Mijn ervaring met zilver.nl is zeer positief te noemen

Prima volledige informatie omtrent artikelen en een goede afwikkeling van gedane aankoop. Zeer klantvriendelijk.

Vriendelijk, accuraat en goed product.

Vriendelijk telefonisch contact, accurate afwerking van mijn bestelling, aardig dat de verpakking kan worden uitgekozen bij de gelegenheid waarbij het cadeau wordt gegeven en prompte bestelling van het goed en zorgvuldig ingepakte pakketje.

Duidelijke informatie, doen wat ze zeggen. Prettig.

Helder website, idem afbeeldingen en toelichting. Gebruikersvriendelijk.

Uitstekend!

Zeer goede service, prettige communicatie. De aanvulling op ons zilveren bestek werd in een prachtige verpakking geleverd die ook nog eens als cadeau was ingepakt. Super!

Heel goed en snel verzorgd

Een superleuke verrassing dat het pakje zo leuk was ingepakt en er ook nog een klein kadootje bij zat. Dank jullie wel voor de geweldige service!

Netjes

Snel en netjes verzonden, zeker aan te bevelen

Fijn geholpen

Bestelling gedaan per telefoon. Vriendelijk geholpen,en de volgende dag het bestelde al binnen.

De eerste klap is een daalder waard

Mijn eerste bestelling was een schot in de roos. Ik had geen inpakken besteld, maar het cadeau was toch op een fantastisch mooie manier verpakt. Wat werd ik er blij van toen het uit de doos kwam. En nog een keer blij toen de ontvanger haar cadeau uitpakte en ik het resultaat zag. Die was de eerste bestelling en niet de laatste!

Mooi en schattig verpakt!

Ook een schattig extra cadeautje meegeleverd!

Toppie!

De bestelde sierraden (ketting en armband) zijn prachtig. Alles werd netjes en op tijd geleverd (via track & trace te volgen). En ook mijn complimenten voor het inpakken. Helemaal toppie en ik ben super blij!!!

Me aankoop snel geleverd en erg mooi als kado ingepakt. Het op die manier geven was een succes hartelijk dank voor de (inpak) service.

Vlotte en juiste levering

Prachtige ketting die heel mooi verpakt en snel geleverd werd. Heel blij mee!

Goed en mooi verpakt, tevens snel geleverd!

Heel fijne site met een ruim aanbod aan o.a. prachtige sieraden. Tevens met meerdere opties aan betaalmogelijkheden. Helaas bleek eentje ervan niet te werken! Ik ben in elk geval wel blij met mijn bestelling sieraad dat goed en feestelijk werd verpakt.

Geweldige aflevering!

Onze kleindochter, als fanatieke voetbalster, wilde altijd nog een zilveren bedel van een voetbalschoen aan haar armband. Via internet belanden wij bij Old Memories. Een dag later ontvingen wij ontzettend leuk ingepakt het cadeau voor onze kleindochter. Zij vond de verpakking hartstikke leuk en was ontzettend blij met de mooie bedel.

Geweldige winkel èn klantenservice

Erg prettig ervaren, mooi kwaliteit spullen en een goede klantenservice. Zeer geduldig en gaf goed antwoord op mijn vragen. Super snelle feedback en supersnelle service, ik had mijn pakketje de volgende dag al in huis. Winkel is een aanrader en ze hebben zeker een fan erbij. Ik kreeg ook een leuke kadootje erbij omdat het Pasen is.

Vlot geregeld

Zie boven

prima!

Het begon al met het zeer goed verlopen chatgesprek. Alle vragen werden zeer goed beantwoord. De ketting is prachtig. En zo mooi ingepakt. Het corsage bewaar ik en plak ik op de doos. Zal maar zeggen tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Jeanine Reubsaet-Auer

Hetgeen dat ik zocht meteen op uw site gevonden en ook duidelijke informatie hierover. Tijdens het bekijken ook regelmatig de mogelijkheid om eventueel hulp te vragen via chat ,was niet echt nodig.Het cadeautje voor onze kleinzoon gevonden! na bestelling ook vlug geïnformeerd over de levering en mooi op tijd bezorgd.

Vlot en correct, maar vooral hele mooie oorbellen.

Op de site van Zilver vond ik oorbellen voor mijn verjaardag. Dat duurt nog wel een maand, soit. Kreeg ik me toch een prachtig ingepakt kadootje! Het was zo mooi! Maar nog een maand wachten, kon ik niet. Dus heb ik mezelf getrakteerd en het pakje open gemaakt. Die mooie oorhangers zaten in een mooi doosje. Dus mijn dag, week... is weer goed. Bedankt.

Blij met de aankoop en zo ontzettend mooi verpakt! Een kadmarootje!Super

Uitstekend!

Vriendelijke telefoniste, duidelijk beantwoorde vragen Zeer goede en correcte verzending met de nodige informatie Gisteren besteld, vandaag al ontvangen, ook in België Alles zeer positief!

Uitermate blij met mijn bestelling. Goede service, geweldig mooi verpakt, snelle en zorgvuldige levering,. Met een leuke en lekkere verrassing. Top. Uitstekend mooie kwaliteit en fijn om meer informatie te krijgen over de ontwerper. Verder op de site ook veel mooie keuzes.

perfect

snel en vriendelijk.prachtig verpakt!!!!En mooie attentie .bedankt.

Fantastisch op alle vlakken!

Verzochte sieraad is besteld, omdat het niet op voorraad was, dat had ik al kunnen zien. Telefonisch contact hierover erg positief, goede service, aardige mensen, betrouwbaar. Sieraad prachtig ingepakt en aan me verstuurd zoals afgesproken.

Over zilver.nl

Zilver.nl voor sieraden, horloges, kraamcadeaus, zilverwerk, zilver bestek en verzilverde geschenken. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres met een groot aanbod zilveren en gouden sieraden, verzilverde en zilveren geboortecadeaus, zilveren bestekken en schepwerk, blijvende zilveren geschenken, horloges en verzilverde kraamcadeaus, huwelijkscadeaus, verzilverde besteksets en verzilverde barartikelen. Vele bekende merken maar ook een uitgebreide Home collectie. Bij Zilver.nl zijn 5 dagen in de week 2 graveurs aanwezig die uw aankopen direct van een gravering kunnen voorzien.