Altijd goed!

Prima producten. Uitstekende service.

Zeer verzorgde levering

Snelle en verzorgde levering, over het artikel zelf kan ik nog niks zeggen omdat het is ingepakt en het nog een paar dagen duurt voordat ik het ga weggeven.

Fantastisch!

Snelle levering, prachtig verpakt en uitstekende kwaliteit. We hebben al eindeloos veel bij jullie gekocht en zullen dat met veel plezier blijven doen.

Telefonisch heel goed bereikbaar. Product werd heel verzorgd geleverd. Erg tevreden.

Heel prettig.

Supergoede service

Ik had oorbellen voor mezelf besteld, en deze werden mooi verpakt als kadootje bij mij bezorgd. Het voelde gewoon als een gift, terwijl ik ze zelf had betaald. Ook werd ik tussentijds goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Met liefde verstuurd denk ik. Ik word er in ieder geval heel blij van.

Zeer goed verzorgd

Een leuk cadeau voor ons 60 jarig huwelijk op 26/11 a.s.

Perfect en milieuvriendelijk verpakt, snel verzonden! Bravo

Makkelijke en overzichtelijke website, snel besteld en snel in huis. Kan niet beter.

Chapeau!

Zeer mooi fotolijstje de cadeauverpakking was echt super en de chocolaatjes erbij top!. En niet te vergeten hoe goed tot de verpakking voor het vervoer was.

Zeer vlug en correct gehandeld en geleverd, top .

Vandaag besteld ,volgende dag ontvangen . Zeer goede service. Ook de kleine attentie van de chocoladereep en het feest inpakpapier kan ik wel smaken , Dank je.

Snel, vlot en mooi verpakt

Website helder, bestellen snel

zeer goed

Naar aanleiding van mijn telefoontje zeer corrrect geholpen en zeker nadat het de volgende dag al bij mijn dochter werd afgeleverd zeer tevreden

Snelle levering, mooi ingepakt.

Goede ervaring mee! Prachtig ingepakt ook.

Heel leuk verpakt en super leuk handgeschreven kaartje erbij.

Uitstekende website met fantastische meedenkende chat medewerkster!

Zeer goede service. Uitstekende medewerkers. Meedenkende chat medewerkster en graveur! Vlotte verzending, leuk ingepakte cadeaus en daarbij nog een leuke attentie. Ik zal zilver.nl zeer zeker aanbevelen.

Prima bedrijf!

Produkt wordt snel geleverd en is mooi verpakt. Ook nog wat extra's toegevoegd. Ben dus zeer tevreden.

PostNL had 3 dagen nodig ipv de beloofde 1 dag, maar Zilver.nl hield haar of zijn vinger aan de pols en mij op de hoogte. Prima. En het collier is mooi en viel ook in goede aarde!

Top service, mooie producten!

Ik bestel graag bij zilver.nl. Mooie producten, goede service en snelle verzending. Je aankoop wordt desgewenst nog eens leuk ingepakt ook. Wat wil een mens nog meer:-)

perfect!

Via de duidelijke website een fotolijstje besteld. De levering voldoet aan alle verwachtingen: snel geleverd, prachtig ingepakt en gewoon een erg mooi zilveren lijstje.

Ik werd er erg blij van

Gistermiddag aangenaam verrast het pakket te ontvangen met alles wat ik besteld had. Het leek wel Sinterklaas!!!!!. Ongelooflijk mooi alles voor de kerst ingepakt met verschillende decoraties. Het kan allemaal direct onder de boom, hoef er niets meer aan te doen. Mijn dank voor alles. Tot de volgende bestelling. met vriendelijke groet Merrilyn de Bodt

Goede service !!

Goede service Netjes verpakt Bedankt voor het lekkers

Super snelle levering. Het ontvangen van mijn bestelling was een feestje omdat het supermooi was ingepakt. En de bijgevoegde chocolaatjes maakten het af!

Persoonlijke service

Snelle levering Mooi ingepakt met veel oog voor detail.

Goede service en snelle levering

Heel netjes afgewerkt en gegraveerd. Bestek ziet er mooi en stevig uit.

Echt een cadeautje.

Netjes verpakt,leuk boekje erbij. En wat lekkers.

Gister besteld, vandaag in huis. Schitterend ingepakt in mooi Sinterklaas papier, mooie versieringen erop en een heel lief HANDGESCHREVEN kaartje. Onwijs bedankt!!! Dikke 10!

Over zilver.nl

Zilver.nl voor sieraden, horloges, kraamcadeaus, zilverwerk, zilver bestek en verzilverde geschenken. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres met een groot aanbod zilveren en gouden sieraden, verzilverde en zilveren geboortecadeaus, zilveren bestekken en schepwerk, blijvende zilveren geschenken, horloges en verzilverde kraamcadeaus, huwelijkscadeaus, verzilverde besteksets en verzilverde barartikelen. Vele bekende merken maar ook een uitgebreide Home collectie. Bij Zilver.nl zijn 5 dagen in de week 2 graveurs aanwezig die uw aankopen direct van een gravering kunnen voorzien.