Top! Snel en netjes.

Na dat ik mijn AED in heb gezet en het team van AED Voordelig heb gebeld, werd ik gelijk op alle vlakken geholpen; meteen een fijn gesprek gehad over de ervaring en ook werd alles geregeld qua service aan de AED. Die snelle hulp, mentaal en ook technisch voor de AED is erg fijn na zo’n situatie.

Contact, service en snelheid zijn prima!

Prettig en vriendelijk contact en prima service en snelheid.

Alles klopte vanaf het eerste contact!

Alles klopte precies!

Slechte informatie.

Product snel geleverd Product 10 euro duurder dan andere internet bedrijven ( waar product uitverkocht was) Vragen over product na aankoop konden niet beantwoord worden (geen kennis) Het antwoord heb ik vanmorgen ontvangen van Ambu.nl op Schiphol, vertegenwoordiger van de beademingsballon. Ik vond het prettig dat er vanavond vanuit AEDvoordelig contact met mij is opgenomen. Er is excuus aangeboden en ze hebben laten weten dat dit normaal niet hun werkwijze is en dat ze van mijn beoordeling hebben geleerd. Ik wijzig mijn denkwijze daarom over het bedrijf in aanbevelen, ja!. Het was een prettig telefoon gesprek en ik wens AEDvoordeling succes verder in deze toch vreemde Corona tijd voor iedereen.

Beste Marion, Bedankt voor je beoordeling en fijn dat we elkaar net gesproken hebben. De prijzen van de beademingsballonnen zijn tijdelijk (helaas) hoger omdat we door de enorme krapte op de markt (door Corona) de ballonnen via andere (duurdere) kanalen moeten inkopen. In deze rare tijden is het kunnen leveren aan onze klanten het belangrijkste voor ons. Bedankt ook voor de tip om de handleiding op de site te zetten. Deze ontbrak inderdaad nog. Goed om te horen dat nu al je vragen (alsnog) beantwoord zijn. Mochten er toch nog vragen zijn, we helpen je graag!

Fijne klantenservice Snelle reactie op mails Goede offerte Versturen met dhl; zo’n duur apparaat zou ik met een koerier sturen. Ik had een letter in postcode verkeerd doorgegeven waardoor er een andere straatnaam in de mail van dhl stond. Online geregeld dat beide pakketten op servicepunt zouden worden afgegeven een dag later. Echter dag later weer mail dat pakketten zouden worden afgegeven op het verkeerde adres; opnieuw aangegeven deze op servicepunt te willen. Echter toen een pakket op juiste adres en de ander bij servicepunt. Echt een gedoe..

Dag Ingeborg, Bedankt voor de beoordeling en tips. Afhankelijk van de bestelling versturen wij met DHL, UPS of Post-NL. Voor pakketen met een hoge waarde (een AED) moet altijd getekend worden. Bij DHL hebben we over het algemeen goede ervaringen, al loopt het ook daar wel eens fout. Helaas ligt dit dan niet in onze invloedsfeer maar proberen we het altijd wel zo snel en goed mogelijk toch op te lossen. Gelukkig is jouw pakket toch nog goed aangekomen. Mogelijk heeft DHL een ander servicepunt gebruikt omdat het oorspronkelijk servicepunt tijdelijk gesloten is ivm de Corona maatregelen. Ik zal het in ieder geval voor je navragen. Nogmaals dank voor de 8!

Goed en eerlijk advies

Ik had een vraag over mijn ruim 10 jaar oude AED. Ik heb goed advies gekregen van de klantenservice van AEDvoordelig. Geen gladde verkooppraatjes maar goed meedenken. Ook de de bestelling was snel binnen en goed verpakt. Ga zo door...

Snelle en goede service

Plezierig en deskundig geholpen

Ik had helemaal geen ervaring met AED's maar wilde er toch twee kopen voor onze VvE. AED Voordelig kon zich goed in mijn situatie verplaatsen en hielp me uitstekend bij het maken van mijn keuze. Ik weet nu wat we in huis hebben en hoe we ermee om moeten gaan.

Goede service, snelle levering

De levering en klantvriendelijkheid zijn prima.

goede en snelle levering!

Webstie is duidelijk en goed. Levering is snel. Prima service.

Prima levering

Kiss of Life besteld, volgende dag in huis

Prima service.

Prima service, goede en snelle levering.

Klein en handzaam

Snelle levering binnen een dag. Het mondkapje zit in een mooi stevig hoesje wat handzaam is om mee te nemen, handig om aan je sleutelbos te hangen of aan je broekriem te bevestigen met wat ik doe.....

Transparant en betrouwbaar.

Ben vóór de bestelling zeer uitvoerig geïnformeerd; kreeg direct op alle vragen een helder antwoord. Ná bestelling en betaling binnen 24 uur geleverd. Geheel compleet en geïnstalleerd. Hoefden alleen de kast nog maar op te hangen. Een echte aanrader.

bestel en snel ontvangen

de bestelling werd snel en keurig verpakt thuisbezorgd

Ik ben zeer tevreden over het afhandelen en het vlugge toe zending van het bestelde artikel.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben met de afhandeling en bezorging van het bestelde artikel.

De bestelde beademlingballon is snel geleverd.

Ik had een beademingsballon besteld van het merk Laerdal. Direct na het plaatsen van mijn bestelling werd ik gebeld of het ook goed was een ander merk (Ambu) beademingsballon te leveren aangezien de Laerdal een langere levertijd kon hebben. Wat mij betreft maakte dat niet uit. De Laerdal beademingsballon is keurig snel geleverd.

Heel fijn ingebruik. Makkelijk op te doen. Mondstukje zit ook gelijk goed

Professionele en snelle service.

Snelle reactie, goed advies en een persoonlijke aanpak.

Zeer goede ervaring

Krijg altijd zeer snel antwoord en wordt ook goed meegedacht. Vervolgens na plaatsen van een order altijd een zeer snelle en correcte afhandeling.

Goede en snelle levering en afwerking zaken.

Vlotte afwerking en effectief (tel.) contact.

Bestelling ging goed en snel.

Keurig alles volgens afspraak geleverd. top!

Duidelijke website, producten eenvoudig te vinden en via chat ook snel en prima te woord gestaan. Leuk ook die persoonlijke kaart bij de levering!

Bij onduidelijkheid werd er meteen gebeld en dingen geregeld.

Bij onduidelijkheid werd er meteen gebeld en dingen geregeld.

Fijne zaken partner

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000