Laden reviews...
Laden reviews...
454 reviews in the last 12 months
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Customers consistently praise fast shipping, careful packaging, and helpful service. The reviews highlight quick dispatch and secure presentation. The overall experience is characterized by trust and satisfaction with product quality and delivery process. The feedback indicates a strong, positive opinion of the brand.
Helaas was de bestelde ring uitverkocht en moest ik er iets langer op wachten. Maar dit werd goed gecommuniceerd. Vandaag o tvangen. Mooi ingepakt en ook nog een leuk extra presentje erbij
Beveelt aan
9 November 2021
Jantine Andeweg
Wijk bij Duurstede
Een verzilverd kinderbestekje werd op mijn verzoek gereserveerd tot de baby geboren was, gegraveerd met naam en mooi verpakt opgestuurd. Steeds vlot en vriendelijk reactie op mijn e-mails.
Beveelt aan
8 November 2021
Hilde
Epe
Dit was mijn vierde bestelling bij Zilver.nl De medewerkster van Zilver.nl dacht mee en zorgde buitengewoon snel voor de oplossing van een niet op voorraad zijnde verzilverde rammelaar met gravure. Echt super! De rammelaar werd de volgende dag al bij mij thuis geleverd. Eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat ik de rammelaar nog niet aan baby en ouders heb gegeven maar gezien mijn eerdere ervaringen, weet ik absoluut zeker dat het er mooi zal uitzien.
Beveelt aan
8 November 2021
Louisa
Huizen
Prima
Beveelt aan
4 November 2021
Pluijmen A
.Geleen
Ursula reageert snel, bij Zilver.nu zijn ze zeer deskundig en het resultaat is werkelijk prachtig!
Beveelt aan
4 November 2021
Ursula
Barendrecht
2 rammelaars besteld voor mijn a.s. kleinkinderen met inscriptie. Mooi op tijd en met veel zorg en aandacht ingepakt. Super gedaan! Dank!
Beveelt aan
3 November 2021
Leonie
Varsseveld
Zeer aan te bevelen. Snelle service en leuk verpakt. Aanrader!
Beveelt aan
3 November 2021
N. Van Ginkel
Baarn
Mooi ingepakt en snel bezorgd
Beveelt aan
2 November 2021
Hermien Tuijn
Haarlem
Snelle levering. Heel netjes verpakt. Prachtige spaarpot van een locomotief met naam gegraveerd.
Beveelt aan
30 October 2021
Marga
Nieuwegein
Je wordt van elke stap van je bestelling op de hoogte gehouden. Het ontvangen van de order was een mooie verassing! Met zorg verpakt tot in de details en een attentie erbij. Een service met kwaliteit die je niet meer vaak tegenkomt. De liefde voor het vak is duidelijk zichtbaar.
Beveelt aan
30 October 2021
Lorella
Rotterdam
Snel en mooi ingepakt. Inhoud nog niet gezien want het is een cadeau
Beveelt aan
30 October 2021
JB
Best
Snelle verwerking en mooi ingepakt, een cadeautje waar je mee kunt aankomen.
Beveelt aan
27 October 2021
A.
joure
Bestelling keurig en vlot verzorgd met een prachtig cadeau voor onze dochter als resultaat.
Beveelt aan
25 October 2021
Elly
AMSTERDAM
Ik heb oorstekers besteld en die waren hartstikke mooi ingepakt en snel verstuurd, dus daarover ben ik heel tevreden. Het mindere punt is dat de oorstekers (die toch 100 euro waren) scheef op het stokje zijn gemaakt. Ik durf ze niet te buigen i.v.m. kans op afbreken, dus nu heb ik 'scheve' oorbellen. Dat is dus nog een puntje om op te letten!
Beveelt aan
25 October 2021
Mevrouw
Bes
Goedemorgen Mevrouw,
Bedankt voor uw review. Helaas heeft u geen contact opgenomen met onze klantenservice zodat we uw probleem met de oorbellen direct hadden kunnen oplossen. Aan de hand van uw gegevens bij deze review kunnen we uw bestelling helaas niet terugvinden.
Bij sommige oorbellen zit het stokje namelijk iets scheef, iets omlaag of omhoog waardoor de oorbellen beter/mooier tegen het oor blijven zitten. Ik weet niet of dat bij uw oorbellen het geval is.
Als u contact met ons opneemt kunnen we het nakijken en het oplossen. We zijn 5 dagen in de week bereikbaar via de live chat, telefoon, e-mail en natuurlijk in onze winkel. We horen graag van u.
Fijne dag,
Ursula
www.zilver.nl
[email protected]
020-4033653
Top ervaring
Beveelt aan
23 October 2021
Neeltje
Grave
Heel goed
Beveelt aan
23 October 2021
N
Samallo
accuraat, servicegericht, heldere communicatie, snelle beantwoording van vraag
Beveelt aan
21 October 2021
hanneke
arnhem
Ruim assortiment, leuke vriendelijke ontvangst in de winkel, internet bestelling snel en goed verzorgd
Beveelt aan
16 October 2021
marjan
Zaandam
Veel keuze en goede service.
Beveelt aan
16 October 2021
Marianne
Helmond
Alles was zo mooi ingepakt en nog een extraatje erbij, het was een feestje om mijn pakketje uit te pakken
Beveelt aan
15 October 2021
Marika
Dordrecht
Zal nog bestellen !
Beveelt aan
15 October 2021
Hilde
Asse
Mijn chat contact met yentl was top! Was snel en accuraat. Bestelling Vlg dag binnen en alles goed uitgelegd. Was trouwens een prachtig product. Zeker een aanrader en betrouwbaar
Beveelt aan
15 October 2021
ike
Kr ad lek
Heel erg bedankt. En ook voor de manier van inpakken, zo schattig gedaan. Nog maals, heel erg bedankt en tot de volgende keer! Ellen van Loo
Beveelt aan
15 October 2021
Ellen
bilhoven
Product zoals omschreven en fantastisch verpakt ontvangen. De levering was snel.
Beveelt aan
15 October 2021
Marion
Medemblik
Geen op- of aanmerkingen.
Beveelt aan
13 October 2021
Maria
Nederhemert
Burgemeester Peereboomweg 1
1151 EC Broek in waterland
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Other Companies