Zeer klantvriendelijk en altijd meedenkend

Word altijd correct geholpen. Snelle levering

geweldig

Zeer snelle service, en meegedacht met een snelle oplossing

Zeer vriendelijke medewerkers

Snelle reactie en levertijd. Goede communicatie

Snelle levering, goed kwaliteit. bedankt ik zal zeker weer een order doen.

Alles zoals afgesproken

Fijne samenwerking

Fijne samenwerking

Prima dienstverlening, heel klantvriendelijk en meedenkend met de klant. Kan niet beter :-)

Te laat besteld en perfect op tijd geleverd

Ik ben vergeten onderdelen voor de reanimatie poppen te bestellen en heb op zaterdagavond nog een bestelling gedaan, zondag antwoord via de mail en dinsdagmiddag voor de reanimatietraining stond DHL voor de deur met de bestelling.

Snelle en prima service

Door een fout van een medewerker was de bescherming van de electroden losgetrokken. Er werden snel en tegen een scherpe prijs nieuwe electroden geleverd.

Snelle levering, Goed product

Snel en correcte levering

Mooi dat binnen een korte tijd een levering plaats vindt. Een brief versturen duurt langer.

Goed apparaat, snelle levering en vriendelijke bejegening!

De optie om het apparaat te leasen is prettig bij zo'n duur apparaat.Zie verder hierboven.

Alles vlot en overzichtelijk

Veel toestellen vergeleken, op hun site krijg je een mooi overzicht van de toestellen en hun verschillen

snel en hulpvaardig

heel vriendelijk contact gehad met onze verbandmeester en hij was heel blij met de hulp en advies

Super snelle levering en reacties op mail

"Vandaag besteld, morgen in huis" principe. Scherpe prijzen, snelle service. Dik tevreden

Snel besteld en bezorgd

Goede service en snelle bezorging.

Snelle levering!

Ben goed op de hoogte gehouden betreft mijn bestelling, prettig omdat ik de spullen snel nodig had, prima!

prima en snel geholpen.

door de storing bij de bank betaling niet via Ideal. Telefonisch geholpen en bestelling gelijk verzonden voor betaling binnen was. Prima opgelost. Vertrouwen in de mensheid.

Geweldig!!

Vriendelijk, goede service en snelle levering.

Fijne leverancier!

Zoals gewoonlijk duidelijke info, nette levering!

Vlotte vriendelijke en efficiënte bediening

Vlotte vriendelijke en efficiënte bediening

Snel en correct.

Ik had mijn bestelling snel thuis en het was precies wat ik had besteld. Bovendien was het keurig verpakt.

Snelle service, en goede prijs

Door de goede prijs heb ik er mijn batterij en pets gekocht. En het is ook nog snel geleverd. Het fijne is ook dat ze zowel in Nederland alsin België leveren.

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000

Over Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.