Prettige snelle levering, geweldig product.

Snelle levering, mooi verpakt en het beddengoed is in een woord onovertroffen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Netjes ingepakt en persoonlijk gemaakt door mijn naam boven aan de brief te zetten. Het pakketje had ook in een stevige zak geleverd mogen worden. Dan paste het door de brievenbus.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, uiteindelijk snelle levering.

Helaas was het linnen/katoenen dekbed grootste maat, niet op voorraad. Wachttijd volgens klantenservice paar maanden. Ik zou een mailtje ontvangen wanneer ze weer op voorraad waren. Wel jammer, juist nu het zo warm wasđŸ„”. Zelf na een paar weken gekeken op de site gezien dat ik hem kon bestellen, geen mailtje ontvangen van klantenservice... met 2 dagen lag ik weer onder een heerlijk dekbed!!

Geweldig dekbedovertrek

Mooie katoen satijnen dekbedovertrek! Wit met blauwe sterretjes. Super mooie rustgevende print :) Het slaapt heerlijk. Een heerlijk nieuw begin voor mijn nieuwe bed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne, snelle service. Zelfs een berichtje toen de zending bij PostNl was blijven liggen en de bestelling een dag later kwam. Maar het belangrijkste is natuurlijk het product zelf. Heerlijke lakens, prachtige kleur, lekker glad. En dan ook nog duurzaam. Een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

heel fijn beddengoed en goede service

Ik heb al 3 dekbedovertrekken van Yumeko, ik wil niet meer anders. Nu een hoeslaken gekocht en die past precies om een topper. Glad en zacht, dus precies goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en heel fijn dekbedovertrek

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heerlijk en zeer goede kwaliteit beddengoed en een uitstekende service.

Altijd snelle levering, mooi verpakt ook en vriendelijke mensen bij contact.

Mooi beddengoed snel geleverd

Heerlijk zachte kussensloopjes besteld in prachtige kleur blauw. Supersnel geleverd met geurig lavendelzakje. Daar werd ik heel blij van!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Jamer van de onnodige plastic verpakking

Het bestelde hoeslaken is top, maar het is ontzettend jammer dat het in dik plastic geleverd wordt. De vorige keer dat ik deze opmerking maakte, kreeg ik als antwoord dat het plastic nodig was voor bescherming van het product tijdens het transport, maar gezien de grote luchtgaten erin kan het daar niet toe dienen. Klinkt alsof Yumeko geen zin heeft om na te denken over vermindering van plastic verpakkingsmateriaal. Dat past m.i. niet bij een bedrijf dat zo pronkt met haar duurzaamheid en haar producten ook navenant prijst. Voor mij reden niet meer bij Yumeko te kopen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede kwaliteit en zonder problemen snel geleverd!

Goed!

Zeer snel verzonden, netjes verpakt, heerlijk zakje lavendel en hemels slaap Comfort nu!

prima aankoop en binnen 24 uren geleverd

t.n.t. bij alle aankopen alleen maar lof

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Precies zoals we al wisten: geweldig

Al regelmatig klant geweest van Yumeko, om de goede kwaliteit en om de positieve bijdrage aan duurzaamheid. Meestal met de post besteld maar nu op de fiets naar het 'hoofdkantoor'. net na sluitingstijd toch gewoon geholpen en meteen de volgende dag een heerlijk koel zomer-dekbed in huis. Koel, koel, koel en heerlijk van gewicht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Behaaglijk onder mijn wollen dekbed

Als freelance journalist schrijf ik over leuke adresjes. Vele bedden en dekbedden 'test' ik dan meteen ook. Maar het moet gezegd: het liefst lig ik thuis warm onder mijn wollen dekbed. Ik heb het snel warm, maar deze is niet te warm. Behaaglijk en fijn. Ik heb net de katoenen linnen zomerversie gekocht, maar nog niet echt gebruikt omdat het te warm was. Zo op het eerste oog en gevoel is deze ook heel fijn!

Geweldig product

Erg blij met de hoeslakens. Een genot om op te slapen. De verzameling lavendel bundeltjes wordt steeds groter en de lavendel ruikt heerlijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte afhandeling, geen verzendkosten. Mooi verpakt met een klein extraatje, verfrissend! 200gr kapok leek in eerste instantie niet veel maar ik slaap weer heerlijk en ik heb nog over.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Jammer dat er niet op de details wordt gelet

Een relatief dure badmat die als kado bestemd was, kwam in gescheurde plastic verpakking. Natuurlijk kan de plastic verpakking worden verwijderd, maar het doet toch afbreuk aan het geheel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fantastische webshop! Verzending prima op orde en prachtige artikelen

Super artikelen

Prima geholpen

Ik nam contact op met de klantenservice van Yumeko vanwege een defect aan een dekbed overtrekset die ik tijdens de Sample Sale had gekocht. Absoluut bewust van het feit dat een sale artikel niet geruild kan worden, nam ik toch contact op aangezien het product initieel prima maar pas later een defect vertoonde. De communicatie met Yumeko was vriendelijk, begripvol, behulpzaam en met empathie voor mijn situatie. Want nu ik eindelijk over wil naar biologisch verantwoord beddengoed, was het natuurlijk wel knap vervelend dat mijn eerste aanschaf meteen een mankement vertoonde. Yumeko heeft mij prima geholpen en slaap nu weer heerlijk onder Yumeko beddengoed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Voldoet aan de verwachtingen.

Ik heb het product besteld dat ik wilde hebben. Ik heb dit product snel en netjes geleverd gekregen. Het product was precies wat ik ervan verwachtte. De website is effectief en functioneel. Betaling ging heel gemakkelijk via iDeal. Doordat de producten duurzaam geproduceerd worden zijn de prijzen wel wat aan de hoge kant.

Snelle levering. Goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het is iedere nacht een feest om onder zo'n dekbed te mogen liggen.

Super. Snel ,professioneel en de producten zijn fantastisch verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn beddengoed en snelle levering

Zeer tevreden met mijn lente/herfst dekbed. Behaaglijk warm en tegelijkertijd luchtig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle levering verpakking van de dekbedhoes kan milieu bewuster

dit is de tweede keer dat ik bestel dat geeft wel aan dat wij tevreden zijn. wel jammer is dat de dekbed hoes zelf niet milieubewust is verpakt. de lakenzak is niet nodig. of het plastc is niet nodig dit is dubbele verpakking.

Over Yumeko

Filter op Taal