Vriendelijk en deskundig geadviseerd!

Voor deze bestelling had ik twee keer gebeld voor informatie. Beide keren werd ik zeer vriendelijk en deskundig geadviseerd. Ook nam men echt de tijd. Het resultaat van de bestelling, een kinderbestekje met ingegraveerde tekst als kraamcadeau, werd door de ontvangers als 'schitterend' omschreven.

Prachtige lijsten!

Ruime keuze aan fotolijsten. Snelle levering.

Prachtige spullen en top service !

Er was een storing op de website, ben perfect geholpen door een vriendelijke meneer van de klantenservice ! Pakketje was er binnen 2 werkdagen ! Top service ! Kom zeker bij jullie terug ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Prachtige messen

Heel mooi verpakt en goed verzonden. Zeer attent dat er wat chocolaadjes bij zaten.

Gisteren besteld...vandaag keurig verpakt in huis! Goede service!

Het product is een van de beste producten om zilver en goud te polijsten.

Het product is een van de beste producten om zilver en goud te polijsten. Het besteling is keurig verzonden en op tijd aangekomen.

Positief

Snel ontvangen en keurig verpakt

Maandag besteld, woensdag in huis

Goed en snel. Heel mooi ingepakt

Zeer tevreden.

Online een hanger Besteld met letters voor en achter werd prima op tijd geleverd en zag er goed uit met een leuk handgeschreven kaartje

Gewoon alles naar wens.

TOP!!

Als kraamcadeautje heb ik bij zilver.nl een zilveren rammelaar in de vorm van een hart aan een witte bijtring besteld. De naam van de baby kon op het hart gegraveerd worden in schrijfletters. Op een vraag van mij tijdens de bestelling is gereageerd dmv een persoonlijk telefoontje. Het cadeautje werd PRACHTIG ingepakt geleverd en het door mij bestelde kaartje werd met de hand geschreven bijgevoegd. Ook als extraatje zat er een lekkere koekreep bij! Er is zóveel aandacht aan het geheel besteed en ik ga zeker meer gebruik maken van hun site.

Heel goed bevallen.

Was heel mooi ingepakt.

Tijdens de bestelling 2x met Yentl geappt, was heel vriendelijk en gaf goed advies. De bestelling snel binnen gekregen en was supermooi ingepakt, daar kan ik mee aankomen. Ik heb het spaarpotje zelf nog niet gezien maar heb er alle vertrouwen in dat het naar tevredenheid zal zijn.

Helemaal geweldig en snel, de hangers zijn prachtig

Ik ben 100% tevreden of misschien nog wel meer dan dat. Helemaal top

Erg goed!

Duidelijke site. De volgende dag al in huis en prachtig ingepakt. Erg blij mee

ALTIJD EEN FEEST

En weer was het een echt verrassings pakket ,hartelijk dank ,heel blij met de aankoop van dit dienblaadje . Tot een volgend keer

super

Precies wat ik verwachtte en ook op tijdig geleverd, perfect dus

Chocolaatjes als blijk van waardering

Snelle levering. Kado's met veel aandacht verzorgd. Geven je het gevoel als klant zeer gewaardeerd te worden.

Perfect aangeleverd

Goede levering, precies als besteld

Groot kwalitatief assortiment met snelle service.

Een cadeau voor mijn vriendin uitgezocht en hier gevonden. Meerdere websites bezocht en zeker in COVID-19 tijden is het lastig om bij een juwelier het assortiment (online als in de winkel) te kunnen bekijken. Hier is alles netjes en vanuit verschillende hoeken te zien. Cadeau gevonden en enkele dagen later thuis ontvangen in een prachtige cadeauverpakking.

Uitstekend!!

Goede kwaliteit, schitterend verpakt, snel bezorgd. Al eerder goede ervaring!!!

Super snelle levering!

Geweldige service

Ik bestel al enkele jaren bij zilver.nl. Mooie artikelen; goede service en snelle levering.

Vriendelijk, snelle reacties, mooie producten

Ik had zelf een foutje gemaakt in adres gegevens en daar werd snel en vriendelijk op gereageerd. Dag later pakketje binnen, super mooi ingepakt.

Over zilver.nl

Zilver.nl voor sieraden, horloges, kraamcadeaus, zilverwerk, zilver bestek en verzilverde geschenken. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres met een groot aanbod zilveren en gouden sieraden, verzilverde en zilveren geboortecadeaus, zilveren bestekken en schepwerk, blijvende zilveren geschenken, horloges en verzilverde kraamcadeaus, huwelijkscadeaus, verzilverde besteksets en verzilverde barartikelen. Vele bekende merken maar ook een uitgebreide Home collectie. Bij Zilver.nl zijn 5 dagen in de week 2 graveurs aanwezig die uw aankopen direct van een gravering kunnen voorzien.