Beste aankoop ooit !

Mijn tweede set katoensatijn beddengoed besteld en slaap iedere nacht beter dan ooit te voren.

Prachtige kwaliteit en snelle levering

Prachtige kwaliteit van de dekbedovertrek en het was meteen de volgende dag in huis.

Prima product.

Het wollen zomerdekbed voldoet uitstekend: lekker warm, lekker luchtig!

Prima kussens

De kussens slapen prima. Bestellen en afleveren gingen naar wens. En dankzij het meegeleverde zakje lavendel kan ik al een week doen alsof ik Thierry Baudet ben. Heb ik dan helemaal niks te zeiken? Ja hoor: de kussens worden in nette katoenen hoezen afgeleverd, die je kunt gebruiken om ze op te bergen. Maar die gaan de meeste mensen natuurlijk nooit gebruiken. Dat maakt het allemaal net even wat minder duurzaam.

Prachtige kwaliteit en kleuren

Prachtige kwaliteit en kleuren

Perfecte kwaliteit, snelle levering en uiterst klantvriendelijk personeel.

Nogmaals, zeer hoge kwaliteit van de geleverde dekbedovertrekken. Slaapt super zacht.

Snelle levering mooi verpakt

Hoeslaken is prima. Fijn dat ze onze maar hadden 200 bij 200 en ook nog biologisch.

Kwaliteit van de lakens en de filosofie van Yumeko kloppen gewoon

Klantvriendelijk en keurige verzending intime

Als ik weer bedlinnen nodig heb,zal ik zeker opnieuw bij Yumeko bestellen,

Verrukkelijk ligt het linnen hoeslaken

Mooi verpakt! En het ligt voortreffelijk. Volgende keer koop ik dekbed hoes van linnen.

Heerlijk slapen

Ik had niet verwacht dat een goed dekbed zoveel verschil zou maken. Het is lekker warm, maar niet te. Het is heerlijk licht maar wel knus. En het beddengoed is heel fijn en zacht. Absoluut een aanrader!

fijn dekbedovertrek

Mooi, fijn, en ruim is mijn het katoensatijnen dekbedovertrek. Geeft een heerlijk luxe gevoel. Ik slaap nu beter.

Heerlijk dekbed

Na lang wikken en wegen een wollen vierseizoenendekbed bij Yumeko gekocht. Best een investering, maar ik ben er zo blij mee! Het dekbed is lekker warm en zeker niet te zwaar (waar ik een beetje bang voor was). Had ik veel eerder moeten doen!

Bevalt mijn goed gewoon

Uitstekend gewoon

Super snelle en vriendelijke communicatie. Wij hadden wat vragen en er werd op alle mogelijke manieren creatief meegedacht. Bestelling arriveerde op tijd en was mooi verpakt. Echt een cadeautje.

Fantastisch!

Heerlijk geslapen onder m,n nieuwe dekbed! Zeer tevreden, ook zeer snelle levering! Ga t.z.t. nog een hoes bestellen in een leuk kleurtje!

Het kijkt prachtig!

Was best spannend ongezien een linnen dekbedhoes te kopen. Ben blij verrast, de look (kwaliteit) is precies zoals ik me had voorgesteld.

Goed geïnformeerd, snelle levering,

Ik was erg verbaasd te zien dat er beddengoed op basis van biologisch geteelde katoen verkrijgbaar is. Schitterend geweven satijn, zacht glanzend en van een mooie zware kwaliteit. Redelijk geprijsd naar mijn opinie en snel geleverd👌🏾De aftersales in de vorm van n keurige bijgevoegde brief maakt het krijgen van dit in een prachtige satijnen zak verpakte product tot een kadootje voor mezelf! Dat dit product bijdraagt tot verantwoorde teelt maakt de aanschaf ideaal voor mij. Dank aan Yumeko🏆!

Heerlijk!!

Elke nacht weer lekker slapen! De eerste waren al versleten, dus gauw nieuwe besteld!

Snelle levering en mooie kwaliteit.

Alles prima.

Yumeko is goed voor people, planet, profit

Ik maakte kennis met Yumeko in de Fair Trade week via een landelijke folder met aanbiedingen. Op donderdagavond bekeek ik de overzichtelijke, doordachte en heerlijk stabiele Yumeko-website, las de zeer heldere informatie over de producten en gaf mijn bestelling digitaal door. Dat ging soepel, een verademing t.o.v. ervaringen bij andere bedrijven. Het enge was, dat ik de bestelling in tweeën heb gedeeld omdat ik in de factuur de 50% korting op slechts één hoeslaken toegepast zag, terwijl ik er twee ( bij twee dekbedovertreksets) bestelde. Zoals beloofd werd de volgende dag het pakket afgeleverd, mooi afgewerkt beddengoed in een uitgekiende verpakking. Yumeko is enorm klantvriendelijk en gaat voor duurzaamheid. Dat is vast ook meegenomen in de prijs, die niet in elke huishouden voor beddengoed ophoest kan worden. We hebben de dekbedovertrekken, slopen en hoeslakens nog niet op bed ervaren. Ze voelen wel glad en zacht aan, een prettig vooruitzicht!

Geweldige producten

Heerlijk flanellen beddengoed voor in de winter en satijnen voor in de zomer. Samen met een snelle levering en een zakje lavendel in de doos een cadeautje voor jezelf.

Prima geregeld

Hetzelfde als hierboven.

Alles verliep zoals gehoopt: zonder enig probleem.

Idem

Zeer vlotte levering van een geweldig product heerlijk dikke handdoeken en grote gastendoekjes

Zeer vlotte levering van een geweldig product. Heerlijk dikke handdoeken, grote gastendoekjes.