Hartelijke ontvangst, klantvriendelijke behandeling, goede service en correcte afwikkeling

Na het bekijken van de website volgde een prettig telefoongesprek, waarna we richting Broek in Waterland gingen. Daar werden we hartelijk ontvangen. De 4 jonge kinderen die we bij ons hadden werden net zo vriendelijk toegesproken en kregen ook wat te drinken met wat lekkers erbij. Wij hebben de tijd gekregen en genomen naar de aanwezige en gevarieerde fraaie collectie te kijken, met voor elk wat wils in prijs en aanbod. Hierbij werden wij volledig vrijgelaten zonder enige opdringerigheid. Op vragen werd vriendelijk toelichting of hulp gegeven. Heel blij met de gedane aankopen en de verleende service vanwege enkele aanpassingen. Wat niet gelijk mee kon naar huis werd later mooi verpakt thuisbezorgd. Ondanks de tijd die wij rondkeken hebben wij nog lang niet alles gezien. Het is een eind uit de buurt en dat is jammer. Anders zou ik zeker vaker langskomen. Ik wil graag nog eens terugkomen. Het is de moeite waard er een uitstapje van te maken.

Uitstekende webwinkel

Mooie producten, op verzoek prachtig verpakt, en snelle levering

prachtig

heel mooi ingepakt

Mooi product en goed geholpen

Top !!

Chapaeu

Super ervaring, mensen denken mee, super service. Ik ben fan!

Top service en product

Heel mooi gegraveerd besteksetje mogen ontvangen. De verzending was zeer snel en het pakketje was mooi ingepakt. Daarnaast zat er voor kerst een heel leuk kinderboekje bij. Dankjewel hiervoor, dat was een leuke extra verrassing!

Schitterend ingepakt

Goede service en betrouwbaar.

Goede snelle en eerlijke service

Had wat besteld, binnen no time in huis, helaas was het bestelde niet wat ik voor ogen had, heb een retour aangevraagd en ook deze was no time geroggeld, al met al een betrouwbare site

Product was top!

Website zeer gebruiksvriendelijk, heel veel keuze, Duidelijk foto’s, ook met foto’s van gezichten van personen welke de gekozen sieraden dragen en dit geeft een veel duidelijker beeld hoe de sieraden er gedragen uit zien. Verpakking keuze ook top. Cadeau was met zorg ingepakt, zag er erg mooi uit. De ontvanger was er erg blij mee. Een volgende order zal ik zeker weer in overweging nemen. Mijn dank.

Fijn bedrijf

Snelle levering en mooi in kadopapier verpakt. Alles helemaal Top!

Bijzonder geschenk, dat ook nog prachtig is ingepakt !

Bij het zoeken van een geschenk voor een geliefde was de keuze bij Zilver bijzonder. Het wordt ook nog eens op een hele mooie manier ingepakt als geschenk en zorgvuldig verzonden.

Helemaal Top

Snelle levering, goede site en communicatie en heel mooi verpakt!

Keurig op tijd geleverd, en prachtig ingepakt.

Cadeau voor een vriendin. Was mooi op tijd, en geweldig leuk ingepakt. Vriendin helemaal blij mee.

Feestje

Shoppen bij zilver.nl is altijd een feestje. Prachtige producten, zo mooi verpakt, zo zorgvuldig, altijd een feest om het pakje open te maken. Echt een aanrader.

Goede service. Ze hadden nog met mij contact opgenomen omdat ze het juiste vorkje niet op voorraad hadden. Maar uit eindelijk had ik toch een andere moeten hebben. Dankzij hun opmerkzaamheid

Volop keuze en snelle verzending. Graveerwerk mooi gedaan. Cadeau ook prachtig vepakt

Snelle levering en ook heel mooi en netjes ingepakt

Behulpzaam bij vragen stellen. Duidelijkheid.

Mooi product

Twee jaar geleden in de winkel geweest voor twee rammelaars, helaas hadden we daar deze keer geen tijd voor. Jammer genoeg, want het is een prachtige winkel. Dus online. Mooie rammelaar (weer!), mooi ingepakt en ook nog mooi gouden band kinderboekje erbij.

Mijn bestelling was binnen twee dagen thuis bezorgd, incl. het graveren, heel mooi ingepakt. De geboortelepel voldoet aan mijn verwachtingen, goed kwaliteit en eerlijk prijs.

Feestje om te ontvangen en te geven

Bestelde artikelen snel geleverd, goede informatie over verzending en echt prachtig verpakt

Wat een fijne winkel.

Wat een aardige mensen. En een hele plezierige omgeving. En prachtige sieraden. En zo mooi ingepakt

succesvolle ervaring

de bestelling werd snel geleverd. Prachtig ontworpen. ik ben erg tevreden

Snelle levering, prachtig zilveren roodborstje en feestelijk ingepakt, echt een cadeautje!!

Snel geleverd en mooi ingepakt

Goede prijs mooi ingepakt en snel geleverd met een lief kinderboekje erbij

Over zilver.nl

Zilver.nl voor sieraden, horloges, kraamcadeaus, zilverwerk, zilver bestek en verzilverde geschenken. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres met een groot aanbod zilveren en gouden sieraden, verzilverde en zilveren geboortecadeaus, zilveren bestekken en schepwerk, blijvende zilveren geschenken, horloges en verzilverde kraamcadeaus, huwelijkscadeaus, verzilverde besteksets en verzilverde barartikelen. Vele bekende merken maar ook een uitgebreide Home collectie. Bij Zilver.nl zijn 5 dagen in de week 2 graveurs aanwezig die uw aankopen direct van een gravering kunnen voorzien.