Iets besteld was goed en mooi ingepakt

Ik ben erg tevreden

Erg tevreden, hele snelle service, ik heb zelfs nog telefonisch contact gehad ivm overleg graveren. Heel fijn. Het graveerwerk is erg subtiel.

Mooi zilver, geweldige service , betrouwbaar adres

Online winkel, die je een goed gevoel geeft

Snelle levering, mooi product.

Mooi zilveren fotolijst met gravering ontvangen. Alleen te laat ontdekt dat je moest aangeven waar de gravering kwam te staan, ik dacht op de achterkant maar kwam op de voorkant. Hadden en liggende foto en de gravering zat voor een staande foto. Gelukkig konden we de foto bewerken, maar misschien een optie om dit duidelijker op de site te vermelden waar de gravering moet komen.

snelle leverigng en mooi verpakt

de bestelling verliep heel vlot, ik kreeg alle nodige informatie en het artikel werd mooi ingepakt als cadeau.

Snel, netjes en leuk ingepakt!

Verzilverde rammelaar gekocht en laten graveren.

Snelle levering. Zeer mooi verpakt. Redelijke prijs.

Snelle service, mooi ingepakt

Het product zelf kan ik pas beoordelen nadat het is geschonken (ivm kado verpakking)

Mooie producten en snel geleverd.

De producten die besteld zijn werden keurig op tijd geleverd. Goed verpakt en prachtig ingepakt als cadeau. Je wordt er blij van wanneer je zoiets per post ontvang.

Prima verpakt en snel gekeverd

Uitstekende geholpen, prima site en een koetjes reep als verrassing, daar krijg je een glimlach van bij het uitpakken

Snelle service, mooie producten.

Snelle service, mooie producten.

Met mailtjes van ieder stap op de hoogte gebracht. Prachtig ingepakt. Super snel. Prachtige ring

Snel,

Snelle bezorging, prachtig verpakt ­čśŐ

Voor de tweede keer een prachtige zilveren rammelaar met bijtring besteld. Ook deze keer weer een schitterend blijvend geboortegeschenk, gegraveerd met naam en datum. De volgende dag lag hij al klaar en werd ook nog prachtig ingepakt. We hebben hem in de winkel opgehaald; wat een fantastische winkel en een hartelijke ontvangst! Wij zijn heel blij met Zilver.nl en zeer tevreden over de perfecte service.

Exact geleverd wat de bedoeling was

X

Leuk hand geschreven kaartje en service is snel en goed.

buitengewoon goede service en aandacht

zelfs online heeft het een positieve uitstraling en attentie

Punctueel en verzorgd en snel

Punctueel en verzorgd en snel

Erg behulpzaam en vriendelijk

Erg tevreden over de service

Snelle levering en mooi verpakt

Goede duidelijke website. Snelle levering en heel mooi verpakt. Echt top!

Fantastische winkel

Product snel thuisbezorgd Erg leuk verpakt

Pakje zag er zeer mooi en verzorgd uit!

Pakje was een cadeautje. Was mooi ingepakt en handgeschreven kaartje erbij. Super geregeld.

Uitstekend!

Set van Coeur de Lion besteld die niet meer leverbaar bleek. Kreeg direct goeie alternatieven per mail aangeboden. Werd direct voor me besteld en vervolgens ook snel geleverd.

Goede website met uitstekende service!

Zilveren rammelaar besteld. Er is keuze in tijdstip bezorgen e.d. Ook is er een ruime keuze qua papier om het kado in te laten pakken: dit doen zij echt fantastisch! Erg mooi ingepakt! Je kunt ook nog aangeven of je een kaartje erbij wilt geven: blanco kaartje gedaan met zilveren opdruk, deze sturen ze mee met een lint. Zo kun je zelf je kaartje schrijven en vastmaken waar je wil. Zowel inpakken als kaartje is gratis! Al met al, zelden zoveel service via een website gekregen!

Over zilver.nl