Ontzettend snelle levering

Paar dagen geleden besteld en nu al in huis. Heb bijtring olifant besteld. Het zit zo mooi en gezellig ingepakt, dat ik er op vertrouw dat het de olifant is.. Zo perfect ingepakt dat het te zonde is om te controleren.. Heel blij mee...ben benieuwd wat mijn toekomstige kleindochter ervan vind.

Uitmuntend

Zeer klantvriendelijk & supersnelle verzending

Heel mooi ingepakt

Ik heb de inhoud nog niet gezien maar het is een prachtig cadeau. Mooi ingepakt en snel bezorgd

Mooie items, snel geleverd en vriendelijk contact

Ik stelde een vraag via instagram, vlot en vriendelijk antwoord en deal ook snel gesloten via social. Betaald, en supersnel binnen. Items van mooie kwaliteit en service dus heeeeel fijn.

Fijn bedrijf

Veel keuze op de website en van goede kwaliteit. Bestellen gaat makkelijk en je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden. Cadeaus zijn mooi en goed verpakt, je hoeft er niets meer aan te doen.

Geweldige service, prachtige sieraden

Heb mijn pakket met sieraden gelijk de volgende dag binnengekregen en met een cadeau erbij! Het was ook prachtig ingepakt! Zo'n service vind je niet vaak. Ben zo blij dat ik deze site/juwelier gevonden heb! Prachtige sieraden en zilverwerk ook. Top!

Wat een geweldige service. Mijn sieraden waren zo mooi ingepakt dat ik het eigenlijk niet wilde open maken. Ze nemen echt de tijd om het zo mooi mogelijk in te pakken. En ik werd verrast met de extra kadootjes die erbij zaten. SUPER LEUK!!!!!

Optimale service

Prompte service en zorgvuldige afhandeling in verpakking en verzending.

Snelle levering, goede service

Zeer tevreden, alleen jammer dat de pin van de broche lijm resten had van de verpakking, mijn advies: leg de broche gewoon boven op het vluweel en niet er doorheen steken.

Goede kwaliteit en een uitstekende service

De zilveren kettingen die ik hier jaren geleden kocht, zijn nog altijd als nieuw en ook de kettinghanger die ik dit keer heb aangeschaft, is van een uitstekende kwaliteit. Hier ga ik jaren plezier van hebben. Niet alleen verkoopt deze winkel prachtige, zorgvuldig uitgekozen producten, de service is ook fantastisch. Voor mij is klantvriendelijkheid heel belangrijk en deze winkel begrijpt hoe het moet. Er wordt meegedacht met de klant en het ontvangen van de aankoop is een waar feestje. Dit is zeker niet mijn laatste bestelling geweest!

Mooi verpakt. Blij met mijn aankoop.

De armband was prachtig ingepakt en er zat nog een cadeautje bij. Geweldige service,dankjewel.

Wow

Wat was ik aangenaam verrast bij het openen van mijn pakket. 2 mooi ingepakte doosjes (eigen gebruik) en een extraatje. Super blij met mijn aankoop en de vlugge verzorgde levering.

Mijn beste ervaring ooit

De dames verlenen geweldige service. Geven alle aandacht en beantwoorden al je vragen. Ze denken met je mee. Dat allemaal geeft de klant de ultieme shop ervaring. Ik zal er in de toekomst vaker sieraden bestellen. En het assortiment is heel breed en mooi. Nogmaals dankjewel Zilver.nl Extra note: ze pakken je bestellingen geweldig in. Feestelijk.

Service is geweldig!

De eerste keer bij Silver.nl een mooie Heide Heinzendorff oorhangers besteld. Is ook iets goedkoper dan elders. Mooi verpakt, tot mijn verrassing zat er een leuk cadeautje bij! Mooie spullen, hier ga ik vaker bestellen!

Super bedankt en ook voor de leuke attentie.

Goede prijs snelle levering prachtig verpakt

Goed omschreven. Echt een cadeau om uit te pakken. Zelfs cadeautje erbij. Super feestelijk✨️ Snelle levering

Heel mooi maar...

Ik heb een rammelaar besteld, geweldig mooie exemplaar, een bloem, snel geleverd, mooie strik vrolijke kleuren inpakpapier, alles bijna perfect en helemaal enthousiast toen de post kwam en dan: op het kaartje mijn tekst en verassing!!! Shock ! zeer slecht geschreven, alleen maar krabbels, iemand had hast en rommelig geschreven en ook nog met fout , de handschrift op het briefje moet mooi, leesbaar, goed geplaatst en foutloos zijn jammer zo lelijke ding kan ik niet overhandigen, echt verpest, Voor zo service moet je echt mooi handschrift hebben anders beter typen of blanco sturen voor de klant. Product perfect , aanbevolen opschrift liever vermijden.

Ontzettend leuk!

Via Instagram op woensdagavond een ontzettend mooie ring gekocht. Heel blij mee!

Mijn bestelling was heel feestelijk en mooi ingepakt en er zat zelfs nog een presentje in de vorm van een sjaaltje bij! Helaas moest ik een deel retourneren, maar ook dat was snel en keurig afgehandeld. Fijne eerste ervaring met de webwinkel. Ik zou ze zeker aanbevelen!

Fantastisch!

Prachtige sieraden, super mooi verpakt en dan ook nog een extra verrassing. Deze bestelling was oprecht een cadeautje!

Super blij

Heel keurig en netjes verpakt En nog een mooie leuke verassing erbij Heel blij

Hier bestellen is een aanrader

Top ervaring om hier te bestellen. Mooie, overzichtelijke site. Goede communicatie over bestelling en aflevering. Prachtig verpakt en ook nog een verrassing erbij. Kom hier zeker nog eens terug.

Verrassend

Wat is mijn bestelling die ik als geboorte cadeautje moet geven prachtig ingepakt. En nog een leuke verrassing voor mezelf. Echt fantastisch!

Verrassend.

Netjes en op tijd geleverd. Keurig verpakt. Ook leuk het handgeschreven kaartje en het presentje. Geweldig! ook namens de ontvanger.

Burgemeester Peereboomweg 1

1151 EC Broek in waterland

Over zilver.nl

Zilver.nl voor sieraden, horloges, kraamcadeaus, zilverwerk, zilver bestek en verzilverde geschenken. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres met een groot aanbod zilveren en gouden sieraden, verzilverde en zilveren geboortecadeaus, zilveren bestekken en schepwerk, blijvende zilveren geschenken, horloges en verzilverde kraamcadeaus, huwelijkscadeaus, verzilverde besteksets en verzilverde barartikelen. Vele bekende merken maar ook een uitgebreide Home collectie. Bij Zilver.nl zijn 5 dagen in de week 2 graveurs aanwezig die uw aankopen direct van een gravering kunnen voorzien.