Wij hebben vijf AED's aangeschaft voor onze vestigingen. Een gedegen adviestraject, met keuze uit diverse apparaten en probleemloze levering, rechtvaardigen het rapportcijfer 10.

Lange levering

Vorige week maandag mijn spullen besteld. Nog niet in huis

Zeer tevrede met advies en levering

Zeer kundig advies en levering van AED trainings attributen.

Snelle levering, product is zo als beschreven.

Ik bestelde twee roze beademingsmasker sleutelhangers. Ze werden na twee dagen bezorgd en zagen er uit zoals verwacht. De envelop waarin ze werden bezorgd zag er wel een beetje sketchy uit maar de producten waren niet beschadigd. Ik raad de website aan.

Prima en vlot

Vlot bestelde producten ontvangen. Ziet er allemaal netjes uit. Met een kleine persoonlijke touch.

Service en klantgerichtheid/klantvriendelijkheid staan hier echt bovenaan. Deze mensen lopen echt het vuur uit de sloffen om je als klant tevreden te maken en te houden. Ongeëvenaard, dit maak je maar zelden mee. 100% tevreden!

Vraag onmiddellijk beantwoord, daarna volgens wens van de klant geleverd. Service top!

Snelle levering, (Gelukkig) nog niet hoeven gebruiken

Snelle correcte levering!

Aanrader!! Goed verpakt met leuk kaartje erbij!!

Vriendelijk en voordelig

Telefonisch werd goede informatie gegeven en afspraken worden nagekomen. Snelle levering.

zeer positief

na 10 jaar weer 2 nieuwe Aed's aan geschaft met onderhouds contract . super goed en netjes geholpen .

Uitstekende snelle levering

Ik heb een kast besteld en werd snel en goed geholpen.

Betrouwbare ervaring. Alle afspraken werden nagekomen.

Alle afspraken werden nagekomen. Communicatie en service waren daarbij top!

Goed en snel

Goed en snel zoals geschreven

Ondanks de eindejaarsperiode toch snel en correct geholpen.

Mijn ervaring met AED Voordelig is goed.

Goede en zeer prettige samenwerking

Snelle reactie op vragen

Super snelle levering

Snelle levering en goede kwaliteit van de reanimatie pop

Het product was snel gestuurd, en ik vind het een goed doel.

Ook voor een kleine opdracht (Kiss of Live) 100% medewerking

Goede samenwerking om tot een mooi product te komen. (Kiss of Live met opdruk van onze vereniging) Snelle levering.

Voordelig, snel en goed

Goede prijs, gratis en snelle verzending. Top, precies gegaan zoals vooraf via de site gecommuniceerd wordt.

Snelle levering en een correcte afwikkeling

Snel, correct en betalen achteraf is mogelijk.

Prima levering

Klantvriendelijk te woord gestaan, prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000