Bestellen lastig via een account. Prima keuze verder en mooi verstuurd op tijd.

Ik vind de website erg goed en overzichtelijk. Had alleen veel moeite met het bestellen. Moest een account aanmaken wat niet zomaar lukte!!

Super snelle levering, en heel erg mooi verpakt!

Heel mooi verzorgd

Het is heel snel geleverd, kan je ook dingen opsparen?

Perfecte service en snelle verzending.

Prima.

Bij Zilver werken mensen met hart voor de zaak

De mooie Lapponiaring was prachtig verpakt in een mooi glimmend papiertje met twee strikken eromheen! Tot mijn verrassing was er een leuke sjaal bij gedaan waarvoor hartelijk dank. Je kan aangeven wanneer je je bestelling wilt ontvangen dus dat is ook handig voor het geval je net met vakantie bent.

Tel contact met winkel was prettig en de levering was geheel volgens wens. Het werd ook leuk ingepakt en dus meteen geschikt om als cadeautje te geven. Ben heel tevreden.

Zilvertoppers

Keuzebegeleiding door Ursula en Yentl uitstekend. Zeer nauwkeurige en duidelijke informatie verstrekt. Eenvoudig bestel- en betaalproces. Chapeau. En prachtige kadoverpakking met lekkere verrassing.

Duidelijk en betrouwbaar.

Via de live veiling een set Zeeuwse knoop gekocht. Ketting met hanger, ring en oorstekers met een goede prijs. Zeer goede afhandeling van de betaling. Zeer snelle levering. De ring kwam een dagje later door een vergissing, maar snel het misverstand opgelost. Bedankt voor de cadeautjes die de verkoper had meegestuurd.

Mooi zilver couvert

Voor mijn kleindochter heb ik een prachtig zilveren (vintage) klein zilveren couvert gekocht. Er was er maar één van dus al voor haar geboorte gekocht en in de kluis laten leggen bij zilver.nl. Toen ik de naam wist, heb ik deze laten graveren en had het couvert de volgende dag in huis. Top!

Zoals het hoort

Professioneel, kwalitatief, snelle verzending. Geweldig ingepakt met een aardigheidje

Vlotte levering,keurig verpakt in een stevig doosje en het sieradendoosje was ook feestelijk verpakt. Ik ben heel tevreden.

prettig en makkelijk

zie hierboven,

Tevreden klanten.

Snelle levering! Mooi en met zorg ingepakt!

Veel keuze en uitstekende service

Ik heb een kinderbestekje met inscriptie besteld. Fijn is dat er veel keus is op de site. De levering is snel en het bestelde ziet er mooi uit.

Toppie

Dank voor de leuke sjaal , de aanhangers zijn heel mooi . Heel leuk verpakt , en snel . Dank gr Jenn Louwes .

Snelle afhandeling. Conform je mag verwachten

super service

Ik had mijn pakketje met 2 dagen binnen en het was ZO mooi verpakt! echt een hele leuke service

Dit keer online besteld maar prima verzorgd.

Mijn oorbellen zijn zo mooi verpakt. En het cadeautje erbij was heel verassend. Hartelijk bedankt tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Mevr Willeke de Ruiter van Hoogen

Topzaak met vriendelijke medewerkers!

Snel besteld en snel geleverd in een mooie verpakking en met caedautje!

Prachtig product voor een fatsoenlijke prijs

Overzichtelijke site, eenvoudige bestelling en financiële afhandeling. Snel verzonden en bezorgd, uitstekend verpakt en het produkt voldoet aan alle verwachtingen.

Kreeg een mooi ingepakt cadeau over de post, waar veel zorg en aandacht aan was besteed. Na het uitpakken heel blij van de mooie ketting in het sieradendoosje. Snelle levering. Kortom: Een heel tevreden klant!

Snelle levering, snel contact, vriendelijk geholpen, mooi ingepakt en natuurlijk waar het om gaat, mooie producten!

Een uitzonderlijke ervaring

De hele ervaring met zilver.nl was een meer dan plezierige. Een hele duidelijke en overzichtelijk website. Na twee artikelen gekozen te hebben is alles wat erna komt (cadeauverpakking, graveren, bezorging, etc.) uitermate gemakkelijk. Vervolgens wordt je keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling en de aflevering, inclusief gravure gebeurde al een dag later. Klein maar slim detail, op de overigens prachtig verpakte cadeau's, waren briefjes gedaan waardoor duidelijk werd welk pakje welk cadeau betrof. Een hele plezierige ervaring en dus een dikke 10 voor zilver.nl

Burgemeester Peereboomweg 1

1151 EC Broek in waterland

Over zilver.nl

Zilver.nl voor sieraden, horloges, kraamcadeaus, zilverwerk, zilver bestek en verzilverde geschenken. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres met een groot aanbod zilveren en gouden sieraden, verzilverde en zilveren geboortecadeaus, zilveren bestekken en schepwerk, blijvende zilveren geschenken, horloges en verzilverde kraamcadeaus, huwelijkscadeaus, verzilverde besteksets en verzilverde barartikelen. Vele bekende merken maar ook een uitgebreide Home collectie. Bij Zilver.nl zijn 5 dagen in de week 2 graveurs aanwezig die uw aankopen direct van een gravering kunnen voorzien.