Buitengewoon vriendelijk te woord gestaan en geholpen, superslotte verzending. erg mooi zilver

Prima, snelle verzending. Postnl is de zwakke schakel in het geheel.

Pakketje zonder enig bericht van Postnl niet op de toegezegde dag ontvangen maar een dag later. Dit terwijl door zilver.nl het pakket prima op tijd bij Postnl is afgegeven. Artikel ziet er netjes uit, verpakking prima verzorgd.

prima service

Super!!!

Je wordt heel goed geïnformeerd over alles. Ook als het wat langer duurt of niet voorradig is. Alles wordt netjes verpakt, ook als dat niet hoeft.

Hele snelle service. Meteen de volgende in huis. Kan niet beter!

een woord: SUPER

Snelle levering Mooi ingepakt Je ziet dat er aandacht besteed is aan je bestelling. Volgende x zeker weer bij zilver.nl

Super snelle service, mooi gegraveerd.

Snelle levering, mooi gegraveerd en feestelijk ingepakt.

Een prachtige verzilverde spaarpot en een geweldige service !

Voor onze eerste kleinzoon hebben we het verzilverde olifantje met zijn naam ingegraveerd bij jullie besteld. De bestelling ging heel gemakkelijk en snel en het werd mooi op tijd geleverd. Het cadeautje was prachtig ingepakt met een leuk kaartje er aan met een persoonlijk berichtje er op. Ik zal deze goede service en mooie geschenken van Zilver.nl aan iedereen aanprijzen.

Goedkoopste, met veel zorg aangeboden, snel en volledig op gevraagde informatie.

zie boven,

een tien met een griffel

mooie uitgebreide collectie, goede zoekfuncties en aantrekkelijke acties. de communicatie over de bestelling is goed en de verzending is snel. de sieraden zijn zo mooi en zorgvuldig ingepakt, daar kan menig winkel nog van leren, super ! een uitstekende ervaring met dit bedrijf !

In één woord uitstekend!

Prima klantvriendelijkheid en mooie producten. Ze werden prachtig verpakt thuis bezorgd. Helemaal blij mee!

Zonder zorgen mijn mooiste geboortecadeaus laten aanpassen aan al mijn wensen

Zilver.nl is voor mij de enige site waar ik mijn geboortecadeaus vol vertrouwen kan bestellen en aanpassen aan mijn persoonlijke wensen. Een geweldig prachtige collectie met een geweldig fraaie gravering. Het overtreft telkens weer onze verwachting. Zelfs de aandacht die aan de verpakking besteed wordt is een feestje waard. Ook het telefonisch contact is zeer persoonlijk en vriendelijk, en ze garanderen dat alles volledig uitgevoerd en verzorgd wordt zoals gevraagd. Op deze manier is het een genot om alleen nog maar het cadeau te geven.

Uitstekend verzorgd

Prima kwaliteit , keurig ingepakt en volgens afspraak op het juiste moment bezorgd.

Superfijn

Snelle bezorging! Fijne overzichtelijke website. Prachtig ingepakt. Mooie inpakservice. Bijgevoegd kaartje zou ik liever met geprinte letters hebben gehad.

Delivered within the stated time. Site is easy to use and products exacly as on the picture

Nette snelle levering

Super snelle levering en prachtig product ik ben heel erg blij met mijn bestelling!!! Petje af!

Heb nu 2 keer een gouden armband besteld en allebei netjes en optijd geleverd.

Fantastisch!!!

Super vriendelijk geholpen aan de telefoon. Super mooi product en gegraveerd en ingepakt! Zilveren taartschep en mes voor bij de bruid staart van mijn dochter.

Heel erg tevreden over product en service

Ik wilde een set ( collier, armband en oorbellen) bestellen die niet op voorraad was. Het ging om handgemaakte sieraden uit Duitsland. Geen probleem, dat werd besteld en zou binnen 10 dagen geleverd worden. En inderdaad is het op tijd geleverd. Helaas was 1 van de oorbellen defect. Er zat een barstje in het agaat. Nadat ik contact opnam werd mij verteld dat ze de oorbellen los op voorraad hadden en deze zouden meteen gestuurd worden. Dan kon ik daarna de andere oorbellen terug sturen. De volgende dag had ik deze al in huis, wat een service! Verder wil ik nog zeggen dat de set fantastisch mooi was ingepakt, het was bijna zonde om het open te maken. Ook zat er een kleine attentie bij. Al met al ben ik zeer tevreden en ga ik zeker nog vaker wat bestellen.

Eenvoudige site en snelle bezorging

Artikel snel geleverd Jammer dat het duurder was dan bij iemand anders waar ik een maand geleden dezelfde spaarpot heb besteld en dat ik ook nog het graveren moest betalen terwijl het daar gratis was. Hadden geen dikkie dik meer dus zodoende bij zilver.nl besteld

Uitermate tevreden

Niet eerder bestelde ik bij zilver.nl enig item. Over de eerste bestelling die ik er deed ben ik uitermate tevreden. Het mij op de hoogte houden van de vanaf de bestelling tot aan de aflevering heb ik zeer op prijs gesteld. Aanbevelen doe ik niet, omdat ik vind dat een ieder dat zelf moet ondervinden. Mijn ervaring is in elk geval zeer positief.

persoonlijke service, prachtig ingepakt

Ik bestelde een taartschep met ingegraveerde tekst. Werd keurig gebeld voor verduidelijking en kreeg een proefje op de mail. Pakket werd uiteindelijk bezorgd in een prachtge cadeauverpakking

Netjes thuis bezorgd.

Door de corona duurde het wat langer voordat pakje door TNT bezorgd werd. Lag niet aan zilver.nk

Goede website en snelle levering

Aantrekkelijke website met mooie merkproducten. Communicatie is helder en levering zelfs in Coronatijd, erg snel.

Snel bezorgd en superleuk verpakt

Snel bezorgd en superleuk verpakt met nog een chocolaatje erbij. Superservice

Over zilver.nl

Zilver.nl voor sieraden, horloges, kraamcadeaus, zilverwerk, zilver bestek en verzilverde geschenken. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres met een groot aanbod zilveren en gouden sieraden, verzilverde en zilveren geboortecadeaus, zilveren bestekken en schepwerk, blijvende zilveren geschenken, horloges en verzilverde kraamcadeaus, huwelijkscadeaus, verzilverde besteksets en verzilverde barartikelen. Vele bekende merken maar ook een uitgebreide Home collectie. Bij Zilver.nl zijn 5 dagen in de week 2 graveurs aanwezig die uw aankopen direct van een gravering kunnen voorzien.