Snelle service, prachtige kwaliteit!

Bestellen ging eenvoudig, volgende dag lag het op ons bed! Heerlijk zachte kwaliteit, echt een aanrader.

Geweldige kwaliteit, we genieten

Zomer-en winter dekbed gekocht en heerlijke linnen lakens. Het voelt allemaal even heerlijk aanp

Het dekbedovertrek is prachtig evenals de kleur. Ik hoop er lang mee te doen.

Heel plezierigen goed.

Goede kwaliteit en duurzaam. De kleuren zijn heel mooi ! Het artikel is mooi verpakt… een cadeautje…

Veel te grote verpakking voor product!

De ervaring betreft alleen de verpakking van het product: de enorme verhuisdoos was nog niet eens Voorde helft gevuld. Van een duurzame onderneming verwacht ik dat ook wordt nagedacht over de verpakking.

Betrouwbaar

Ik heb al verschillende producten van Yumeco. Bevallen prima.

Geweldige badjas, uitstekende service!

Hele snelle levering van m'n bestelling, mooi en ecovriendelijk verpakt. De badjas is heel zacht, licht, prachtige kleur!

Super netjes en correct

Mooi ingepakt met geur zakje, bestelling snel geleverd.

Snelle levering goede kwaliteit!

Mooie kleur en lekker groot en zacht.

Heerlijk percal katoen!

Vlotte levering.

Snel geleverd. Prachtige kwaliteit.

Perfect!!!!!

Heel snelle bezorging. Mooi lila papier, in een beeldige waszak verpakt zat het kussen. En ook nog een lavendel zakje erbij. Ik ben weer diep onder de indruk!

Duurzaam product, prachtige kwaliteit en super levering.

Al jaren koop ik beddengoed bij Yumeko. Vooral om duurzaamheid, maar de kwaliteit is daarnaast ook nog eens heel goed: zacht, sterk en mooie kleuren.

goed kwaliteit

geweldig bedrijf ook met op sturen

Ben tevreden met de gekochte artikelen.

Ik ben heel blij met het bestaan van Yumeko!

De kwaliteit van de producten van Yumeko vind ik uitstekend. De keuze van de producten is ruim en bovendien wordt ik altijd vrolijk bij het uitpakken van de bestelling: het zien van het lila vloeipapier en het ruiken van de lavendel; .......kortom wat kan een mens nog meer wensen?

heel goed

Snelle levering en moi verzorgd

Super en zeer klantvriendelijk

Overtrek en hoeslaken besteld. Snelle levering de volgende dag. 1 sloop was verkeerde maat in verpakking en deze werd na bellen gelijk opnieuw verzonden. Super service en vriendelijk te woord gestaan

Snelle levering Goede service Mooi verpakt

Geweldige kwaliteit. En geweldig verzorgd

Deze kwaliteit en verzorging is een geweldig mooie ervaring. Ik raad iedereen, die wil gaan voor kwaliteit, deze keuze te maken Prijs kwaliteit verhouding klopt daarbij óók nog eens.

Goede kwaliteit en snelle service

- prachtig beddengoed, -voelt fijn als er gekeken wordt naar zo optimaal mogelijke duurzaamheid en Fairtrade - super levering met fietskoerier. Uitdaging zou kunnen zijn om de plastic verpakking te wijzigen naar een duurzamere variant.

Super kwaliteit

De dekbedovertrek is van hoogwaardige kwaliteit zoals beschreven en voelt prettig aan!

perfect

doen wat ze beloven heerlijk geslapen onder de zachte dekbedhoes

Super beddegoed!

Snelle levering, mooi verpakt met het zakje lavendel! Kwaliteit komt overeen met omschrijving. Duidelijke omschrijving voor een eventueel retour (was niet nodig :-))