goed, voordelig en hulpvaardige klantenservice via telefoon

Voor zover ik kan beoordelen is AEDVoordelig inderdaad de voordeligste wat betreft hun aanbieding van AED-kasten. En het type SC 1240 is voor particulieren e/o buurtverenigingen een goede en de voordeligste AED-kast met alle benodigde functionaliteiten incl PIN-code. Nergens goedkoper/vindbaar. Levering ook supersnel, 1 dag later na bestelling, kan naar je eigen adres of nar een DHL-punt of een PostNS ophaalpunt, handig. Kleine puntjes: de Mw aan de telefoon kon niet alle detailvragen over de kast zelf beantwoorden. En het invullen van het bestelformulier via de site met een apart afleveradres ipv factuuradres was niet gemakkelijk. De toen dan maar telefonische bestelling ging OK, echter ik zat te wachten op een toegezegd mailtje met een betalingslinkje, dat duurde een tijd en kwam pas bij een 3e (!) mailbericht van deze firma, linkje zat je bij de eerste 2 mails van hen (een bestelbevestiging, daarna een factuur) vruchteloos naar te zoeken..

Zeer professioneel en hele prettige manier van zaken doen

Aed voordelig doe ik al jaren op een hele prettige manier zaken mee. Service en klantvriendelijkheid staat centraal en het is prettig om zaken te doen met het team.

Met 3 bedrijven een AED besteld en netjes 3 facturen gehad. Dat is heel prettig. Er is geleverd wat is besteld. Kleine tip, iets duidelijker aangeven dat bij een buitenkast ook de stroomdraad besteld moet worden. Dat was niet helemaal duidelijk voor ons.

Helemaal top

Breed assortiment en snelle levering.

prima snelle levering, verzending zag er verzorgd uit

een persoonlijk dankkaartje bij de verzending maakt het net even af. Helaas ook min puntjes, waarom zijn er geen bevestiging materialen meegeleverd? voor de transformator is geen "mountingplaatje " en zijn geen schroeven meegeleverd, Het is erg lastig om de trafo in de meterkast te monteren. Voor de AED kast zijn geen schroeven en pluggen meegeleverd. Voor de 24 volt aansluiting is het even zoeken waar deze exact op de printplaat aangesloten dient te worden. goede tekening is wenselijk. Nu een maal gemonteerd en aangesloten is de code makkelijk volgens de instructie in te stellen en alles werkt nu dan ook prima.

Contact is prettig en netjes. Problemen worden fijn opgelost.

Na een niet te leveren artikel, kreeg ik de mogelijkheid een soort gelijk duurder artikel hiervoor in de plaats geleverd te krijgen, voor de goedkopere prijs. Ik vond dit een zeer positieve en nette oplossing.

Super snel geleverd

Mooi verzorgt en super snel geleverd ;-)

Matig

Stickers die ik heb besteld waren niet op voorraad. Erg jammer. Over een levering van de manco niets gehoord.

Dag Carla, Wat jammer dat je "matig" tevreden bent. Een 6 is voor ons nieyt goed genoeg...:) We miste inderdaad 1 bordje voor de bestelling en hebben hierover direct een mail gestuurd. Mogelijk is deze in de spam-filter blijven hangen. Overigens is alles weer ruim op voorraad. Mocht je nog vragen hebben, of verbeterpunten, dan horen we dat graag!

Eerst verkeerde besteld maar keurig opgelost :-)

helemaal top!

Prima site met duidelijke omschrijving

Product voldoet aan de eisen en de omschrijving en aanbeveling op de site. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Simpele en eenvoudige ingebruikname.

Correct uitgevoerde bestelling was al de volgende dag binnen.

Duidelijke website, snelle verzending. Niks op aan te merken, top!

snelle levering en goede prijs

Werd correct geholpen bij telefonisch contact!

Snelle levering, goede prijs

6 Kiss-of-life besteld. Prijs was zeer goed en binnen een dag geleverd.

top service van jullie uit .

alleen Dhl is een grote ellende ...maar daar leg ik wel een klacht heen ..voor jullie een dikke pluim ..dat meen ik mail verkeer snel en snelle levering .

Goede site en snelle levering. Betaling kon per factuur, wat voor onze instelling erg prettig is

Erg tevreden

Wij zijn snel, vriendelijk en deskundig geholpen

werkt prima en betrouwbaar

correcte en snelle afwerking. vaker: wisseling in bestel- en factureeradres.

Snelle en prettige oplossing

Mijn bestelling kwam helaas niet aan. Op mijn mailtje hierover werd meteen gereageerd ('s avonds!) en het werd snel en naar volle tevredenheid opgelost. Prettig contact, per mail en telefoon.

Super service!

Ik wilde een batterij bestellen, maar ik had de pinpas en de scanner niet bij me. Bestelling niet afgerond, dan komt het vanavond wel. Twee uur later werd ik gebeld door een vriendelijke dame die mijn halve bestelling had gezien. Of ze kon helpen. Nou, nee, want ik heb de juiste pinpas niet bij me. Ze heeft m’n bestelling afgerond, de accu laten inpakken en verzenden en de factuur per mail verstuurd. De volgende dag was alles in huis en was onze AED weer beschikbaar. Hulde voor deze service, namens de inwoners van Den Hoorn op Texel.

Prima service, goede prijs kwaliteit

Service was prima, goede communicatie en vriendelijke medewerkers.

mooi product en goed proces

De kiss of life werd goed geleverd en is van goede kwaliteit. Het proces van de opdracht verliep ook vlotjes. Aan alle afspraken werd voldaan.

snelle levering van een AED kast

De bestelde kast werd snel geleverd, jammer dat er een plaatje niet bij was dat echter snel nageleverd werd. Het bleek dat er een montagekit bij besteld moest worden, dit hebben wij over het hoofd gezien. Misschien duidelijker vermelden.

Goed product

Snelle levering van een product wat zo overal te gebruiken is

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000