Aangenaam verrast door de feestelijke verpakking

Aangenaam verrast door de feestelijke verpakking

Snel, netjes en redelijke prijs

Hele snelle levering. Prachtig verpakt. Echt heel goed verzorgd. Je kunt het zo kado doen. Mooie prijs.

Goed advies,fijn geholpen en een mooi product!

Geweldige service.

Het artikel wat ik wilde bestellen was helaas niet voorradig, maar al heel snel kreeg ik een berichtje dat het weer op voorraad was. Super service. De bestelling daarna is erg vlot verwerkt en naar mijn grote tevredenheid uitgevoerd. Bij deze alsnog bedankt hiervoor.

Makkelijk en snel.

Leuk verpakt. Heerlijke attentie. Maak het pakje pas 25mei open want dan is mijn vrouw jarig. Zelfs de pakbon goed verpakt .

Snel geleverd. Heel mooi ingepakt. En een mooie ketting zoals op de foto.

Goed verzorgde uitvoering.

Goed bereikbaar. Behulpzaam. Verzorgde levering. Aantal mogelijkheden zou verduidelijkt kunnen worden op de site.

Adequaat

Zilver.nl maakt de verwachtingen waar die op hun website worden beloofd

Zeer plezierige eerste kennismaking zowel voor wat betreft het product als de algehele en tijdige afhandeling. Prima vezorgd.

Vlotte bezorging en mooi ingepakt.

Correct en zorgvuldig

Mooie verpakking met aandacht voor het milieu, zeer snel geleverd en hoge kwaliteit. Het is met vreugde ontvangen.

snel en netjes geleverd

Als een echt cadeautje kwam het op tijd binnen

geweldige service

bereid mee te denken

Prettige overzichtelijke site en telefonisch bereikhaar als je even een vraag wil stellen.

Via veel internet sites kan je wel bestellen maar als je een vraag hebt moet die al gauw per e-mail of webpagina gesteld worden. zilver.nl kan je gewoon even bellen voor advies. Erg prettig en een stuk sneller.

Uitstekende service en communicatie

Heel prettig contact via chat. Cadeautje heel leuk ingepakt!!! Ontvanger blij en ik ook blij!

Altijd goede service!

Al heel wat sieraden heb ik besteld bij zilver.nl; Voor onszelf of om anderen cadeau te geven. Moederdag, verjaardagen... noemt u maar op! De zilveren manchetknopen die mijn man droeg op onze trouwdag waren speciaal met ons monogram gegraveerd door Zilver.nl Echt prachtig, en zo veel emotionele waarde hecht er aan! Altijd prettig contact, goede service en ook snelle levering. En ook.... altijd prachtig ingepakt, klaar om te geven! (of krijgen... ;-)) Absoluut van harte aanbevolen!!!!!!

Mooi sierraad, snel geleverd

Titanium als materiaal keuze vond ik niet op de website, terug vinden op naam was ook lastig. Toen ik ze gevonden had verliep de bestelling heel soepel.

Snelle service, ruim aanbod

Ik kon snel vinden wat ik zocht, en het als cadeau bij de jarige laten bezorgen :) kortom tevreden en zal nog eens terugkeren naar de webshop

Snelle service, goede prijs leuk ingepakt

Voor een scherpe prijs een mooi serviesje besteld. Mooi gegrafeerd, snel opgestuurd en mooie prijs

Een gouden aankoop, al hoewel de hanger van zilver was.

Snel en keurig geregeld. Account aanmaken in teveel stappen. Doosje eromheen kan kleiner. Cadeaupapier leuk! Mijn liefje blij.

vriendelijke, correcte service

correcte vriendelijke service, goede website, foto's kunnen beter: lichte sieraden op donkere achtergrond fotograferen maakt plaatje duidelijker.

De glimlach op het gezicht van mijn vrouw was super goed

Fijn om eerst wat uit te zoeken Met een leuke text en papiertje verpakt Beviel meteen Bedrag meteen overgemaakt

Snelle levering no nonsens klaar

Snelle levering en mooi verpakt, TOP.

De duidelijke site + snelle levering en mooi verpakt, echt een cadeautje.

In deze rare tijd was ik zo blij dat ik een kraamkadootje op deze manier kon versturen dat ze evengoed iets moois kunnen ontvangen Echt ontzettend blij

Over zilver.nl

Zilver.nl voor sieraden, horloges, kraamcadeaus, zilverwerk, zilver bestek en verzilverde geschenken. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres met een groot aanbod zilveren en gouden sieraden, verzilverde en zilveren geboortecadeaus, zilveren bestekken en schepwerk, blijvende zilveren geschenken, horloges en verzilverde kraamcadeaus, huwelijkscadeaus, verzilverde besteksets en verzilverde barartikelen. Vele bekende merken maar ook een uitgebreide Home collectie. Bij Zilver.nl zijn 5 dagen in de week 2 graveurs aanwezig die uw aankopen direct van een gravering kunnen voorzien.