Vakkundig geholpen om AED en toebehoren op Bonaire te krijgen

Zeer professioneel en vakkundig bedrijf. Persoonlijk contact en actief meedenken in mogelijkheden. Kortom, aanrader!

Snel besteld, snel geleverd

Al regelmatig besteld, goede service en snelle levering.

Snel, duidelijk en prettige hulp bij keuze

Goede snelle afhandeling

super

Goed meedenkende verkopers.

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf

Je wordt goed geholpen, echt top ik ben zeer tevreden.

Zeer klant vriendelijk

Ze hielpen met het zoeken naar de juiste plakkers voor een oefen aed. En met succes gevonden. Nu nog wachten op de levering, daar is geen tijd voor gegeven helaas.

Vriendelijke en deskundige medewerkers

Prettige samenwerking

Snelle levering!

Door de snelle levering heb ik vertrouwen in uw organisatie!

Was snel gevonden en was snel binnen

Netjes en effectief.

Persoonlijke benadering.

Zeer goede ervaring

Voor informatie gebeld, het e.e.a. werd erg duidelijk uitgelegd, ook wat de keuzes waren. Erg vriendelijk te woord gestaan en zeer goede en snelle service.

vlot

alles verliep vlot en de levering was correct

Ruim assortiment en snelle levering.

'S ochtends besteld de volgende dag had ik de zending beademingsmaskers in huis. Overzichtelijke site , vriendelijk geprijsd. De persoonlijke kaart met bedankje voegt beslist wat toe. Ga hier zeker de volgende keer weer gebruik van maken.

Prima volgens afspraak.

Ga zo door

Fijn bedrijf

Nadat wij een bestelling hadden geplaats werden we goed op de hoogte gehouden van wanneer onze bestelling zou worden geleverd. Dat is heel prettig.

Komen hun afspraken na.

Elders goedkoper gevonden, maar AEDvoordelig ging met die prijs mee naar beneden.

Snelle service en een aardig kaartje erbij om het persoonlijk te maken. Uitstekende producten voor een goede prijs.

correcte uitvoering van de opdracht.

uitstekend

zeer professioneel

geweldige begeleiding bij de aanschaf van de AED

Bellen met vragen is geen enkel probleem. Zeer service gericht.

goed advies en altijd bereikbaar.

Staan meteen klaar voor levering componenten.

zeer tevreden qua advies en deskundigheid

zeer goede communicatie zij nemen de tijd voor je over het product waar je over hebt en goed advies. TOP.

Snel en correct

Goed telefonisch advies en daarna snel geholpen bij het afhalen.

Goed geadviseerd en alles volgens afspraak afgewikkeld

Zie hiervoor

Overzichtelijk en snel

Overzichtelijke site en snelle levering

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000