zeer tevreden met een mooie aankoop

Telefonische bestelling, deskundig advies, zeer vriendelijk te woord gestaan. Bestelling snel en goed verzorgd afgehandeld.

Keurig verzorgd

Medewerkers staan je netjes en geduldig te woord. Ze komen met goede adviezen. Keurig en goed geleverd. Er is veel aandacht aan besteed. Alleen jammer dat de Postnl pakket dienst er lang over gedaan heeft, met 2 dagen vertraging geleverd.

Kom zeker terug!

Vriendelijk, klantgericht. Goede relatie tussen prijs en kwaliteit.

Mooie collectie, zeer vriendelijk en altijd aanwezig en behulpzaam. Heel mooie geschenk verpakking Alles helemaal in orde

Zeer correct en betrouwbaar

Zowel telefonisch als per mail en de website zelf uitstekend.

Een mooi cadeau Vai Zilver.nl, goede kwaliteit, goede informatie, mooi verpakt en nog chocolade bon

We werden goed op de hoogte gehouden door zilver.nl mbt de stand van zaken van de geboortelepel, het versturen ervan en wanneer alles werd bezorgd. En als toetje vonden we naast een prachtig verpakte geboortelepel nog een doosje heerlijke bonbons. Super!

Cadootjes zagen er heel mooi uit en de bezorging was prima

goede service

Ik ben goed geholpen.

Duidelijke omschrijving van het verlangde in de advertentie.

Keurige verzorging van het bestelde artikel, voldeed volledig aan hetgeen werd toegezegd. Ook het contact via chat was helder en duidelijk. Kortom uitstekende ervaring met uw bedrijf.

Goede info van aankoop tot ontvangst! Super goed opgevolgd en gecommuniceerd!

Fijne winkel

Producten netjes ingepakt met kaartje eraan wat in welk doosje zit. Snelle verzending

Snelle en goede service! Ook mooi ingepakt

perfekt

perfekt

Top !

Supersnel geleverd, keurig gegraveerd en ingepakt !

Snelle en correcte levering

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Snel en goed verpakt bezorgt

Heel veel keus, voor herhaling vatbaar

Helemaal perfect

Super snelle levering, heel erg leuk (gratis) ingepakt en keurig gegraveerd. Helemaal super dus!

Alles netjes geregeld, naamgravering netjes uitgevoerd. Binnen twee dagen in huis. Bedankt!

Leuk bestek, leuk voor kinderen. De schrijfletters zijn erg mooi

Een mooi cadeau voor mijn achterkleinkind

Prima. Wij zijn vriendelijk te woord gestaan en op al onze vragen is goed gereageerd. Zijn erg tevreden. Onze hartelijke dank, M.Kok-Burgman.

Leuk armband en snel geleverd

Duidelijk en efficiënt, heel fijn allemaal.

goede kwaliteit en snelle service

ik ben terugkerende klant en het gaat allemaal zeer eenvoudig en snel. En als ik een vraag had ( vorige keer) werd deze vriendelijk en correct afgehandeld.

Uitstekende producten en service

Snel geleverd en heel mooi ingepakt..... Top.

Perfect geregeld

gewoon perfect

Over zilver.nl

Zilver.nl voor sieraden, horloges, kraamcadeaus, zilverwerk, zilver bestek en verzilverde geschenken. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres met een groot aanbod zilveren en gouden sieraden, verzilverde en zilveren geboortecadeaus, zilveren bestekken en schepwerk, blijvende zilveren geschenken, horloges en verzilverde kraamcadeaus, huwelijkscadeaus, verzilverde besteksets en verzilverde barartikelen. Vele bekende merken maar ook een uitgebreide Home collectie. Bij Zilver.nl zijn 5 dagen in de week 2 graveurs aanwezig die uw aankopen direct van een gravering kunnen voorzien.