Voortreffelijke kwaliteit - zorgvuldige afhandeling

Voortreffelijke kwaliteit - zorgvuldige afhandeling

Top biologische katoenen lakens

Lakens zij heerlijk zacht en goed geproduceerd. Wellicht zijn wij iets te duurzaam, maar wat ons betreft zijn lieve strikjes om hoeslakens en condoompjes om de dekbedhoezen niet nodig, verspilling van materiaal.

The best Duvet and cover ever... And sustainable!

I had a down pillow from Yumeko and wanted a single duvet that breathed so I wouldn't be too hot or too cold. I sleep so comfy now.

mooi duurzaam textiel, keurig geleverd

Goede keuze in bedtextiel en dekbedden. Levering werd keurig aangekondigd.

Prachtig dekbedovertrek, heel zacht en prachtige kleur.

Ik had direct contact met de klantenservice via de chat optie toen het afrekenen niet lukte en ben heel vriendelijk en goed geholpen. Top. Ik heb eerder een dekbedovertrekset van katoensatijn gekocht en daar ben ik superblij mee, super kwaliteit!

Ik ben een tevreden klant.

Alles ging prima en ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Prima spul en op tijd geleverd

Prima spul en op tijd geleverd

prima service en geweldige handdoeken

Prima ervaring

Heerlijk dekbed, maar mis 1 kussensloop

Snel geleverd en super zacht en mooi dekbed. Helaas mist er een kussensloop en moet ik hier nu achteraan. Hopelijk wordt dit snel geregeld en dan krijgt yumeko zeker 5 sterren!

Prachtig product

De bezorging was deze keer wat minder ivm verhuizing magazijn

Erg fijn bedovertrek, prachtige kleur en zacht aan de huid. Wel jammer dat ik twee weken moest wachten om langs te kunnen komen in de showroom. Begrijpelijk, want Covid, maar wellicht had ik anders meer gekocht. Mvg

Aanrader

Fijne manier van communiceren, heel leuk dat er een zakje lavendel bij zit, en erg blij met mijn nieuwe beddengoed!

cadeautje

Het laken heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar toen ik het pakket binnenkreeg leek het een cadeautje. Mooi ingepakt, geurtje erbij....

Mooie kwaliteit en snelle levering

De bestelde dekbedhoezen zijn van mooie kwaliteit, ze slapen heerlijk! Bestelling werd snel geleverd.

Heel zacht, ziet er prachtig uit!

Een echte aanrader!!

netjes geleverd

netjes geleverd, mooi product

Prijzig wel fantastisch!

Prijzig wel fantastisch!

Kwaliteit van product en levering zoals belooft.

Prettige en duidelijke website. Het geleverde product voldoet zeker aan de beloofde kwaliteit. De levering was snel en ik werd hier goed over geïnformeerd.

Snelle service, mooie kwaliteit

Goede kwaliteit, met leuke knoopjes.

Geweldig de artikelen van Yumeko

Klantenservice super, inmiddels meerdere producten aangeschaft van Yumeko en mag dit enkel omschrijven met het woord, fantastisch!

Fijn dekbed en goede klantenservice

In het voorjaar had ik een lente/herfst tencel dekbed gekocht en voor de zomer een zomerdeel van linnen. Deze bevallen allebei erg goed, alleen bleek het herfstdeel koordjes te hebben en het zomerdeel een ander bevestigingssysteem om ze aan elkaar te maken. Gelukkig ben ik vrij handig, dus ik heb gevraagd of ze een stukje van het koord op konden sturen zodat ik ze zelf compatible kan maken. Het was de volgende dag al binnen, inclusief een stukje werfzeep. Nu kan ik van de winter de eindjes goed aan elkaar knopen!

Geweldig beddengoed en super snelle levering!

Prima maar

Het maar is voor een betaalproces dat verbazend ingewikkeld moest verlopen... hopelijk wordt daaraan gewerkt... Bestelde artikel prima; op tijd, mooie kwaliteit ( het hoeslaken voor een matras 30 cm hoog (En 30 cm besteld)beetje krappig, beter een 40 cm kunnen bestellen .

heel mooi!

Ik heb gekozen voor de blauwe gewassen satijn. De kleur is nog mooier en helderder/ voller dan op de foto zichtbaar is. De stof is heel zacht en alles is zorgvuldig afgewerkt. De prijs-kwaliteit verhouding is verbazingwekkend goed.