Prima service en fijn contact!

Prettig om zaken mee te doen!

Er is goed naar mij geluisterd en daarop is er goed advies gegeven.

Fijne en snelle service

Ik werd goed geholpen.

Vandaag besteld morgen in huis

Vlotte medewerkster aan de lijn gehad

Snelle reactie, zelfs op zaterdagmiddag

Trafo was waarschijnlijk defect! Zaterdagmiddag contact opgenomen, gelijk actie ondernomen en dinsdag werd de nieuwe trafo geleverd! Alles nog onder de garantie!

Geen enkele op of aanmerkingen. Super bedrijf keurig behandeld en geholpen.

Goede service en snelle levering

Snel contact, vriendelijke service en correcte bestelling

Gevraagd naar de verloopdatum van een te bestellen batterij; bij eerdere bestellingen bij een andere partij was deze niet heel lang. Bij AEDvoordelig had de batterij een veel langere levensduur, werd mij verteld. De batterij werd er even bij gepakt. Besteld en inderdaad, het was dezelfde batterij als beloofd. Zat ook nog een vriendelijke ansichtkaart bij de bestelling!

Snel en goed geleverd

De bestelling liep via Reanimatiepartners en was snel en goed geleverd. Zo hebben wij de trainer al de zelfde dag tijdens onze reanimatiecursus kunnen gebruiken. Met dank hiervoor.

fatsoenlijke benadering, persoonlijk advies en service

Wij waren als bedrijf benaderd door een bedrijf dat AEDs aan het bedrijfsleven wil verkopen, met het verhaal dat de AED gratis zou zijn en we enkel iedere maand €35,00 onderhoudskosten dienden te betalen. We hadden hier geen goed gevoel bij, zoedoende zijn we op internet gaan zoeken en ben ik bij AEDvoordelig uitgekomen. Daar trof ik een zeer integer iemand die me voor zover ik kan beoordelen heel goed heeft voorgelicht en vandaar dat we een AED bij jullie heben aangeschaft.

Heeel vriendelijk en goeie kwaliteit!!

Vriendelijk personeel aan de telefoon. Ik belde eigenlijk alleen voor advies, maar na wat informatie uitwisseling gelijk mijn product bij AEDvoordelig gekocht ipv bij een derde partij. Kwaliteit van het product is ook zeer goed! Plus een instructie video op YouTube gevonden van de eigenaar. Er is aan alles gedacht :)

Prima service.

Prima service. Snel geleverd

Uiterst deskundig personeel en heel goed bereikbaar!

Er zin zoveel aanbieders van AED's en toebehoren op de markt maar mijn ervaring met AED Voordelig is erg goed geweest zodat ik iedereen deze leverancier aanbeveel.

Helemaal goed. Dat wat je verwacht.

Snel, vriendelijk gewoon perfect.

Geweldig, wat een service!

Goede communicatie, snelle reactietermijn en een hele goede service bij het aanschaffen van een noodknop.

prima, ben gebld omdat het product wat ik besteld had niet op voorraad was.

prima bedrijf goede service

De elektroden zijn voor een gereduceerde prijs aangeboden i.v.m. problemen met AED.

Perfect!

Voor het aanschaffen van een noodknop zijn wij perfect geholpen.

Snelle levering, goed advies

Bij vragen wordt er zeer snel gereageerd. Goed advies. Goede communicatie. Betrouwbaar product.

Super snelle levering en alles naar behoren afgeleverd

Optimaal

Optimale en uitermate goede service.

goede manier van kopen van een AED

op rekening, snel geleverd, keurig verpakt en vriendelijke mensen aan de telefoon en op de chat. ga zo door

Snelle en goedkope levering

Via chat contact gehad ivm leveringsdatum. Prima! Binnen een dag geleverd

Prima. Alles snel geleverd

Prima contact en uitstekende afhandeling

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000