zeer tevreden qua advies en deskundigheid

zeer goede communicatie zij nemen de tijd voor je over het product waar je over hebt en goed advies. TOP.

Snel en correct

Goed telefonisch advies en daarna snel geholpen bij het afhalen.

Goed geadviseerd en alles volgens afspraak afgewikkeld

Zie hiervoor

Overzichtelijk en snel

Overzichtelijke site en snelle levering

Zij was vriendelijk en secuur

Uitstekend geholpen

Een snelle afhandeling

Keurig verzorgd

Prettig

Veel geduld en uitleg van alle verschillende AED's. Goede service.

Slecht.

Begin dit jaar heb ik oefenpads besteld. Juni/juli geinformeerd omdat ik nog niets gehoord of gezien had. Bericht gekregen dat het augustus zou worden. 28 augustus bericht gekregen dat de bestelling verstuurd zou worden met DHL. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen!!

Bedankt voor uw beoordeling, wel erg jammer dat we hierbij een 3 krijgen. We doen dagelijks ons uiterste best om onze klanten een fijne ervaring te geven. Ik ben even naar aanleiding van uw beoordeling naar uw bestelling gaan kijken. Ik zie dat u op 29 mei de bestelling heeft geplaatst. Op 31 mei hebben we u geïnformeerd dat er geen levertijd bekend was van de bestelde trainer vervangingsplakkers. Op 27 juni heeft u gemaild om te vragen naar de status van uw bestelling. Daar hebben we op 28 juni op gereageerd en via het bestelsysteem heeft u nog een update ontvangen dat de verwachting was dat het in augustus weer leverbaar zou zijn. Uiteindelijke hebben we uw bestelling op 29 augustus verzonden. Uit de track en trace van de zending blijkt dat het pakket klaar ligt bij een afhaalpunt. Klant heeft het pakket uiteindelijk opgehaald bij het afhaalpunt.

Top geregeld , met een leuk kaartje!

Klantvriendelijkheid eveneens top.

Vriendelijke snelle service!

Producten zoals beloofd netjes en op tijd geleverd met een persoonlijk geschreven kaartje. Zeer attent!

top.

goed geholpen en goed advies

Snel en keurig netjes geleverd

Fijn dat er wordt meegedacht

We hebben helaas/gelukkig de AED kunnen gebruiken en daarmee een leven kunnen redden. Bij het bestellen van de gebruikte pads en het meedenken voor een passende oplossing voor buiten werd ruim de tijd genomen zodat we een gedegen besluit daarin hebben genomen. Extra fijn is dat ze zelfs de moeite hebben genomen om contact te leggen met het desbetreffende ziekenhuis, hartbewaking en ziekenhuis om de benodigde gegevens voor de patiënt bij de cardioloog te krijgen.

Goede en snelle communicatie en leveren wat afgesproken is. Helemaal tevreden.

Heel goede ervaring

Goede ervaring makkelijk te bestellen en goed ingepakt geleverd. Zou graag willen dat de naam veranderd wordt in P. Koert

Je wordt heel goed geholpen, ga zo door

Ze zijn vriendelijk en deskundig.

De bestelde AED was niet voorradig. 3 maanden een ruil AED in bruikleen gekregen tot de bestelde AED ontvangen was. Super en snel geregeld voor een aantrekkelijke prijs.

Prima leverancier

Zowel telefonisch als via e-mail contact verloopt de communicatie prima. Leverancier geeft duidelijk aan wat de leveringstermijn van producten is. Heb wel ervaren dat door Covid en alle andere sores in de werled het geduld om een levering te ontvangen nu toch wel flink op de proef wordt gesteld. Maar goed, zeker een leverancier die betrouwbaar is

Service is prima!

Zoals altijd perfect geholpen. Meedenken voor alternatief voor de AED. ik tevreden mijn klant tevreden. Bedankt tot de volgende levering.

Goede snelle vruendelijke service

Altijd prettig een persoonlijk kaartje bij de bestelling te zien

vriendelijk te wordt gestaan heeft kennis van het product ( van producten )

goede afhandeling van mijn bestelling

Ik ben goed begeleid bij het opnieuw plaatsen van batterijen voor onze AED, welke vervangen moesten worden.

Prima ervaring. Proactief en snelle levering.

Geruststellend

Fijn dat de AED in de centrale ruimte hangt.

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000