Goed, snel en vriendelijk

Ik heb het AED apparaat zakelijk aangekocht. de bestelling is via de telefoon gegaan. Ik werd vriendelijk en heel deskundig geholpen.

snel en volledige levering

Duidelijke webshop en snelle levering van de bestelde producten.

snelle levering en bij fouten snel herstel

ik vind de snelle levering super goed, s' middags besteld en dan bijna altijd de volgende dag al bezorgd.

Absolute aanrader

Snelle en betrouwbare levering, uitstekend geholpen door Esther, heel vriendelijk, deskundig en duidelijke uitleg.

Vriendelijk en zeer vlot

Omdat ik een samenstelling koos aan kiss of life sleutelhangers, wilde ik de aantallen voor de zekerheid even checken. Ik ben een chat gestart en de medewerker heeft me supersnel geholpen. Hij kon me ook meteen laten weten dat het artikel op voorraad was. Na het bestellen had ik de artikelen de volgende dag al in huis!

heel goed

direct gebracht

Keurig en vlot geregeld

Bestellen en snelle levering

Leuk kaartje erbij

Vriendelijk en snelle actie en beantwoording.

Goede snelle service. Producten prima

Ik bestelde een AED panorama bord en een reanimatiekitje. Het enige wat jammer aan het panorama bord is, is dat er geen gaatjes in zitten en mogelijkheden om vast te schroeven ontbreken.

persoonlijk en snel

Het telefonisch contact was verhelderend - inclusief een ongevraagd advies om oude AED terug te sturen en daarvoor nog € 75 te kunnen ontvangen. De levering was snel. Ik had vervolgens bij het bestellen per ongeluk niet het exemplaar met gratis kastje aangevinkt - apparaat zonder kastje dus - telefoontje leverde de info op, dat men op basis van het eerdere gesprek had geconcludeerd dat dit geen vergissing was, aangezien over het terugsturen van de oude was gesproken. Alsnog apart kastje zonder kosten in rekening te brengen toegestuurd.

Mijn bestelde artikelen werden binnen 2 dagen geleverd. Alles netjes verpakt. Vooral de persoonlijke noot vind ik erg attent

Bij installeren van sos alarm goed geholpen bij de servicelijn

Alles klopte

Bij het uitzoeken van een AED heb ik bij diverse bedrijven om advies gevraagd. De adviezen van AED voordelig gaf me het meest vertrouwen. De bestelling (AED+buitenkast) en aflevering in Spanje verliep probleemloos waardoor de AED de volgende dag gebruiks klaar was.

Na mijn bestelling had is het de volgende dag in huis. Geweldig!

De bestelling die ik heb gedaan was zeer snel binnen

Meer sterren staan er niet op

Goede en snelle levering

Zeer goede service en snelle levering

goed aangekomen

Zeer tevreden over de service,kwaliteit en de vriendelijke medewerkers

Vriendelijke advies

Geen op of aanmerkingen.

Zeer vriendelijk en kundig geholpen

Na enkele vragen vanuit mijn kant, gelijk de vraag gekregen of ze me even mochten bellen. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Daarnaast het gevoel dat ik iemand aan de lijn had die écht wist waar ze het over had, dat geeft vertrouwen. Artikelen snel geleverd en meer dan compleet.

Keurig ontvangen

Probleemloze bestelling en ontvangst

Snel en secuur

Eenvoudig telefonisch kunnen bestellen. Geen poespaso

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000