Uitstekende service en prachtige sieraden

Ik heb al een aantal keren sieraden bij Zilver.nl gekocht. Ze hebben een prachtige collectie van goed betaalbare tot dure sieraden en alle sieraden hebben een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Tel daarbij op een uitstekende service (ze houden rekening met het verzoek 'stuur nog maar niet op, want ik ben op vakantie' en ook met 'kunnen jullie het meteen opsturen, want dochter is morgen jarig'). En de live op Instagram vind ik ook heel leuk en gezellig, net of je bij hen in de winkel zit.

Super mooi en prachtig ingepakt

Toppie

Aanrader

Goede service snelle levering en heel mooi ingepakt als een cadeautje

Mooi product

Super mooi suikerschepje, een hele snelle levering en erg mooi verpakt. Echt top!

+++++

+++++

Super goede service , snelle reaktie

Helaas had ik een te grote ring besteld. Er werd heel snel gereageerd op mijn mailtjes en er werd meegedacht naar de oplossing. Er werd tot 2x toe (met dank aan post.nl) een ringsizer opgestuurd om de juiste maat te bepalen. Inmiddels heb ik de juiste ring in wederom een hele mooie kadoverpakking ontvangen. Zeker een aanrader. Bedankt voor de goede service en de mooie sieraden

Goed verpakt en mooi ingepakt.

Wordt goed op de hoogte gehouden per mail. Mooi ingepakt.

Helemaal perfect

Snel bezorgd, feestelijk verpakt, zorgvuldig afgeleverd.

Super weg klantvriendelijk!

Buiten de reguliere bestel procedure werd toch sw moeite gedaan om het artikel eerder te leveren. Zeer snel weer reactie vanuit jullie top geregeld.

Goede kwaliteit en service

Klantvriendelijk en komen afspraken na

Goed en vertrouwd

Netjes op tijd bezorgd en heel netjes ingepakt.

Good

Is very nice, i love it

mooi produkt

Goede ervaring mooie ring

Goede service!

Overzichtelijke site, goed (telefonisch) advies, snelle levering met goede beschermende verpakking

Duidelijke website, vlotte levering, product conform verwachting. Jammer dat de verzwaarde zilveren versie niet beschikbaar was.

Leuke dames, snelle levering, top service en prachtige sieraden!

Snel en goed.

Snel en goed en prachtig ingepakt.

Fijne webshop

Hele snelle levering, en leuk verpakt! Echt een cadeautje

Helemaal goed.

De ring is prachtig en was heel mooi verpakt in een doosje met kadopapier en lintjes, echt heel attent. De bestelling had ik ook snel in huis. Ben heel tevreden.

punctueel

dat je cadeaupapier kunt kiezen is ook heel leuk, er is altijd wel iets van je gading bij

Uitstekend!

Order is snel opgepakt en over de voortzetting is goed gecommuniceerd. Het zijn prachtige oorbellen en de kwaliteit is erg goed.

Snelle levering, prima communicatie, mooi product met een extra cadeautje ook nog. Dankjewel

Één woord is genoeg: perfect!

De bestelde armband is snel geleverd. Het doosje was prachtig verpakt met een fraaie afwerking door een kunstig gemaakte strik. Genoeg aanleiding om hier vaker iets moois te bestellen.

Zeer snelle levering, mooi ingepakt, zeer goede communicatie, aanrader.

Heel fijn en goed geholpen

Deze site gevonden en gevonden wat ik zocht en alles netjes en goed verzorgd verpakt.

Burgemeester Peereboomweg 1

1151 EC Broek in waterland

Over zilver.nl

Zilver.nl voor sieraden, horloges, kraamcadeaus, zilverwerk, zilver bestek en verzilverde geschenken. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres met een groot aanbod zilveren en gouden sieraden, verzilverde en zilveren geboortecadeaus, zilveren bestekken en schepwerk, blijvende zilveren geschenken, horloges en verzilverde kraamcadeaus, huwelijkscadeaus, verzilverde besteksets en verzilverde barartikelen. Vele bekende merken maar ook een uitgebreide Home collectie. Bij Zilver.nl zijn 5 dagen in de week 2 graveurs aanwezig die uw aankopen direct van een gravering kunnen voorzien.