Korte lijntjes en toegankelijk bij vragen. Denken mee

Mijn electrodes waren verlopen en ik had het idee dat ook mijn batterij aan vervanging toe was. Beide dus besteld, maar ik werd teruggebeld dat mijn batterij echt nog niet op kon zijn. Die bestelling werd dus geannuleerd, wat een super service om mij niet op onnodige kosten te jagen, geweldig

Altijd goed geholpen

als je belt met een vraag wordt je altijd goed geholpen, TOP

Bestellen en ontvangen is beide zeer snel

De side is erg overzichtelijk, het bestellen gaat makkelijk. Ook het betalen gaat uiteraard snel en de levering is soms de volgende dag al. De bestelling is te volgen door verschillende mails, zodat je precies weet wanneer je bestelling wordt geleverd.

Snelle levering, en vriendelijke verkopers

Top kwaliteit en snelle bezorging

Beste adres voor uw aed superservice

Superaardige mensen en een megasnelle aflevering uit voorraad. Dikke 10!

Boven verwachting goed!!

Niet alleen AED en de bijbehorende kast maar diverse "extra's" zoals een reanimatieset en een handleiding. Daarbij een handgeschreven kaart uit Nuenen, wat je het gevoel geeft dat er persoonlijk aandacht was voor je bestelling. Heel goed!! Met vriendelijke groet, Eric Oomens OomInvest BV

Uitstekend service!

Uitstekend service! Duidelijke instructies en netjes afgeleverd!

Beste meneer Chun, Fijn dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen, hartelijk dank daarvoor! Maar het is inderdaad niet de bedoeling dat u een geopende doos van de pakketdienst ontvangt. Wij hebben al contact met u opgenomen om te vragen hoe u het pakket precies ontvangen heeft. Mocht er namelijk iets misgegaan zijn onderweg, dan koppelen we dat graag aan de vervoerder terug. Voordat wij een pakket verzenden, controleren we wel of de artikelen onbeschadigd verzonden worden. Wij horen graag van u. Hartelijke groet, Esther

Goede en snelle afhandeling van de afspraken.

Product is top kwaliteit en kreeg er een leuk zelfgeschreven kaartje bij!

fijne service

Prima AED trainer en snelle levering

GREAT

Telefonisch contact gehad. Goed geholpen en meegedacht. Zeer snelle levering

Levering is goed en klantvriendelijk

Goed geholpen en snelle service

Snelle correcte levering

Wat ik als extra detail erg leuk vind, is de handgeschreven kaart bij de bestelling.

Snelle service, prettig contact

AED kwam snel binnen. Tevreden over de kwaliteit.

Prima meegedacht met eennoplossing

Wilde een AED huren zoals vermeld op de website als particulier. Maar moet we een bedrijfsnaam overleggen die ik dus niet heb. Goed mee gedacht om een 2e hans AED te kopen die nog een jaar of 3 mee gaat. Deze zijn een stuk goedkoper als een nieuwe.

uitstekend

Snelle reactie en goede service

Erg prettig contact met AEDvoordelig. Zowel bij het plaatsen van een bestelling alsook het door hen op de hoogte houden van de status van de levering.

Snel correct en klantvriendelijk

Denken in oplossingen

Van af het 1 tot het laatste contact kan ik alleen maar zeggen wat een geweldig team AED VOORDELIG In de lucht houdt .kwaliteit voor een scherpe prijs

Duidelijke website, snelle levering

Goede, snelle service

Zeer snelle levering en snelle reactie op onze vragen. Jammer dat het enkel een Nederlands rekeningnummer is. De rest is alles perfect in orde

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000