Snelle levering en kleding van top kwaliteit

Om 20:00 bestelde ik mijn producten en de volgende dag had ik het al in huis. Verder is de kwaliteit altijd top.

Coole kleren, goeie en snelle service.

Mijn vaste online winkel.

Nice as usual!

Ik bestel nu al zo’n 6 jaar bij freshcotton en ik ben nog steeds zo tevreden met de service. De kwaliteit van de kleding is altijd on point en ik kan me altijd verheugen op mn bestellingen. Thanks voor al die jaren!!

Snell service vanuit fresh cotton alleem dhl kan het wel wat beter doen

Goede service.

In principe een goede service. Helaas voldeed het bestelde item niet naar mijn zin. Dus retour gestuurd... het duurt wel wat lang ivm met een reactie ivm met mijn retourzending. Voor de rest altijd tevreden met bestellingen via Freshcotton.

Zeer snelle levering

Gemakkelijk, snel en duidelijke aankoop!

Snelle goede service, binnen 24u in huis.

Snelle en vlotte service van top kleding!

Snelle en vlotte service van top kleding!

Altijd uitstekend

Nooit problemen gehad

klantvriendeijk vertrouwbaak kwalitijd

had perongelijk verkeerde postcode ingevuld maar het kon snel gefikst worden super snel top

Snelle en goeie service

Snelle en goeie service

Erg tevreden over assortiment en service.

top winkel met een ruim assortiment.

Snelle levering en een mooi product. Vragen over de levering werden snel beantwoord.

Goede communicatie, snelle levering, mooie selectie.

Bestelling binnen 1 dag in huis. Top

Eerste kennismaking met freshcotton is prima bevallen. Ga er vaker wat bestellen

Duidelijke site en correcte levering

Site is duidelijk. Levering snel. Verpakking netjes.

Fijne shop met prima prijzen

Ik vlieg altijd graag even langs alle nieuwe/sale producten bij FC. Soms zijn er wat dingen achteraf niet in voorraad, maar naast dat is de klantenservice altijd top. Een minpunt van de laatste tijd is dat je de retourkosten zelf dient te bekostigen. Dit was vroeger anders.

Snelle levering en goede communicatie

Producten snel geleverd, je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering en vragen worden snel beantwoord. Alleen jammer ( ja staat wel op de website aangegeven ) dat retourkosten, ook als je 1 van de 2 (dure) truien houdt, voor eigen rekening zijn.

Gisteren besteld en de dag erna meteen in huis top service

One site is all you need!

Snelle levering, top kwaliteit en een groot assortiment aan top merken.

Hoge kwaliteit, maar matig retourbeleid.

Zeer hoogwaardige kwaliteit kleren en afwisselend aanbod. soms wijkt de afbeelding af van de realiteit. Jammer dat je wel voor een retour zending moet betalen, dit is bij de meeste bedrijven gratis.

Freshcotton heeft altijd mooie producten en een prima service. Alleen gratis verzending mis ik.

Freshcotton heeft een mooie selectie aan merken en originele producten. Daarnaast helpt de klantenservice mij altijd prima. Het enige puntje van kritiek waarom ik ze geen 10 geef, is dat gratis standaardverzending wel fijn zou zijn zoals bij sommige andere online kledingwinkels dat wel het geval is. Verder topwinkel!

Meerdere keren besteld bij Freshcotton. Leuke acties en een hele snelle levering. Pakket is vaak al binnen 2 dagen bezorgd. Maatwijzer op de site is ook top, als je twijfelt over de juiste maat.

Hele goede service & overzichtelijke site

Over mijn ervaring bij FreshCotton ben ik zeer te spreken. Ik heb regelmatig dingen over de mail gestuurd en kreeg daar altijd binnen een paar minuten al antwoord op. Dit was echt een hele fijne ervaring. Als er iets is staan ze snel voor je klaar en helpen ze je goed. Ook vindt ik de vormgeving van de website erg mooi en overzichtelijk. Ook de bezorging was razend snel, ik had het de volgende dag al in huis. Als je een kortingsbon had en die had ingevuld maar je nog terug wou, was de kortingsbon al gebruikt en kon het niet meer opnieuw worden gebruikt, dat is wel een minpuntje. Maar dit werd meteen opgelost als je een mail stuurde en daardoor werd de code geheractiveerd. Een top ervaring, Bedankt!

Supersnel en supergoed

Bestelling van de avond ervoor was de volgende dag geleverd.