Super service, zelfs voor oude materialen hebben de dames van de klantenservice zo de onderdelen gevonden en besteld.

Snel, vriendelijk, accuraat, perfect!

Snelle en correcte levering

Vlot, snel en correcte levering

Komt afspraken na.

Leveringen juist en op tijd.

Wij halen de AED's en pads en accu's op bestelling af,liggen dan op naam altijd klaar.

Prima product

Duur en niet erg duurzaam

Snelle service maar erg duur apparaat en een erg laag bedrag terug voor de geretourneerde oude AED. Veel apparaten zullen niet worden teruggestuurd voor 100 euro verwacht ik. Dit zijn onderwerpen en materialen wat non-profit zou moeten zijn.

Dag Maurice, Bedankt voor je beoordeling. Wellicht goed om onze duurzame ambities en inruil mogelijkheden extra toe te lichten. Qua duurzaamheid doen we zo'n beetje alles wat kan. Ons pand en service auto's zijn klimaatneutraal, netto produceren we meer energie dan we verbruiken en alle pakketten worden klimaatneutraal verstuurd. We hergebruiken 95% van het verpakking materiaal. In tegenstelling tot veel andere leveranciers ruilen wij AED's in en komen deze niet opnieuw op de markt. De meeste AED's zijn na 10 jaar technisch onvoldoende betrouwbaar. Wij zorgen ervoor dat deze verantwoord worden ontmanteld en dat de grondstoffen worden hergebruikt. Voor ons zitten hier enkel kosten aan en daarom is het inruilbedrag (in jou geval 100,-) beperkt. Zie het al een extra korting en omdat we AED's al goed geprijsd op de markt willen zetten, zit hier niet veel meer ruimte in. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag! Groeten, Roelof Janssen AEDvoordelig

Snel ,en goede prijs

Ik heb jaren geleden ook al bij jullie gekocht en nu weer .kan niets anders zeggen dan .snel geleverd, goede prijs . Bedankt .tot de volgende keer Groetjes jeroen

Duidelijke communicatie per mail Snelle reactie Na de bestelling direct verstuurd

super

wat een geweldige service gewoon super ook het berichtje in het pakket

Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering.

goede service

snel geleverd

Goed telefonisch advies gehad en eerlijke prijzen.

Goed telefonisch advies gehad en eerlijke prijzen.

Duidelijke website

Website was duidelijk levering binnen een paar dagen, tevreden over de communicatie Bij de bestelling zat een handgeschreven kaartje, erg attent

zeer vriendelijk geholpen telefonisch en de levering was ook zeer snel

zie hierboven

Snelle levering Juiste producten Overzicht site oke

Heldere en duidelijke service

Zeer vriendelijk en meedenkend!

Vriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen

Voor de tweede keer een AED met onderhoudscontract hier aangeschaft. Goede service, vriendelijke mensen en er wordt met je meegedacht.

Snelle oplossing probleem

Toetspaneel van de AED kast was defect! Door contact met medewerker geen nieuwe kast aangekocht maar een nieuw paneel, met installatie video! Scheelt toch een paar honderd euro!!

Heel fijn

Altijd vriendelijk neemt men de tijd voor je. Bij problemen na aanschaf is één mailtje genoeg om tot een oplossing te komen. Kortom een fijne webwinkel waar ik steeds bij terug kom.

Snel geleverd en mee gedacht omtrent leveradres. netjes 100 punten

Toppers

Correcte afhandeling van bij offerte tem levering

Correcte afhandeling van bij offerte tem levering

Snelle, goede service; attent

Een hele goede service, heldere communicatie en attente verlening.

Positief

Positief

Mercuriusweg 12 4382 NC Vlissingen

Over AEDvoordelig

De afgelopen jaren is de vraag naar AED’s enorm gestegen. Steeds meer bedrijven, instellingen, verenigingen en particulieren schaffen een AED aan. Ons streven is een 100% dekking van AED's. Een hartstilstand komt altijd onverwacht en waar u of uw dierbaren ook zijn, een AED moet binnen enkele minuten aangesloten kunnen zijn, voor iedereen en overal! AEDvoordelig wil bovenstaande doelstelling nastreven door de inzet van scherpe prijzen, snelle en betrouwbare levering en een uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service en advies. Wilt u een AED aanschaffen voor uw bedrijf, vereniging of voor uzelf als particulier? Wij adviseren u graag! (+31) 088-2336000

Over Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.