De door ons bestelde pop is zeer snel en keurig bezorgd!

De door ons bestelde pop is zeer snel en keurig bezorgd!

Fijne en snelle service

Wij zijn goed en snel geholpen.

duidelijke website, snelle levering

Duidelijke website, snelle levering

Hele snelle service

Na het aanvragen van een controle / verzekeringspakket werden we direct terug gebeld en een eerste afspraak met monteur

Vlot, no nonsense en eerl ik jk

bestelling geplaatst gedeelte bleek niet op voorraad, maar de rest werd direct gestuurd en het laatste binnen 2 dagen.

Heel netjes en snel geleverd. Leuk met persoonlijk kaartje erbij geweldig ❤

Snelle levering. Top

vlotte en correcte info en levering

De reactie op mijn vraag naar info was zeer positief en volledig. De bestelling en levering waren ook in orde.

Goede vriendelijke service

Ik heb onlangs een gps tracker met sos knop gekocht voor mijn moeder. Heb hiervoor 2x telefonisch contact gehad en ben vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Er is een duidelijke bijsluiter met de gebruiksaanwijzing bijgevoegd.

Zeer tevreden met de hulp, service en support die geboden wordt .

Zeer tevreden met de hulp, service en support die geboden wordt .

prima service

Gewoon uitstekend

Contact en de levering zijn prima verlopen. Je merkt dat AEDvoordelig zeer klantvriendelijk is ingesteld.

als altijd, snelle levering en uitstekende spullen. Ervaring met klantenservice is meer dan geweldig.

Hele goede service

Werd gelijk goed geholpen.

Defib elektrodes bestellen

Snelle service!

Snelle correcte levering

Heel belangrijk is dat de site waarop te bestellen overzichtelijk en eenvoudig is. En dan de snelle levering is top. Ook het ansichtkaartje welke erbij zit heel aardig!!

Hier kunnen andere bedrijven wat van leren.

Op zaterdag na vriendelijk contact via de chat een GPS Tracker besteld. En zoals beloofd dinsdag in huis. Goed verpakt en met Nederlandstalige handleiding. Nadien vragen stellen kan gewoon. Bedankt voor goede en snelle service!

Erg goed

Materiaal is snel geleverd. Goed verpakt en met een vriendelijk kaartje erbij. Hier ga ik zeker weer bestellen.

Advies op persoonlijke maat

Advies op persoonlijke maat, er werd actief meegedacht ook al bleek dat voor mij als klant voordeliger.

makkelijk bestellen en snelle levering

Makkelijk bestellen via de website. Snelle gratis levering.

Superservice

Goede service en snelle levering

Goede prijs en snel geleverd. Handig product en in een handig mapje zodat je hem gewoon standaard in je tas, broek of aan je sleutels kan doen. Ook in een goede verpakking. Dus niet wat vaak gebeurt in een grote doos waar maar 1 klein dingetje in zit maar goed passend.

Voordelig en vooral snel

Vrijdagmiddag bestellen en op zaterdag(pinksterweekend) al afgeleverd.

Goede en snelle serves

Bestelling snel binnen.

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000