Succevolle samenwerking

Communicatie prima, informatie prima

Goede en snelle service

2 aed trainers besteld en snel geleverd. Niet helemaal tevreden met bezorger DHL. Had thuis de spullen willen ontvangen maar DHL bracht het zonder overleg of aan de deur geweest bij een DHL punt waardoor ik het moest ophalen in mijn spaarzame tijd. In het systeem gaf DHL ook nog aan dat dit op mijn verzoek was. Belachelijk en erg klant onvriendelijk. Mogelijk een andere bezorger overwegen want bezorgen is ook onderdeel van de verkoop ondanks dat je er op dat moment geen invloed op hebt.

Goede snelle service

Goede snelle service vriendelijke mensen die met je meedenken.

Prima service!

Goede producten, snel in huis en prima service!

correcte afwikkeling

snelle en correcte afwikkeling van bestellingen

Prima, makkelijk besteld en afgeleverd

zeer goed

Vriendelijk / snel / behulpzaam

Zeer snel, correct volgens afspraak geleverd.

Prima, goed zaken mee te doen.

Goede levering

Goede informatie voorziening betreffende leveringsduur

keurig geleverd incl. montage van accu en electrodes

behulpzaam, accuraat en snel

Last minute nog enkele poppen besteld, afhandeling van de bestelling gebeurde allemaal in het weekend zodat ik op tijd mijn bestelling kon ontvangen.

snelle levering, goed telefonisch contact

Goed telefonisch advies en duidelijke afspraken gemaakt Snelle levering!

TOP!

Snelle en accurate levering,

altijd goed

snelle levering, goede kwaliteit!!!!

Snelle service, prijs - kwaliteit, fijn contact

Zie boven

Ik heb een AED trainer gekocht, product was naar verwachting en snel geleverd.

super bedrijf!

Zeer snel en goed geholpen... raad dit bedrijf zeker aan iedereen aan!

prima aanbieding en begeleiding!

Website vrij snel gevonden en was gemakkelijk in gebruik

erg goed

Snelle leveringen en snel een evt probleem oplossen, compliment aan jullie

perfect

Na contact met persoonlijke product vraag, snelle correcte afhandeling.

Verbeterpunt zou zijn dat wanneer een set nieuwe electroden nodig is om een aed na inzet weer inzetbaar te maken dat deze met spoed geleverd kunnen worden.

In één woord geweldig

Geweldig!!

Behulpzaam, vriendelijk

Zie hiervoor

Goede dienstverlening

Onlangs een AED met binnen kast besteld. De op voorraad zijnde AED voldeed niet aan de verwachting al ruim voor verzending. Hier over keurig geïnformeerd en dat men zo zo snel als mogelijk verzending mogelijk maken. Vandaag keurig verpakte de AED, binnen kast en toebehoren volgens afspraak mogen ontvangen.

vriendelijk en goed geholpen

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000

Over Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.