Geweldig de artikelen van Yumeko

Klantenservice super, inmiddels meerdere producten aangeschaft van Yumeko en mag dit enkel omschrijven met het woord, fantastisch!

Fijn dekbed en goede klantenservice

In het voorjaar had ik een lente/herfst tencel dekbed gekocht en voor de zomer een zomerdeel van linnen. Deze bevallen allebei erg goed, alleen bleek het herfstdeel koordjes te hebben en het zomerdeel een ander bevestigingssysteem om ze aan elkaar te maken. Gelukkig ben ik vrij handig, dus ik heb gevraagd of ze een stukje van het koord op konden sturen zodat ik ze zelf compatible kan maken. Het was de volgende dag al binnen, inclusief een stukje werfzeep. Nu kan ik van de winter de eindjes goed aan elkaar knopen!

Geweldig beddengoed en super snelle levering!

Prima maar

Het maar is voor een betaalproces dat verbazend ingewikkeld moest verlopen... hopelijk wordt daaraan gewerkt... Bestelde artikel prima; op tijd, mooie kwaliteit ( het hoeslaken voor een matras 30 cm hoog (En 30 cm besteld)beetje krappig, beter een 40 cm kunnen bestellen .

heel mooi!

Ik heb gekozen voor de blauwe gewassen satijn. De kleur is nog mooier en helderder/ voller dan op de foto zichtbaar is. De stof is heel zacht en alles is zorgvuldig afgewerkt. De prijs-kwaliteit verhouding is verbazingwekkend goed.

Pakket onwijs leuk en met zorg ingepakt. Heerlijk beddengoed!

Pakket onwijs leuk en met zorg ingepakt. Heerlijk beddengoed!

Levering en communicatie top

Levering op het aangegeven moment ontvangen, compleet, communicatie over levering was top. Prima producten!

Heerlijke materialen, voelbaar anders, voelbaar beter!

Overzichtelijke site, prima en heldere uitleg over de materialen, overzichtelijk hoe milieu minder belast wordt. Goede en snelle service.

Zachte hoezen en heerlijke kussens.

En snelle levering!

Sea green badgoed voordeelpakket besteld

Sea green badgoed voordeelpakket besteld en ben er ontzettend tevreden over. De dikke katoen is heerlijk zacht en absorbeert erg goed. Echt een aanrader!

Superfijne kwaliteit dekbedovertrekken, hoeslakens en handdoeken

Kwaliteit en kleuren van de dekbedovertrekken, hoeslakens en handdoeken is superfijn. Mooie website en snelle levering. Bij advies of vragen reageert de klantenservice ook adequaat en meedenkend. Zeer tevreden.

Ik ben een grote fan van Yumeko geworden.

Fantastisch dat je eerst even kan gaan kijken en uitproberen op de keizersgracht. Ontzettend aardige en zorgvuldige mensen daar. Inderdaad na bestelling de volgende dag in huis. Ik ga uit van de regel: heel weinig en heel goed, daarvoor ben ik bij jullie aan het goede adres. Dank!

Een van de beste klantenservices in Nederland!

Wij zijn al jaren trouwe klant van Yumeko en nu speelde er iets wat buiten hun schuld lag maar waar ik toch de klantenservice over belde. Mijn vraag werd niet alleen super begripvol aangehoord maar er werd ook direct een oplossing gezocht & gevonden. Het bestaat nog, een fijne en betrouwbare klantenservice, en Yumeko heeft die!!!

Goede kwaliteit, betrouwbaar

Mooie producten, klantenservice reageert snel

Aardig, probleemoplossend. Fijne producten. Luxe kwaliteit.

Ik heb een kussen bij Yumeko besteld. Een jaar geleden ongeveer. Het sliep erg lekker, maar na een aantal maanden begon het kussen in te zakken (kapok kussen) vanwege prive situatie geen contact kunnen opnemen. Toen ik met Yumeko belde hebben ze direct een bijvulzakje opgestuurd zonder in rekening te brengen. Bijvulzakje was niet voldoende. Ander kussen gekocht en geld van vorige kussen terug gekregen. Ze hebben enorm veel begrip en ze zijn enorm betrouwbaar. Hun producten zijn heerlijk en ik betaal liever meer voor hun service en kwaliteit dan dat ik goedkope spullen haal. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Heel erg blij dat ik mijn spullen bij Yumeko kan halen. Levering gaat ook snel. Klant contact aan de telefoon is heel geduldig en vriendelijk. Heel erg blij dat ik mijn spullen bij Yumeko kan halen

geweldig

goede service en kwaliteit. Klantenservice heeft heel goed geholpen

De aandacht en ambitie blijkt uit ieder detail.

Het flanellen beddengoed is warm en comfortabel, mooi van kleur. Het is genieten en ontspannen....zin om naar bed te gaan.

Snelle levering, goede kwaliteit

Bestelling werd snel geleverd. De handdoeken zijn van goede kwaliteit en kleur.

Op tijd, mooi product, genoeg informatie dus tevreden

Geweldige artikelen, geweldige service. Complimenten !!

Uitstekend geholpen door helpdesk van Yumeko. Zeer vlotte service, perfecte verrekening na retourneren en geweldig geholpen bij plaatsen van nieuwe bestelling.

Geweldige artikelen, makkelijk te bestellen en de volgende dag geleverd.

Heerlijk dekbedovertrek en hoeslaken.

Vlotte aflevering en goede service!

Prachtig

Goede ervaring. Mooi ingepakt en vlot geleverd

Zacht, zachter, zachts!

Uitstekende kwaliteit en mooie kleur. Nooit gedacht dat ik zo blij kon worden van een washandje. Ook na het wassen nog even groot en fluffy. Koop vanaf nu mijn handdoeken alleen nog bij jullie. En dan ook nog met een schoon geweten. De verpakking was al even feestelijk. Leuke attentie, dat lavendelzakje. Word vanaf nu jullie ambassadeur. Groet, José Henneman