Attent, vriendelijk en zorgvuldig

Werd zelfs opgebeld omdat ik geen cadeau papiertje had aangegeven. Bovendien had ik een foutje gemaakt, ook dat is recht gezet. Bestelling kwam snel

Fantastische service, misschien wel beter dan ‘life’!

Ik bestelde een zilveren kinderbestekje, hetzelfde als ruim 2.5 jaar geleden (2e kindje) Men had ál onze gegevens nog en reserveerde het bestek al een paar maanden voor de geboorte. De dag nadien bestelde ik het bestek en een dag later werd het verstuurd. Helaas werkte PostNL niet mee en duurde het lang voordat het duidelijk was wanneer het pakket zou komen. Een chat met een klantenservice medewerker stelde mij gerust. Het pakket kwam op zaterdag aan (ipv dinsdag) en morgen wordt het gebracht naar de boreling! Ik ben ongelofelijk tevreden over snelheid en service van Zilver.nl!! Dánk!!

Mooie spullen en feestelijk verpakt

Mooie spullen en feestelijk verpakt

Top bedrijf!

Het bestelde was heel mooi ingepakt met een geweldige strik er om heen. Snel geleverd. Als klant word je goed op de hoogte gehouden. Als verrassing zat er een chocoladeletter in het pakketje. Erg leuk. Aanrader om hier nog eens te bestellen!

Heel erg tevreden!

Ik ben aangenaam verrast, snelle service. Mooi verpakt, en de gravering helemaal naar wens . Er is echt aandacht aan besteed, aan ieder detail.

Mooie ketting,doet aan de verwachting.

Ook in december maand snelle levering en luxe gratis cadeauverpakking.

Top top top

In alle opzichten: een 10 met griffel

Schitterende ketting en prachtig ingepakt.

Schitterende ketting en prachtig ingepakt. Ook zat er een chocoladeletter bij. Ik ben er erg blij mee.

Keurig geleverd ,in een mooie verpakking ,en mooi gegraveerd

Is echt geleverd , wat je mag verwachten. Keurig geleverd in een mooie verpakking ,en netjes verpakt. De de letter P zal me zeker smaken.

Prima adviezen en snelle service. Vriendelijke ontvangst.

Geweldige service en perfecte levering!!

Perfect dus

Service een echte 10 waard

Gisteravond de bestelling via de site doorgegeven. Meteen bevestiging met alle informatie. Kers op de taart: het is echt prachtig ingepakt. Dit cadeautje geef ik trots weg.

Goed en snel

Goed en snel

Snelle levering en een leuke attentie erbij geleverd.

Snelle levering en een leuke attentie erbij geleverd.

Super goed

Goede en duidelijke communicatie.Snelle verzending.Oorbelken waren mooi ingepakt en als extraatje een heerlijke chocoladeletter

Echt een feestje om het pakketje van jullie te mogen ontvangen!! Heel mooi ingepakt, kaartje eraan, foldertjes erbij van andere producten, echt heel mooi (met passie) gedaan, dat zag je meteen. Ik koop zeker vaker bij jullie, succ6 met jullie verkopen. Gr Heidi

Zeer fraaie kandelaars voor optafel Evenals vorige keer metzilveren lijstjes voor de kleinkinderen ook nu Voortreffelijk geregeld

Met liefde verstuurd

Mooi verpakt aangekomen met ook nog kleine attentie. Schattig!

Vlotte levering,gezellig contact.

Gezellig kijken naar al het moois op de site. Telefonisch contact is heel vlot en goed. Winkelmand is makkelijk in gebruik

Prima verzorgd

Het sieraad is nog ingepakt dit mag met kerst pas open. Maar hoe het verzonden is kwa verpakking kunnen andere bedrijven nog van leren. Ps chocolade letter is wel op. Haha.

Super snelle levering en heel mooi ingepakt.

Hele fijne ervaring. Snel geleverd en zo mooi ingepakt ben er blij mee.

Super echt aanrader

Super netjes verpakt en leuke attentie erbij . Echt een aanrader voor iedereen.

Derde keer dat wij bestellen Prima service, zeer aan te bevelen

Goede service ..Snelle verzending

Netjes snel verstuurd en mooi ingepakt Precies wat ik besteld had Dank u

Snelle levering en prachtig ingepakt!

Prima ervaring, tevens vlot contact per chat.

Over zilver.nl

Zilver.nl voor sieraden, horloges, kraamcadeaus, zilverwerk, zilver bestek en verzilverde geschenken. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres met een groot aanbod zilveren en gouden sieraden, verzilverde en zilveren geboortecadeaus, zilveren bestekken en schepwerk, blijvende zilveren geschenken, horloges en verzilverde kraamcadeaus, huwelijkscadeaus, verzilverde besteksets en verzilverde barartikelen. Vele bekende merken maar ook een uitgebreide Home collectie. Bij Zilver.nl zijn 5 dagen in de week 2 graveurs aanwezig die uw aankopen direct van een gravering kunnen voorzien.