Goede en snelle service

helemaal goed geregeld.

Ondanks wat problemen met levering van pads,prima opgelost

Altijd super snelle levering

De ene dag bestellen en de volgende werkdag geleverd

vriendelijk

Mijn ervaring is vriendelijk , maar moest wel heel erg lang wachten op onderdelen die er niet waren .

Bedankt voor de beoordeling. Door de leverproblemen bij Philips heeft het inderdaad langer geduurd dan normaal. Gelukkig krijgen we al en toe wat binnen en kunnen we toch uitleveren, ook aan u. Philips geeft aan dat medio maart weer alles normaal leverbaar is. Bedankt voor het geduld en tot de volgende keer!

De service is top. Ik had een verkeerde bestelling gedaan en kon het de zelfde avond nog aan laten passen. Dit terwijl ze gesloten waren Dank jullie

Snelle en goede service

Heb voor openingstijd gebeld omdat de batterij van de AED begon te piepen. Werd desondanks toch geholpen en de batterij werd de volgende dag al bezorgd

snel en netjes verzonden

heimlichtrainer gekocht. snel en netjes verzonden. perfect

Altijd een hele goede service

Snelle levering, zeer professioneel, vriendelijk En goede kwaliteit producten

Prima levering

Eenvoudig te bestellen, snel geleverd met een persoonlijk kaartje uit het mooie Nuenen

Goede producten en snelle service

met erg goed advies ben ik geholpen:

Ik kreeg een adequaat advies over een aed die makkelijk mee te nemen is, stof- en waterresistent is en relatief voordelig is.

Slecht

Onderhoud contract maar nog nooit iemand gezien

Zoals zojuist besproken klopt het dat wij, met het door u gekozen contract, niet naar uw locatie komen voor het AED onderhoud. Wel komen wij naar u toe bij een storing of inzet van de AED. Hiervoor zijn wij 24/7 bereikbaar. Ook houden wij de onderhoudsintervallen van de AED voor u bij en informeren wij u als er iets vervangen moet worden. Zoals aflopen december toen de elektroden zijn vervangen. Wij zien uw her-beoordeling met vertrouwen tegemoet. Alvast dank! Roelof Janssen, AEDvoordelig

Fijn contact en prima geholpen.

Mijn eerste contact met aedvoordelig heb ik als zeer goed ervaren. Ik ben goed geholpen door Barbara. Dank voor de groeten via de bijgevoegde kaart bij de bestelling.

Duidelijke webside. Goede communicatie.

Alles is super geregeld en top service.

Alles is super geregeld.

zeer goed

Prima service en het ziet er goed uit, De her J.Minnema is ook goed te spreken en die heeft het hele gebeuren ook onder zijn hoede.

Geweldige medewerking

Er is goed met mij meegedacht waardoor ik de juiste materialen heb in gekocht

Prima product en snel ontvangen.

Prima communicatie

Prettig, snel en informatief geholpen

De informatie en de afwikkeling van de aankoop zijn uitstekend verlopen. De website is informatief.

Duidelijke site en gemakkelijk om een bestelling te plaatsen

Geen opmerkingen . Snel geleverd

PERFECT!

Wat een fijn bedrijf om zaken mee te doen! Weten waar ze over praten, goed advies en snelle service.

Idd voordelig,. Maar ook snel en goede service.

Na inzet van mijn aed had ik natuurlijk snel nieuwe pads nodig. Helaas kan Philips momenteel slecht leveren. Toch had ik supersnel pads in huis, korter houdbaar maar met de toezegging dat er zsm hele nieuwe worden gestuurd. Supergoede service!

Top geregeld

Zoals ook bij eerdere bestellingen nu alles weer keurig voor elkaar. Dit helpt om het vrijwilligers werk als AED beheerder makkelijk uit te voeren. Rinie Boermans

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000