Doen wat ze beloven

Erg goed

snelle en correcte afwikkeling van mijn order

Mijn bestelling kwam snel en netjes binnen. Zelfs een leuk kaartje erbij en de prijs is ook aangenaam.

Zeer toegankelijk bij vragen

Tijdens het oriënteren en bestellen werden vragen super snel beantwoord via de chat. Het gewenste apparaat was niet leverbaar, maar een vervangend product was op die manier snel gevonden.

Alleen de tijd die ge krijgt tussen het bevestigen en het opnieuw reanimeren is niet haalbaar

Bestelling geplaatst en 2 dagen erna correct en netjes ontvangen

Beademingsmaskers besteld

Snelle levering met een vriendelijk handgeschreven kaartje, een persoonlijke touch!!

netjes terug gebeld over een aankoop die niet leverbaar was.

Toen de AED weer leverbaar was, werd ik netjes gebeld en hebben ze de AED opgestuurd.

geweldig

Prettig gesprek gehad.

Goed, snel en direct

Zoals altijd goed nagekomen van de afspraak

Goed geholpen, snel geleverd.

Uiterst vriendelijk en adequaat geholpen aan de telefoon. Supersnel geleverd.

Gewoon top!

Snelle levering, goede prijs!!!

Zeer snelle verzending

Snel ontvangen, Goede prijs, ook nog verzendkosten gratis.

Meer dan prima

De producten die ik heb ontvangen zijn precies zoals men deze heeft geadverteerd op hun website. Keurig verpakt en voldoen precies aan de vraag w

Snel, duidelijk en vriendelijk

Snel, duidelijk en vriendelijk

gewoon goed

gewoon goed

Goede uitleg

Gewoon goed

fijne leverancier. wel veel mailverkeer, meerdere mails nav een bestelling.

Goede prijs en snelle levering

Competitieve prijzen en groot aanbod. Snelle levering

Zeer leerzaam

Mijn ervaring in 1 woord is top. Hey mij een pop aangeschaft Voor Thuis ervaring thuis bij the schaven. Ik will wel een volledige curses volgen maar weet niet Waar ik Moet Zijn. John heeft Alles heel goed uitgelegt. Kan mijn mail adres niet invullen daarom hier edwige.van.deeren@telenet.be

Vlotte levering

Kiss for live

Vakkundig geholpen om AED en toebehoren op Bonaire te krijgen

Zeer professioneel en vakkundig bedrijf. Persoonlijk contact en actief meedenken in mogelijkheden. Kortom, aanrader!

Snel besteld, snel geleverd

Al regelmatig besteld, goede service en snelle levering.

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000