Perfect geleverd en mooi verpakt. Het enige lastige is het kiezen. Er is zoveel moois.

Bederlands product. Perfect verzorgd

Duidelijk. Op tijd. Nederlands product.

pakketje was netjes ingepakt en de levering was heel snel.

Kwaliteit

Mooi kwaliteit super Alleen veel te duur voor mij en de meeste mensen

Te laat en geen mail gekregen dat t verzonden was

Ik wilde een kadobon bestellen en koos voor een gedrukte bon, omdat dat leuker geeft. Was bedoeld voor schoondochter die zondag jarig was. Op donderdag besteld, leek mij vroeg genoeg. Ik kreeg een bevestiging van m’n bestelling en de aankondiging dat ik nog een mail zou krijgen als de bon verzonden was. Die mail heb ik niet gekregen en de bon werd pas dinsdag bezorgd. Te laat om op de verjaardag te geven. Erg jammer.

Beste Emma, Dank voor je review. Onze excuus. We hopen dat het niet een al te grote stempel op de verjaardag heeft gedrukt. Vriendelijke groet, Team Yumeko

Ten 1 ste heb ik een hoeslaken besteld en die is super. Hij is best wel aan de prijs maar het is ook de moeite waard. Kwam bezorging ook vol lof. s’avonds besteld en ik had het pakketje de volgende dag in huis.twijfel je nog gewoon doen.

Top.

Prettig inkopen doen.

Beautiful design and nice fabric

I was searching the internet for a nice design for my 3 year old's bed linnens. Ymeko had very tasteful designs without being too bold. The fabric is very nice and it came in its own handy sac. The prices are quite high thoug and the duvet cover does not have buttins to close off the bottom side so 4 stars. Shipping was fast.

Heel fijn !!

Al ervaring met een yumeko dekbedovertrek en die is zo goed dat we er nog graag een bij willen hebben! Echt een aanrader

Fijn product en super service!

Fantastische service en mooie site!

Heerlijke zachte producten van goede kwaliteit; blijven lang mooi.

Het voelt extra comfortabel te weten dat het een eerlijk product is.

Fantastisch!

Heerlijk beddengoed, mooie kleuren en ook leuk verpakt!

top product

lekker warm en heel snel bezorgd.

Alles supervlot geregeld

Duidelijke website, vlot besteld en ook supervlot geleverd. Eén item moest omgeruild worden. Ook dat ging... heel erg vlot :) We bestelden al eerder bij Yumeko. De kwaliteit is fantastisch. Wat ons betreft is dit een onovertroffen aanrader.

Het is geen droom, het is echt!

Yumeko gelooft dat dromen de wereld kunnen veranderen. Dat is ook echt zo. Ik investeer al heel lang in mijn dromen van een betere wereld. Soms vergat ik mezelf wel eens, omdat het doel zo belangrijk is. Sinds kort kan ik gelukkig ook meer in mezelf investeren. Goed voor jezelf zorgen maakt dat je weer energie hebt voor het realiseren van je dromen. Daarom kwam er een nieuw bed en nieuw beddengoed van Yumeko, want dat belang van een betere wereld blijft op de voorgrond. En ik heb in geen jaren zo lekker geslapen. Ook het uitpakken is een feestje op zich, zorgvuldig en milieuvriendelijk verpakt en dan die zakjes lavendel erbij! Ze liggen op mijn kussen. Ik slaap in dromenland. Bedankt Yumeko!

Mooie zachte en duurzame handdoeken. Prachtige kleur.

Mooie zachte en duurzame handdoeken. Ook de kleur van de foto’s komt goed overeen met de echte kleur.

Goede kwaliteit en snelle levering!

Heerlijke hoes, perfecte maat! Heel blij mee.

Geweldig product

Het is vaak lastig kiezen, onze keus voor Yumeko blijkt het lot uit de loterij. Wat een geweldig dekbed en heerlijke overtrekken. Wat ook zwaar telt is dat er een uitstekende recly service wordt aangeboden. We gaan weer jaren heerlijk slapen.

warm en luchtig

We hadden al een echt dik winterdonsbed maar dat werd nu te warm dus hebben we een all-seasons dekbed gekocht. En zonder het zomerdeel is het nu in de lente een hele goede oplossing. Lekker warm en toch luchtig. heerlijk!

Super kussen

Super kussen

Fijne en overzichtelijke site

Goede informatie en snel geleverd.

Super mooie en eerlijke producten

Het voelt altijd goed om bij Yumeko te bestellen. Duurzaam en liefdevol verpakt en geproduceerd. We slapen er met plezier in!

Super kwaliteit

Heel tevreden. Mooi verpakt, mooi product. Aandacht voor detail. Prijzig maar de kwaliteit is ernaar.

Prachtige matrashoes correct geleverd

Heb een matrashoes in de nieuwe maten van mijn dekbedden gekocht. Hele mooie kleur en geweldige kwaliteit. Op tijd en correct geleverd. Dat zakje lavendel maakt het af.

Goede koop gedaan

Goede koop en de bestelling werd precies op het goede moment bezorgd

Over Yumeko

Wij geloven dat dromen de wereld kunnen veranderen, want in essentie begint alles met een droom. Wij dromen van een wereld waarin iedereen beter slaapt. Want de wereld moet veranderen en verduurzamen. Dat doen wij door de wereld van het slapen en de wereld van de slapers te verbeteren. Change the world sleeping – noemen we dat.