Ze denken mee.

Ze denken mee om tot een mooi cadeau te komen. Dat ging perfect. Daarna wordt alles snel afgehandeld. Chapeau.

Geweldige service

Zeer goede kwaliteit en service

2 keer besteld, 2 keer ontzettend tevreden

Ontzettend tevreden

Snel geleverd en feestelijk verpakt

De volgende werkdag bezorgd en alle drie de artikelen los in een super mooie feestelijke verpakking ingepakt! Top! Voor een hele mooie prijs :-)

Zoals altijd perfect op tijd, netjes en makkelijk te bestellen

Al veel vaker iets besteld en tot nu toe nooit teleurgesteld. Alles wordt mooi verpakt en zorgvuldig en op tijd opgestuurd

Met zorg ingepakt en kaart geschreven zoals ik wilde.

Goed assortiment, goede informatie, goed en prettig overleg, super snelle afhandeling etc etc

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Gister besteld, vandaag binnen, goed verpakt, netjes verzorgd, en 25,- goedkoper als elders, kom zeker terug

Ik zeg alleen maar helemaal naar verwachting!!

Gisteren een prachtige rammelaar besteld en vandaag in huis, super leuk verpakt inclusief cadeaukaartje.

Snel en keurig aangeleverd.

goede site, perfecte service, vlugge levering

niks mis met dit bedrijf. Zal volgend kano daar zo kopen.

Snel, mooi en goed verpakt. Product was netjes gegraveerd. Een hele mooie muziekdoos

Super en snelle levering

Prima service, grote collectie en prettige communicatie en snelle levering

Super snelle levering

Mooi kinder bestek met naam gegraveerd. Super snelle levering en leuk ingepakt

Precies zoals verwacht en zo mooi ingepakt

Snelle levering, prachtig product en ook echt als een mooi kado verpakt. Kortom een kado voor mezelf. Dank u wel

Keurig!

Pakket ontvangen, keurig ingepakt en met een mooie verpakking er om heen. Het graveren staat er ook super mooi en netjes op.

vlotte, vriendelijke service

vlotte, vriendelijke service

Snelle bezorging, goede uitvoering van de bestelling/instructie en keurig verpakt en bezorgd. Uiterst vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

Excellent service

I’ve ordered in total 3 products from Zilveren.nl and can only praise their quick service and in each case attention to detail. Highly recommended

Buitengewoon snel en goed verzorgd.

Ongelooflijk snel: de ene dag besteld, de volgende bezorgd,. En het ziet er goed uit, mooi en stevig ingepakt. Mijn complimenten.

Absoluut geweldig

Vanwege een fout van mijn kant, werd deze direct opgelost door de klantenservice. Ik kreeg mijn aankoop ook precies op tijd en zoals ik hem besteld had!

Helemaal prima

Mijn bestelling was ontzettend leuk ingepakt, als cadeautje compleet met strik. Met een lekker chocolaatje erbij als kleine verrassing. Kortom, er is veel aandacht aan besteed.

Zeer snelle levering. Onze aankoop was echt keurig verpakt. Er wordt veel zorg aan besteed. Echt top!

snelle levering . spang volgens beschrijving. Hiervoor dank

Over zilver.nl

Zilver.nl voor sieraden, horloges, kraamcadeaus, zilverwerk, zilver bestek en verzilverde geschenken. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres met een groot aanbod zilveren en gouden sieraden, verzilverde en zilveren geboortecadeaus, zilveren bestekken en schepwerk, blijvende zilveren geschenken, horloges en verzilverde kraamcadeaus, huwelijkscadeaus, verzilverde besteksets en verzilverde barartikelen. Vele bekende merken maar ook een uitgebreide Home collectie. Bij Zilver.nl zijn 5 dagen in de week 2 graveurs aanwezig die uw aankopen direct van een gravering kunnen voorzien.