Groot aanbod en snelle levering

Netjes

Bestelling snel ontvangen, mooi ingepakt en ziet er allemaal netjes uit.

SUPER MOOI !!! Heel tevreden met mijn eerste Lapponia oorringen.

45 jaar geleden kocht mijn lief (nog steeds mijn echtgenoot) de mooie halsketting van Lapponia. Daarna nog een hele mooie ring en armband. Een 8 tal jaar geleden dan nog 2 halskettingen gekocht. Veel jaar geleden ook een riem met speciale boekel van Lapponia aangeschaft.

snelle levering en netjes bezorgd

Snelle levering, maar belachelijk grote doos

Mijn bestelde product werd razendsnel geleverd en daar ben ik heel blij mee, maar de doos was buitenproportioneel groot. Bovendien gevuld met piepschuim. In deze tijd kan dit niet meer. Een beetje milieubewuster zou fijn zijn. Een juwelendoosjes past meestal nog wel door de brievenbus.

Beste Mvr.F. Reijmerstok, Bedankt voor uw review. Wij doen ons best om onze pakketjes snel te versturen en ook veilig en snel aan te laten komen. We proberen dit te combineren met een zo milieuvriendelijk verzendwijze. Het vulmateriaal welke wij gebruiken is biologisch afbreekbaar, in een klein beetje water lossen de bubbeltjes helemaal op, ze zijn gemaakt van maiszetmeel. Het is volledig milieuvriendelijk. Vindt u toch plastic of ander vulmateriaal in uw pakketje dan hebben we dit schoongemaakt en hergebruikt uit pakketjes die wij hebben ontvangen. We zijn al tijden op zoek naar ander vulmateriaal maar papier drukt de inpaklinten helemaal plat waardoor de cadeaus niet meer toonbaar zijn. Alle pakketten vullen met, met lucht gevuld plastic is naar ons idee, milieu onvriendelijk. We zoeken verder naar een betere oplossing. Met het versturen van brievenbuspakketjes zijn wij helemaal gestopt, hiervan raken er teveel vermist en voor deze zendingen geldt weg = weg. De doosjes willen we niet kleiner versturen want de kans op wegraken is dan ook veel groter. Het karton, plakband en inpakpapier welke we gebruiken zijn allemaal eco. Vriendelijke groeten, Ursula www.zilver.nl

Geweldig goed en zeer snelle levering.

Goede snelle levering en zo mooi ingepakt.

telefonisch contact gehad: zeer vriendelijk en behulpzaam. Bestelling ruim op tijd en ook de nabestelling zeer snel

Nette service

Netjes afgeleverd met een reep merci chocolade erbij onze dank Zijn er erg blij mee met onze ringen

Snelle levering en buitengewoon verzorgd ingepakt!!

De website is goed overzichtelijk waardoor je snel bent waar de interesse ligt.

Uitstekend.

Heel tevreden met het bestelde produkt. Mooi en zorgvuldig ingepakt en heel snel geleverd!

Mooi en snel

Heb een kindercouvert besteld, parelrand. Het viel me op dat het vorkje iets groter is dan het lepeltje. Niet heel erg maar wel een beetje raar. Je ziet het vooral als je ze dicht over elkaar legt.

uitstekende service en snel geleverd

mooi verpakt en snel geleverd.

Van de chat tot het eind super.

Super vriendelijk erg behulpzaam. Snelle levering en er mooi ingepakt. 👍 Mijn dag kan meer stuk SUPER. 😊 Groetjes Barbara. 🖐️🖐️🖐️

Vlot en vaardig en keurig verzorgd

Gisteren besteld, vandaag afgeleverd en duidelijk met zorg en liefde ingepakt.

Snelle levering en uitstekende service.

Binnen 1 dag mijn bestelling geleverd. Bij telefonische vraag heel vriendelijk behandeld .Super service!!!

Bestelde ringen bleken veel te groot te zijn (het is ook niet makkelijk om online de correcte maat te bepalen). Een maatje kleiner bleek ook nog te groot te zijn, dus derde keer goede keer en vandaag zijn de nieuwe ringen gearriveerd en ze passen zeer goed. Bedankt voor deze super service !

Netjes, precies wat we verwacht hadden

Leuk om kado te geven👍

Heel goed verzorgt.Alles helder en duidelijk.

Zeer tevrede hoe het verzorgt was. We kregen zelfs meer als we gevraagt hadden. Ga zo door zou ik zeggen ,dat zal meer klanten op gaan leveren voor jullie. Zegt het voort. M.v.g. F.Gort.

Snelle service! Leuk ingepakt!

Snelle service, leuk ingepakt en daarnaast ook netjes en snel verzonden. Nu nog afwachten hoe het product gegraveerd is. Maar dat kan pas als we het cadeau aan mijn neefje hebben gegeven.

Good

The price is good and the product looks cute from the website. I would really have preferred that it wasn't already wrapped in lovely wrapping paper as I would like to see how the gift looks before it was given to the recipients. Since it was so nicely packed I didn't want to open it. Next time, please allow people the option to either have it wrapped or not.

Mooie producten met een snelle goede service

Zeer tevreden. Superleuk verpakt ook!

Super snelle service

Snelle levering, mood verpakt.

Uitstekend, zorgvuldig en prima afstemming

👍🏻

Geweldig; snel, correct. Topkwaliteit

Erg tevreden. Snelle afhandeling, mooie verpakking & kwaliteits producten. Aanrader!