Snel geleverd in leuke cadeau verpakking

product is zoals op site te zien is, netjes ingepakt (zonder meerkosten)

Prettige zaak

Prettige mensen fijne zaak

Alles perfect geregeld

Niks aan te merken alles perfect geregeld

Vlot en netjes

Besteld en binnen een paar dagen thuis.

Goede service!

Mijn bestelling is snel behandeld en snel bezorgd. Ik had voor mijn eerste kleinkind een rammelaar gekocht en laten graveren. Dit is heel mooi en correct gedaan. Mochten er meer kleinkinderen komen, dan is deze juwelier door mij opnieuw te vinden! Dank jullie wel voor de snelle en correcte levering!

Zeer snelle en correcte levering.

De website is duidelijk. Wat wel handig zou zijn is een beter idee van de gravering van de gewenste tekst. Er staan diverse voorbeelden maar die komen niet bij de aanvraag te voorschijn. We hadden niet verwacht dat we het bestelde al binnen 24 uur in huis zouden hebben. En zeer verzorgd. Mooi verpakt en zonder plastic. En een leuke verrassing erbij bovendien. Met zo'n cadeau kun je aankomen!

Heel mooi product in prachtige verpakking

Het bestellen ging heel eenvoudig. Het product voldeed volledig aan mijn verwachting. En het was super mooi ingepakt.

Super.

Prachtige overzichtelijke website met een uitgebreide collectie My iMenso. En een hele snelle verzending. En als laatste prachtig ingepakt, echt super. Dank jullie wel.

Van moment van telefonisch bestellen tot aflevering slechts 24 uur, service!! De track en trace klopte.

Tot nu toe uitstekend.

Fijne telefonische ervaring, snel online besteld en volgende dag bezorgd. Nog niet uitgepakt, want het is een doop kado. Ziet er aan de buitenkant goed verzorgd uit.

Fantastische service

Netjes aan de telefoon en proactief

goede en snelle levering

Voor de tweede keer online besteld en helemaal top verzorgd.

Quality and promptness

The products are of superior quality and the delivery is prompt. I recommend!

• Ne-ai recomanda? Yes

In een woord fantastisch

Ik heb zeer goede ervaring met de mensen die ik aan de telefoon heb gehad. Vriendelijk en zeer behulpzaam. Er is een hangertje gegraveerd. Dat moet ik nog in het echt zien, want het pakketje komt morgen.

Kan niet beter

Super service, besteld en voordat ik met mijn ogen kon knipperen in huis. De verpakking beeldschoon en de oorbellen prachtig. Dank Letty

Goede en ik zou zeggen overcomplete website! Zoeken is ongekend snel mogelijk

Wat fijn dat ik in Nederland sieraden van Heide Heinzendorff kan bestellen. Ik deed dit voorheen bij de leverancier in Duitsland zelf, maar dit blijkt sneller en eenvoudiger.

Mijn bestelling is met zorg ingepakt, en snel geleverd. Zal zeker vaker iets bestellen!

Snelle levering Super leuke verpakking

Snelle levering, mooie geschenkverpakking !

Na een eerste bestelling volgende al gauw een tweede bestelling die even vlot en snel werd afgehandeld.

Mooie rammelaar snel geleverd

Snelle levering met gravering

Vriendelijke en geduldige service

Prima service, mooi product

Zeer klantvriendelijk

Prachtige collectie!

Over zilver.nl

Zilver.nl voor sieraden, horloges, kraamcadeaus, zilverwerk, zilver bestek en verzilverde geschenken. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres met een groot aanbod zilveren en gouden sieraden, verzilverde en zilveren geboortecadeaus, zilveren bestekken en schepwerk, blijvende zilveren geschenken, horloges en verzilverde kraamcadeaus, huwelijkscadeaus, verzilverde besteksets en verzilverde barartikelen. Vele bekende merken maar ook een uitgebreide Home collectie. Bij Zilver.nl zijn 5 dagen in de week 2 graveurs aanwezig die uw aankopen direct van een gravering kunnen voorzien.