Laden reviews...
Laden reviews...
456 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kunderne fremhæver hurtig levering og flot indpakning. Kundeservicen opleves som venlig og pålidelig. Den samlede oplevelse afspejler god kvalitet og problemfri håndtering af købet. Tilfredsheden er gennemgående høj.
Kado opgezocht. Genoteerd welke gravering. Duidelijke omschrijving kosten en snelle bezorging
Beveelt aan
30 December 2020
ria
Vaassen
Snelle levering en een schitterend verpakt kadootje
Beveelt aan
30 December 2020
Saskia
Zwolle
Voldoet volledig aan onze verwachting!!
Beveelt aan
30 December 2020
Aimée Roemer
Sambeek
Snel en netjes geleverd. Prachtig ingepakt. Oorbellen precies naar verwacting. Alleen is niet niet bezit van certificaten of wat dan ook die aantoonbaar maken dat zij is van zilver of goud gemaakt en wat van steentjes daar in zit
Beveelt aan
30 December 2020
Sandra
Vlaardingen
pakketje was aangevuld met een leuke verrassing. Alles heel mooi ingepakt met een woord geweldig .
Beveelt aan
30 December 2020
Karin
Delft
Goede keuze, aparte sieraden, en nu ook goede aanbiedingen. Website zou iets klantvriendelijk kunnen mijns inziens.
Beveelt aan
30 December 2020
Ineke Palmans
Nieuwerkerk aan den IJssel
Zie boven
Beveelt aan
30 December 2020
L.M.
Opijnen
Ik ben super tevreden! De afhandeling was erg snel en het was heel mooi ingepakt; echt een kadootje voor mezelf!!
Beveelt aan
30 December 2020
Paula
Amersfoort
Ook deze keer weer een aardigheidje bij de bestelling. Chocolaatjes waren heerlijk. Bedankt
Beveelt aan
30 December 2020
Pia
Papendrecht
Zilver.nl biedt prachtige, authentieke producten. Het is een betrouwbare partij en biedt goede, snelle service.
Beveelt aan
30 December 2020
Bram
Strijbeek
De levering stagneerde door Postnl. Daar kan Zilver niets aan doen. Het cadeau was prachtig ingepakt met zels wst te snoepen en een kerstkaart erbij. Factuur keurig in plastic. Helemaal goed!
Beveelt aan
30 December 2020
N.
Den Haag
Snelle en goed verzorgde verwerking van bestellingen. Direct antwoord op vragen via de e-mail, met als resultaat ongevraagde en gratis toezending van oorbel dopjes. En net dat beetje extra aandacht maakt Zilver.nl tot een prima webshop.
Beveelt aan
30 December 2020
Patricia
IJmuiden
Mooie oorbellen gekocht. Waren ook nog eens heel leuk ingepakt. Vertrouwd bedrijf
Beveelt aan
29 December 2020
Monique
Spijkenisse
In de drukke kerstperiode met heel veel aandacht en zorgvuldigheid het proces afgehandeld. Persoonlijke aandacht een voorbeeld voor veel organisaties !
Beveelt aan
29 December 2020
Eric
Heelsum
Oorbellen mooi ingepakt en nog een leuk presentje er bij.
Beveelt aan
29 December 2020
nico
Heerlen
Goed op de hoogte gehouden van te late levering, begrijpelijk door de feestdagen en lock down. Pakket mooi en zorgvuldig ingepakt. Met extra attentie.
Beveelt aan
28 December 2020
Joyce
Bussum
Goed werk leveren en extra’s.
Beveelt aan
28 December 2020
Yvonne
010
Snelle levering, mooi verpakt, prachtig product
Beveelt aan
28 December 2020
Saskia
Veldhoven
Overzichtelijke website, ruime keuze en voorraad. Correcte levering met mooie verpakking.
Beveelt aan
28 December 2020
Johan
Antwerpen
Snelle levering, leuk ingepakt met een aardig kaartje erbij. Aanrader!!!
Beveelt aan
28 December 2020
R
Vogelenzang
Pakketje komt keurig verpakt aan. Mijn aankoop heel feestelijk ingepakt. Heel fijn om cadeautjes te bestellen.
Beveelt aan
28 December 2020
Willemien
Wateringen
Duidelijke webshop, uitgebreide sortering en snelle correcte levering , verpakt in een doosje waaruit aan de buitenkant niet blijkt dat er sieraden in zitten. Mijn oorbellen waren, zonder dat ik er om gevraagd had heel mooi en feestelijke verpakt. Normaliter zou ik bij de lokale winkel geweest zijn maar nu ben ik toch heel blij met mijn aankoop bij zilver.nl
Beveelt aan
28 December 2020
Inge
Middelharnis
Persoonlijk goed geholpen ruime collectie.
Beveelt aan
28 December 2020
Jet
Lisse
prachtig bestek, keurig bezorgd en heerlijk ingepakt!
Beveelt aan
28 December 2020
Al
delft
Ik was op zoek naar een, voor mij, bijzondere armband. En toen ik deze zag staan in het Zinzi boek was ik direct totaal verliefd/verkocht. Maar een beetje bang dat ie te klein zou zijn, maar het past perfect. Of die voor mijn pols gemaakt is. Dit is een armband die ik dagelijks zal dragen.
Beveelt aan
28 December 2020
Anja Bervoets
Klaaswaal
Burgemeester Peereboomweg 1
1151 EC Broek in waterland
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven