Laden reviews...
Laden reviews...
458 avis au cours des 12 derniers mois
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Les clients louent une livraison rapide et un emballage soigné. Le service client est perçu comme efficace et réactif. L'expérience générale reflète une fiabilité et une qualité de produit constantes. Le retours des clients indique une satisfaction durable et une confiance dans la marque.
Positieve ervaring
Beveelt aan
7 December 2020
Caroline
Oisterwijk
Veel zorg aan besteed leuke verpakking fijn dat er zoveel keus is in de aankleding van het cadeau.
Beveelt aan
7 December 2020
w
Lunteren
Ondanks sint drukte snel en goed geleverd. Mooi cadeau, deze verzilverde spaarpot met inscriptie!
Beveelt aan
7 December 2020
yolande kleiss
Schiedam
Uitstekend!
Beveelt aan
7 December 2020
M
Gemeente Sluis
Es könnte nicht besser sein. Qualität wie bestellt, pünktliche Lieferung, alles bestens.
Beveelt aan
7 December 2020
Rolf Schwerdtfeger
Petershausen
Ik ben zeer tevreden over het bestellen en ontvangen van mijn bestelling. Een extra complimentje voor het zo mooi inpakken van het cadeautje!!
Beveelt aan
5 December 2020
Daniëlla
Meerssen
Snelle reactie
Beveelt aan
4 December 2020
Ria
Rijssen
Ondanks melding op de website dat artikel niet direct voorradig was toch een hele snelle levering van de bestelde artikelen. Veel keus op de website met duidelijke foto's en beschrijvingen. Mijn voorkeur blijft wel om naar de winkel te gaan, zo mooi, zoveel, gastvrij en fantastische service.
Beveelt aan
4 December 2020
Angélique
Hoorn
Vlot, super snel, ik hoef niet in de auto, geen files, geen parkeerplaats zoeken. Volledig naar mijn zin. Danku. Vriendelijke groeten,
Beveelt aan
4 December 2020
Anne
Borgerhout
Op de levering iets langer moeten wachten dan voorzien maar het was zeker de moeite waard om te wachten! deze was dan ook nog eens mooi ingepakt wat het altijd extra leuk maakt!
Beveelt aan
3 December 2020
Evi
Ranst
Ik heb het bestelde nog niet uitgepakt, dat gaat mijn vrouw doen met Kerst, maar uit ervaring weet ik dat Zilver altijd de goede dingen levert en ik zal ook deze keer tevreden zijn. Het was in ieder geval snel geleverd.
Beveelt aan
3 December 2020
Heinz
Den Haag
Prachtig verpakt kado en keurig geleverd.
Beveelt aan
3 December 2020
Astrid
Langezwaag
Heel persoonlijk en vriendelijk
Beveelt aan
3 December 2020
Jen Algera
Ouddorp Zh
Goede service en snelle verzending!
Beveelt aan
3 December 2020
Paula
Krimpen aan den IJssel
Vlotte afhandeling en bezorging. Heel netjes en secuur ingepakt! Dank!
Beveelt aan
3 December 2020
Marion
Utrecht
Zeg wat je doet en doe wat je zegt is bij zilver.nl zeker van toepassing. Product werd snel verzonden en ook nog eens prachtig ingepakt. Volgende keer bestel ik zeker weer bij zilver.nl
Beveelt aan
3 December 2020
Jolina
Schagerbrug
veel aandacht voor product en geschenkverpakking
Beveelt aan
2 December 2020
Bas
Berkel Rodenrijs
Super snel geleverd, precies zoals besteld. Zelfs mooi ingepakt!
Beveelt aan
2 December 2020
Maruscha
Zevenhuizen
Op aanraden van één van de kinderen kwamen we bij Zilver.nl terecht voor een spaarpot. Bestelling en levering ging eenvoudig en vlot. En de spaarpot ziet er echt prachtig uit. Wij komen nog wel een keer digitaal terug.
Beveelt aan
1 December 2020
Jan Houkes
Winsum
Aangezien ik de prachtig ingepakte pakjes natuurlijk niet geopend heb kan ik niets zeggen over de inhoud. Het feit dat ik überhaupt een e-mail kon sturen en niet op no reply stuitte was geweldig en ook het snelle antwoord . Het pakket was vertraagd bij Post Nl., hetgeen al een paar weken aan de gang is; wat ik wel vreemd vond dat ik me niet hoefde te identificeren aan de deur terwijl dat wel in de mail stond. Het Toblerone blokje werd met dank geconsumeerd bij mijn koffie, wat een aardige attentie!
Beveelt aan
1 December 2020
Sylvia
GRONINGEN
Het kado is nog niet uitgepakt, want het is nu al mooi ingepakt, zoals omschreven met handgeschreven kaartje erbij! Ook de bon keurig in plastic hoesje met een mooi boekje en een heerlijke chocolade reep. Top service!
Beveelt aan
30 November 2020
Natascha
Nootdorp
super
Beveelt aan
30 November 2020
T.H. van der Es-Godlieb
Dronten
Veel keuze.Bovendien zeer snelle en goede service en ook nog leuk verpakt.
Beveelt aan
30 November 2020
Walter
Haarlem
Mooie producten, goede communicatie.
Beveelt aan
29 November 2020
Willemijn
Bloemendaal
Wij vonden het bezoek aan de winkel al een feest, ontvangst met koffie en alles mooi en gezellig in Kerstsfeer. Onze bestelling kregen we vervolgens thuisgestuurd, zorgvuldig en mooi ingepakt en samen met iets lekkers en een mooi tijdschrift.
Beveelt aan
28 November 2020
Joke
Haarlem
Burgemeester Peereboomweg 1
1151 EC Broek in waterland
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven