goede kleding

Ik ben altijd erg tevreden over het aanbod en de bezorging. Het is alleen jammer dat retourneren niet vergoed wordt, zoals wel het geval is bij veel andere kledingwebsites. Hierdoor ben ik bij iedere verkeerde maat of fit 7.50 kwijt.

Teleurgesteld

Over de chat gesprekken ben ik zeer positief gesteld. Snel en duidelijk antwoord gekregen op mijn vragen. Wat ik teleurstellend vind is dat je €7,50 retournering kosten moet betalen. Kortom geen sneakers (waren te groot) maar wel geld kwijt. Hierdoor zal ik eerder ergens anders bestellen.

Niks op aan te merken.

Koop al flink wat jaren mij kleding bij Freshcotton en mijn ervaring hierbij is altijd erg positief. Snelle bezorgtijden, erg toffe en veel producten, fijne site en goede klantenservice. Hier zit een trouwe klant voor de komende tijd!

Goede kwaliteit kleding en snelle levering!

Heb Quality banks besteld en volgende dag in huis! Het retour proces vind kan anders naar mijn idee, nu moet zelf opdraaien voor de kosten. Ik zou bijvoorbeeld graag in een flagshipstore willen ruilen/ passen etc. Als ik blijf bestellen en de maat is niet goed, maak ik veel onnodige kosten. Zonde! Business wise snap ik het wel.

Uitstekende service, snelle levering en een eerlijke prijs. In een woord: Top

Vanaf het moment dat je besteld is er goede communicatie over de levering. De producten zijn scherp geprijsd en vaak goedkoper als bij de concurrent. De de service is altijd top, ik heb nog nooit problemen gehad en altijd het juiste product ontvangen. Wanneer het nodig is te retourneren is dit ook geen probleem en ontvang je zonder problemen je geld terug. Ik beveel deze site ten zeerste aan.

Snelste levering ooit!

Dinsdagavond besteld, woensdag om 10:00 uur was het pakketje binnen. Tevreden met de producten die ik heb gekocht.

Teleurgesteld, maar goed verder geholpen!

Ik had een trui besteld met het idee van dat die de dag daarna thuis zou worden bezorgd. Wilde ik hem bij het DHL- point ophalen, maar was er niks. Terwijl op de track and tracé stond van wel. Nu een bezorg onderzoek gestart en moet ik 5 dagen wachten :( de hulp vanuit de klanten service was wel heel vriendelijk, maar jammer dat een dag nu bijna een week wordt!

Beste kwaliteit, super vriendelijk, alles uitstekend!

Al een paar keer besteld bij FreshCotton. Nooit problemen of vertraging gehad. Super kwaliteit, ook nog contact gehad via de mail en haar klantvriendelijkheid was echt een 10! Vind het gewoon een uitetende website alles klopt!

Snelle levering en kleding van top kwaliteit

Om 20:00 bestelde ik mijn producten en de volgende dag had ik het al in huis. Verder is de kwaliteit altijd top.

Coole kleren, goeie en snelle service.

Mijn vaste online winkel.

Nice as usual!

Ik bestel nu al zo’n 6 jaar bij freshcotton en ik ben nog steeds zo tevreden met de service. De kwaliteit van de kleding is altijd on point en ik kan me altijd verheugen op mn bestellingen. Thanks voor al die jaren!!

Snell service vanuit fresh cotton alleem dhl kan het wel wat beter doen