Ik heb goede ervaring in het feit dat ik een bestelling kon plaatsen.

wisselend

als je informatie vraagt krijg je deze netjes achteraf blijkt er iets aparts wat niet gangbaar is bij de bestelling te zitten. Met de feestdagen er tussen duurt het dan gelijk een aantal weken. Na mij inziens was het vooraf al bekent bij AED voordelig dat het langer kan gaan duren. had wat beter geweest als daar vooraf over gecommuniceerd zou worden, en dat ik de vrije keus zou hebben wachten of bestelling annuleren.

Bedankt voor uw feedback. De levering heeft inderdaad langer geduurd dan normaal. Dit vinden wij erg vervelend, nogmaals excuses daarvoor. Het artikel bleek niet op voorraad bij onze leverancier en de informatie die wij kregen over de levertijd was wisselend. We hebben u regelmatig geïnformeerd en de bestelling in twee delen verzonden. U kunt ervan uitgaan dat dit echt een uitzondering was en dat wij er altijd alles aan doen snel en binnen de afgesproken tijd leveren. Hopelijk kunnen we dit bij de volgende bestelling waar aan u laten zien..:) Fijne weekend nog en tot ziens in onze webshop!

Mijn ervaringen waren prima, fijn contact.

Best wel vaak door ons gebeld, voor ons geheel nieuw, onbekend traject. Maar iedere keer met veel geduld geholpen, nooit het idee gekregen een domme vraag gesteld te hebben, vriendelijke bejegening. Heb tijdens bepaslde gesprekken al aangegeven de klantvriendelijkheid zeer prettig te vinden. Bedankt!

Levering 5 dagen

Ervaring is goed.

Mee denkend, behulpzaam, snel , vriendelijk en kwaliteit producten. In 1 woord TOP

snel en efficiënt

Bestellen ging goed, snel geregeld. De levering was al de volgende dag. Er werd veel info meegeleverd. Ook materiaal om het kastje op te hangen. De geleverde schroeven waren geen succes; de kop van de schroeven was te klein. Hierdoor waren de schroeven moeilijk in de muur te draaien. Hebben zelf schroeven geregeld. Kastje hangt nu prima. Ook het inschakelen van het alarm van het kastje is een punt van aandacht. Er wordt niet aangegeven hoe dit moet cq. waar de schakelaar zit; althans dit hebben we zelf gevonden en nergens kunnen lezen.

Dag Henk, Bedankt voor de mooie beoordeling en tip! Fijn dat de montage goed gelukt is. Normaal gesproken zitten er naast de schroefjes twee ringetje bij voor de montage. Ook voor en aanzetten van het alarm is een kleine instructie geplakt op de bescherm folie van de kast. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag! Groeten, RoelofJanssen AEDvoordelig

Nadat ik een bestelling had geplaatst, werd er direct een mail gestuurd dat er aan gewerkt werd. Vervolgens was de levering super snel.

Duidelijk/makkelijk en snel

Prettige ervaring.

super snelle en goede service

Ik heb een zeer prettige ervaring gehad met dit bedrijf en ze hebben super snel geleverd nadat ik eerst telefonisch advies heb gekregen. Absolute aanrader dus!

Geweldige service

Klantvriendelijk nemen de tijd voor je. En goede service.

goede uitleg, goede prijs

Goede toelichtingen vooraf, vlotte levering.

Snelle levering en attent

2 vervangende pads/accu's voor onze AED besteld en de volgende dag al geleverd. Top service

Aandacht voor de klant!

Bij het ontvangen van de bestelling bleek een kaart met daarop een nieuwjaarsgroet die met de hand geschreven was. Waar zie je dat nog. Ook voorziet AED voordelig de bestelling met duidelijke instructies. Ook dat zie je niet bij andere aanbieders van AED apparatuur. Daarnaast is AED voordeling scherp in de prijs.

Geweldige service

Wij hebben een camping in Zuid Frankrijk en hebben bij voordelig.nl een AED besteld omdat de prijzen veel interessanter zijn dan hier in Frankrijk. Na de bestelling heeft voordelig.nl in volste vertrouwen de AED opgestuurd en hebben wij vervolgens de betaling in orde gemaakt. Een prima bedrijf! Christel bedankt! Merci beaucoup!

Eenvoudig te bestellen, snel geleverd

Zelfs in de drukke tijden rond de Kerst werd het bestelde artikel de volgende dag geleverd. Makkelijke bestelprocedure, snelle correcte levering

zoals verwacht

Alles gegaan zoals verwacht.

Prima levering en heldere website

Handig kunnen bestellen, ruime betaalmogelijkheden en track en trace. Al was deze wel wat anders dan verwacht

Geen verbeteringen

goed.

Goed geholpen bij het zoeken naar het juiste type. Levering heeft wat lang geduurd, maar komt waarschijnlijk door de drukke periode bij Post.nl vanwege de kerstperiode.

Prima, klantgericht, snel

Goede productinformatie. Prettige, vlotte reactie en snel handelen.

Prettige en persoonlijke manier van serviceverlening.

Breed assortiment op het gebied van reanimatie. Snelle en correcte afhandeling. Investeert in persoonlijke begeleiding tijdens en na de levering.

Snel en correct geleverd, tot in de puntjes verzorgd.

Prima verkoop en advies

Prima te woord gestaan en geholpen bij onze keuze. Snelle levering!

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000