Uitstekend, snel in huis en achteraf betalen via factuur

Uitstekend, vandaag besteld is morgen in huis en erg fijn dat je een factuur krijgt om te betalen

Goede producten, redelijke prijzen, snelle verzending, fijne communicatie, alles overzichtelijk, staan open voor ideeën/medewerking, keurig geleverd.

We ontvangen op tijd bericht dat er vervanging nodig is van de batterij. Snelle levering.

Pragmatische aanpak.

Fijn dat de buurtvereniging zich niet behoeft vast te leggen voor een contract van 5 jaar.

Snelle levering, goede contacten.

Goede en snelle levering.

Vanaf september begin ik een eigen bedrijf in de EHBO dienstverlening. Bij AED Voordelig heb ik een goede partner gevonden. Dank jullie wel voor de service.

Vriendelijke en snelle service

Vriendelijke en snelle service

Fijn contact en goed geholpen

Voorlopig zijn wij goed geholpen na de bestelling van een nieuwe AED. Omdat hij niet op voorraad is werd er gelijk een bruikleen AED voorgesteld.

Alle afspraken nagekomen.

Een prettig bedrijf met aardige mensen aan de telefoon die graag met je meedenken.

Hartstikke goede service en snelle levering

Wij hadden iets besteld wat, wegens productieproblemen bij de producent, helaas niet leverbaar was. Er werd direct contact met ons opgenomen om dit te bespreken en alternatieven aan te bieden. De bestelling werd netjes binnen 24 uur bij ons bezorgd. Al met al zeer tevreden over AED voordelig. Ga zo door!

Tot kwaliteit

Snelle levering, Goede kwaliteit

meedenken met de klant over passend soort aed.

Goed advies inzake aanschaf soort AED. Wel zou ik graag een filmpje hebben waarin de bediening van de aed wordt uitgelegd. Als er zo'n presentatie is hoor ik dat graag. Misschien is het mogelijk om een uitgewisselde cassette die over de datum is te beschikking te stellen om zo de cursisten verder met het app. kennis te laten nemen.

Beste Willie, Inmiddels heb je een filmpje over de werking van je AED ontvangen en heb je aangegeven graag twee elektroden cassettes te ontvangen om de cursisten er kennis mee te laten maken. Ze worden vandaag aan je verstuurd! Fijn dat we je daarmee hebben kunnen helpen. Hartelijke groet, Esther

Snelle en correcte service

Na een chatbericht te hebben gestuurd om 19:00 uur 's avonds, werd ik de volgende ochtend al vóór 10:00 uur gebeld met uitgebreide en duidelijke uitleg. Vanwege het onderwerp zelf korting mogen ontvangen. Factuur werd snel en correct per mail gestuurd en de levering was spoedig en zonder scheuren/defecten aangekomen. Super tevreden bij deze eerste bestelling.

Behulpzaam, denken mee

Speciale AED palen nodig met afdak en zeewaterbestendig. Prima gedaan.

Fijn en Correct Bedrijf

Altijd correct afgehandelde bestellingen, snelle leveringen. Dit bedrijf komt hun afspraken na. Goed assortiment. Concurrerende prijzen.

Indien er iets is met de levering wordt er direct contact opgenomen. Ik ervaar dit als zeer prettig.

Fijne site, overzichtelijk en snelle levering

Mooie overzichtelijke website. De levering was snel. Ook prettig contact met de klantenservice.

zeer goede service

top service

Goede en vriendelijke service!

Levering nieuwe accu uitstekend maar geen informatie over inleveren oude accu.

Ik heb nergens informatie kunnen vinden waar ik de oude lege accu kan inleveren. Dat lijkt me belangrijk om aan een circulair gebruik van die accu's te werken. Na telefonische toelichting waarin de noodzaak tot vermelding 'hoe om te gaan met oude batterij' in de handleiding naar voren is gekomen, heb ik mijn beoordeling bijgesteld naar een 8. Piet van den Hurk

wederom goed, deskundig en snel geholpen

Top geregeld hier!

Goed uitgelegd en goede communicatie

Een fijn gesprek gehad

nette en snelle service

snelle en nette service. Op vragen kreeg ik direct antwoord.

Het verbaast me hoe snel bezorgd werd

Binnen no time is de AED geleverd (in de middag besteld, volgende ochtend bezorgd). Daarnaast uitstekend te woord gestaan door de dame om wat inhoudelijke vragen te beantwoorden. Erg blij en verrast met de snelle en goede service.

Prima verzorgd, snelle levering

Zeer snelle levering van essentiele AED onderdelen. Keurige afhandeling!

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000