Filters

10

Fantastisch!!Snelle service en een feest om uit te pakken!

Uw zaak was mij aanbevolen door juwelier Ronald Loonstra in Maastricht( voorheen Naber), waar ik in het verleden mijn Lapponia sierraden kocht. Ik ben een groot fan van Bjorn Weckström en heb bijna al zijn zilveren design items. Jammer dat er niet veel meer van te krijgen is. Gelukkig heb ik onder meer nog 1 paar oorbellen bij u weten te bemachtigen van Bjorn Weckström, en de andere van Zoltan Popovits. Een enorme snelle service en een feestje om uit te pakken! Wat een enorme feestelijke verpakking en dat alles in een klein pakketje. Heel erg bedankt, en zeker voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte onderneming

Duidelijke site, perfecte levering. Geleverd zoals beloofd, mooi ingepakt en prachtig artikel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super tevreden

De communicatie verliep vlot en goed ook de webshop super handig in gebruik om iets te bestellen, zeer te vrede.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend

Snelle service, voldoet volledig aan de wens en ook de extra aandacht van cadeaupapier en bijpassend kaartje is net die extra touch.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een hele fijne ervaring.

Telefonisch prettig te woord gestaan en geadviseerd. Website helder, verpakkingsservice en neutrale levering van de bestelling uitstekend. Zal hier zeker vaker gebruik van maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Fantastisch, zoals al tijd!!

  • Aanbevelen? Ja
9

mooi verpakt

snel geleverd en alle details goed verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service!

Pakketje werd snel verzonden. Het was prachtig ingepakt, echt een cadeautje. En tenslotte nog een chocoladeletter als verrassing,

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Pakketje super mooi ingepakt gekregen met wat lekkers erbij super mooi om zo te ontvangen bedankt

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service!

Pakketje werd goed ingepakt bezorgd, bij open maken vd doos zat er zelfs een chocolade letter bij en een prachtig ingepakt doosje met de bedel om kado te doen. Echt top verzorgd!

  • Aanbevelen? Ja
9

Erg prettig

Goed contact, punctueel, snel en meedenkend

  • Aanbevelen? Ja
9

geweldig

snelle correcte verwerking: mooi cadeau geworden; (ouders van) tweeling blij met hun geboortelepels

  • Aanbevelen? Ja
10

vlot, correct

Heel fijn dat het item mooi ingepakt zat en nog n attentie vr Sinterklaas erbij!!!:0) ps: wel grote doos vr enkel n ring...

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel positief.

Telefonisch contact verliep prettig. Ook via de mail kreeg ik goede informatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

mooi ingepakt cadeautje

snelle en goede afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
9

Nog mooier dan gedacht

Ben erg blij met mijn gouden bedel poedel dinsdag besteld donderdag in huis keurig verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

10/10 will order again

Very fast delivery. The order is packaged beautifully with some pleasant surprises as well. Just high class. I will definitely order again in the future.

  • Aanbevelen? Ja
9

Keurig

Goed verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede snelle levering, verzorgd verpakt

Zeer prettig

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne winkel

Hele fijne winkel waar ze met zorg je bestelling inpakken en toesturen. Een waar kadootje. Daarnaast goede communicatie en makkelijk te bestellen en te betalen. En het zilver is super gepoetst ;-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Topkwaliteit, betrouwbare en zeer snelle levering en dat zelfs in Frankrijk!

Wat is nou het belangrijkste als het (eerste) kleinkind geboren wordt en men zijn lieven, die in het Europese buitenland leven, met dit meer dan heugelijke life event wil feliciteren? Juist! Een werkelijk betrouwbare leverancier van een werkelijk duurzaam en prachtig kraamcadeau! Ik blijf dus bij Zilver.nl !

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Mooi muziekdoosje gekocht voor mijn kleindochter. Alles werd keurig op tijd geleverd en was mooi ingepakt met zelfs een handgeschreven kaartje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Netjes verpakt Nieuwe bestelling gedaan Deze mail niet gelezen Graag 5 euro korting

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie ontwerpen

Positieve ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

Een feestje!

Het openen van de doos met mooi ingepakte spullen en extra dingen. Dat maakt een minder leuke bestelling of bezorging online, niet van jullie hoor, weer de moeite waard.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

1 Burgemeester Peereboomweg

Broek in waterland 1151 EC

020-4033653

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours