Heel goed!

Top! Goede service, snelle chat. Aardige mensen. Kunnen andere bedrijven nog wat van leren. Ben heel blij met mijn oorbellen, en ook wat er nog bij zat.. klein cadeautje in de vorm van een pen en chocola... Dikke pluim! Bedankt!

Zag er heel mooi ingepakt uit en de inhoud is helemaal prachtig

Prima verzorgd en verzonden mijn partner is er erg blij mee.👍

Perfect!

Makkelijk bestellen en goede communicatie. Was prachtig ingepakt.

geweldig.

bestelling snel ontvangen. het cadeau was super netjes ingepakt. ik zou een ieder zilver.nl aanbevelen.

Geweldig de dag nadat ik mijn bestelling had geplaatst werd het super snel en erg netjes verpakt afgeleverd. Zeker een aanrader als je je dierbare wilt verrassen.

Perfect!!!

2 dingetjes besteld als een cadeautje, was keurig ingepakt en een mooi kaartje erbij die handgeschreven was! en als klap op de vuurpijl, ook nog oorbelletjes erbij gekregen omdat de bestelling meer dan 80 euro was en ook kei leuk ingepakt! hier bestel ga ik zeker meer bestellen voor mijn moeders My imenso ketting!

super klantvriendelijk

na een telefoontje even aanvraag goed opschrijven en dan inzenden. Werkt als een trein.

snel verzonden en goed verpakt

erg positief

Zeer tevreden !

Snelle levering en keurig verzorgd om als cadeau te geven

Duidelijke site + snelle afhandeing

Gekocht als kerstcadeau. Foto’s waren duidelijk en gaven een goed beeld van de armband. Erg mooi en ze is er heel blij mee. Goed om te weten voor een volgende aankoop.

goede service, zorgvuldige afhandeling, goede kwaliteit artikelen

(zie boven) twee maal telefonisch contact gehad: zeer prettig te woord gestaan artikel is fraai ingepakt, nog een klein bruikbaar aardigheidje erbij zeer mooi artikel

Mooi ingepakt en handtekening bij ontvangst voelt safe

Zie boven

Goede service en mooie verpakking Problemen met PostNL werden efficiënt door Zilver opgepakt

Excellent products and customer service

Beautiful products that are wonderfully packaged and shipped in a flash! Very happy with my purchase and the customer experience.

Alles wat er door mij gevraagd en door jullie beloofd is ... klopt gewoon 👍 Heb de kinderbestekjes nog niet gezien want het zit nu nog tot de kerst prachtig ingepakt maar ook dat is al een kadootje om te zien 🤩en de extra kinderkaartjes en chocolaatjes Mooie en leuke service... meer veren kan ik jullie niet geven toch😁

Hele mooie site snelle levering en mooi verpakt !

Geweldige firma.

Her kadootje was heel mooi ,prachtig in gepakt en snel geleverd . Deze firma is een aanrader, hartelijk bedankt .

Een prettige eerste ervaring

Bestelling gemak en snelle levering.

Super goede service

Een hele leuke en goede site Goed contact en bezorgt snel

In een woord GEWELDIG!

Wat een fijne winkel! Heb op een maandag gebeld om te vragen of het product nog zeker op voorraad was. Werd erg vriendelijk te woord gestaan en werd meteen vermeld dat graveren ook een optie was maar niet opdringerig. Heb het artikel meteen besteld en bij bestelling vermeld dat ik het graag ingepakt zou hebben voor kerst dit is gratis. Het werd in een doosje geleverd waar het uiteindelijk cadeautje in zat, vol verbazing hebben we het bekeken wat goed verzorgt zag het eruit echt een eycatcher onder de boom !! Dank je wel allemaal die er aan mee heeft gewerkt nogmaals in een woord GEWELDIG! Met vriendelijke groet Jacqueline Cuijpers

snel en correct

Goede website. Snelle verzending Mooi verpakt

Prima ervaring.

Goede communicatie over het feit dat onze keus op dat moment niet op voorraad was. Zijn goed op de hoogte gehouden wanneer het weer wel op voorraad zou zijn en konden alvast reserveren. Wij hebben 2 geboortelepels besteld, deze zijn heel mooi ingepakt met een kerstdecoratie er op. Een geboorte wordt rond kerst verwacht, dus prima. De tweede baby wordt half maart verwacht, dus meer richting pasen. Misschien een neutrale decoratie bij geboortecadeautjes?

Cadeautjes waren met zorg ingepakt. Levering binnen paar dagen.

Een mooi sierraad en een goede afwikkeling van de aankoop.

Alles heel goed afgewikkeld.

Hele mooie sieraden en fantastische service

Ze helpen je met de juiste keuze en leveren het prachtig in gepakt

Over zilver.nl

Zilver.nl voor sieraden, horloges, kraamcadeaus, zilverwerk, zilver bestek en verzilverde geschenken. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres met een groot aanbod zilveren en gouden sieraden, verzilverde en zilveren geboortecadeaus, zilveren bestekken en schepwerk, blijvende zilveren geschenken, horloges en verzilverde kraamcadeaus, huwelijkscadeaus, verzilverde besteksets en verzilverde barartikelen. Vele bekende merken maar ook een uitgebreide Home collectie. Bij Zilver.nl zijn 5 dagen in de week 2 graveurs aanwezig die uw aankopen direct van een gravering kunnen voorzien.