Prima en snel geregeld. Vriendelijk en professioneel.

Wij vonden uw website duidelijk en prettig. Zeer goede en snelle service. Veel dank

Ziet er mooi uit en zeer snel geleverd, ondanks gravure.

Een heel mooie spaarpot voor onze nieuwe kleinzoon. We moesten even wachten op zijn naam, maar donderdagavond gaf ik de bestelling op en zaterdag hadden wij het al binnen. Mooi verpakt! en met kaartje. Hier werd niets extra's voor gerekend. Ouderwetse service!

Zoals beloofd zeer snelle levering van een mooi gegraveerde spaarpot. Ook nog eens heel mooi verpakt. Erg leuk om de dag na de geboorte al een spaarpot met naam en geboortedatum cadeau te kunnen doen!

Heel prettig en correct!!

Ik ben prima en vriendelijk geholpen. Het is prachtig verpakt en super snel geleverd. Alle lof voor jullie!!!

Mooi product en keurig verpakt en op tijd geleverd.

Super: snel, prachtig ingepakt en een chocolaatje toe

Als beloofd de volgende dag verzonden. Beeldschoon ingepakt met handgeschreven kaartje. Echt helemaal niets op aan te merken.

Prachtig,

Geboortedoos gekocht met bestekje, rammelaar en spaarpot/muziekdoos. Zo ontzettend mooi ingepakt. De gravering zag er ook zo mooi uit. Echt een cadeau voor het leven. Bedankt !

Zilveren trommeltje ziet er prachtig uit, mooi gegraveerd op ons verzoek en feestelijk ingepakt. Een genot om te krijgen en vervolgens kado te geven. Hartelijk dank weer voor de service.

De bestelling en de afhandeling gaf mij een safe gevoel en daarin ben ik niet teleurgesteld.

Super netjes!

Mijn bestelde spaarpot is super leuk geworden. En ondanks dat ik had aangegeven geen cadeauverpakking te willen (ivm extra kosten), was mijn cadeautje toch zeer feestelijk ingepakt voor mijn nieuwe neefje. Super attent van zilver.nl. Altijd goede kwaliteit en waar voor je geld.

Prima service ,uitgebreide sortering

Al jaren zeer prettig contact, hulp met zoeken naar bijpassende couverts , prima

bestelde artikel werd prompt geleverd en is geheel zoals verwacht

de meeverpakte doos bonbons werd erg gewaardeerd!

perfect verzorgd

snel geleverd, mooi verpakt

Alles ging zeer voorspoedig, goede service, goede producten

Ik ben zeer tevreden.

Prettig winkelen!

Prima website, duidelijke keuzemogelijkheden. Verloop van de aankoop goed aangegeven per mail, met correcte bezorging. Prachtig ingepakt cadeau, met klein grapje erbij: new born stokjes.

Duidelijke website, achteraf betalen na ontvangst, snelle levering en prachtig ingepakt. Chapeau! Mijn zoon zal het cadeau prachtig vinden.

snel en perfect geleverd.

Gelijk na de bestelling kreeg ik een mail m.b.t. het verstuurde product. Inclusief een link van post.nl om het pakketje te tracken. Erg netjes, Coen

Goede ervaring

Goed ingepakt en leuk dat er nog een pen en twee koekjes bij zaten. Leuk om een cadeautje uit te pakken.

Vind het leuke winkel ze hebben echt alles en altijd korting. Leuk ingepakt en snelle levering . Dus erg tevreden

Goede ervaring

Voor het eerst iets bij zilver.nl gekocht. Uitstekend bevallen. Duidelijke berichtgeving via de mail. Op tijd bezorgd, prachtig ingepakt. Alles zoals afspraak.

Tijdig geleverd, mooi ingepakt, prachtig artikel.

Uitstekend.

Goed geregeld en verzorgd

Het ziet ernaar verwachting uit. Ben zeer tevreden.

Super!!!

Ik had gevraagd of het inpak papier apart er bij kon krijgen met strik, ik moest namelijk de foto er nog indoen ( fotolijst ) Het was perfect geregeld, mooi papier mooie strikken, met een mooi zegeltje met zilver erop. Top geregeld, boven mijn verwachting. ­čĹĆ

Snelle leveri

Snelle en keurige levering. Netjes ingepakt.

Prima gegaan

Geleverd zoals verwacht

Over zilver.nl

Zilver.nl voor sieraden, horloges, kraamcadeaus, zilverwerk, zilver bestek en verzilverde geschenken. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres met een groot aanbod zilveren en gouden sieraden, verzilverde en zilveren geboortecadeaus, zilveren bestekken en schepwerk, blijvende zilveren geschenken, horloges en verzilverde kraamcadeaus, huwelijkscadeaus, verzilverde besteksets en verzilverde barartikelen. Vele bekende merken maar ook een uitgebreide Home collectie. Bij Zilver.nl zijn 5 dagen in de week 2 graveurs aanwezig die uw aankopen direct van een gravering kunnen voorzien.