De artikelen werden snel en goed geleverd

Persoonlijke benadering, goed advies.

Goed geholpen aan de telefoon en snelle levering.

makkelijk

goede communicatie en makkelijk

Positieve ervaring.

Alles is netjes en snel gedaan. Aardige monteur. Enige puntje was dat het aanmelden bij Hartslagnu niet met hulp van hem ging. Wat wel in de mailing stond. Maar was niet erg.

goed en duidelijk advies

medew met kennis van apparatuur

Fijn contact en een duidelijke klantenservice

Tijdens mijn telefoon gesprek met jullie service desk heb ik mijn bestelling van 2 AED’s kunnen afronden! Snelle levering Duidelijke gebruiksaanwijzing Goede service

Direct contact en snelle levering!!!

Snelle levering!!

Geweldige site, alles goed te vinden. Levering super!

Wat je er ook besteld het wordt direct behandeld. Van bestelling,rekening en levering RtOP!

Eerlijk en meedenkend

Je kan er van op aan.

Niks is teveel voor jullie, fijn team.

Eerste bestelling: Bijna goed .......

De bestelde AED van Prestan is goed terecht gekomen. Weliswaar via de buren, hoewel ik uitdrukkelijk gevraagd NIET bij de buren af te leveren. Van de 4 bijbestelde plakkers, werd er 1 geleverd. Na een telefoontje met Patty zijn de ontbrekende 3 per gewone post nageleverd. Bijna goed dus ....

Beste Cor, Bedankt voor deze beoordeling. Vervelend om te horen dat het pakket uiteindelijk toch bij de buren is afgeleverd. Wij hebben na je verzoek het pakket laten versturen als een pakket wat alleen op het huisadres afgeleverd mocht worden en dus niet bij de buren. Helaas heeft de verzender dat genegeerd. En meer dan dat kunnen we helaas niet doen. Tsja en dat er maar 1 set plakkers mee werd geleverd is een foutje geweest welke we gelukkig snel hebben kunnen rechtzetten. Voor de volgende bestelling gaan we voor een: Helemaal goed! Hartelijke groet, Patty AEDvoordelig

nvt

AED-voordelig nam contact met mij op toen bleek dat mijn voorkeur (een AED-kast) niet voorradig was. Vervolgens werd er een alternatief aangeboden. Na enig geduld werd de oorspronkelijke kast alsnog afgeleverd. Was het wachten waard.

Geweldig geholpen

We hadden al ervaring met eerdere bestellingen en dat was ook goed bevallen. Nu via internet volgende bestelling geplaats, kwam keurig op afgesproken tijd.

fantastisch

Met deze firma is het uitstekend te werken. Als iedere firma zo zou werken dan ging alles veel beter werken

Deskungheid en service

Deskundige adviezen, meedenken en goede service.

Kennis van zaken

Na uitgebreid telefoon gesprek met Roelof met een goed luisterend oor naar de wensen van de klant samen tot het juiste product gekomen voor onze scouting vereniging, Netjes geholpen en na bevestiging offerte binnen 2 dagen compleet geleverd. Top!

Snelle correcte afhandeling

Levering van producten worden snel verwerkt en afgewikkeld, door fijne mensen

Overzichtelijke website, toch een foutje gemaakt in de bestelling en goed opgepakt door de medewerker. Bedrijf denkt mee met de klant.

Netjes en op tijd.

Netjes verpakt en op tijd afgeleverd.

Zeer behulpzaam, vriendelijk en meedenkend!

Zeer behulpzaam, vriendelijk en meedenkend! Een telefonische nabestelling werd ook gelijk opgepakt en verstuurd.

heel goed

bijzonder goed snelle levering

Na mijn bestelling meteen een reactie van AED voordelig of ik wel het goede artikel had besteld. Fijn dat ze zo met je meedenken. Een dag later het bestelde in huis.

Korte lijntjes en toegankelijk bij vragen. Denken mee

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000