Blij

Ben heel blij met mijn nieuwe hoofdkussen en heb van tevoren prima advies gekregen van Yumeko

Snel, makkelijk, kwaliteit

Snel, makkelijk, kwaliteit

Slaap heerlijk over het nieuwe dekbed!

Fantastisch, ben ik geholpen

Geweldig bedrijf een vette 10

schitterende producten, vlotte levering

schitterende producten, vlotte levering

Snelle levering en goede service, top!

Top product en super snelle verzending

Mooi dekbed overtrek van katoen satijn Niet goedkoop, maar dan heb je ook kwaliteit

Alles naar volle tevredenheid verlopen,

Snelle levering en fantastische kwaliteit

Idem

Attente en goede service Prachtig beddengoed!

Heel teleurgesteld dat we maar op 40 grden mogen wassen.

Wij douchen dagelijks en krijgen 2x per week schoon beddengoed. Toch is het aangeraden, om bacterien te verwijderen, om beddengoed en handdoeken op 60 graden te wassen, al is het maar op een versneld wasprogramma. Ik ben degene die aankoopt, en dan neemt huishoudster het over. Wij hebben een uitstekende wasserij, al jaren dezelfde, die onze was op 60 graden snel programma zet. Zo heb ik mijn huishoudster wel eens horen klagen over krimp. In zo'n geval reserveren we dat beddengoed voor de logeerkamers, waar er bedden van 90 x 200 staan. Het bed van mijn echtgenoot en mijzelf: 2 bedden van 100 - 210 cm. Ik heb Yumeko aan talloze vrienden aangeraden, maar nog nooit iets over terug gehoord. Misschien hebben zij ook liever beddengoed dat op 60 graden gewassen kan worden.

Beste Margriet, Dank voor je review. Op een enkel item na is ons wasvoorschrift inderdaad 40c Deels ivm het behoud van kleuren (katoen satijn wit mag bv wel op 60c gewassen worden) bij andere stoffen voor behoud van de stof zelf. Een enkele keer op 60c kan, maar altijd op 60c komt de stof niet ten goede. Vaak is wassen op 60c graden ook niet nodig. Hou er ook rekening mee dat wasmiddelen (voor lagere temperaturen wasmiddelen) veelal enzymen bevatten die juist bij hogere temperaturen niet meer werken. We begrijpen de wens van hogere temperaturen maar de absolute noodzaak is er in de meeste gevallen niet. Met hele vriendelijke groet Team Yumeko

Goede kwaliteit, voelt heerlijk, goede pasvorm, blijft goed in model, goed geweven, dus meervoudig duurzaam. En de service en levering (met dat lekker ruikende zakje!) zijn ook subliem.

Prachtige lakens

Yumeko heeft prachtige lakens, geweldige kwaliteit. Het wordt snel geleverd, heel zorgvuldig verpakt samen met een heerlijk zakje lavendel. Helemaal top. En heel fijn om te weten dat de katoen die geplukt en verwerkt is door hardwerkende mensen die niet vergiftigd worden door giftige stoffen. Zo zou het overal moeten zijn.

Meer dan verwacht

Ze losten mijn probleem op op een manier die mijn verwachtingen. Overtrof

De kortingscode werkte niet maar is direct opgelost en de volgende dag de badmatten in huis

Snelle levering en ik heb stofdeeltjes opgestuurd gekregen om de juiste kleur te kiezen voor een hoeslaken bij mijn dekbedhoes. Helaas zit de juiste kleur er niet bij maar de intentie was goed.

Veel te duur

Waanzinnig hoeveel geld je moet betalen en de kwaliteit is niet veel beter dan die van dekbeddiscounter. Ik snap dus ook niet dat de postcodeloterij waar wij de bonnen van hadden hun geld hieraan uitgeeft.

Beste Conny, Dank voor je review. Wat vervelend dat de kwaliteit je niet bevalt. Als je wil mogen de items gewoon retour. Ik neem contact met je op. Met hele vriendelijke groet, Team Yumeko

Prachtig materiaal heerlijk zacht

Mooie site, prima levering en super zacht materiaal

Goed geregeld

Hele mooie kwaliteit en mooi verpakt voor verzending

Geweldige producten

Mooi, comfort verhogend

Fijne kussens, donsdeken, molton, dekbedovertrekken. Ze zijn ook prachtig en liggen heerlijk. Ik denk dat ik er ook beter van slaap!

Mijn bestelling is na één week niet aangekomen via bpost

None

Beste Mark, Wij kampen vervelend genoeg met de staking van BE post. We hopen dat dit snel wordt opgelost. Met hele vriendelijke groet, Team Yumeko

Mooie duurzame hoeslakens

Mooie, goede en duurzame producten. Snelle bezorging, zoals altijd.

Goede keuze, snel geleverd

Regelmatig interessante aanbiedingen. Eenvoudige keuze en snel geleverd.

Snel geleverd, fijn verpakt.

Vorige was tot op de draad versleten. Heerlijk

Herengracht 418 1017 BZ Amsterdam

020 - 754 91 22

Over Yumeko

Wij geloven dat dromen de wereld kunnen veranderen, want in essentie begint alles met een droom. Wij dromen van een wereld waarin iedereen beter slaapt. Want de wereld moet veranderen en verduurzamen. Dat doen wij door de wereld van het slapen en de wereld van de slapers te verbeteren. Change the world sleeping – noemen we dat.