Service is geweldig

Meerdere keren iets gekocht in de afgelopen jaren. Kwaliteit staat boven aan zo ook klant vriendelijkheid.

Ik heb mijn bestelling na telefonisch advies geplaatst via het web. Verzending was naar het buitenland. Alles perfect geregeld en de producten waren boven verwachting!

Prachtig sieraad

Héél mooi verpakt het was echt een cadeautje om het open te maken. Veel aandacht voor het geheel ook nog een chocolade reepje. Complimenten

Snelle levering en goede kwaliteit

Buiten het feit dat het product is zoals omschreven op de foto, is de gravering is prachtig. Een super snelle levering en de manier waarop het verpakt was, was te schattig. Echt top, bedankt voor de service.

Was heel mooi ingepakt Ik ben heel blij

Zilver voor Lapponia fans

Wanneer je fan bent van Lapponia dan is Zilver waar je moet zijn. Duidelijke website, snelle service en mooi ingepakt. Blij met mijn nieuwe oorbellen Lapponia Lapland Fonte

Heel goede communicatie, veel keuze uit mooie producten en snelle levering

Goede omschrijving v product, snel bezorgd

Het is een mooie site met veel keuze aan zilveren fotolijsten. Al een paar keer iets besteld. Fijn dat het zo snel bezorgd wordt en ook nog mooi ingepakt!

geweldig

supersnelle levering en heel goed afgeleverd,gravering netjes, ingepakt als cadeau is een goede service

Snel verstuurd, mooi ingepakt. Goede kwaliteit

Heel correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling. Prachtig ingepakt!

Attente service, top producten.

In alle opzichten goed; producten, service, opties, snelheid. Complimenten.

Snelle levering, mooi verpakt. Ik ben blij met mij nieuwe ring.

SUPER

Netjes verpakt, en super mooi ingepakt onze complimenten. En heel mooi hanger keurig afgewerkt super mooi. Een aanrader om dit te promoten aan anderen

prachtig produkt

Voor onze kleindochter een zilveren rammelaar gekocht. Ziet er precies zo uit als op de foto en prachtig gegraveerd. Bovendien was het pakje ook mooi ingepakt en kon het met het mooi handgeschreven kaartje zo cadeau worden gedaan.

Snelle levering, goede kwaliteit

Boven verwachting!

Had gekozen om m’n bestelling in te laten pakken. Werkelijk prachtig verpakt, echt aandacht aan besteed. Het pakketje waar mijn bestelling in zat was zelfs strak en netjes verpakt! Feestje om het uit te mogen pakken. Kortom; prima, ga zo door!

zeer professioneel

goed werkende website, uiterst snelle levering, leuke extra attentie in de doos!

Snelle levering!

Snelle levering, goed ingepakt, mooi verpakt. Helemaal tevreden, hartelijk dank!

Het is echt ... echt een prachtige wandelwagen

Bestellen is easy. Ik heb de wandelwagen dinsdag besteld en vandaag (donderdag) heb ik 'm, met de naam erin gegraveerd, ontvangen. In 1 woord .. prachtig .. Heb reeds de verzilverde helicopter, koets en brandweerauto gegeven, weet zeker dat ook dit cadeau met open armen wordt ontvangen. Een prachtig cadeau.

Zeer snelle en goede afhandeling van bestelling

In weekeinde besteld, dinsdag keurig ingepakt in geschenkverpakking binnen. Prima service

Mooie zware zilveren creolen

Mooie zware zilveren creolen.

Op de website kon ik goed vinden wat ik zocht. Oorstekers voldoen aan de beschrijving en het pakketje was mooi ingepakt. Snelle levering.

Prima webshop die meer doet dan verwacht

Prima webshop met snelle levering en prima kwaliteit. Alles keurig verpakt. Ook al had ik aangegeven dat dat niet nodig was. Maar het ziet er wel feestelijk uit.

Over zilver.nl

Zilver.nl voor sieraden, horloges, kraamcadeaus, zilverwerk, zilver bestek en verzilverde geschenken. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres met een groot aanbod zilveren en gouden sieraden, verzilverde en zilveren geboortecadeaus, zilveren bestekken en schepwerk, blijvende zilveren geschenken, horloges en verzilverde kraamcadeaus, huwelijkscadeaus, verzilverde besteksets en verzilverde barartikelen. Vele bekende merken maar ook een uitgebreide Home collectie. Bij Zilver.nl zijn 5 dagen in de week 2 graveurs aanwezig die uw aankopen direct van een gravering kunnen voorzien.