In één zin is te weinig!

Onze ervaring is meer dan top! Super mooi product héél héél erg mooi gegraveerd en het cadeautje was heel mooi ingepakt.

Supergoed

Mooie wijnkoeler besteld…Alles snel geregeld ..en heel mooi….Gegraveerd… en prachtig ingepakt .. super blij mee!

top!

Binnen een halve dag bezorgd, mooi ingepakt met een strik in een stevig doosje.

Zeer tevreden over snelle bezorging en verpakking

Zeer tevreden over snelle bezorging en verpakking

Zilver.nl levert altijd kwaliteit voor een goede prijs

Ik heb hier vaker besteld en altijd dik tevreden. Correcte en snelle levering. Kado word mooi ingepakt. De website is overzichtelijk en heeft altijd wel weer iets verassends

Prima verzorgd, redelijke prijs

Ze hadden een mooie aanvulling beschikbaar op ons zilver bestek. Direct besteld en de volgende dag in mooie verpakking thuis.

Uitgebreide collectie, doen wat ze beloven en een uitstekende en snelle service

Het bestellen van mijn kraamcadeau, een verzilverde rammelaar, ging super vlot en voordat je het weet heb je het artikel in huis. Mooi gegraveerd en op professionele wijze ingepakt. Uitstekende service dus en een schitterend en blijvend cadeau waar het kersverse ouderpaar heel blij mee is!

Product voldeed buitengewoon aan mijn verwachting.

Mooi ingepakt als kadootje verzonden, product voldeed buitengewoon aan de volmachten. Bovendien nog een extra leuke verrassing in de doos...!

Een hele fijne shop.

vind het prettig om op jullie site te kijken.prachtige sieraden.Erg mooi.

Goede service, mooie artikelen en prachtig ingepakt

Zeer goede ervaringen met zilver.nl

Goede en snelle service

Bestelling heel mooi, met zorg en aandacht ingepakt en verzonden.

Snelle levering en mooi verpakt

Snelle levering en mooi verpakt

Geweldige service, ben súper tevreden

Mooie kwaliteit oorbedels, helemaal top.

Goede snelle goede service

uitstekend

Bestelling geplaatst en heb niet lang moeten wachten,zeer goede service,een aanrader voor iedereen

Keurig verpakt, en ook nog een leuke attentie voor de besteller, word zeer gewaardeerd.

Gewoon super

Product is mooi gegraveerd en erg snelle verzending. Laten inpakken en was helemaal top. Grote aanrader.

Snel en goed!

Mijn levering was de andere dag al in huis. Mooi verpakt.

Betrouwbaar en snel.

Muziekdoosje besteld en laten graveren. Werd leuk ingepakt en snel geleverd. De website is duidelijk en de service prima.

Snelle verwerking van de bestelling en prachtig verpakt!

Dit was een cadeautje voor mezelf en de bestelling was snel gemaakt op de website. Je kon het gratis mooi laten verpakken en dat deze ze ook prachtig. Achteraf betalen ging ook feilloos en binnen een dag kan je afrekenen. Kortom: prettig om hier te bestellen.

Mooi collier in een mooie cadeauverpakking

Zie boven

Super echt een kadootje voor jezelf

Super een woord. Mooi verpakt ook een lekkere verrassing echt een kadootje waar ik blij van word. Ook de spulletjes mooi verpakt een mooi. En een snelle service. Ben echt blij.

Super service !

Mooie spullen en geweldige service !

Uitstekend!

Een heel leuk kraamcadeau gevonden wat de volgende dag al bezorgd werd, echt superservice.

Super winkel!! Raad het iedereen aan

Mijn oorbellen waren kapot gegaan. Mocht ze kosteloos terug sturen en kreeg ze gerepareerd terug. Alles heel netjes verpakt en snel geleverd. Raad deze winkel zeker aan!!

Over zilver.nl

Zilver.nl voor sieraden, horloges, kraamcadeaus, zilverwerk, zilver bestek en verzilverde geschenken. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres met een groot aanbod zilveren en gouden sieraden, verzilverde en zilveren geboortecadeaus, zilveren bestekken en schepwerk, blijvende zilveren geschenken, horloges en verzilverde kraamcadeaus, huwelijkscadeaus, verzilverde besteksets en verzilverde barartikelen. Vele bekende merken maar ook een uitgebreide Home collectie. Bij Zilver.nl zijn 5 dagen in de week 2 graveurs aanwezig die uw aankopen direct van een gravering kunnen voorzien.