Uitstekend!

Snelle levering, goed verpakt, precies naar wens en heel mooi medaillon! Dankjewel

Als juweeltje verpakt!

Een mooie verrassing, heel blij mee!

Heel bijzonder

Heb mijn pakketje erg snel en zeer mooi verpakt gekregen, bijna zonde om open te maken. De medaillon is erg mooi en geeft een ontelbare mogelijkheden om steeds een uniek sieraad te dragen.

Service is perfect.

Een hele goede en vriendelijke service. Mijn complimenten daarvoor. Maar de oorbellen vallen qua kleur tegen. Ze zijn gelig van kleur en niet zo mooi blauw. En zijn mijn inziens geen echte swarovski stenen. Ik heb besloten ze toch wel te houden gezien de prijs.

Goede kwaliteit, super snelle levering

Prachtige geboortebekers besteld, mooi gegraveerd, schitterend verpakt en snel in huis

Perfect!

Hoge kwaliteit. Klantgerichte service.

jmgjg,jgfyj,

Helemaal naar me zin

Dacht ik dat ik tweede hands oorbellen had gekocht. Blijken ze nieuw te zijn en sprekend lijken op de oorbel die ik verloren had. (Met een heel ander prijskaartje).

Snel, efficiënt verzorgd en zoals op de afbeelding!

Snel, efficiënt verzorgd en zoals op de afbeelding!

zeer positief

zie komentaar op andere mail aub ! Bedankt voor vlugge , correcte levering. Mooooooiii pakje !

Geweldige service weer en prachtig ingepakt!

Altijd weer super goed geholpen en pakketje prachtig ingepakt heel snel thuis gekregen.

Snel

Snel en mooi verpakt bezorgd

Zeer blij met mijn bestelling

De bestelling als zowel verzending verliep soepel. Het uitpakken was geweldig, zeer mooi ingepakt en nog wat lekkers erbij als verrassing.

Mooie ketting

Precies zoals beschreven, erg mooi.

Mooi antiek zilver

Als verzamelaar van zilver bestek was ik zeer content, dat Old Memories als eerste begon jaren geleden met online verkopen en heb af en toe leuke items voor mijn verzameling gekocht. Recent 18 eeuw zilveren vork. perfect.

Mijn bestelling werd snel bezorgd, was mooi ingepakt en zat in een stevige om-doos. Tijdens het gehele proces werd ik netjes op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling met de uiteindelijke Track and Trace code. Gewoon goed, snel en betrouwbaar, zoals het zou moeten zijn.

Snel en correct geleverd

Zelfs meer gedaan dan was afgesproken. Snel en correct geleverd, mooi verpakt en zelfs nog een leuke attentie

Heel goed meegedacht en een hele goede service

Mooie oor bellen

Vanaf de pc heb ik prachtige oorbellen besteld. Ze zie. Er mooi uit en het bestellen ging relatief makkelijk.

Prachtig en bijzonder snel geleverd

Een bestelling en een mailtje met het logo, de dag daarop al verzonden. En prima uitgevoerd.

prettig en goed geregeld

prettig en goed geregeld

SUPER service

Een huwelijkscadeau, op woensdag besteld en op vrijdag geleverd. Ongelooflijk mooi ingepakt, een feest om te geven. Met als extra geste een doos Belgische Pralines. Wij zijn meer dan tevreden.

Prachtig juweel, snelle levering en heel mooi verpakt

Een super mooi stuk, snelle levering, zelfs met gravure en cadeau verpakking ! Hartelijk dank, een echte aanrader.

Top levering

Binnen de 24 uur geleverd in België. Kan het nog sneller

Over zilver.nl

Zilver.nl voor sieraden, horloges, kraamcadeaus, zilverwerk, zilver bestek en verzilverde geschenken. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres met een groot aanbod zilveren en gouden sieraden, verzilverde en zilveren geboortecadeaus, zilveren bestekken en schepwerk, blijvende zilveren geschenken, horloges en verzilverde kraamcadeaus, huwelijkscadeaus, verzilverde besteksets en verzilverde barartikelen. Vele bekende merken maar ook een uitgebreide Home collectie. Bij Zilver.nl zijn 5 dagen in de week 2 graveurs aanwezig die uw aankopen direct van een gravering kunnen voorzien.