Fijne site, overzichtelijk en snelle levering

Mooie overzichtelijke website. De levering was snel. Ook prettig contact met de klantenservice.

zeer goede service

top service

Goede en vriendelijke service!

Levering nieuwe accu uitstekend maar geen informatie over inleveren oude accu.

Ik heb nergens informatie kunnen vinden waar ik de oude lege accu kan inleveren. Dat lijkt me belangrijk om aan een circulair gebruik van die accu's te werken. Na telefonische toelichting waarin de noodzaak tot vermelding 'hoe om te gaan met oude batterij' in de handleiding naar voren is gekomen, heb ik mijn beoordeling bijgesteld naar een 8. Piet van den Hurk

wederom goed, deskundig en snel geholpen

Top geregeld hier!

Goed uitgelegd en goede communicatie

Een fijn gesprek gehad

nette en snelle service

snelle en nette service. Op vragen kreeg ik direct antwoord.

Het verbaast me hoe snel bezorgd werd

Binnen no time is de AED geleverd (in de middag besteld, volgende ochtend bezorgd). Daarnaast uitstekend te woord gestaan door de dame om wat inhoudelijke vragen te beantwoorden. Erg blij en verrast met de snelle en goede service.

Prima verzorgd, snelle levering

Zeer snelle levering van essentiele AED onderdelen. Keurige afhandeling!

Goed, overzichtelijk en betaalbaar

Duidelijke website, normale prijzen, en persoonlijke service door een gepersonaliseerde kaart die bij de bestelling wordt meegeleverd. Ik ga zeker vaker hier een bestelling plaatsen.

Snel benaderbaar voor advies, flexibel in oplossingen.

Prima, korte handleiding erbij was fijn geweest.

Snelle levering, goede communicatie, echter miste ik een korte handleiding bij het bestelde product.

Bestelling plaatsen is makkelijk. Na de bestelling krijg je netjes een mail met de factuur en de bezorgdienst. Zo weet je meteen welke bezorgdienst er aan de deur komt. In twee woorden top service.

De AED is nog niet gebruikt. de toekomst zal het leren

De AED is een prima apparaat. En omdat het hier een VVE is met een klein aantal bewoners, dacht ik dat het niet moeilijk was dit aan de mensen voor te doen hoe het werkt. Er zijn er echter die vinden dat het apparaat volautomatisch dient te werken, maar vergeten(niet weten) dat er iemand bij de patiënt moet blijven tijdens een hartaanval. Dit zou misschien als aanvulling bij de gebruiksaanwijzing kunnen. Volgens mij was mijn eerste reactie kort door de bocht, deze is reëler en daar sta ik helemaal achter. De reactie van de VVE komt volgende week 7 juli. U hoort van me. Met vriendelijke groet, Toos Tuithof

Beste Toos, Fijn dat we elkaar zojuist nog even gesproken hebben n.a.v. ons telefoontje en de mail met een extra toelichting die we u gestuurd hadden, zodat u nog wat meer informatie heeft waarmee u de andere bewoners nog verder kunt informeren over de AED. Hartelijke groet, Roelof

Snelle levering.

Vriendelijke, en snelle service!

Snel

Een fijne samenwerking waarin werd meegedacht in onze behoefte en we werden erg snel geholpen. We hadden zelfs een dag na bestellen (rond 1700 uur) al de AED in huis.

Prima.

Wat moeilijkheden gehad met het samenstellen van de bestelling, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij. Ik vind het wel heel attent dat jullie bellen op het moment dat jullie zien als er wat misgegaan is met de bestelling en dan met een oplossing komen.

Alles zoals het hoort te zijn!!

Heb gelukkig nog geen ervaring met het product maar de levertijd was zoals aangegeven stond. Top!!

Zeer behulpzaam.

Prima, snel opgelost

Behulpzaam en snelle service

OP zoek naar een Philips AED gemerkt dat model momenteel niet leverbaar is. AED voordelig kwam met een goed alternatief en dit kon snel worden opgestuurd.

Alles volgens afspraak

Daags na bestelling de spullen in de bus. Dat werkt fijn!

Vriendelijke dame asn de telefoon en snelle lrvering!

Top zaak

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000