Prima verzorgd, snelle levering

Zeer snelle levering van essentiele AED onderdelen. Keurige afhandeling!

Goed, overzichtelijk en betaalbaar

Duidelijke website, normale prijzen, en persoonlijke service door een gepersonaliseerde kaart die bij de bestelling wordt meegeleverd. Ik ga zeker vaker hier een bestelling plaatsen.

Snel benaderbaar voor advies, flexibel in oplossingen.

Prima, korte handleiding erbij was fijn geweest.

Snelle levering, goede communicatie, echter miste ik een korte handleiding bij het bestelde product.

Bestelling plaatsen is makkelijk. Na de bestelling krijg je netjes een mail met de factuur en de bezorgdienst. Zo weet je meteen welke bezorgdienst er aan de deur komt. In twee woorden top service.

De AED is nog niet gebruikt. de toekomst zal het leren

Omdat ik de reanimatiecursus volgt ben ik bekend met de AED. Het is echter jammer dat een demonstratie zo prijzig is. Het zou fijn zijn wanneer een AED afgeleverd wordt, er een demonstratie bij inbegrepen is. In ons geval zijn op twee na, alle bewoners boven de 70. En bijna niemand heeft ooit met een AED gewerkt.

Snelle levering.

Vriendelijke, en snelle service!

Snel

Een fijne samenwerking waarin werd meegedacht in onze behoefte en we werden erg snel geholpen. We hadden zelfs een dag na bestellen (rond 1700 uur) al de AED in huis.

Prima.

Wat moeilijkheden gehad met het samenstellen van de bestelling, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij. Ik vind het wel heel attent dat jullie bellen op het moment dat jullie zien als er wat misgegaan is met de bestelling en dan met een oplossing komen.

Alles zoals het hoort te zijn!!

Heb gelukkig nog geen ervaring met het product maar de levertijd was zoals aangegeven stond. Top!!

Zeer behulpzaam.

Prima, snel opgelost

Behulpzaam en snelle service

OP zoek naar een Philips AED gemerkt dat model momenteel niet leverbaar is. AED voordelig kwam met een goed alternatief en dit kon snel worden opgestuurd.

Alles volgens afspraak

Daags na bestelling de spullen in de bus. Dat werkt fijn!

Vriendelijke dame asn de telefoon en snelle lrvering!

Top zaak

Snelle, goede levering

Keurige snelle levering, goede prijs in vergelijking met de andere aanbieder. Sympathiek persoonlijk bedankkaartje erbij.

Snel ontvangen

Product aanwezig en snel ontvangen

Super service en zeer vriendelijk klant contact

Voor een Aed had ik een andere talenmodule nodig. Op de site stond deze echter niet. Na een telefoontje werd ik terug gebeld met het bericht dat ze de module los konden leveren. Binnen 2 dagen lag de module in de brievenbus. Helemaal super en top geregeld.

Zakelijk en prettig geholpen

Bij contact weet men gelijk wie je bent. Goed geholpen. Vlotte verzending en dankjewel kaartje. komt plezierig over.

Snelle levering en scherpe prijs

Snelle levering en scherpe prijs. De AED (gelukkig;-) nog niet nodig gehad.

Snelle en nette levering

Alles makkelijk te vinden op de website en antwoord op de vragen via de chat. De bestelling is snel en netjes geleverd.

Zeer positief,

AEDvoordelig maakt er ondanks de leverproblemen in de AED industrie het beste van met duidelijke communicatie en goede, snelle service.

Duidelijke site en snelle levering.

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000