Professioneel en klantgericht

Super snelle levering. De beademingsmaskers als sleutelhanger voelen stevig aan! Goede kwaliteit! Top!

Snelle levering, exact de juiste spullen

Keurig geleverd, snel, accuraat

behulpzaam

vriendelijk geholpen kundig advies

Duidelijke website. Redelijke prijs en netjes toegestuurd

Uitstekend!

Prima geregeld, makkelijke website en snelle levering!

Kreeg bijtijds een herinnering dat de termijn verstreken was zodat ik op tijd nieuwe elektroden kon bestellen. Snelle levering, zelfs met een persoonlijk kaartje erbij. Top.

makkelijk te bestellen, snel geleverd

artikelen zijn snel geleverd op het juiste adres.

uitstekend

zeer goede service en uitleg

snel geleverd

snel

Een vlotte en efficiënte afhandeling van de bestelling.

Er werd goed meegedacht tijdens de bestelling en toen eenmaal de opdracht gegeven kon worden werd alles vlot en efficiënt afgehandeld.

Super goed

Super goed. Duidelijke product omschrijving, duidelijke prijs, snelle levering.

Zorgvuldig

De bezorger van het pakket dreigde de fout in te gaan, maar AED Voordelig reageerde snel en accuraat. Een dag later werd het pakket bezorgd. Prima!

Uitstekend geholpen

Ik had een vraag over de batterijen van de AED en ben direct teruggebeld met een uitgebreide toelichting waaruit een enorme kennis van zaken bleek. Bestelproces ook zeer eenvoudig en accuraat.

Snel geholpen, goed advies

Erg goed. Duidelijk, snel en professioneel.

gemakkelijk en mooi afgeleverd

alles werd handig voorgeïnstalleerd en gebruiksklaar verpakt, zeer gemakkelijk voor ons, en mooi tijdig geleverd.

Maakt waar wat ze belove

Maakt waar wat ze beloven

Goed geregeld daar. Echte aanrader !

zeer prettig contact, kundig, goed telefonisch bereikbaar, doen wat ze zeggen, kortom ze hebben er een vaste klant bij!

snelle en correcte levering

Baby longen besteld en binnen twee dagen geleverd. Top!

Snelle en correcte levering

Prima service, afspraken worden stipt nagekomen

Prima geregeld

Geen enkel minpunt te bedenken.

Fijne samenwerking. We zijn super blij met de AED.

Snel verzonden, goed verpakt, goede prijs, goed product

Dit was mijn 2e order voor onze EHBO vereniging bij AED voordelig en ook deze zending was binnen een tweetal dagen in huis met track-trace, aantrekkelijke prijs voor de universele AED trainer. en vooral: goed verpakt, snelle service en heldere overzichtelijke website. Zeker een aanrader.

Prima, alles snel geregeld en geleverd

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000