Eerlijk en goede service

AED voordelig heeft je eerlijk advies en heeft een snelle levering.

Vriendelijke mensen die goed met je nadenken alleen jammer dar De vervoersmaatschappij niet lekker meewerkt

erg klantvriendelijk

verkeerde pads ontvangen ( en zelf besteld) geen probleem.

Doen wat er beloofd wordt

Gemak bij het bestellen en heb je vragen wordt het adequaat geregeld.

Zeer goed geholpen en geinformeerd met veel geduld.

Mijn ervaring met AED Voordelig was zeer prettig te noemen. Ik had veel vragen , en die zijn allemaal beantwoord. Ook het meedenken voor de beste oplossing was heel fijn. Kortom, zeker een aanrader!

alles in orde

Late levering

Jammer dat online de levertijd niet is af te lezen. Duurde twee weken doordat het eerst nog bij een tussenleverancier besteld moest worden.

Uitgebreid aanbod en snelle levering

Na veel zoeken op internet naar waar ik mijn materialen voor de EHBO lessen het beste vandaan kan halen, kom ik steeds weer terecht bij AEDvoordelig.

Prima pads voor AED!

Prima en snelle levering per post (brievenbus).

goed product

Een goed product en snelle levering

Snelle service en levering

snelle service

snelle service en levering

Snel

Hele fijne snelle service. Had wat vragen over mijn bestelling, deze zijn zeer snel beantwoord. Mijn bestelling was ook eerder binnen dan verwacht.

snelle respons

De besteling ging best wel snel, ben er tevreden mee!

Met vragen kun je direct terecht. Daardoor goede adviezen

Snel, duidelijk en persoonlijk.

goede kwaliteit en snelle levering

product is snel bezorgd en kwaliteit van producten is erg goed

Snelle service en levering!

Voor de derde keer gebruik gemaakt van de webshop voor de aankoop van educatiemateriaal m.b.t. reanimatie. Men antwoordt zeer snel op mails en mijn bestelling kwam eerder aan dan verwacht. Prima service. Kwaliteitsproducten. Betrouwbaar en de beste prijs. Zeker een aanrader!

Top snelle levering

AEDvoordelig denkt met de klant mee

AEDvoordelig geeft goede service op onze AED's en denkt mee om deze tijdig te vervangen.

Eerlijk en degelijk advies

Gewoon goed.

Snelle levering juiste product

Vriendelijk, snel en persoonlijk

AED voordelig is een prettige partner om mee samen te werken. Ze reageren snel en adequaat, denken mee in oplossingen en zijn altijd vriendelijk.

Goed advies over reanimatiepoppen en mijn bestelling ook snel geleverd. Top!!

Snel en goed van prijs

Vandaag besteld morgen in huis. Snel en voor een goede prijs.

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000

Over Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.