Heerlijk zacht beddengoed

Via NRC de eerste bestelling gedaan,na het gebruik overtuigd van de kwaliteit. de tweede bestelling was er in no-time

Fabulous

I purchased the hot water bottle and cover from Yumeko and it has fast become one of my favourite items. I'm a huge fan of Yumeko's eco credentials and their quality of product.

Een goede zaak met goede ideeën.

Blij met jullie in- en verkoop van ecologisch katoenen beddengoed. Ook fijn dat er geregeld acties zijn met kortingen.

Prachtig

Prachtig materiaal, mooi verpakt, wil gaan binnenkort nog een andere kleur bestellen 👍

Naden trekken scheef na wassen

De stof is heerlijk zacht, echter na het wassen trekken de naden scheef weg. Voor deze prijs zou dat niet zo snel mogen gebeuren.

Goede, duurzame kwaliteit

Een zalig dekbed met dons en overtrekken van mooi katoen. Het slaapt heerlijk, helemaal in de wetenschap dat de producten duurzaam en ecologisch verantwoord zijn.

Kruikezakken voldeden 100 procent aan verwachting

Het hele proces van bestellen naar levering is vlot en duidelijk verlopen.

Goede service, mooie kwaliteit en heerlijk aanvoelend dekbed

Het dekbed voelt heerlijk aan, ik verheug me erop er onder te gaan liggen.

Fantastisch slaapcomfort voor verantwoorde producten

En ook een perfect service en kwaliteit voor een eerlijke prijs

Heerlijk beddengoed

Mooie zachte stoffen, al mijn beddengoed vervang ik door yumeko spullen. Vooral omdat ik het heel fijn vindt dat het duurzame stoffen zijn en ze een fairchain hebben opgezet, slaapt een stuk fijner...:).

mooi dekbedovertrek

Het is een mooi (en duur dekbedovertrek). Slaapt goed. Heb het nog niet gewassen. Voelt goed aan.

Goede website, snelle service en fantastische spullen. Het gewassen satijn katoenen dekbedovertrek is heerlijk zacht. Alsof je onder een wolk slaapt!

Fantastische kwaliteit, ook nog leuk verpakt

Ik ga zeker vaker bestellen want het bevalt heerlijk en ik zou bijna zeggen dat ik lekkerder slaap met de nieuwe dekbedovertrek

Prima op tijd geleverd

Kwaliteit goed, levering prima. Zeer tevreden.

Levering op tijd, kleur conform t plaatje, heerlijke dekbedovertrekken!

Kwaliteit en dat voel je

Yumeko levert werkelijk top kwaliteit. Enige jammere vond ik mijn contact met de klantenservice aan wie ik vroeg naar opties om een aangepaste "set" te kopen (dit omtrent de kussenmaten van 60-70 die vast in een "overtrekset" zitten, ik wilde graag 50-60). Dit kon helaas niet en de medewerker was daar ietwat kortaf in wat betreft haar bejegening.

Schitterende dekbedset

Onze katoen satijnen dekbedset werd vlot bezorgd en was een feestje om uit te pakken. Het dekbed is super zacht en staat mooi op het bed. Aanrader.

Echt een cadeautje!

Er was veel zorg besteed aan de verpakking en ook als presentje een buideltje lavendel. Echt een heerlijke verrassing!

Topmerk!

Levering was top! Heel blij met mijn dekbedovertrek!

Mooie kussenslopen die snel binnen kwamen

Makkelijk besteld, zo in huis en mooie en fijne kussenslopen. Top!

Mooie handdoeken

Ik ben blij met mijn handdoeken en ze waren snel binnen.

Ziet er prima uit, ga er vanavond voor het eerst onder slapen...

nvt

Personalized service with a virtual smile

I am a big fan of Yumeko's high-quality products and decided to order another set of bed linens after many years of satisfaction with my existing set (which kept its good looks and feel during many years of use). Response to my private message via Facebook was immediate and friendly and the handling and delivery of my order went like a dream.

Goede kwaliteit en mooie kleuren

... en ook snelle levering!

Super service en fijne producten!