De service was super meedenkend, genereus, smaakvol, snel en accuraat!!

De service was super meedenkend, genereus, smaakvol, snel en accuraat!! En de producten overtroffen dit nog met: Mooi, zacht, duurzaam, eerlijk, stijlvol. Het gratis lavendel zakje maakte het uitpakfeest af met de heerlijke pure geur van de lavendel. Ik blijf klant!

Hoge kwaliteit producten

Goede producten, ook nog eens met aandacht en zorg verpakt. Goede communicatie. Top!

Mooie kwaliteit

Ik heb een wollen sprei/deken gekocht. De kwaliteit is erg mooi. Levering ging heel vlot. Pakket was netjes verpakt met een lekker geurbuiltje erbij. Met zorg en aandacht gemaakt en geleverd dus! Aanrader!

Snelle levering! Mooie producten

Wij hebben al eerder een flanellen dekbedovertrek van Yumeko gekocht en daar waren we heel blij mee. Nu een tweede, niet omdat de eerste op is, maar gewoon een andere kleur. En weer heel blij met deze overtrek. De katoen satijnen matrashoes is ook erg prettig. We hebben ook een jersey dekbedovertrek gekocht. Dat ligt ook fantastisch. Ik heb wel even moeten wennen aan het feit dat de jersey overtrekken niet altijd even recht zijn. Dat zal wel met de stof te maken hebben en de grootte van de hoes, maar dat is minder mooi. Je kunt je bed niet super strak opmaken. Het comfort maakt echter dat ik ze toch koop en dan probeer ik zelf maar iets minder pietluttig te zijn in hoe het bed opgemaakt is.

Jullie zijn te snel met je vraag naar ervaringen.

Ik heb nog niet op en onder de nieuwe lakens geslapen.

Geweldige service en kwaliteit

Zeer tevreden over het beddengoed en nu ook de handdoeken besteld. Voor mij niets anders meer dan Yumeko.

Prima dekbed, ligt lekker en warm. Miste alleen mijn lavendel zakje in de verpakking...

Heerlijk dekbed

We hebben voor onze tweede zoon wederom een dekbed bij Yumeko gekocht. De service was weer uitstekend en het dekbed ook.

Prachtige producten, snelle service, duidelijk en eerlijk.

Gekozen voor een duurzaam product. De volgende dag al in huis, met een persoonlijke brief.Het is nog mooier dan verwacht!Zeer zachte prachtige flanel. En inderdaad het is waar met de wetenschap dat dit helemaal duurzaam en eerlijk is gemaakt slaap je echt beter.

Mooie kamerjas. Fantastische kleur. Snelle levering.

Zie boven

alles is prima verlopen, alleen de bezorging duurde langer dan verwacht.

Bestelproces is prima georganiseerd. Product fantastische kwaliteit.

Heel tevreden en blij met de kleuren

Heel fijne kwaliteit en heel erg blij met de kleuren.

Product kwalitatief goed en mooi. Logistiek goed georganiseerd.

Dekbed was makkelijk om te ruilen.

Persoonlijk en snel

Duidelijke communicatie, snelle verzending, kwalitatief goed product en persoonlijke touch door een bijgevoegde brief met handgeschreven voornaam als aanhef. Dank. Ben heel blij met de omslagdoek.

Een heerlijk dekbed van perfecte kwaliteit. Geniet met volle teugen. Top service. Netjes verzonden in opbergzak mét een zakje lavendel. Het knisperende geluid van het dekbed is pure luxe. Een zéér tevreden klant!

Goede service. Product ziet er prachtig uit.

Wat een prachtig en comfortabel en zacht dekbedovertrek

We hadden een flanellen dekbedovertrek besteld en die kwam ondanks de Sinterklaastijd al binnen een paar dagen. Het is een stijlvolle overtrek en heerlijk comfortabel en het was liefdevol ingepakt!

Duurzame kwaliteit!

Ik ben heel erg te spreken over Yumeko! Ze staan echt ergens voor, het is transparant, een verbetering voor de wereld en de producten zijn mooi en voelen fijn aan. Ik heb het 4 seizoenen dekbed van gerecycled dons gekocht en naast dat mijn bed nu heerlijk ligt, voelt het alsof ik iets bijgedragen hebbaan de wereld. De prijs zal sommige mensen misschien tegenhouden, maar ik zie het als een investering in levenskwaliteit.

Prachtig beddengoed

Goed slapen en echt ontspannen lukt mij pas als ik weet dat er niemand voor mijn beddengoed krom heeft moeten liggen. Dan is Yumeko voor mij een logische keuze, en het assortiment is tegenwoordig ook breed. Misschien niet goedkoop, maar wel goed!

Snelle keurige levering, fijn product

Top dekbed!

Heel mooi dekbedovertrek

Ik ben er heel blij mee Voelt heel fijn aan

Mooie producten, goede service

De producten zijn mooi en duurzaam. Voor kleurenadvies denkt de klantenservice enthousiast mee.

Snel, netjes en persoonlijk

Ik kreeg (ondanks black friday) mijn bestelling snel thuis bezorgd. De producten waren mooi en netjes ingepakt! Heel leuk dat ze persoonlijk jouw naam nog op de info brief schrijven.